Het is min of meer geintegreerd in RTL. Maar de radiotak is eigenlijk nog van talpa met oa radio538, 10gold en radiodigitaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:33 schreef Suko het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Toch nog een beetje de weg kwijt denk ik...Matthijs had dat even moeten vragem óf hield wijselijk z'n mond.
[..]
Wat doen ze dan wel nog?
Hun contractuele verplichtingen jegens Jack e.a. nakomen en verder is het weer gewoon het investeringsvehikel van John de Mol.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:33 schreef Suko het volgende:Wat doen ze dan wel nog?
"Ja, ik ben bezig met een comedy. En euh... nou ja, druk dus!"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:34 schreef broer het volgende:
Wat was Spijkerman op zijn gemak, hè, toen hem werd gevraagd hoe het met hem ging?
"Gaat goed. Gaat fantastisch. Druk, druk, druk! Man, wat gaat het goed en fantastisch. Nee, gaat écht héél goed met mij."
Blijkbaar heeft hij destijds na het stoppen van Talpa de kranten niet zo goed gelezen:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:09 schreef Peter88Online het volgende:
Die Cheque Spijkerman gisteren: 'Ik zou best weer voor de VARA willen werken'.
quote:Programmadirecteur Frans Klein van de VARA: "Spijkerman komt er niet meer in." (bron)
De overstap naar Talpa was natuurlijk een grote ontmaskering van de altijd zo linkse Spijkerman. Hij ging toen weg onder het mom van "het kabinet wil dat de publieke omroep geen amusement meer mag uitzenden". Hmm, Lingo bestaat ondertussen ook nog steeds geloof ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:09 schreef Peter88Online het volgende:
Die Cheque Spijkerman gisteren: 'Ik zou best weer voor de VARA willen werken'. Tja, de kater komt later. Toch aan hem te merken dat hij een beetje spijt heeft van zijn overstap toen, ookal ontkent hij dat zelf.
Mwah, hij is in het verleden toch best succesvol geweest op de radio.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:34 schreef pberends het volgende:
Het grote probleem van Spijkerman is dat hij denkt dat hij leuk is, terwijl hij niet meer is dan een middelmatige presentator. Die typetjes kwamen niet van hem, maar van de cabaretiers.
Lingo is er nog door overheidsingrijpenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lingo bestaat ondertussen ook nog steeds geloof ik.
Het grote probleem van Spijkerman is dat hij denkt dat hij leuk is, terwijl hij niet meer is dan een middelmatige presentator. Die typetjes kwamen niet van hem, maar van de cabaretiers.
Ook in het theater. Ik moest destijds best lachen om Dubbel en Dwars. (Nu waarschijnlijk niet meer..)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, hij is in het verleden toch best succesvol geweest op de radio.
Jammer dat ze Johan Derksen hebben gevraagdquote:Gasten vrijdag 31 oktober
Vandaag de media-uitzending van de maand oktober. De meest opvallende gebeurtenissen uit de media worden besproken door Marc-Marie Huijbregts, Joost Zwagerman, Roland Koopman, Johan Derksen en Lucky Fonz III. Dit alles onder de leiding van Matthijs van Nieuwkerk.
Zoals elke vrijdag (ook in de media-uitzending) is cabaretier Marc-Marie Huijbregts de tafelheer. Hij zal ondermeer zijn favoriete tv-moment van deze maand met ons delen.
Wie ook vaste prik is in de media-uitzending, is schrijver Joost Zwagerman. Hij windt zich vanavond op over de desinteresse voor boekenprogramma's zoals 'Iets met boeken' van de VPRO.
Presentator Roland Koopman zit vanavond aan tafel over de kredietcrisis en hoe de media zich daarin mengt. Hij presenteert zelf RTL Z en heeft dus een groot aandeel in de berichtgeving van deze crisis.
Voetbalanalist Johan Derksen was de afgelopen maand in het nieuws vanwege doodsbedreigingen aan zijn adres. Een man uit Tilburg had gedreigd Derksen dood te schieten wanneer hij naar de wedstrijd Willem II-Feyenoord zou komen.
En vanavond komen de rubrieken 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' weer langs. En natuurlijk het beste van 'De TV Draait Door' van oktober.
Ik vond 'm echt heel slechtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Dos37 het volgende:
De Bob Dylan van Nederland zeg dat A.u.b. nooit meer
Zeg dat niet te hard in een land waar artiesten als Frans & Marianne, Nick & Simon, Jannes, Jantje Smit, Gerard Joling en Jeroen van der Boom hoogtij vieren. Smaak is subjectief blijkt eens te meer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef starla het volgende:
Die gast kan gewoon niet zingen, is toch niet zo moeilijk om te horen?
Inderdaad, en buiten dat is het een hele arelaxte gaylord om naar te kijken met z'n emokapsel en z'n vrouwelijke gegiechel. Wat een druiloor, geef 'm een dreun en gooi 'm op straat Marc-Marie!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef starla het volgende:
Die gast kan gewoon niet zingen, is toch niet zo moeilijk om te horen?
Hoe veel moeite het kost om het te zeggen, die mensen hebben wél een stem.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard in een land waar artiesten als Frans & Marianne, Nick & Simon, Jannes, Jantje Smit, Gerard Joling en Jeroen van der Boom hoogtij vieren. Smaak is subjectief blijkt eens te meer.
Hij zal vandaag wel extra vroeg uit bed zijn gestapt om zijn haren zo te stylen dat het lijkt of hij net uit bed komt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, en buiten dat is het een hele arelaxte gaylord om naar te kijken met z'n emokapsel en z'n vrouwelijke gegiechel. Wat een druiloor, geef 'm een dreun en gooi 'm op straat Marc-Marie!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:52 schreef jmac het volgende:
Hoppa nog een nummertje verneukt.
Hij heet Otto.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:59 schreef henkde_j het volgende:
Wat heeft die 'lucky' ook een kutkop
Gaat hij ook dood binnen 10u?quote:
Ik zie wel een beetje Bob Dylan in hem.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:03 schreef Mike het volgende:
Die Lucky is echt te erg. Dat zenuwachtige gelach ook de hele tijd van 'm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |