Een beetje plagen mag toch wel zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:45 schreef Wickedangel het volgende:
Opvallend hoe Van Nieuwkerk het altijd weer nodig vindt om Postema erop te wijzen dat hij niet meer de jongste is. Bij dat oude vrouwtje: "Van jouw leeftijd, Koos!"

Echt iedere keer. En die Postema blijft maar terugkomenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:18 schreef Jovatov het volgende:
Een beetje plagen mag toch wel zeker?

Omdat ie zelf ook wel weet (anders dan jij blijkbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt iedere keer. En die Postema blijft maar terugkomen
 ) dat het niet lullig bedoelt is... Postema is zelf ook van het plagerige soort en lokt het daardoor een beetje uit.
 ) dat het niet lullig bedoelt is... Postema is zelf ook van het plagerige soort en lokt het daardoor een beetje uit.  

Vanavond was iig een leuke uitzending! Jammer dat er voetbal wasquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Een beetje plagen mag toch wel zeker?
Leuke aflevering, Rob Kamphues is tof

Wüst is op zich ook wel leuk, ik erger me alleen aan haar uitstraling. Ze heeft altijd een soort van lompigheid over zich heen hangen.
 Wüst is op zich ook wel leuk, ik erger me alleen aan haar uitstraling. Ze heeft altijd een soort van lompigheid over zich heen hangen.  

quote:Gasten donderdag 23 oktober
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Deborah Gravenstijn, Kees 't Hart, Vincent Icke en Felix Rottenberg. Zijn tafelheer is Jan Mulder.
Publicist Jan Mulder is de tafelheer en zal wederom zijn kritisch-humoristische klaagzangen over de tafel doen klinken.
Judoka Deborah Gravenstijn, zelf ook militair, heeft een week Afghanistan achter de rug, alwaar ze o.a. judo-clinics gaf. Ze schuift aan voor een gesprek over haar ervaringen daar.
Van schrijver Kees 't Hart verschijnt vandaag bij uitgeverij Querido een roman getiteld 'De keizer en de astroloog'. Het is een mengeling van fictie en non-fictie, spelend in Doorn ten tijde dat de verbannen Duitse Keizer Willem II daar zijn hofhouding voerde.
Politiek dier en publicist Felix Rottenberg praat ons bij over de Amerikaanse verkiezingen. Zijn er nog onverwachte verschuivingen opgetreden na de toespraak van Colin Powell?
Op 'De stoel van Steinz' neemt sterrenkundige Vincent Icke plaats. Hij zal een persoon of gebeurtenis uit de actualiteit verbinden met iets uit de kunst, literatuur of muziek.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken: 'Jakhalzen', 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!

Wat is die Jan Mulder pauper bezig
 Wat is die Jan Mulder pauper bezig  .
 .
 (jakhals stukje).
 (jakhals stukje).

RIP
 RIP  

Vond ik ook, hij liet Felix niet eens uitpraten hij leek Youri wel, of Youri lijkt op zijn vaderquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:45 schreef marcodej het volgende:
Normaal kan ik Jan wel waarderen, maar dit keer was hij echt superirritant... Vooral tegen Rottenberg...

We weten nu in elk geval wel waarom Youri zijn zinnen nooit afmaakt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:00 schreef maril het volgende:
[..]
Vond ik ook, hij liet Felix niet eens uitpraten hij leek Youri wel, of Youri lijkt op zijn vader

En fokke en sukke was ook brilliant. Eindelijk weer wat beter niveau na afgelopen weekquote:

Ja echt wel, Fred Oster ziet er wel ouder uit..Da's heel verschil met 1976 ze lieten nog een fragementje van hem zien!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:16 schreef Cee het volgende:
Fred Oster ziet er ook geen dag ouder uit!

) dat het twaalfletterwoord niet wist te raden (
 ) dat het twaalfletterwoord niet wist te raden (  ) nu een team waar de samenwerking het een en ander schortte.
 ) nu een team waar de samenwerking het een en ander schortte. 

Heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef Luutgaert het volgende:
Laten ze nou elke keer dezelfde filmpjes zien ofzo? Ik krijg telkens van die déjà vu's, net ook met dat Ron Howard filmpje, lieten ze dat vorige week ook al niet zien?

Hij was duidelijk gecharmeerd van haarquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:22 schreef Suko het volgende:
Ik vond het zo maar een leuke uitzending, en die Mw. van Loon, hilarisch mens en zo 'gewoon' gebleven...zodanig dat Matthijs er niet zo'n raad mee wist, Hugo wel...
 Het leek me dan ook een leuk wijf.
 Het leek me dan ook een leuk wijf.

Hij zegt idd vrij weinig als tafelheer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:20 schreef Dos37 het volgende:
Hugo heeft geen woord gezegd het laatste gesprek

Willem Middelkoop
 Willem Middelkoop  .
. 

Nou geweldig als ik financieel nieuws wil zien kijk ik wel rtl zquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:32 schreef pberends het volgende:
Goed trouwens dat DWDD een contract heeft afgesloten metWillem Middelkoop
.
Eerst hoorde je nooit wat over de economie in DWDD, maar nu zijn al die geitewollensokken figuren ook bijgespijkerd.
Vrijdag was het mooi, toen Middelkoop te gast was, en Marc Marie het hele interview geen woord zei.

Dan ga je maar ONM kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou geweldig als ik financieel nieuws wil zien kijk ik wel rtl z
 .
.

quote:Gasten dinsdag 28 oktober 2008
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt René van der Gijp, Michiel Plomp, Ernestina van de Noort en Jan Mulder. Zijn tafeldame is Sophie Hilbrand.
De beminnelijke BNN-presentatrice Sophie Hilbrand is vanavond wederom tafeldame van Matthijs. Zij zal de gesprekken met haar vrolijke kwinkslagen opfleuren.
Analyticus en oud-voetballer René van der Gijp is regelmatig te zien in het praatprogramma Voetbal International. Voor DWDD beschouwt hij vanavond de situatie rondom trainer Willem van Hanegem. Hij zit thuis met griep, terwijl het binnen zijn club FC Utrecht rommelt.
Hoofdconservator Michiel Plomp is een gelukkig man, vandaag is bekend gemaakt 'zijn' Teylers Museum er in geslaagd is het schilderij 'Wintergezicht met schaatsers' van Johan Barthold Jongkind te kopen. Met het werk van deze veelzijdige en internationaal gewaardeerde kunstenaar maakt het museum zijn overzicht van de schilderkunst van de negentiende eeuw compleet. Teylers Museum te Haarlem is sinds februari een van de begunstigden van de BankGiro Loterij, waardoor er nu extra geld beschikbaar is voor deze aankoop.
Hispanist en journalist Ernestina van de Noort komt langs naar aanleiding van de Flamenco-biënnale, die tweejaarlijks gehouden wordt in de steden Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Met concerten, films, documentaires, exposities, lezingen en debatten over deze temperamantvolle, Spaanse danskunst.
Zet u zich maar weer schrap, want zoals altijd aan het einde van de maand, komt columnist Jan Mulder langs in de studio om zijn vijf grootste ergernissen uit de media met ons te delen.
Tot aan de verkiezingen zullen 'De jakhalzen' regelmatig vanuit Amerika berichten. Naar aanleiding van de presidentsverkiezingen is Jakhals Frank daar nu gestationeerd. Frank blijkt naast presentatietalenten trouwens ook over onvermoede schrijfvaardigheden te beschikken, zoals mag blijken uit het blog dat hij speciaal voor DWDD bijhoudt. Hierin aandacht voor achtergronden, reisgevoelens, en nog meer ontstellende USA-waarnemingen die hij voor zijn Hollandse kijkers bijelkaar sprokkelt.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!

Vandaag ook weer een inzending gestuurd over die man die in MBH in z'n eigen grafkist viel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb lekker een tip over man bijt hond gestuurd voor de tv draait door

Ik heb lekker een tas gewonnen met DVD's van DWDDquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb lekker een tip over man bijt hond gestuurd voor de tv draait door
 .
.

Oh die prijs bestaat dus wel echtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:06 schreef tcr het volgende:
[..]
Ik heb lekker een tas gewonnen met DVD's van DWDD.

Wel heel erg jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef MadGuy het volgende:
Wat een rare voice-over van Martijn Krabbé!

En zn afsluiter was hilarisch: "Met je kutjurk..."
 En zn afsluiter was hilarisch: "Met je kutjurk..."  

Wat een humor. Verschrikkelijk.quote:

Huiliequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een humor. Verschrikkelijk.
Geen "grappen" (voor zover je dit een grap kan noemen) over Daphne!

Ik zou 'Spacecake' schrijven. Met als enige doel iedereen hier te shocken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een humor. Verschrikkelijk.
Geen "grappen" (voor zover je dit een grap kan noemen) over Daphne!

tja ze zijn echt nooit echt duidelijk wat eerst komt, of ben je al een ervaringsdeskundige?quote:

Ja duurt weer lang vannachtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:46 schreef sander89 het volgende:
[..]
tja ze zijn echt nooit echt duidelijk wat eerst komt, of ben je al een ervaringsdeskundige?

Tong kan inderdaad uitslapenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:00 schreef sander89 het volgende:
Na ik hoop komende jaren dat nog niet te weten, morgen moet ik ook weer om 7.30 op, dus ik ga toch maar is slapen.
Tong80 hoeft volgens mij nooit vroeg op?

quote:Gasten woensdag 29 oktober
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Dick Berlijn, Hans Eysvogel, Renske Taminiau, Nico Dijkshoorn, Erik van Muiswinkel en de rest van de cast van 'Ben Hur'. Zijn tafeldame is Daphne Bunskoek.
Daphne Bunskoek is vanavond de tafeldame van Matthijs. Ook is ze aanstaande vrijdag te zien als kandidaat in De Nationale BNN Test, waarin het 10-jarige jubileum van de jongerenomroep gevierd wordt.
Voormalig Commandant der Strijdkrachten Dick Berlijn maakte deze zomer een fietstocht naar het Spaanse bedevaartsoord Santiago de Compostela. In 24 dagen fietste hij duizenden kilometer, helemaal in zijn eentje.
De biografie van oud-verslaggever Hans Eysvogel komt uit: '1000 paarden en een prins'. Het leven van de inmiddels 80-jarige commentator tekent zich vooral door de paardensport, van military tot jumping en de paardenraces. Ook had hij een bijzondere band met Prins Bernhard. Vanavond schuift hij aan, wellicht herken je zijn gezicht niet, maar zijn stem zeker wel.
Een aantal jaar geleden stond derdejaarsstudent medicijnen Renske Taminiau bij een anatomiepracticum letterlijk met haar vingers in andermans hersenen, toen ze besloot haar studie te stoppen en zangeres te worden. Vanavond presenteert ze het resultaat van deze keuze, haar nieuw album 'Waiting To Be Told'.
Schrijver Nico Dijkshoorn breekt de week met kleine, lichte en humoristische gedichten.
Op 3 november gaat Ben Hur in première, de humoristische toneelbewerking van het verhaal over vriendschap, verraad, liefde en strijdwagens. De cast bestaat uit toneelgezelschap De Ploeg, met Viggo Waas en Peter Heerschop, aangevuld met onder anderen Erik van Muiswinkel. De volledige cast komt vanavond langs in de studio.
Vanavond wederom Jakhals Frank vanuit Amerika. Frank blijkt naast presentatietalenten trouwensook over onvermoede schrijfvaardigheden te beschikken.

Hij kwam in elk geval langsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vandaag ook weer een inzending gestuurd over die man die in MBH in z'n eigen grafkist viel?

Geweldige voorstelling moet dat worden
 Geweldige voorstelling moet dat worden 

Gesprek met Berlijn was mooi, maar wel ietwat saai. Eysvogel, wat een held, wat een stem
 Gesprek met Berlijn was mooi, maar wel ietwat saai. Eysvogel, wat een held, wat een stem  . Met een bizarre fotoserie eigenlijk
 . Met een bizarre fotoserie eigenlijk  : "Hij land op zn onderbuik en de man is morsdood..." Gelijk doodstil in de studio...
: "Hij land op zn onderbuik en de man is morsdood..." Gelijk doodstil in de studio...  
  ) en grappig gesprek op het einde. Bij die scene maakte het commentaar van Eysvogel het helemaal af
 ) en grappig gesprek op het einde. Bij die scene maakte het commentaar van Eysvogel het helemaal af  ... Daphne was een beetje stil, maar Daphne blijft Daphne
... Daphne was een beetje stil, maar Daphne blijft Daphne  ...
... 

remind me not to watch..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef 7eVeNL het volgende:
Oh morgen Jack spijkerman? ben benieuwd wat hij te vertellen heeft...

Ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Wie was er eigenlijk géén vriend van prins Bernhard?

Hitler.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Wie was er eigenlijk géén vriend van prins Bernhard?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |