quote:
........ en dan kom je tot het besef dat je verkeerd bezig bent, dat de tennis meneer helemaal niet de man van je dromen is, dat ik je prins op het witte paard ben en dat kom je me dan morgen avond allemaal vertellenquote:
Ik ben de Keizer in de zwarte Poloquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
........ en dan kom je tot het besef dat je verkeerd bezig bent, dat de tennis meneer helemaal niet de man van je dromen is, dat ik je prins op het witte paard ben en dat kom je me dan morgen avond allemaal vertellen.
Ow, wel laat trouwens, want ik ben naar een voorstelling en daarna borrelen op de Markt..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
........ en dan kom je tot het besef dat je verkeerd bezig bent, dat de tennis meneer helemaal niet de man van je dromen is, dat ik je prins op het witte paard ben en dat kom je me dan morgen avond allemaal vertellen.
Ow, wel laat trouwens, want ik ben naar een voorstelling en daarna borrelen op de Markt..
Owquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Okay ik ben er nu van overtuigd dat de vermiste collega zichzelf toch eens moet laten nakijken. We kregen vandaag een aangetekende brief bezorgd van desbetreffende collega, met daarin alleen een rekening voor zijn parkeerbonnen en of wij die even zsm wilden betalen. Verder geen uitleg of iig een fatsoenlijke ontslagbrief oid voor zn afwezigheid :S
Voor welke functie is dat dan? Ik zou wel dichterbij willen werken, en als jullie zo laks zijn als dat t hier nu lijkt, is het bedrijf me op t lijf geschrevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Okay ik ben er nu van overtuigd dat de vermiste collega zichzelf toch eens moet laten nakijken. We kregen vandaag een aangetekende brief bezorgd van desbetreffende collega, met daarin alleen een rekening voor zijn parkeerbonnen en of wij die even zsm wilden betalen. Verder geen uitleg of iig een fatsoenlijke ontslagbrief oid voor zn afwezigheid :S
Ja dat is altijd zo als het regent , het lijkt wel een vrijbrief om allerlei capriolen uit te gaan halen met de auto.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:43 schreef Elegy het volgende:
Hier in Hamsterdam is het al niet veel beter. Regen
Alleen jammer dat men spontaan niet meer kan rijden...
Bij mij op het werk zijn er ook altijd van die figuren die niet kunnen rijden, zeker met slecht weer zie je dat aan het inparkeren, vandaag is het weer zoverquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo als het regent , het lijkt wel een vrijbrief om allerlei capriolen uit te gaan halen met de auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |