Heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef Luutgaert het volgende:
Laten ze nou elke keer dezelfde filmpjes zien ofzo? Ik krijg telkens van die déjà vu's, net ook met dat Ron Howard filmpje, lieten ze dat vorige week ook al niet zien?
Hij was duidelijk gecharmeerd van haarquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:22 schreef Suko het volgende:
Ik vond het zo maar een leuke uitzending, en die Mw. van Loon, hilarisch mens en zo 'gewoon' gebleven...zodanig dat Matthijs er niet zo'n raad mee wist, Hugo wel...
Hij zegt idd vrij weinig als tafelheer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:20 schreef Dos37 het volgende:
Hugo heeft geen woord gezegd het laatste gesprek
Nou geweldig als ik financieel nieuws wil zien kijk ik wel rtl zquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:32 schreef pberends het volgende:
Goed trouwens dat DWDD een contract heeft afgesloten metWillem Middelkoop
.
Eerst hoorde je nooit wat over de economie in DWDD, maar nu zijn al die geitewollensokken figuren ook bijgespijkerd.
Vrijdag was het mooi, toen Middelkoop te gast was, en Marc Marie het hele interview geen woord zei.
Dan ga je maar ONM kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou geweldig als ik financieel nieuws wil zien kijk ik wel rtl z
quote:Gasten dinsdag 28 oktober 2008
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt René van der Gijp, Michiel Plomp, Ernestina van de Noort en Jan Mulder. Zijn tafeldame is Sophie Hilbrand.
De beminnelijke BNN-presentatrice Sophie Hilbrand is vanavond wederom tafeldame van Matthijs. Zij zal de gesprekken met haar vrolijke kwinkslagen opfleuren.
Analyticus en oud-voetballer René van der Gijp is regelmatig te zien in het praatprogramma Voetbal International. Voor DWDD beschouwt hij vanavond de situatie rondom trainer Willem van Hanegem. Hij zit thuis met griep, terwijl het binnen zijn club FC Utrecht rommelt.
Hoofdconservator Michiel Plomp is een gelukkig man, vandaag is bekend gemaakt 'zijn' Teylers Museum er in geslaagd is het schilderij 'Wintergezicht met schaatsers' van Johan Barthold Jongkind te kopen. Met het werk van deze veelzijdige en internationaal gewaardeerde kunstenaar maakt het museum zijn overzicht van de schilderkunst van de negentiende eeuw compleet. Teylers Museum te Haarlem is sinds februari een van de begunstigden van de BankGiro Loterij, waardoor er nu extra geld beschikbaar is voor deze aankoop.
Hispanist en journalist Ernestina van de Noort komt langs naar aanleiding van de Flamenco-biënnale, die tweejaarlijks gehouden wordt in de steden Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Met concerten, films, documentaires, exposities, lezingen en debatten over deze temperamantvolle, Spaanse danskunst.
Zet u zich maar weer schrap, want zoals altijd aan het einde van de maand, komt columnist Jan Mulder langs in de studio om zijn vijf grootste ergernissen uit de media met ons te delen.
Tot aan de verkiezingen zullen 'De jakhalzen' regelmatig vanuit Amerika berichten. Naar aanleiding van de presidentsverkiezingen is Jakhals Frank daar nu gestationeerd. Frank blijkt naast presentatietalenten trouwens ook over onvermoede schrijfvaardigheden te beschikken, zoals mag blijken uit het blog dat hij speciaal voor DWDD bijhoudt. Hierin aandacht voor achtergronden, reisgevoelens, en nog meer ontstellende USA-waarnemingen die hij voor zijn Hollandse kijkers bijelkaar sprokkelt.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |