Da's ook een beetje het punt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:51 schreef DrDentz het volgende:
O zit er ook een tafeldame?
Aangezien niemand het genoemd heeft, wil ik hier alsnog een hele diepe buiging maken voor Hugo voor de mannier waarop hij Maurice de Hond neerzette als een onheilsprofeet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij zegt idd vrij weinig als tafelheer.
Hij zit er wel heel relaxt bij. Sowieso vond ik dat hele afbranden grote onzin, dus ik hoop dat hij nog wel een keer een mooi programma gaat makenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef groenen het volgende:
Heeft Jack overal een biertje bij zich?
Maar Tina Fey niet herkennen is wel slecht imo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij zit er wel heel relaxt bij. Sowieso vond ik dat hele afbranden grote onzin, dus ik hoop dat hij nog wel een keer een mooi programma gaat maken
Hij is behoorlijk vrolijk ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij zit er wel heel relaxt bij. Sowieso vond ik dat hele afbranden grote onzin, dus ik hoop dat hij nog wel een keer een mooi programma gaat maken
Dat snap ik ook niet. SNL had gewoon al ervaring met Tina. Ze hebben niet intensief gezocht naar een perfecte look a like. Tina was vorig seizoenook al zelfs een keer te gast.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:21 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Maar Tina Fey niet herkennen is wel slecht imo.Die zit al heel lang in SNL.
Talpa bestaat nog welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:30 schreef Tijn het volgende:
Zei Jack nou dat 'ie nog steeds werk doet voor Talpa?
Zou niemand 'em verteld hebben dat Talpa niet meer bestaat?
Ja inderdaad. Toch nog een beetje de weg kwijt denk ik...Matthijs had dat even moeten vragem óf hield wijselijk z'n mond.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:30 schreef Tijn het volgende:
Zei Jack nou dat 'ie nog steeds werk doet voor Talpa?
Zou niemand 'em verteld hebben dat Talpa niet meer bestaat?
Wat doen ze dan wel nog?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Talpa bestaat nog wel
Alleen niet meer als zender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |