quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:29 schreef Ticker het volgende:
We kennen allemaal de Davinci code en daarin geportretteerd het gebruik van anechrams, verwijzingen en geheimen welke zich vanuit de oudheid naar recentere tijden hebben verplaatst.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:38 schreef dontf0kwithme het volgende:
Conclusie
Ze wou alleen zoenen of de liefde bevrijden meer niet?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje rijkt een doos tissues aan
Hihihi, zal ze leuk vinden dat ze hier tussen staatquote:
Oeh, wat een chagrijnige reactiequote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:39 schreef bidig het volgende:
Ey,,
Ik heb denet mijn bedrijfsleider gebeld en ik zei dat ik ontslag wil nemen...
Hij zei dat ik dat kon maar ik heb een opzegtermijn van 1 maand!
En gisteren was ik aangenomen op een andere baan daar werk ik op maandag, dinsdag en woensdag avonden
en soms op zaterdag...
En ik nu tegen mijn bedrijfsleider zeg ik kan niet werken omdat ik zaterdags op mjin nieuwe baan werk
Kan dat?
Gr.,,
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:06 schreef Meki het volgende:
dit is een complot
de schuldigen zullen hiervoor straffen
Leuk dat je in Polen dan iets bij je hebt om je troep in te doen, maar daarmee vind je de weg nog niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef Yi-Long het volgende:
Daar heb je meer profijt van dan de topografie van Polen leren (leer die kids dat ze tegen de tijd dat ze de weg moeten weten in Polen, dat ze dan een map kopen voor 3 euro bij het tankstation)
Auw, dat is inderdaad erg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
Leuk dat je in Polen dan iets bij je hebt om je troep in te doen, maar daarmee vind je de weg nog niet.
Oftewel, een vreselijke trend om een Engels woord te gebruiken dat hetzelfde is als een Nederlands woord, met een totaal andere betekenis
Die had ik ook al eens genoemd, van dezelfde user nog wel:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
Leuk dat je in Polen dan iets bij je hebt om je troep in te doen, maar daarmee vind je de weg nog niet.
Oftewel, een vreselijke trend om een Engels woord te gebruiken dat hetzelfde is als een Nederlands woord, met een totaal andere betekenis
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het Nederlandse woord 'kaart' is zo moeilijk dat ik hier inderdaad een Engels woord zou gebruiken!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:22 schreef bidig het volgende:
Ja Ja Ja oke oke ik hoef jullie niet meer nodig!
Lekkere forum zeg hier !
En er staan er nog wel meer in.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:11 schreef hierissieweer het volgende:
Glas bestond al wel, maar werdt in open vuurtjes gemaakt en was van slechte kwaliteit. Leuken voor de ramen waren goedkoper en effectiever om kui en wind buiten te houden. Dus men gebruikte dat.
Qua bekers en dergelijken gebruikte men vokalen, of te wel koperen/gouden bekers.
Leuk detail is dat men in die tijd, als men bij elkaar op het diner kwam hun eigen bestek ed kwam. Meestal was dit niet veel meer als een kom(voor de soep) en een lepel (ook voor de gegoede burgerij/adel) Deze traditie is pas veranders bij Luis van frqankrijk (de laatste) die zo bang was dat het tafelzilfer van de andere heren de zijne zouden overtreffen dat hij voor iedereen zilver had.
Aardappels at mn in elk geval niet, want die zijn vanuit amerika geļntroduceerd. Maar men ad ook wel andere knolgewassen. Zoek eens op vergeten groenten dan kom je vast de pastinaak en de schorseneren tegen, dit at men ook wel. Vaak was het eten een brei/soep (of een eenpansgerecht denk aan de hutspot in NL) daarbij werdt brood geserveerd. Vlees was een luxe, dus niet overal stond dat op het menu
Kwa afstanden, afmetingen en gewichten, alles werd door elkaar gebruikt en was vang gewest tot gewest verschillend. De Meter is er eigenlijk ook gekomen om een beetje gelijkheid erin te krijgen.
Wat betreft het opstaan, daar ben ik ook benieuwd naar!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:35 schreef axis303 het volgende:
Klopt, hij heeft destijds ook de internet-bubble gemijdt omdat ie het niet begreep.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:27 schreef sanne007 het volgende:
ik ben een koele kikker als het om het tonen van mijn liefde gaat, ik zal nooit me vriend in het openbaar zoenen en knuffelen. En ben ook niet iemand die de hele dag door zegt hoeveel ik van hem hou. Maar als we samen zijn natuurlijk wel ! Ik denk dat ik dit zelf niet in het openbaar doe omdat als ik andere mensen klef zie doen ik dit altijd heel onpasselijk vindt!
Ik las deze als "Het spookhuis van een monster is gekraakt door extreem-rechtse Not Safe for Anything (=jargoens voor een banner met ss-tekens erop)"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:31 schreef dubidub het volgende:
Monsters spookhuis gekraakt door extreem-rechtse NSA
Arme monsters.
Daarom zei ik ook "arme monsters"quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik las deze als "Het spookhuis van een monster is gekraakt door extreem-rechtse Not Safe for Anything (=jargoens voor een banner met ss-tekens erop)"
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Idee is goed maar de manier waarop je je taalgebruik hier formuliert bespeur ik een denigrerend toontje. Daar gaat het mij om x
Mijn vader ging bij Monster altijd met zijn autoband over de middenstip, zodat je een soort gegrom hoorde. IEKS! Een monster!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook "arme monsters"Ik wist wel gelijk waar het over ging, aangezien Monster een dorpje niet zo ver hiervandaan is.
Leuke contaminatie (: of was ie met opzet?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:22 schreef Floripas het volgende:
jargoens
Reed hij over het voetbalveld dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn vader ging bij Monster altijd met zijn autoband over de middenstip, zodat je een soort gegrom hoorde. IEKS! Een monster!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn vader ging bij Monster altijd met zijn autoband over de middenstip, zodat je een soort gegrom hoorde. IEKS! Een monster!
Anyhoo, deze ook:
Gillend naar huis, naar de gesubsideerde staatsomroep?
Ik ging gillend naar huis en ik woon op het mediapark.
Aannemende dat hij met opzet was vond ik 'm wel mooi gevonden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:01 schreef Rasing het volgende:
[..]
Leuke contaminatie (: of was ie met opzet?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef flashermx het volgende:
Ik moet misschien aan mijn schouder geopereerd worden (als het mogelijk is).
Omdat hij te makkelijk en vaak gedeeltelijk uit de kom schiet en er braakbeen is gebroken in de schouder.
Nou heb ik van iemand gehoord dat deze ingreep erg pijnlijk moet zijn en dan met name erna.
Zijn er mensen die z'n ingreep ook gehad hebben en wat vonden jullie van de pijn en heeft het echt gelopen??
Tenenkaas iemand?quote:Op maandag 13 oktober 2008 @ 23:01 schreef ElDopa het volgende:
Bijten naar de hand die je voet heet dat ...
Ze precies hetzelfde als die maffe fok-nazi's hiero
Moet echt een mini mini Shetlander geweest zijn....quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik mocht altijd een paar avonden m'n schoen zetten en rond m'n 7e ofzo herkende ik de rotte plek van de wortel voor het paard in m'n schoen terug bij een wortel in de koelkast. Dikke "".
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:59 schreef Joe. het volgende:
OMG, er is net bij Vlaardingen een vel licht in de lucht gezien!!!!!
Natuurlijk. Heerlijk Visserslatijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:01 schreef Rasing het volgende:
[..]
Leuke contaminatie (: of was ie met opzet?
Schateren!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dat je prins ineens in een kikker veranderd is anders een hard gelach hoor.![]()
In dit licht wel weer toepasselijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:28 schreef HarryP het volgende:
Weinig nut om een atoombom te gebruiken.
Maar het zou natuurlijk kunnen. Bush (de huidige) heeft al onderzoek laten doen naar kleinere atoomwapens om te kunnen inzetten ter ondersteuning van een conventioneel conflict zonder nuclear te escaleren.
Vergeet nooit dat er geen schone oorlogen bestaan.
En dat je de wapens moet gebruiken die het meeste geschikt zijn. Zoals het gebruik van White Fosfor in Falluja "om het slachtveld te verlichten"...
Of een vukeesjun....quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:59 schreef dronkeykong het volgende:
Echt ze hadden beter een cebetical kunnen inlassen van 3 maanden
Zou nog even een taalcursus volgen voor ik de licentie aan zou vragen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:20 schreef Meki het volgende:
En ik beantwoordt ze
Ik heb sinds 2 weken de hele kredietcrisis gevolgd en heb veel gesprekken gevoerd buiten met mensen. Dus ik weet nu alles over de kredietcrisis
Heb je een advies nodig, of een vraag ? of heb je liever de waarheid dan de leugens op tv? vraag het dan. Ik beantwoordt ze
Ik ga aan de NDB vragen of ze mij een licentie kunnen geven als Adviesbureau kredietcrisis
En nou allemaal!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:06 schreef Plots het volgende:
Ik eet iedere ochtend 4 broodjes met pindakaas en hagelslag, ben 1.90 m.
Melk drinken helpt niet, krijg je allemaal paar puisten van.
ik denk dat 'ie puppytijd bedoelt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:40 schreef Quinie het volgende:
[...]
Bij mij is een paar jaar terug het vastgesteld. Bij mij was het er zelfs al voor de pupertijd dus in me kinderjaren Nu naar een paar jaar heb ik er zelf eigenlijk weinig problemen meer mee dus ook geen vraag persoonlijke vraag voor dit forum. Ook denk ik niet dat ik de expert ben op dit onderwerp als het gaat om medische kennis. Nu ik 30 ben heb ik wel wat levenservaring op dit gebied.
[...]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:54 schreef Destrix het volgende:
Hallo,
Sinds vandaag voel ik me niet helemaal lekker. Voel me best wel mizarabel en ik heb het gevoel dat er een griepje op komt zetten. [...]
Ik lul meestal uit mijn kut.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga jij je maar eens snel goed verdiepen in Marokko voordat je zomaar uit je mond lult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |