`quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Bij mij op het werk zijn er ook altijd van die figuren die niet kunnen rijden, zeker met slecht weer zie je dat aan het inparkeren, vandaag is het weer zover.
Het uitzicht over Den Haag is momenteel echt treurig.....pokkuhweer.
Mooi , die vulde vandaag weer de hele verkoopafdeling hier,....en dat terwijl ze alleen wat kwam afgevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:26 schreef zeemonster het volgende:
[..]
`
Ik sta er nietanders stond ik wel goed geparkeerd
.
Pas je op voor onze zijspiegelrammer.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Oeh, klopt het dat er tegenwoordig in de stad een Cheesecake Company/Factory oid zit?
Gevonden!quote:
't Is niet hartig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:49 schreef zeemonster het volgende:
ik heb wel eens zelf muffins gemaakt met hamreepjes en geraspte kaas , was erg lekker tot mijn verbazing.
Maar een cheesecake heb ik nog nooit gezien of gegeten...
Wat een bizar slechte website zegquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:37 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Gevonden!
http://www.cheesecakecompany.nl/
Waarom noemen ze het in hemelsnaam een Cheesecake Factory terwijl ze van alles en nog wat gaan verkopen, maar geen Cheesecake.
Mooi he!quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:36 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Mooi he!
"IJs voor volwassenen!"
Ik moest even wat spanning ontladen na 25 uur reizen!quote:
Ah lekker, Duindorp verplaatst zich naar het centrumquote:
Yup, het was echt fantastisch. Mooie natuur, heeeeeeeeel veel tempels, prachtig weer, hele vriendelijke mensen en briljant openbaar vervoer. Ik heb daar met mijn 1m96 meer beenruimte in het OV, dan hier in Nederland. En het rijdt daar gewoon altijd op tijd...quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:17 schreef zeemonster het volgende:
Goedemorgen iedereen en welkom terug Airwin , leuk gehad?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, het was echt fantastisch. Mooie natuur, heeeeeeeeel veel tempels, prachtig weer, hele vriendelijke mensen en briljant openbaar vervoer. Ik heb daar met mijn 1m96 meer beenruimte in het OV, dan hier in Nederland. En het rijdt daar gewoon altijd op tijd...
En hoe is het leven hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |