quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begin altijd te kwijlen en te staren als de caissiere mij om een bonuskaart vraagt. Ik maak slikkende geluiden en lik mijn lippen af terwijl ik aan haar sidderende alvleesklier in calvados denk.*
Succes verzekerd!
Jullie hebben zulke aantrekkelijke cassieres? Welke vestiging?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
Hamsterweken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gister lekkage in AH Lorentzpleinvan 2 winkelpaden bij de kassa alle plafondplaten doorweekt en naar beneden gekomen
en veel water in de zaak
Zat lek in dak en regenwater komt naar binnen
Dit is een halloween vestiging , ik heb er tot nog toe werkelijk geen mooie cassiere gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Jullie hebben zulke aantrekkelijke cassieres? Welke vestiging?!![]()
Ik heb alleen maar Turksen. De meesten met kopvod, maar af en toe een lekkere.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Jullie hebben zulke aantrekkelijke cassieres? Welke vestiging?!![]()
Hier in de buurt bij de AH zit ook altijd een verschrikking. Als ik dan binnen kom lopen kijk ik schichtig of ze er zit, en ja hoor. Nou, dan maar hopen dat het niet de kortste rij is straks, jawel hoor!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dit is een halloween vestiging , ik heb er tot nog toe werkelijk geen mooie cassiere gezien.
Omdat ze er verschrikkelijk lekkere druivensap verkopen sinds kort.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:55 schreef El_Matador het volgende:
De AH is duur en er werken lelijke wijven. Waarom zou je daar uberhaupt heengaan?
Bij de Gall en Gall ook en dan zit er ook nog es alcohol in.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Omdat ze er verschrikkelijk lekkere druivensap verkopen sinds kort.
Maar jij hebt toch helemaal geen bril?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:58 schreef zeemonster het volgende:
Het is lekker dichtbij...
En ik ga niet voor de lelijke wijven , ik ga voor de festini perenijsjes , zelfs in de winter.
Overigens bij de brillenwinkel in Loosduinen werkt wel een ontzettend leuke man, misschien word ik ook wel zo een ramenkwijler
.
Maar dan kan ik geen 2 liter achter elkaar van drinken. Kan het wel proberen, maar dat eindigt vast niet goed.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij de Gall en Gall ook en dan zit er ook nog es alcohol in.
Het wordt weer tijd voor een fotorondje, dat gezegd hebbende dat ik 't niet ga plaatsen omdat ik niet altijd even trots ben met wat ik zeg op dit forum, en liever niet herkend wil worden.quote:
Same here al weten er genoeg hoe ik eruit zie en weten bekenden van mij ook al wie ik hier ben.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:02 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een fotorondje, dat gezegd hebbende dat ik 't niet ga plaatsen omdat ik niet altijd even trots ben met wat ik zeg op dit forum, en liever niet herkend wil worden.
Meet ben ik wel voor in, wat dachten we van met z'n allen verzamelen op het strand op 1 januari en al die duikers uitlachen en hun erwtensoep inpikken?
Maar goed dat ik per 1-1-09 geen Hagenees meer ben.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Same here al weten er genoeg hoe ik eruit zie en weten bekenden van mij ook al wie ik hier ben.
Ondanks dat heb ik er eigenlijk geen schaamte ook want wat ik hier allemaal tik zeg ik ook hardop (bijna altijd dan).
Alleen een foto plaatsen hier doe ik toch maar niet.
Overigens vind ik dat we dan meteen moeten meedoen aan de nieuwjaarsduik
Je kunt geen risico nemen natuurlijk met o_g in de buurt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Same here al weten er genoeg hoe ik eruit zie en weten bekenden van mij ook al wie ik hier ben.
Ondanks dat heb ik er eigenlijk geen schaamte ook want wat ik hier allemaal tik zeg ik ook hardop (bijna altijd dan).
Alleen een foto plaatsen hier doe ik toch maar niet.
Overigens vind ik dat we dan meteen moeten meedoen aan de nieuwjaarsduik
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar goed dat ik per 1-1-09 geen Hagenees meer ben.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:12 schreef El_Matador het volgende:
Foto's horen in het fobo
Vissen horen in de zee
En erwtensoep hoort in de prullenbak
Maar verder ben ik helemaal positief!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar goed dat ik per 1-1-09 geen Hagenees meer ben.
Klopt. Geboren, net als papa en mama.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:15 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Eens hagenees, altijd hagenees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |