Ga je een keer mee naar Noordwijk danquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:18 schreef becky27 het volgende:
[..]
nope, was het delflanden, in delft, alleen afslaan eigenlijk, en het weer was nog niet eens fantastisch ggrrrr
Ik wil er best naar kijken, of dat wat uithaalt is een ander verhaalquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:59 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als dit een aanbieding is om ernaar te kijken , graag
proberen kan altijd toch..
quote:Twee jongens (17, 18) uit Voorburg zijn zaterdag opgepakt op verdenking van diefstal van een golfkar.
Het duo reed over de Veurselaan en werd door agenten van de weg gehaald. De twee verklaarden het wagentje te hebben gevonden. Uit onderzoek bleek dat het was weggenomen bij een golfclub aan de Star.
Another exciting report from Highway Patrol! The brave men and women who risk their lives daily for our safety!quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds met je wijncursus bezig.
Ik denk gewoon herfstvakantie....quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:31 schreef becky27 het volgende:
jill: ik denk dat ie ontslag heeft genomen
eerst mijn GVB halen danquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ga je een keer mee naar Noordwijk danIk ga wel pas weer vanaf het voorjaar weer maarja
Aaahw, wat liefquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:42 schreef zeemonster het volgende:
Ja ok lijkt me de meest logische stap . niet eens aan gedacht eigenlijk.
Vraag me alleen af of ze het niet druk zat hebben ipv op te zoeken hoe het met een hondje gaat voor een bezorgde bewoner. (Al heb ik serieus een huilende moeder moeten troosten want stel dat ie dood is ..).
Als je een puppy zindelijk wil maken moet je op elk moment dat ie aanstalten maakt om te plassen/poepen m meteen buiten zetten.. Dat is voornl. training, en dat kan soms wel 20 keer op een dag zijn. Als je elke keer 3 trappen af moet eer dat je buiten bent, dan leert ie het nooit, dus ik gok dat je de situatie verkeerd hebt ingeschatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:57 schreef Charisma het volgende:
laat ik nou ook een hond ( puppie) hebben gezien die altijd wordt " uitgelaten" op het balkon om zijn behoefde te doen....! bah- neem dan geen beest![]()
Je mag niet FOKKEN onder werktijd......quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef zeemonster het volgende:
hallo , nou ik heb gebeld. Het ging om een chowchow .
De hond is nu bij het asiel en zou worden opgehaald door de eigenaar.
Een goed eind gelukkig en mijn moeder ook weer blij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |