ik al welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:13 schreef Grulez het volgende:
Oja ik ben ook burgelijk, alleen niet echt huisj boomj beestj...
Dat was wel de planning, maar mijn haar doet niet bijzonder hard mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:08 schreef RealZeus het volgende:
Die bril staat toch leuk, Bob.?
En krijg jelang haar
?
Ik mag geen lenzen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:33 schreef Tangarine het volgende:
Als het echt erg is, kun je altijd lenzen nemen toch?Maar staat leuk hoor!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat was wel de planning, maar mijn haar doet niet bijzonder hard mee.
[..]
Voetsporen? Je had hem op de stoep staan en iemand dacht:"Hé, wat loopt dat voetpad raar." ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:24 schreef teigan het volgende:
Ah, dat zou kunnen, het is toch zijn werkauto...
wij hebben vanmiddag de voetsporen op het dak van onze eigen auto geteld.. Het waren er 6, plus nog een stuk of 4 op de motorkap..
nee, hij stond gewoon op het pleintje... Ik denk dat er wat dronken mensen dachten lollig te zijn...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voetsporen? Je had hem op de stoep staan en iemand dacht:"Hé, wat loopt dat voetpad raar." ?
Oh, dat zou kunnen. Ik heb bij Built to spill nog wel even rondgekeken, maar ik denk eigenlijk ook niet dat ik je nog zou herkennen. Ben daar niet zo goed in.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:46 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij liep je net bij de garderobe nog vlak voor me langs DaD.
Goedenavond.![]()
En Bob, ik vind de bril tof.
Nee, die hadden we al vrij snel benoemd.quote:
Euhm, ik zat gister wel in de trein, maar ik was een beetje aan het dromen, dus geen idee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah Bob., dan was jij het wel gister achter ons in de trein! Toch?.
TakeRoot was echt heel erg tof!.
Alleen het laatste stukje, vanaf iets voor Amersfoort of zo.quote:Op zondag 5 oktober 2008 03:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Euhm, ik zat gister wel in de trein, maar ik was een beetje aan het dromen, dus geen idee.Van Groningen naar Utrecht 1e klas?
Wat zij zegtquote:
Juist. Wel weer om het binnen heel gezellig te maken!quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen allemaal! Wat een kloteweer zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |