Goede zaak, aardgasbaten naar Duitsland, een snelweg naar de Eemshaven zodat veel handel voor Duitsland niet meer via Rotterdam hoeft, en sneller ter plaatse is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:23 schreef S1nn3rz het volgende:
wat een smerig, kut, ranzig voetvolk is het ook.
stug en altijd maar in dat kuttaaltje praten wat gewoon niet verstaanbaar is. normaal communiceren lijkt al teveel gevraagd.![]()
![]()
ik zeg het niet graag, maar groningen mag worden weggegeven aan duitsland.![]()
en wat duitsers heel goed kunnen doen met groningers laat ik maar in het midden.
moar over de wiev'n hen broez'nquote:
eh don't worry, kun je ook niets aan doenquote:
Friezen zijn 3x zo ergquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:52 schreef Tommeke het volgende:
Ik woon nu iets meer dan 3 jaar in Groningen en ik vind het geweldig hier. Gezellige mensen, leuke kroegen etc...
Maar de mensen die oorspronkelijk daar vandaan komen...
Lelijk kutaccent, lelijke brede koppen (inteelt?), tokkiesletjes die in FC Groningen vesten rondlopen etc...
Wat mij ook opvalt is dat Groningers over het algemeen nogal stug, nors en eigenwijs zijn.
Wat dat betreft zijn zelfs Friezen een stuk beter. Daar vind ik men een stuk gastvrijer en opener.
Haha, ben je een tukker? Das wel mooi volk toch? Volgens mij kunnen tukkers en friezen over het algemeen wel goed met elkaar..quote:
siepelsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hai luip op hozevöddels over beune mit 't schienvat in haand om siepels te hoalen.
Zeggen ze dan.
of dat import spul uut 't westen met hun grote waffelsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:17 schreef Dennisweb het volgende:
Je hebt twee soorten groepen mensen hier:
Kak
Volk
Ik denk dat ik dan liever tot volk hoor dan kale kak zoals TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |