`quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Bij mij op het werk zijn er ook altijd van die figuren die niet kunnen rijden, zeker met slecht weer zie je dat aan het inparkeren, vandaag is het weer zover.
Het uitzicht over Den Haag is momenteel echt treurig.....pokkuhweer.
Mooi , die vulde vandaag weer de hele verkoopafdeling hier,....en dat terwijl ze alleen wat kwam afgevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef zeemonster het volgende:
[..]
`
Ik sta er nietanders stond ik wel goed geparkeerd
.
Pas je op voor onze zijspiegelrammer.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Oeh, klopt het dat er tegenwoordig in de stad een Cheesecake Company/Factory oid zit?
Gevonden!quote:
't Is niet hartig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:49 schreef zeemonster het volgende:
ik heb wel eens zelf muffins gemaakt met hamreepjes en geraspte kaas , was erg lekker tot mijn verbazing.
Maar een cheesecake heb ik nog nooit gezien of gegeten...
Wat een bizar slechte website zegquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:37 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Gevonden!
http://www.cheesecakecompany.nl/
Waarom noemen ze het in hemelsnaam een Cheesecake Factory terwijl ze van alles en nog wat gaan verkopen, maar geen Cheesecake.
Mooi he!quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:36 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Mooi he!
"IJs voor volwassenen!"
Ik moest even wat spanning ontladen na 25 uur reizen!quote:
Ah lekker, Duindorp verplaatst zich naar het centrumquote:
Yup, het was echt fantastisch. Mooie natuur, heeeeeeeeel veel tempels, prachtig weer, hele vriendelijke mensen en briljant openbaar vervoer. Ik heb daar met mijn 1m96 meer beenruimte in het OV, dan hier in Nederland. En het rijdt daar gewoon altijd op tijd...quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:17 schreef zeemonster het volgende:
Goedemorgen iedereen en welkom terug Airwin , leuk gehad?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, het was echt fantastisch. Mooie natuur, heeeeeeeeel veel tempels, prachtig weer, hele vriendelijke mensen en briljant openbaar vervoer. Ik heb daar met mijn 1m96 meer beenruimte in het OV, dan hier in Nederland. En het rijdt daar gewoon altijd op tijd...
En hoe is het leven hier?
Waren het mensen uit Duindorp dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ah lekker, Duindorp verplaatst zich naar het centrum.
Wat dat betreft kunnen we beter een groter crimineel circuit als Amsterdam hebben, daar wordt wel meer geschoten, maar het zijn altijdvaker alleen medecriminelen die ze afknallen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Waren het mensen uit Duindorp dan?
Er zijn wel vaker mensen slachtoffer geworden in onze haagse binnenstad de afgelopen jaren helaas.
quote:
en LOL:quote:Politie zoekt getuigen schietpartij
Den Haag – Bij een schietpartij zondagnacht 26 oktober omstreeks 02.15 uur raakte een 20-jarige man uit Irak gewond. Politieagenten troffen het slachtoffer op het Spui aan, de schietpartij vond plaats op de Lange Poten. Korte tijd later hield de politie vijf mannen aan in de leeftijd van 16, 17,19 en 29 jaar uit Den Haag en Rotterdam. Het slachtoffer is naar een ziekenhuis gebracht en daar geopereerd. De politie zoekt getuigen van deze schietpartij. Heeft u iets gezien of gehoord of heeft u informatie die de politie kan helpen, neem dan contact op met de recherche van Bureau Jan Hendrikstraat via 0900-8844. Liever anoniem, dan via M, Meld Misdaad Anoniem via 0800-7000.
quote:Dronken man regelt verkeer
Den Haag – Politieagenten troffen 25 oktober om 00.50 uur een 25-jarige man uit Den Haag aan op de Neherkade die verkeer aan het regelen was. De Hagenaar, die behoorlijk gedronken had, viel meerdere keren tegen de politieauto aan toen hij probeerde zijn ID uit zijn portemonnaie te pakken. Uiteindelijk kon de Hagenaar alleen een ziekenfonds pasje aan de agenten laten zien. De man moest mee naar het bureau. Met een proces verbaal voor openbare dronkenschap kon hij het bureau weer verlaten.
Owh, ik wil 't wel weten. Dacht dat het namelijk wel mee viel hier.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je wilt niet weten hoe groot het criminele circuit in Den Haag is, ik denk dat Amsterdam daar nog een puntje aan kan zuigen,.....alleen hier komt het niet zoveel in het nieuws.
Nee joh, slapen is maar onzinquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Stille bedoeling hier, iedereen al vroeg naar bed of zo?
Dat dacht ik al.quote:
En vroeg alweer op... Stomme jetlag!quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Stille bedoeling hier, iedereen al vroeg naar bed of zo?
Helemaal mee eens en goedemorgenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:12 schreef becky27 het volgende:
bah werken
Peetjuh ja ken ik, zit in de regisseur-branche he? ooh aj en ik weet dat ze bijna elke zodag nu in Den Haag werktquote:
Ik zit hier nu met een glimlach, wetende waar jij dit bericht getikt hebt en praat over parfumquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef zeemonster het volgende:
Zo moet ik bij addict altijd denken aan de parfum Addict van Dior.
Die is lekker, maar haalt het niet bij J'Adore.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef zeemonster het volgende:
Zo moet ik bij addict altijd denken aan de parfum Addict van Dior.
Niet op de wc daar heb ik vandaag geen tijd voor . Gewoon op mijn plekje aangezien ik toch remi alleen zit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zit hier nu met een glimlach, wetende waar jij dit bericht getikt hebt en praat over parfum
Ze doet het een en ander met productie en casting van Pauwen en Reigers. Ze regelde mijn ontvangst, betaling en kijkt of ik op een later moment nog een keer in de serie terug kan komenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:59 schreef Charisma het volgende:
[..]
Peetjuh ja ken ik, zit in de regisseur-branche he? ooh aj en ik weet dat ze bijna elke zodag nu in Den Haag werkt
telt 1 en 1 bij elkaar , RATMEN , acteur, Peetjuh regisseuse![]()
goede middag allemaal
Zeemonster bedankt voor je compli 's
Eternity van Calvin Klein voor damesquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die is lekker, maar haalt het niet bij J'Adore.
Echt, als vrouwen dat ophebben moet ik me inhouden om ze niet te bespringen![]()
Heb gisteren een stukje zitten kijken van Pauwen en Reigers...sorry maar het Haags wat erin gesproken wordt is echt tenenkrommend.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze doet het een en ander met productie en casting van Pauwen en Reigers. Ze regelde mijn ontvangst, betaling en kijkt of ik op een later moment nog een keer in de serie terug kan komen.
Behalve door Stephan (de grote strandtent eigenaar). Maar ben met je eens dat er een aantal het beter niet hadden kunnen doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:36 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb gisteren een stukje zitten kijken van Pauwen en Reigers...sorry maar het Haags wat erin gesproken wordt is echt tenenkrommend.
Nacht en daglicht maakt me nog niet eens uit , maar die vieze kou en regenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:47 schreef Koploperkopper het volgende:
In ieder geval die wintertijd.
Nacht.
Daglicht.
Dat is ook wel een minpuntje ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nacht en daglicht maakt me nog niet eens uit , maar die vieze kou en regen.
Als jij betaalt: graagquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat is ook wel een minpuntje ja.
2e huisje in Zuid-Frankrijk kopen?
Oppassen anders mag je je stacaravan met ook_gek delen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:07 schreef zeemonster het volgende:
Dat is nou lief... al heb ik liever een huisje dan , of klink ik dan weer verwend.
Monsterlijk!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:08 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Oppassen anders mag je je stacaravan met ook_gek delen.![]()
Oeh, idee voor Saw 6 dus!quote:
Je mag er alles mee doen, dus ook het dak eraf zagen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:09 schreef Qrious het volgende:
coolPas er alleen niet in maja een gegeven paard moet je niet in de bek kijken he?
Ik deel gewoon nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:08 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Oppassen anders mag je je stacaravan met ook_gek delen.![]()
Je trekt wel af?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Maar dat zal hem niet deren, hij zal zo een andere chick kunnen hosselen om alsnog onderdak te krijgen.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je trekt wel af?Na aftrekken ben ik plots gaan vermenigvuldigen en toen ben ik er maar mee opgehouden,.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Na aftrekken ben ik plots gaan vermenigvuldigen en toen ben ik er maar mee opgehouden,.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:13 schreef Koploperkopper het volgende:
Je mag er alles mee doen, dus ook het dak eraf zagen.
Zo'n kamer met alle muren volledig bedekt met kussens als in psychiatrische inrichtingen bedoel je?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:23 schreef Qrious het volgende:
[..]
En van een kamer een en al matras maken, rofl
![]()
Nou kom maar op met dat ding, gaat allemaal wel goedkomen dan
Nu je het daarover hebt, hier vlakbij zit Parnassia maar ergens in de wijk vlakbij de Hildo Kroplaan is ook ergens een woning omgebouwd tot opvang voor geestelijk niet helemaal in orde mensen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:28 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Zo'n kamer met alle muren volledig bedekt met kussens als in psychiatrische inrichtingen bedoel je?
Ik ga de 10e even winnen, dan ga ik ze meteen bestellen op de 11e.
Ik begin altijd te kwijlen en te staren als de caissiere mij om een bonuskaart vraagt. Ik maak slikkende geluiden en lik mijn lippen af terwijl ik aan haar sidderende alvleesklier in calvados denk.*quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:34 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nu je het daarover hebt, hier vlakbij zit Parnassia maar ergens in de wijk vlakbij de Hildo Kroplaan is ook ergens een woning omgebouwd tot opvang voor geestelijk niet helemaal in orde mensen.
Nu heb ik mijzelf de nare gewoonte aangeleerd om soms gewoon beleefd tegen mensen hallo/goedemiddag of iets in die trant te roepen als ze mij aankijken..
Dat deed ik vanavond bij de Albert Heijn ook alleen tegen een man en dat heb ik geweten ook , die man bleef tegen mij praten..
Maar goed het zijn ook maar mensen en wellicht gebeurt het niet veel dat er normaal tegen ze gesproken wordt (al spoor ik zelf ook niet helemaal).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die mensen willen inderdaad gewoon of hun verhaal kwijt, of even lekker babbelen met iemand. Die fout bega ik namelijk ook wel eens met bejaarden, dan willen ze niet meer ophouden met praten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:34 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nu je het daarover hebt, hier vlakbij zit Parnassia maar ergens in de wijk vlakbij de Hildo Kroplaan is ook ergens een woning omgebouwd tot opvang voor geestelijk niet helemaal in orde mensen.
Nu heb ik mijzelf de nare gewoonte aangeleerd om soms gewoon beleefd tegen mensen hallo/goedemiddag of iets in die trant te roepen als ze mij aankijken..
Dat deed ik vanavond bij de Albert Heijn ook tegen zo een niet hellemaal in orde man en dat heb ik geweten ook , die man bleef tegen mij praten tot aan de kassa toe..
Maar goed het zijn ook maar mensen en wellicht gebeurt het niet veel dat er normaal tegen ze gesproken wordt (al spoor ik zelf ook niet helemaal).
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begin altijd te kwijlen en te staren als de caissiere mij om een bonuskaart vraagt. Ik maak slikkende geluiden en lik mijn lippen af terwijl ik aan haar sidderende alvleesklier in calvados denk.*
Succes verzekerd!
Jullie hebben zulke aantrekkelijke cassieres? Welke vestiging?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
Hamsterweken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gister lekkage in AH Lorentzpleinvan 2 winkelpaden bij de kassa alle plafondplaten doorweekt en naar beneden gekomen
en veel water in de zaak
Zat lek in dak en regenwater komt naar binnen
Dit is een halloween vestiging , ik heb er tot nog toe werkelijk geen mooie cassiere gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Jullie hebben zulke aantrekkelijke cassieres? Welke vestiging?!![]()
Ik heb alleen maar Turksen. De meesten met kopvod, maar af en toe een lekkere.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Jullie hebben zulke aantrekkelijke cassieres? Welke vestiging?!![]()
Hier in de buurt bij de AH zit ook altijd een verschrikking. Als ik dan binnen kom lopen kijk ik schichtig of ze er zit, en ja hoor. Nou, dan maar hopen dat het niet de kortste rij is straks, jawel hoor!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dit is een halloween vestiging , ik heb er tot nog toe werkelijk geen mooie cassiere gezien.
Omdat ze er verschrikkelijk lekkere druivensap verkopen sinds kort.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:55 schreef El_Matador het volgende:
De AH is duur en er werken lelijke wijven. Waarom zou je daar uberhaupt heengaan?
Bij de Gall en Gall ook en dan zit er ook nog es alcohol in.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Omdat ze er verschrikkelijk lekkere druivensap verkopen sinds kort.
Maar jij hebt toch helemaal geen bril?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:58 schreef zeemonster het volgende:
Het is lekker dichtbij...
En ik ga niet voor de lelijke wijven , ik ga voor de festini perenijsjes , zelfs in de winter.
Overigens bij de brillenwinkel in Loosduinen werkt wel een ontzettend leuke man, misschien word ik ook wel zo een ramenkwijler
.
Maar dan kan ik geen 2 liter achter elkaar van drinken. Kan het wel proberen, maar dat eindigt vast niet goed.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij de Gall en Gall ook en dan zit er ook nog es alcohol in.
Het wordt weer tijd voor een fotorondje, dat gezegd hebbende dat ik 't niet ga plaatsen omdat ik niet altijd even trots ben met wat ik zeg op dit forum, en liever niet herkend wil worden.quote:
Same here al weten er genoeg hoe ik eruit zie en weten bekenden van mij ook al wie ik hier ben.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:02 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een fotorondje, dat gezegd hebbende dat ik 't niet ga plaatsen omdat ik niet altijd even trots ben met wat ik zeg op dit forum, en liever niet herkend wil worden.
Meet ben ik wel voor in, wat dachten we van met z'n allen verzamelen op het strand op 1 januari en al die duikers uitlachen en hun erwtensoep inpikken?
Maar goed dat ik per 1-1-09 geen Hagenees meer ben.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Same here al weten er genoeg hoe ik eruit zie en weten bekenden van mij ook al wie ik hier ben.
Ondanks dat heb ik er eigenlijk geen schaamte ook want wat ik hier allemaal tik zeg ik ook hardop (bijna altijd dan).
Alleen een foto plaatsen hier doe ik toch maar niet.
Overigens vind ik dat we dan meteen moeten meedoen aan de nieuwjaarsduik
Je kunt geen risico nemen natuurlijk met o_g in de buurt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Same here al weten er genoeg hoe ik eruit zie en weten bekenden van mij ook al wie ik hier ben.
Ondanks dat heb ik er eigenlijk geen schaamte ook want wat ik hier allemaal tik zeg ik ook hardop (bijna altijd dan).
Alleen een foto plaatsen hier doe ik toch maar niet.
Overigens vind ik dat we dan meteen moeten meedoen aan de nieuwjaarsduik
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar goed dat ik per 1-1-09 geen Hagenees meer ben.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:12 schreef El_Matador het volgende:
Foto's horen in het fobo
Vissen horen in de zee
En erwtensoep hoort in de prullenbak
Maar verder ben ik helemaal positief!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar goed dat ik per 1-1-09 geen Hagenees meer ben.
Klopt. Geboren, net als papa en mama.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:15 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Eens hagenees, altijd hagenees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |