Wat hebben ze daar ineens bij DWDD sinds de afgelopen week? Eerst Dries fucking Roelvink, en nu Bauer en Marianne Weberquote:Gasten maandag 20 oktober
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt o.a. Li Edelkoort, Linda van der Steen, Frans Bauer en Marianne Weber. Zijn tafeldame is Halina Reijn.
De tafeldame is de actrice met het altijd vrolijke humeur Halina Reijn.
Frans Bauer en Marianne Weber schuiven aan om te praten over hun nieuwe duettenalbum, getiteld 'Frans en Marianne'. Hun single 'Als ik met jou op wolken zweef' doet het op dit moment al erg goed in de single-top-100.
Omdat het deze week de 'Dutch Design Week' is in Eindhoven, is Li Edelkoort te gast. Zij werd door 'Time Magazine' uitgeroepen tot een van de vijfentwintig invloedrijkste mensen in de mode.
Actrice en filmmaakster Linda van der Steen schuift aan om te praten over haar bijdrage aan het filmproject van Paulo Coelho. Door middel van een prijsvraag riep de Braziliaanse ster-schrijver en levenskunstenaar mensen op een hoofdstuk te verfilmen van zijn roman 'De heks van Portobello'. Linda's bijdrage werd geselecteerd en zal deel uitmaken van de uiteindelijk speelfilm. Ook won zij een geldprijs.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken: 'Jakhalzen', 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
PIG 05049quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:07 schreef Redux het volgende:
Hoe heet dat boek over het varken nou?
Nouk, heb je leuke avond gehad bij DWDD?!quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:09 schreef Nouk het volgende:
Ik vond het best gezellig met Frans & Marianne.
Ik heb het niet gezien maar wat is er zo raar aan die vraag?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:52 schreef peterfan het volgende:
Volgens mij kwam Frans goed weg met zijn vraag waar Halina een poliep had gehad... Hij kon net doen alsof het een grapje was maar volgens mij meende hij de vraag serieus..![]()
Weer die Jort Kelderquote:Gasten dinsdag 21 oktober
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt o.a. Giovanca en Prem Radhakishun. Zijn tafelheer is Jort Kelder.
Journalist en presentator Jort Kelder is vanavond de tafelheer. In tegenstelling tot ING heeft hij waarschijnlijk geen kapitaalinjectie nodig, en zal dus weer met een positieve instelling aan tafel zitten.
Volgende week gaat de film 'W' van Oliver Stone in première. De film gaat over de huidige president van de VS George W Bush. Voor DWDD bekeek journalist Pieter van Os de film en vanavond geeft hij zijn commentaar.
Zangeres Giovanca is zojuist teruggekeerd uit Japan. Daar heeft ze een grote hit gehad met het nummer 'On my way'. Ook in Nederland doen haar liedjes, een mix van soul en jazz, het uitstekend. In de uitzending speelt ze haar nieuwste single 'Joyride'.
Morgen start het vijfde seizoen van het televisieprogramma 'Premtime'. Presentator Prem Radhakishun toetst hierin de kwaliteit van onze multiculturele samenleving, aan de hand van gevoelige thema's als criminaliteit en discriminatie. Vanavond schuift hij aan en geeft hij zijn kijk op de huidige maatschappij.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken: 'Jakhalzen', 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Geen idee, maar het lijkt me dat die gast niet verzekerd is, omdat ie zn auto laat besturen door iemand zonder rijbewijs.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker dan...........![]()
Hoe is dat uiteindelijk afgehandeld?
Nog een hele kunst om op die manier schade te veroorzaken.
Ja was heel leuk en gezelligquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nouk, heb je leuke avond gehad bij DWDD?!
Ik kijk vannacht.quote:
Ze liep weer weg tijdens een interviewtje van de Jakhalzen waarin vragen werden gesteld waarom ze zo onzichtbaar was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk vannacht.
Wat deed ze of deed ze niet ?
Haha, wat leuk veel in beeld geweest.. gingen jullie die avond ook naar P&W toe?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja was heel leuk en gezellig. Geinig om een keer te zien hoe het allemaal werkt.
We zaten wel precies achter Matthijs dus onwijs in beeld steeds.
Leuke gasten vanavondquote:Gasten woensdag 22 oktober
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Ireen Wüst, Raymond van het Groenewoud en Rob Kamphues. Zijn tafelheer is Koos Postema.
TV-persoonlijkheid Koos Postema is vanavond de tafelheer. Tegenwoordig is de 76-jarige oud-presentator van ondermeer 'Klasgenoten' actief als ceremoniemeester en gastspreker.
Vandaag is de officiële start van het schaatsseizoen. Dit wordt gevierd met een feestelijke opening in Heerenveen, Enschede, Den Haag en Utrecht. Schaatsster Ireen Wüst doet vrolijk mee aan het festijn en vertelt vanavond over haar dag én over haar zeer intensieve seizoensvoorbereiding.
Het lied ‘Twee Meisjes’ van zanger Raymond van het Groenewoud werd vorig jaar uitgeroepen tot beste Vlaamse lied aller tijden. Nu is er een boek uit met de titel 'Twee Meisjes', een selectie uit Raymonds liedteksten van de afgelopen 40 jaar. Vanavond schuift hij met zijn teksten en zijn gitaar aan bij Matthijs.
Afgelopen zondag keken er meer dan twee miljoen mensen naar 'De Reünie', het televisieprogramma waarin presentator Rob Kamphues met een oude klas terug kijkt naar hun schooltijd. Hij vertelt vanavond over dit ongelofelijke succes.
En de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV'!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |