Zou je zeggen dat de koek een beetje op was?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:10 schreef broer het volgende:
Goeie uitzending - maar liefst twee gesprekken waar Van Nieuwkerk volstrekt niet uit kwam.
Ik vraag me af in hoeverre sommige kijkers blasé zijn geworden of dat de formule inmiddels is uitgewerkt. Valt me op dat er de laatste tijd enorm veel vage kunstonderwerpen aan bod komen, plus dat het hele Parool wordt leeggejat voor onderwerpen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:28 schreef broer het volgende:
Volgens mij zijn we juist aan een hele nieuwe koek begonnen.
Andere koek, dat wel...
Ik lees het Parool niet (is dat een verplichte krant?), dus ik weet niet of dat waar is, maar ik kan me wel voorstellen dat de redactie gemakzuchtig is en dus haar onderwerpen gewoon uit de krant haalt. Dat het dan het Parool is, kan ik me met de geschiedenis van Van Nieuwkerk ook nog wel voorstellen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre sommige kijkers blasé zijn geworden of dat de formule inmiddels is uitgewerkt. Valt me op dat er de laatste tijd enorm veel vage kunstonderwerpen aan bod komen, plus dat het hele Parool wordt leeggejat voor onderwerpen.
Die film was ook echt om te huilen.. hoe Dries zichzelf verkooptquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:27 schreef Peter88Online het volgende:
Ik denk niet dat de koek op is bij DWDD. Maar waarom ze nou zo nodig zo´n iemand als dires roelvink uit moeten nodigen. Jammer, want van dat soort mediageile c-artiesten krijgen al te veel aandacht. Dat gesprek met hem gisteren in DWDD was echt vreselijk
Idd, van Nieuwkerk heeft een trucje. En dat trucje is dat het gesprek op zijn manier moet gaan. Als dat niet lukt, dan krijg je een gesprek wat niet loopt en dat zie je steeds vaker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:00 schreef broer het volgende:
Verder vind ik het nogal onzin dat de koek op zou zijn. Van Nieuwkerk heeft een trucje, dat was al vanaf het begin bekend. Als je het vaak ziet, herken je het trucje wel en wil je iets nieuws. Maar het programma is nog steeds net zo goed - of slecht - als het twee jaar geleden was. De perceptie van de fanatieke kijker verandert, niet het niveau van het programma.
Dan laat je lekker verassen welke gasten er zijn/komenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:39 schreef Nouk het volgende:
Jammer, want ik ga morgen erheen en ik ben benieuwd.
Ja, ik hoop met je mee dat Daphne er is..maar hij zei er niks over wie morgen komen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:43 schreef Nouk het volgende:
Ik hoop dat Daphne er is. Misschien kan je even met me mee hopen.
Gokje: Middelkoop. (Hij zal nu ING wel het graf in gaan proberen te pratenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:36 schreef Nouk het volgende:
Weet iemand wie de gasten van maandag zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |