Ik heb filmpjes gezien die toch iets anders bewerenquote:
Dat verklaard je ondertitelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:18 schreef zeemonster het volgende:
ik ben niet mooi maar ik poep gewoon niet punt!
Ff ondertitelen aub. Wat is MIA?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou mn collega is nog steeds MIA. Tis toch bizar dat je gewoon weg blijft van je werk zonder dat je collega's en je baas etc inlicht over wat er loos is. Hij was ook zeer positief afgelopen week hoe het ging enzo, lekker bezig etc. Echt vaagheid.
Nopes in iedergeval niet in overleg met het bedrijf en de baas. We zijn maar ienieminie bedrijfje, 11 man incl. bazen dus dit kan ook niet zo van in de molen kwijtgeraakt zijn oid. Nouja mss dat ie idd dacht dat we herfstvakantie hadden, wat een beetje raar is aangezien we gewoon doorgaan, dan heeft ie aankomende maandag heel wat uit te leggen. Maar we kunnen m dus ook totaal niet bereiken, hij is niet thuis, telefoon en e-mail geen contact. En dan ook die mobiele telefoon in de brievenbus, als je het niet meer ziet zitten kan je daar toch ook een briefje bij doen van "Ik kom niet meer" oid als je het face-to-face niet meer durft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:23 schreef zeemonster het volgende:
Dat is wel erg vreemd, heeft hij niet toevallig vakantie omdat het nu ook herfstvakantie is?
Ik las het, stelletje fascisten. Als je het niet met woorden afkan...quote:
Wat heb je gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:49 schreef Koploperkopper het volgende:
Dank.
Vond 't wel een beetje overtrokken reactie voor zoiets simpels. Laat ik het zo zeggen, ik heb ergere dingen gedaan waar ik geen ban voor heb gekregen.
Maar goed, dat zijn weer andere discussies, kijken hoelang ik het nu vol houdt.
Iemand gequote toen dat al niet meer mocht.quote:
En dus, in plaats van met je in discussie te gaan, verbannen ze je. Wat een triest figuur moet je dan zijn zeg, als je het niet met woorden afkan, dan ga je maar mensen wegschoppen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Iemand gequote toen dat al niet meer mocht.
Ach, als ze er blij van worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dus, in plaats van met je in discussie te gaan, verbannen ze je. Wat een triest figuur moet je dan zijn zeg, als je het niet met woorden afkan, dan ga je maar mensen wegschoppen.![]()
Moderators zijn vaak mennekes (m/v) die in het dagelijks leven structureel de leiding missen en daarom online hun gram proberen te halen op verbaal sterkeren.
Nou nou, ik ben lange tijd moderator geweest van meerdere subfora hier op FOK! Kan me niet heel erg vinden in je beschrijvingquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dus, in plaats van met je in discussie te gaan, verbannen ze je. Wat een triest figuur moet je dan zijn zeg, als je het niet met woorden afkan, dan ga je maar mensen wegschoppen.![]()
Moderators zijn vaak mennekes (m/v) die in het dagelijks leven structureel de leiding missen en daarom online hun gram proberen te halen op verbaal sterkeren.
ben het met de punt eens dat je als de hond " moet" snel naar buiten moet gaan maar waarom ( ze heeft twee honden ) kan je dan niet de trap nemen? ze woont toch geen 5 hoog zonder lift? als je regelmatig met je honden zou gaan wandelen zou de hoge nood er zeker niet gelijk op de traptrede worden geplaatst door de puppy...gewoon elke dag paar flinke wandelingen en dan leert de pup het ook met der tijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:03 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
[..]
Als je een puppy zindelijk wil maken moet je op elk moment dat ie aanstalten maakt om te plassen/poepen m meteen buiten zetten.. Dat is voornl. training, en dat kan soms wel 20 keer op een dag zijn. Als je elke keer 3 trappen af moet eer dat je buiten bent, dan leert ie het nooit, dus ik gok dat je de situatie verkeerd hebt ingeschat
Dat zeggen ze allemaal. Mijn ervaring is anders.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben lange tijd moderator geweest van meerdere subfora hier op FOK! Kan me niet heel erg vinden in je beschrijving.
Dan ben je dus geen mooie vrouw...quote:
Doe mij es niet over 1 kam scherenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Mijn ervaring is anders.En ik loop ook al lange tijd mee in forumland.
Wat is dat nou voor redenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Iemand gequote toen dat al niet meer mocht.
Das een inkoppertjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Doe mij es niet over 1 kam scheren. Ik kom niets tekort in mijn normale leven, dus dat hoef ik online niet te compenseren
.
Ow doe maar hoor, als jij daar behoefte toe hebtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:18 schreef schuurmonster het volgende:
[..]
Das een inkoppertjedaar ga ik niet op reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |