abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62684489
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:20 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ah lekker, Duindorp verplaatst zich naar het centrum .
Waren het mensen uit Duindorp dan?
Er zijn wel vaker mensen slachtoffer geworden in onze haagse binnenstad de afgelopen jaren helaas .
pi_62684545
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:00 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Waren het mensen uit Duindorp dan?
Er zijn wel vaker mensen slachtoffer geworden in onze haagse binnenstad de afgelopen jaren helaas .
Wat dat betreft kunnen we beter een groter crimineel circuit als Amsterdam hebben, daar wordt wel meer geschoten, maar het zijn altijdvaker alleen medecriminelen die ze afknallen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_62684640
Je wilt niet weten hoe groot het criminele circuit in Den Haag is, ik denk dat Amsterdam daar nog een puntje aan kan zuigen,.....alleen hier komt het niet zoveel in het nieuws.
pi_62686908
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 08:44 schreef m@x het volgende:
tvp
quote:
Politie zoekt getuigen schietpartij
Den Haag – Bij een schietpartij zondagnacht 26 oktober omstreeks 02.15 uur raakte een 20-jarige man uit Irak gewond. Politieagenten troffen het slachtoffer op het Spui aan, de schietpartij vond plaats op de Lange Poten. Korte tijd later hield de politie vijf mannen aan in de leeftijd van 16, 17,19 en 29 jaar uit Den Haag en Rotterdam. Het slachtoffer is naar een ziekenhuis gebracht en daar geopereerd. De politie zoekt getuigen van deze schietpartij. Heeft u iets gezien of gehoord of heeft u informatie die de politie kan helpen, neem dan contact op met de recherche van Bureau Jan Hendrikstraat via 0900-8844. Liever anoniem, dan via M, Meld Misdaad Anoniem via 0800-7000.
en LOL:
quote:
Dronken man regelt verkeer
Den Haag – Politieagenten troffen 25 oktober om 00.50 uur een 25-jarige man uit Den Haag aan op de Neherkade die verkeer aan het regelen was. De Hagenaar, die behoorlijk gedronken had, viel meerdere keren tegen de politieauto aan toen hij probeerde zijn ID uit zijn portemonnaie te pakken. Uiteindelijk kon de Hagenaar alleen een ziekenfonds pasje aan de agenten laten zien. De man moest mee naar het bureau. Met een proces verbaal voor openbare dronkenschap kon hij het bureau weer verlaten.
pi_62689483
Hahaha geniaal die laatste.. Wasn't me Filmpje?
trouwens misschien wel wat voor OP? Website met streetcams van DH, als t goed is door de weeks wat meer actieve cams
Just being curious.. ofzo
pi_62689522
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je wilt niet weten hoe groot het criminele circuit in Den Haag is, ik denk dat Amsterdam daar nog een puntje aan kan zuigen,.....alleen hier komt het niet zoveel in het nieuws.
Owh, ik wil 't wel weten. Dacht dat het namelijk wel mee viel hier.
pi_62690499
Heb goed gestapt gisteren, maar deze twee incidenten niet meegekregen.

De Haag bruis nie, De Haag gis.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62707680
Stille bedoeling hier, iedereen al vroeg naar bed of zo?
pi_62708046
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 00:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Nee joh, slapen is maar onzin .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_62708165
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 01:29 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Nee joh, slapen is maar onzin .
Dat dacht ik al.

Al realiseer ik me nu wel dat het al bijna 3 uur is voor mijn gevoel.
  maandag 27 oktober 2008 @ 06:44:04 #236
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_62708906
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 00:48 schreef Koploperkopper het volgende:
En vroeg alweer op... Stomme jetlag!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  maandag 27 oktober 2008 @ 08:04:25 #237
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62709222
Lo
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 27 oktober 2008 @ 08:12:46 #238
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_62709298
bah werken
pi_62709349
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:12 schreef becky27 het volgende:
bah werken
Helemaal mee eens en goedemorgen
pi_62715943
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:17 schreef RATMEN het volgende:
Hey Charisma,

Ken jij Petra Strasser?
Peetjuh ja ken ik, zit in de regisseur-branche he? ooh aj en ik weet dat ze bijna elke zodag nu in Den Haag werkt
telt 1 en 1 bij elkaar , RATMEN , acteur, Peetjuh regisseuse

goede middag allemaal

Zeemonster bedankt voor je compli 's
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:12:08 #241
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62716328
Ik moet elke keer aan Charisma denken als ik de A4 oprij. In Rijswijk zit namelijk een rijschool "Charisma" op de hoek
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_62718524
Zo moet ik bij addict altijd denken aan de parfum Addict van Dior .
pi_62719459
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef zeemonster het volgende:
Ik zit hier nu met een glimlach, wetende waar jij dit bericht getikt hebt en praat over parfum
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:07:00 #244
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62719689
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef zeemonster het volgende:
Die is lekker, maar haalt het niet bij J'Adore.

Echt, als vrouwen dat ophebben moet ik me inhouden om ze niet te bespringen
pi_62720495
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik zit hier nu met een glimlach, wetende waar jij dit bericht getikt hebt en praat over parfum
Niet op de wc daar heb ik vandaag geen tijd voor . Gewoon op mijn plekje aangezien ik toch remi alleen zit.
J'adore heb ik gehad maar toch Addict wint het bij mij
pi_62724822
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:59 schreef Charisma het volgende:

[..]

Peetjuh ja ken ik, zit in de regisseur-branche he? ooh aj en ik weet dat ze bijna elke zodag nu in Den Haag werkt
telt 1 en 1 bij elkaar , RATMEN , acteur, Peetjuh regisseuse

goede middag allemaal

Zeemonster bedankt voor je compli 's
Ze doet het een en ander met productie en casting van Pauwen en Reigers. Ze regelde mijn ontvangst, betaling en kijkt of ik op een later moment nog een keer in de serie terug kan komen .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_62724893
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Die is lekker, maar haalt het niet bij J'Adore.

Echt, als vrouwen dat ophebben moet ik me inhouden om ze niet te bespringen
Eternity van Calvin Klein voor dames . Echt de aller, allerlekkerste .
pi_62726297
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:53 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ze doet het een en ander met productie en casting van Pauwen en Reigers. Ze regelde mijn ontvangst, betaling en kijkt of ik op een later moment nog een keer in de serie terug kan komen .
Heb gisteren een stukje zitten kijken van Pauwen en Reigers...sorry maar het Haags wat erin gesproken wordt is echt tenenkrommend.
pi_62726452
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:36 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Heb gisteren een stukje zitten kijken van Pauwen en Reigers...sorry maar het Haags wat erin gesproken wordt is echt tenenkrommend.
Behalve door Stephan (de grote strandtent eigenaar). Maar ben met je eens dat er een aantal het beter niet hadden kunnen doen .

En de oudste van de drie meiden van de concurrende strandtent spreekt ook een goed woordje Haags.

[ Bericht 7% gewijzigd door RATMEN op 27-10-2008 18:44:58 ]
pi_62726648
-edit dubbel-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')