quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Hoor net dat er een elektriciteitshuisje van Ziggo is geëxplodeerd, dus tja..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:57 schreef zeemonster het volgende:
En er weer bij. Ziggo is nog steeds niet langsgeweest...
En daar heb jij nu last vanquote:
Geen probleem , alleen het modem zou namelijk omgewisseld worden en sneller internet bla bla bla. Zolang alles het nog doet maakt het me niet uit .quote:
quote:
nou niet echt voor een babietje, hij krijgt ook klompjes dus pas als ie echt loopt vanaf maatje 86 of zo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:19 schreef zeemonster het volgende:
een mini overall, echt voor het babietje om aan te trekken? Geen idee maar je zou het eventueel kunnen laten maken ?
Sommige plekken zijn nooit gratis, maar als je de boulevard bedoelt.. vanaf 31 oktober vervalt daar het betalen, tot 1 maart geloof ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:56 schreef Elegy het volgende:
Zeg, het is nu toch weer gratis parkeren in Scheveningen?
Ja, langs het strand. Zette mijn auto altijd vlakbij de vuurtoren, het is wel gratis in de winter alleen weet ik dus niet precies vanaf wanneerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:48 schreef Atreidez het volgende:
Meeten? Zouden we dat niet beter in de zomer doen![]()
[..]
Sommige plekken zijn nooit gratis, maar als je de boulevard bedoelt.. vanaf 31 oktober vervalt daar het betalen, tot 1 maart geloof ik
Als je bij de vuurtoren omhoog kijkt, die straten die daar lopen zijn het hele jaar gratis parkeren. Zelfs die straat die schuin langs de dijk naar beneden loopt tot op de boulevard is nog vrij parkeren het hele jaar (vanaf boulevard verboden in te rijden, moet je dus wel ff om via de kompasstraat).quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:51 schreef Elegy het volgende:
Ja, langs het strand. Zette mijn auto altijd vlakbij de vuurtoren, het is wel gratis in de winter alleen weet ik dus niet precies vanaf wanneer
Thnx!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je bij de vuurtoren omhoog kijkt, die straten die daar lopen zijn het hele jaar gratis parkeren. Zelfs die straat die schuin langs de dijk naar beneden loopt tot op de boulevard is nog vrij parkeren het hele jaar (vanaf boulevard verboden in te rijden, moet je dus wel ff om via de kompasstraat).
Ik zou dan liever kiezen voor een mclaren of een bmw overall. Mini is zo overrated.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:07 schreef becky27 het volgende:
effe een andere vraag, iemand een idee waar ik een mini overall kan kopen? Het moet een kraamkado worden namelijk.
Kraamkado, volgens mij is het voor een mini mensquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:48 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik zou dan liever kiezen voor een mclaren of een bmw overall. Mini is zo overrated.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:48 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik zou dan liever kiezen voor een mclaren of een bmw overall. Mini is zo overrated.
quote:
Nissan Skyline overall for teh win!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:48 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Welke?quote:
Das toch een computerspel?quote:
Ook jaquote:
Jaja, weer een verfilmd computerspel ... tis wat!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:04 schreef Qrious het volgende:
[..]
Ook ja, maar het spel is nu dus verfilmd
Weekendddddddddd
Alleen zitten er soms wel goede tussen. Silent Hill was er zo één. Nu is alles wat ook maar met Silent Hill te maken heeft natuurlijk briljant, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jaja, weer een verfilmd computerspel ... tis wat!
Nee hoor, de Paas bedoelt hijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:59 schreef zeemonster het volgende:
De Paap bedoel je. Eerst maar eens het kind des huizes naar mijn zusje brengen , want ze gaat uit logeren .
Dan omkleden etcetera , dan film en dan zie ik het vanzelf wel![]()
Is de Paap op vrijdag ook zo druk dat je er amper doorheen komt?
Gaan we allebei naar bedquote:
quote:
Hmm, volgens mij heb ik iets met cijfersquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef RATMEN het volgende:
Wat is 24 toch een topserie en wat is "43" toch lekker.
Voorlopig 5e plaatsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:00 schreef Qrious het volgende:
![]()
ADO Den Haag - FC Volendam 2-0
60’ Immers 1-0
83’ Meriç 2-0
Hey, gefeliciteerd hequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:20 schreef Klautje het volgende:
Als ADO geen kampioen dit jaar word krijg ik 50 pegels van een Marokkaan bij mij op school
[Flauwe modus]quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:20 schreef Klautje het volgende:
Als ADO geen kampioen dit jaar word krijg ik 50 pegels van een Marokkaan bij mij op school
Daar stond eerst wat anders, sorryquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:06 schreef jna het volgende:
[..]
[Flauwe modus]
Zeker besproken tijdens de les Nederlands![]()
[/Flauwe modus]
Ik vind het wel fijn dat je nu elke dag verteld wat je gaat doen in Sport Cityquote:Op zondag 19 oktober 2008 08:29 schreef Elegy het volgende:
Morgen! Zo, straks lekker RPM'men in Sport City
Ik ben jaloers! Ik zou een cursus gaan doen voor mijn GVB, maar die werd helaas gecanceldquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:48 schreef becky27 het volgende:
het is lekker weer! zo een potje golfen!
Waarzo? Als t in Kijkduin/Ockenburgh is kun je mij nog voorbij zien lopenquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:48 schreef becky27 het volgende:
het is lekker weer! zo een potje golfen!
Je moet nog steeds het balletje uit de hole halenquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:52 schreef ook_gek het volgende:
golf is knikkeren voor rijken, dan hoeven ze niet te bukken
Ik ga één of twee keer per week rpm'en, bovendien, als ik één keer ga poepen ben ik al een paar kilo kwijtquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:47 schreef zeemonster het volgende:
Dan klopt dat toch , volgens adviezen moet je als man 2500 calorieeen per dag binnen krijgen en als vrouw 2000, dacht ik.
Zes keer per week rpm'en val je alleen maar vanaf ..
Ik hoef geen echte man meer te worden, dat ben ik alquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:56 schreef 2Mini het volgende:
Sport City is niks. Kneet is voor de echte mannen
Meer info dan ik nodig had.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga één of twee keer per week rpm'en, bovendien, als ik één keer ga poepen ben ik al een paar kilo kwijt
Lamme takquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:10 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Meer info dan ik nodig had.
Ik wil toch gaan tennissen denk ik, lijkt me leuker dan aan de apparaten hangen (dat heb ik namelijk al nooit lang volgehouden) .
En lessen als body combat etcetera zijn ook niet aan mij besteed ben ik bang.
Ik ben liever lui als moe eigenlijk.
Een raszuyvere zelfs =)quote:
heb je zo een caddy ventje voorquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je moet nog steeds het balletje uit de hole halen.
Vrouwen en techniekquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:43 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben er eergister doorheen gereden meteen mijn autoradio weer van slag, kutauto.
Ik ben de enige skater die een wallride tegen de binnenkant van de tunnel heeft gedaanquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:25 schreef ook_gek het volgende:
Ben vandaag achter de schermen geweest van de Hubertustunnel. Dat is best gaaf om te zien hoe dat allemaal werkt![]()
En ik heb het even gevraagt. Er zijn tot heden NOG geen snelheidcontroles in de tunnel. Het zit al wel ingebouwd, maar dit werkt nog niet![]()
Op dit moment gebeurt het regelen nog van uit een soort van bunker bij de tunnel zelf. Maar binnen kort gaat dit verkassen naar de scheveningen haven.
Maar is echt gaaf. Stel er gebeurd wat en je moet de tunnel uit, heb je om de zo veel meter een nooduitgan. Echter de deur aan het eind van die gang gaat pas na 2 min open. Daar zit een vertraging op van 2 min.
Dit is gedaan omdat je anders vol op de rijbaan van de andere tunnel uit komt met als gevolg dat je mors dood gereden word![]()
Ook wordt de tunnel onder druk gehouden zo dat als er brand uit breekt nooit de tunnel gaat functioneren als een schoorsteen.
Tevens is het zo dat de lampen bij het begin en het einde van de tunnel zich aanpassen aan het daglicht. Zo dat je niet opeens van het donker in het licht komt of andersom.
De afzuiging van de gassen gaat ook helemaal uit zich zelf. En de afzuigers aan het begin en het einde van de tunnel draaien nooit in geval met geluids overlast. Alleen wanneer er BV brand is wel.
Ook liggen er geweldig grote water tanks onder de tunnel voor het regenwater af te voeren.
Ook hebben ze een diesel agegraat ding of hoe je dat ook schrijft staan die er van zelf in knalt wanneer de stroom weg valt.
En die tunnel is diep ookEcht gaaf om alles te zien.
Ook als je op een rijbaan heel langzaam gaat rijden krijgen ze direct een melding van let op auto linkerbaan tunnel noord staat stil of rijd langzaam.
Als dat gebeurd schieten er direct 3 grote schermen aan. Met 1 camerapunt voor de plek van probleem. 1 op de plek van het probleem en 1 er achter zo dat je volledig overzicht hebt.
Was zeer indrukwekkend om alles te zien en uitgelegt te krijgen
nope, was het delflanden, in delft, alleen afslaan eigenlijk, en het weer was nog niet eens fantastisch ggrrrrquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:30 schreef Qrious het volgende:
[..]
Waarzo? Als t in Kijkduin/Ockenburgh is kun je mij nog voorbij zien lopen
Ben je nou nog steeds met je wijncursus bezigquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:18 schreef becky27 het volgende:
[..]
nope, was het delflanden, in delft, alleen afslaan eigenlijk, en het weer was nog niet eens fantastisch ggrrrr
Ga je een keer mee naar Noordwijk danquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:18 schreef becky27 het volgende:
[..]
nope, was het delflanden, in delft, alleen afslaan eigenlijk, en het weer was nog niet eens fantastisch ggrrrr
Ik wil er best naar kijken, of dat wat uithaalt is een ander verhaalquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:59 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als dit een aanbieding is om ernaar te kijken , graag
proberen kan altijd toch..
quote:Twee jongens (17, 18) uit Voorburg zijn zaterdag opgepakt op verdenking van diefstal van een golfkar.
Het duo reed over de Veurselaan en werd door agenten van de weg gehaald. De twee verklaarden het wagentje te hebben gevonden. Uit onderzoek bleek dat het was weggenomen bij een golfclub aan de Star.
Another exciting report from Highway Patrol! The brave men and women who risk their lives daily for our safety!quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds met je wijncursus bezig.
Ik denk gewoon herfstvakantie....quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:31 schreef becky27 het volgende:
jill: ik denk dat ie ontslag heeft genomen
eerst mijn GVB halen danquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ga je een keer mee naar Noordwijk danIk ga wel pas weer vanaf het voorjaar weer maarja
Aaahw, wat liefquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:42 schreef zeemonster het volgende:
Ja ok lijkt me de meest logische stap . niet eens aan gedacht eigenlijk.
Vraag me alleen af of ze het niet druk zat hebben ipv op te zoeken hoe het met een hondje gaat voor een bezorgde bewoner. (Al heb ik serieus een huilende moeder moeten troosten want stel dat ie dood is ..).
Als je een puppy zindelijk wil maken moet je op elk moment dat ie aanstalten maakt om te plassen/poepen m meteen buiten zetten.. Dat is voornl. training, en dat kan soms wel 20 keer op een dag zijn. Als je elke keer 3 trappen af moet eer dat je buiten bent, dan leert ie het nooit, dus ik gok dat je de situatie verkeerd hebt ingeschatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:57 schreef Charisma het volgende:
laat ik nou ook een hond ( puppie) hebben gezien die altijd wordt " uitgelaten" op het balkon om zijn behoefde te doen....! bah- neem dan geen beest![]()
Je mag niet FOKKEN onder werktijd......quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef zeemonster het volgende:
hallo , nou ik heb gebeld. Het ging om een chowchow .
De hond is nu bij het asiel en zou worden opgehaald door de eigenaar.
Een goed eind gelukkig en mijn moeder ook weer blij!
Ik heb filmpjes gezien die toch iets anders bewerenquote:
Dat verklaard je ondertitelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:18 schreef zeemonster het volgende:
ik ben niet mooi maar ik poep gewoon niet punt!
Ff ondertitelen aub. Wat is MIA?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou mn collega is nog steeds MIA. Tis toch bizar dat je gewoon weg blijft van je werk zonder dat je collega's en je baas etc inlicht over wat er loos is. Hij was ook zeer positief afgelopen week hoe het ging enzo, lekker bezig etc. Echt vaagheid.
Nopes in iedergeval niet in overleg met het bedrijf en de baas. We zijn maar ienieminie bedrijfje, 11 man incl. bazen dus dit kan ook niet zo van in de molen kwijtgeraakt zijn oid. Nouja mss dat ie idd dacht dat we herfstvakantie hadden, wat een beetje raar is aangezien we gewoon doorgaan, dan heeft ie aankomende maandag heel wat uit te leggen. Maar we kunnen m dus ook totaal niet bereiken, hij is niet thuis, telefoon en e-mail geen contact. En dan ook die mobiele telefoon in de brievenbus, als je het niet meer ziet zitten kan je daar toch ook een briefje bij doen van "Ik kom niet meer" oid als je het face-to-face niet meer durft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:23 schreef zeemonster het volgende:
Dat is wel erg vreemd, heeft hij niet toevallig vakantie omdat het nu ook herfstvakantie is?
Ik las het, stelletje fascisten. Als je het niet met woorden afkan...quote:
Wat heb je gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:49 schreef Koploperkopper het volgende:
Dank.
Vond 't wel een beetje overtrokken reactie voor zoiets simpels. Laat ik het zo zeggen, ik heb ergere dingen gedaan waar ik geen ban voor heb gekregen.
Maar goed, dat zijn weer andere discussies, kijken hoelang ik het nu vol houdt.
Iemand gequote toen dat al niet meer mocht.quote:
En dus, in plaats van met je in discussie te gaan, verbannen ze je. Wat een triest figuur moet je dan zijn zeg, als je het niet met woorden afkan, dan ga je maar mensen wegschoppen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Iemand gequote toen dat al niet meer mocht.
Ach, als ze er blij van worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dus, in plaats van met je in discussie te gaan, verbannen ze je. Wat een triest figuur moet je dan zijn zeg, als je het niet met woorden afkan, dan ga je maar mensen wegschoppen.![]()
Moderators zijn vaak mennekes (m/v) die in het dagelijks leven structureel de leiding missen en daarom online hun gram proberen te halen op verbaal sterkeren.
Nou nou, ik ben lange tijd moderator geweest van meerdere subfora hier op FOK! Kan me niet heel erg vinden in je beschrijvingquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dus, in plaats van met je in discussie te gaan, verbannen ze je. Wat een triest figuur moet je dan zijn zeg, als je het niet met woorden afkan, dan ga je maar mensen wegschoppen.![]()
Moderators zijn vaak mennekes (m/v) die in het dagelijks leven structureel de leiding missen en daarom online hun gram proberen te halen op verbaal sterkeren.
ben het met de punt eens dat je als de hond " moet" snel naar buiten moet gaan maar waarom ( ze heeft twee honden ) kan je dan niet de trap nemen? ze woont toch geen 5 hoog zonder lift? als je regelmatig met je honden zou gaan wandelen zou de hoge nood er zeker niet gelijk op de traptrede worden geplaatst door de puppy...gewoon elke dag paar flinke wandelingen en dan leert de pup het ook met der tijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:03 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
[..]
Als je een puppy zindelijk wil maken moet je op elk moment dat ie aanstalten maakt om te plassen/poepen m meteen buiten zetten.. Dat is voornl. training, en dat kan soms wel 20 keer op een dag zijn. Als je elke keer 3 trappen af moet eer dat je buiten bent, dan leert ie het nooit, dus ik gok dat je de situatie verkeerd hebt ingeschat
Dat zeggen ze allemaal. Mijn ervaring is anders.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben lange tijd moderator geweest van meerdere subfora hier op FOK! Kan me niet heel erg vinden in je beschrijving.
Dan ben je dus geen mooie vrouw...quote:
Doe mij es niet over 1 kam scherenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Mijn ervaring is anders.En ik loop ook al lange tijd mee in forumland.
Wat is dat nou voor redenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Iemand gequote toen dat al niet meer mocht.
Das een inkoppertjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Doe mij es niet over 1 kam scheren. Ik kom niets tekort in mijn normale leven, dus dat hoef ik online niet te compenseren
.
Ow doe maar hoor, als jij daar behoefte toe hebtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:18 schreef schuurmonster het volgende:
[..]
Das een inkoppertjedaar ga ik niet op reageren
Kom je naar de meet Ratmen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ow doe maar hoor, als jij daar behoefte toe hebt.
oeh zo fout. Ik vind charisma echt een mooie vrouw . Zowel uiterlijk als uitstraling.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen mooie vrouw...
Ze POEPT!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:46 schreef zeemonster het volgende:
[..]
oeh zo fout. Ik vind charisma echt een mooie vrouw . Zowel uiterlijk als uitstraling.
Ik ben jaloers op haar kleur ogen!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:50 schreef zeemonster het volgende:
in haar gevoel zou dat geen enkel persoon wat kunnen schelen. Al zou ze vellen schijten . Blijft ze nog mooien dat meen ik serieus!
Oh btw ik ben inderdaad veranderd van pakket bij ziggo charisma en een spijt dat ik nu heb!
Zolang je niks veranderd heb je geen probleem, maar als je iets aan wil passen dan is Ziggo pasquote:
Nunspeet off all placesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:38 schreef becky27 het volgende:
mogguh. twee dagen cursus in nunspeet, nog geeeeen zin
Heel pittoresk ook volgens mijquote:
BB!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:08 schreef BabblingBrook het volgende:
Goedemiddag allenOp advies van Elegy hier ook maar eens aan het kijken
Afterlunch dip?quote:
quote:
........ en dan kom je tot het besef dat je verkeerd bezig bent, dat de tennis meneer helemaal niet de man van je dromen is, dat ik je prins op het witte paard ben en dat kom je me dan morgen avond allemaal vertellenquote:
Ik ben de Keizer in de zwarte Poloquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
........ en dan kom je tot het besef dat je verkeerd bezig bent, dat de tennis meneer helemaal niet de man van je dromen is, dat ik je prins op het witte paard ben en dat kom je me dan morgen avond allemaal vertellen.
Ow, wel laat trouwens, want ik ben naar een voorstelling en daarna borrelen op de Markt..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
........ en dan kom je tot het besef dat je verkeerd bezig bent, dat de tennis meneer helemaal niet de man van je dromen is, dat ik je prins op het witte paard ben en dat kom je me dan morgen avond allemaal vertellen.
Ow, wel laat trouwens, want ik ben naar een voorstelling en daarna borrelen op de Markt..
Owquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Okay ik ben er nu van overtuigd dat de vermiste collega zichzelf toch eens moet laten nakijken. We kregen vandaag een aangetekende brief bezorgd van desbetreffende collega, met daarin alleen een rekening voor zijn parkeerbonnen en of wij die even zsm wilden betalen. Verder geen uitleg of iig een fatsoenlijke ontslagbrief oid voor zn afwezigheid :S
Voor welke functie is dat dan? Ik zou wel dichterbij willen werken, en als jullie zo laks zijn als dat t hier nu lijkt, is het bedrijf me op t lijf geschrevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Okay ik ben er nu van overtuigd dat de vermiste collega zichzelf toch eens moet laten nakijken. We kregen vandaag een aangetekende brief bezorgd van desbetreffende collega, met daarin alleen een rekening voor zijn parkeerbonnen en of wij die even zsm wilden betalen. Verder geen uitleg of iig een fatsoenlijke ontslagbrief oid voor zn afwezigheid :S
Ja dat is altijd zo als het regent , het lijkt wel een vrijbrief om allerlei capriolen uit te gaan halen met de auto.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:43 schreef Elegy het volgende:
Hier in Hamsterdam is het al niet veel beter. Regen
Alleen jammer dat men spontaan niet meer kan rijden...
Bij mij op het werk zijn er ook altijd van die figuren die niet kunnen rijden, zeker met slecht weer zie je dat aan het inparkeren, vandaag is het weer zoverquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo als het regent , het lijkt wel een vrijbrief om allerlei capriolen uit te gaan halen met de auto.
`quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Bij mij op het werk zijn er ook altijd van die figuren die niet kunnen rijden, zeker met slecht weer zie je dat aan het inparkeren, vandaag is het weer zover.
Het uitzicht over Den Haag is momenteel echt treurig.....pokkuhweer.
Mooi , die vulde vandaag weer de hele verkoopafdeling hier,....en dat terwijl ze alleen wat kwam afgevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef zeemonster het volgende:
[..]
`
Ik sta er nietanders stond ik wel goed geparkeerd
.
Pas je op voor onze zijspiegelrammer.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Oeh, klopt het dat er tegenwoordig in de stad een Cheesecake Company/Factory oid zit?
Gevonden!quote:
't Is niet hartig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:49 schreef zeemonster het volgende:
ik heb wel eens zelf muffins gemaakt met hamreepjes en geraspte kaas , was erg lekker tot mijn verbazing.
Maar een cheesecake heb ik nog nooit gezien of gegeten...
Wat een bizar slechte website zegquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:37 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Gevonden!
http://www.cheesecakecompany.nl/
Waarom noemen ze het in hemelsnaam een Cheesecake Factory terwijl ze van alles en nog wat gaan verkopen, maar geen Cheesecake.
Mooi he!quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:36 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Mooi he!
"IJs voor volwassenen!"
Ik moest even wat spanning ontladen na 25 uur reizen!quote:
Ah lekker, Duindorp verplaatst zich naar het centrumquote:
Yup, het was echt fantastisch. Mooie natuur, heeeeeeeeel veel tempels, prachtig weer, hele vriendelijke mensen en briljant openbaar vervoer. Ik heb daar met mijn 1m96 meer beenruimte in het OV, dan hier in Nederland. En het rijdt daar gewoon altijd op tijd...quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:17 schreef zeemonster het volgende:
Goedemorgen iedereen en welkom terug Airwin , leuk gehad?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, het was echt fantastisch. Mooie natuur, heeeeeeeeel veel tempels, prachtig weer, hele vriendelijke mensen en briljant openbaar vervoer. Ik heb daar met mijn 1m96 meer beenruimte in het OV, dan hier in Nederland. En het rijdt daar gewoon altijd op tijd...
En hoe is het leven hier?
Waren het mensen uit Duindorp dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ah lekker, Duindorp verplaatst zich naar het centrum.
Wat dat betreft kunnen we beter een groter crimineel circuit als Amsterdam hebben, daar wordt wel meer geschoten, maar het zijn altijdvaker alleen medecriminelen die ze afknallen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Waren het mensen uit Duindorp dan?
Er zijn wel vaker mensen slachtoffer geworden in onze haagse binnenstad de afgelopen jaren helaas.
quote:
en LOL:quote:Politie zoekt getuigen schietpartij
Den Haag – Bij een schietpartij zondagnacht 26 oktober omstreeks 02.15 uur raakte een 20-jarige man uit Irak gewond. Politieagenten troffen het slachtoffer op het Spui aan, de schietpartij vond plaats op de Lange Poten. Korte tijd later hield de politie vijf mannen aan in de leeftijd van 16, 17,19 en 29 jaar uit Den Haag en Rotterdam. Het slachtoffer is naar een ziekenhuis gebracht en daar geopereerd. De politie zoekt getuigen van deze schietpartij. Heeft u iets gezien of gehoord of heeft u informatie die de politie kan helpen, neem dan contact op met de recherche van Bureau Jan Hendrikstraat via 0900-8844. Liever anoniem, dan via M, Meld Misdaad Anoniem via 0800-7000.
quote:Dronken man regelt verkeer
Den Haag – Politieagenten troffen 25 oktober om 00.50 uur een 25-jarige man uit Den Haag aan op de Neherkade die verkeer aan het regelen was. De Hagenaar, die behoorlijk gedronken had, viel meerdere keren tegen de politieauto aan toen hij probeerde zijn ID uit zijn portemonnaie te pakken. Uiteindelijk kon de Hagenaar alleen een ziekenfonds pasje aan de agenten laten zien. De man moest mee naar het bureau. Met een proces verbaal voor openbare dronkenschap kon hij het bureau weer verlaten.
Owh, ik wil 't wel weten. Dacht dat het namelijk wel mee viel hier.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je wilt niet weten hoe groot het criminele circuit in Den Haag is, ik denk dat Amsterdam daar nog een puntje aan kan zuigen,.....alleen hier komt het niet zoveel in het nieuws.
Nee joh, slapen is maar onzinquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Stille bedoeling hier, iedereen al vroeg naar bed of zo?
Dat dacht ik al.quote:
En vroeg alweer op... Stomme jetlag!quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Stille bedoeling hier, iedereen al vroeg naar bed of zo?
Helemaal mee eens en goedemorgenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:12 schreef becky27 het volgende:
bah werken
Peetjuh ja ken ik, zit in de regisseur-branche he? ooh aj en ik weet dat ze bijna elke zodag nu in Den Haag werktquote:
Ik zit hier nu met een glimlach, wetende waar jij dit bericht getikt hebt en praat over parfumquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef zeemonster het volgende:
Zo moet ik bij addict altijd denken aan de parfum Addict van Dior.
Die is lekker, maar haalt het niet bij J'Adore.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef zeemonster het volgende:
Zo moet ik bij addict altijd denken aan de parfum Addict van Dior.
Niet op de wc daar heb ik vandaag geen tijd voor . Gewoon op mijn plekje aangezien ik toch remi alleen zit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zit hier nu met een glimlach, wetende waar jij dit bericht getikt hebt en praat over parfum
Ze doet het een en ander met productie en casting van Pauwen en Reigers. Ze regelde mijn ontvangst, betaling en kijkt of ik op een later moment nog een keer in de serie terug kan komenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:59 schreef Charisma het volgende:
[..]
Peetjuh ja ken ik, zit in de regisseur-branche he? ooh aj en ik weet dat ze bijna elke zodag nu in Den Haag werkt
telt 1 en 1 bij elkaar , RATMEN , acteur, Peetjuh regisseuse![]()
goede middag allemaal
Zeemonster bedankt voor je compli 's
Eternity van Calvin Klein voor damesquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die is lekker, maar haalt het niet bij J'Adore.
Echt, als vrouwen dat ophebben moet ik me inhouden om ze niet te bespringen![]()
Heb gisteren een stukje zitten kijken van Pauwen en Reigers...sorry maar het Haags wat erin gesproken wordt is echt tenenkrommend.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze doet het een en ander met productie en casting van Pauwen en Reigers. Ze regelde mijn ontvangst, betaling en kijkt of ik op een later moment nog een keer in de serie terug kan komen.
Behalve door Stephan (de grote strandtent eigenaar). Maar ben met je eens dat er een aantal het beter niet hadden kunnen doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:36 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb gisteren een stukje zitten kijken van Pauwen en Reigers...sorry maar het Haags wat erin gesproken wordt is echt tenenkrommend.
Nacht en daglicht maakt me nog niet eens uit , maar die vieze kou en regenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:47 schreef Koploperkopper het volgende:
In ieder geval die wintertijd.
Nacht.
Daglicht.
Dat is ook wel een minpuntje ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nacht en daglicht maakt me nog niet eens uit , maar die vieze kou en regen.
Als jij betaalt: graagquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat is ook wel een minpuntje ja.
2e huisje in Zuid-Frankrijk kopen?
Oppassen anders mag je je stacaravan met ook_gek delen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:07 schreef zeemonster het volgende:
Dat is nou lief... al heb ik liever een huisje dan , of klink ik dan weer verwend.
Monsterlijk!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:08 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Oppassen anders mag je je stacaravan met ook_gek delen.![]()
Oeh, idee voor Saw 6 dus!quote:
Je mag er alles mee doen, dus ook het dak eraf zagen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:09 schreef Qrious het volgende:
coolPas er alleen niet in maja een gegeven paard moet je niet in de bek kijken he?
Ik deel gewoon nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:08 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Oppassen anders mag je je stacaravan met ook_gek delen.![]()
Je trekt wel af?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Maar dat zal hem niet deren, hij zal zo een andere chick kunnen hosselen om alsnog onderdak te krijgen.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je trekt wel af?Na aftrekken ben ik plots gaan vermenigvuldigen en toen ben ik er maar mee opgehouden,.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Na aftrekken ben ik plots gaan vermenigvuldigen en toen ben ik er maar mee opgehouden,.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:13 schreef Koploperkopper het volgende:
Je mag er alles mee doen, dus ook het dak eraf zagen.
Zo'n kamer met alle muren volledig bedekt met kussens als in psychiatrische inrichtingen bedoel je?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:23 schreef Qrious het volgende:
[..]
En van een kamer een en al matras maken, rofl
![]()
Nou kom maar op met dat ding, gaat allemaal wel goedkomen dan
Nu je het daarover hebt, hier vlakbij zit Parnassia maar ergens in de wijk vlakbij de Hildo Kroplaan is ook ergens een woning omgebouwd tot opvang voor geestelijk niet helemaal in orde mensen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:28 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Zo'n kamer met alle muren volledig bedekt met kussens als in psychiatrische inrichtingen bedoel je?
Ik ga de 10e even winnen, dan ga ik ze meteen bestellen op de 11e.
Ik begin altijd te kwijlen en te staren als de caissiere mij om een bonuskaart vraagt. Ik maak slikkende geluiden en lik mijn lippen af terwijl ik aan haar sidderende alvleesklier in calvados denk.*quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:34 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nu je het daarover hebt, hier vlakbij zit Parnassia maar ergens in de wijk vlakbij de Hildo Kroplaan is ook ergens een woning omgebouwd tot opvang voor geestelijk niet helemaal in orde mensen.
Nu heb ik mijzelf de nare gewoonte aangeleerd om soms gewoon beleefd tegen mensen hallo/goedemiddag of iets in die trant te roepen als ze mij aankijken..
Dat deed ik vanavond bij de Albert Heijn ook alleen tegen een man en dat heb ik geweten ook , die man bleef tegen mij praten..
Maar goed het zijn ook maar mensen en wellicht gebeurt het niet veel dat er normaal tegen ze gesproken wordt (al spoor ik zelf ook niet helemaal).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die mensen willen inderdaad gewoon of hun verhaal kwijt, of even lekker babbelen met iemand. Die fout bega ik namelijk ook wel eens met bejaarden, dan willen ze niet meer ophouden met praten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:34 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nu je het daarover hebt, hier vlakbij zit Parnassia maar ergens in de wijk vlakbij de Hildo Kroplaan is ook ergens een woning omgebouwd tot opvang voor geestelijk niet helemaal in orde mensen.
Nu heb ik mijzelf de nare gewoonte aangeleerd om soms gewoon beleefd tegen mensen hallo/goedemiddag of iets in die trant te roepen als ze mij aankijken..
Dat deed ik vanavond bij de Albert Heijn ook tegen zo een niet hellemaal in orde man en dat heb ik geweten ook , die man bleef tegen mij praten tot aan de kassa toe..
Maar goed het zijn ook maar mensen en wellicht gebeurt het niet veel dat er normaal tegen ze gesproken wordt (al spoor ik zelf ook niet helemaal).
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begin altijd te kwijlen en te staren als de caissiere mij om een bonuskaart vraagt. Ik maak slikkende geluiden en lik mijn lippen af terwijl ik aan haar sidderende alvleesklier in calvados denk.*
Succes verzekerd!
Jullie hebben zulke aantrekkelijke cassieres? Welke vestiging?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
Hamsterweken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gister lekkage in AH Lorentzpleinvan 2 winkelpaden bij de kassa alle plafondplaten doorweekt en naar beneden gekomen
en veel water in de zaak
Zat lek in dak en regenwater komt naar binnen
Dit is een halloween vestiging , ik heb er tot nog toe werkelijk geen mooie cassiere gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Jullie hebben zulke aantrekkelijke cassieres? Welke vestiging?!![]()
Ik heb alleen maar Turksen. De meesten met kopvod, maar af en toe een lekkere.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Jullie hebben zulke aantrekkelijke cassieres? Welke vestiging?!![]()
Hier in de buurt bij de AH zit ook altijd een verschrikking. Als ik dan binnen kom lopen kijk ik schichtig of ze er zit, en ja hoor. Nou, dan maar hopen dat het niet de kortste rij is straks, jawel hoor!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dit is een halloween vestiging , ik heb er tot nog toe werkelijk geen mooie cassiere gezien.
Omdat ze er verschrikkelijk lekkere druivensap verkopen sinds kort.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:55 schreef El_Matador het volgende:
De AH is duur en er werken lelijke wijven. Waarom zou je daar uberhaupt heengaan?
Bij de Gall en Gall ook en dan zit er ook nog es alcohol in.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Omdat ze er verschrikkelijk lekkere druivensap verkopen sinds kort.
Maar jij hebt toch helemaal geen bril?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:58 schreef zeemonster het volgende:
Het is lekker dichtbij...
En ik ga niet voor de lelijke wijven , ik ga voor de festini perenijsjes , zelfs in de winter.
Overigens bij de brillenwinkel in Loosduinen werkt wel een ontzettend leuke man, misschien word ik ook wel zo een ramenkwijler
.
Maar dan kan ik geen 2 liter achter elkaar van drinken. Kan het wel proberen, maar dat eindigt vast niet goed.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij de Gall en Gall ook en dan zit er ook nog es alcohol in.
Het wordt weer tijd voor een fotorondje, dat gezegd hebbende dat ik 't niet ga plaatsen omdat ik niet altijd even trots ben met wat ik zeg op dit forum, en liever niet herkend wil worden.quote:
Same here al weten er genoeg hoe ik eruit zie en weten bekenden van mij ook al wie ik hier ben.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:02 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een fotorondje, dat gezegd hebbende dat ik 't niet ga plaatsen omdat ik niet altijd even trots ben met wat ik zeg op dit forum, en liever niet herkend wil worden.
Meet ben ik wel voor in, wat dachten we van met z'n allen verzamelen op het strand op 1 januari en al die duikers uitlachen en hun erwtensoep inpikken?
Maar goed dat ik per 1-1-09 geen Hagenees meer ben.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Same here al weten er genoeg hoe ik eruit zie en weten bekenden van mij ook al wie ik hier ben.
Ondanks dat heb ik er eigenlijk geen schaamte ook want wat ik hier allemaal tik zeg ik ook hardop (bijna altijd dan).
Alleen een foto plaatsen hier doe ik toch maar niet.
Overigens vind ik dat we dan meteen moeten meedoen aan de nieuwjaarsduik
Je kunt geen risico nemen natuurlijk met o_g in de buurt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Same here al weten er genoeg hoe ik eruit zie en weten bekenden van mij ook al wie ik hier ben.
Ondanks dat heb ik er eigenlijk geen schaamte ook want wat ik hier allemaal tik zeg ik ook hardop (bijna altijd dan).
Alleen een foto plaatsen hier doe ik toch maar niet.
Overigens vind ik dat we dan meteen moeten meedoen aan de nieuwjaarsduik
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar goed dat ik per 1-1-09 geen Hagenees meer ben.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:12 schreef El_Matador het volgende:
Foto's horen in het fobo
Vissen horen in de zee
En erwtensoep hoort in de prullenbak
Maar verder ben ik helemaal positief!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar goed dat ik per 1-1-09 geen Hagenees meer ben.
Klopt. Geboren, net als papa en mama.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:15 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Eens hagenees, altijd hagenees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |