18, maar volgens mij groeide ik na mijn 16e al niet meer.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
op het moment dat je te weinig voedingsstoffen binnenkrijgt kan het je groei tegenhouden (kijk maar naar kinderen in oorlogsgebieden) verder is er geen voer wat je kan eten waardoor je groter word ofzo?
hou oud ben je nu?
Kan gebeuren, ik groei ook al sinds m'n 15e niet meer.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:30 schreef F04 het volgende:
[..]
18, maar volgens mij groeide ik na mijn 16e al niet meer.
Wel 'krom' dat je vanaf je 15-16e niet meer groeit. Groeiremmers gebruikt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan gebeuren, ik groei ook al sinds m'n 15e niet meer.
En toch zitten we nu (23) inmiddels op de 2.03m
Nope, dat niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:39 schreef F04 het volgende:
[..]
Wel 'krom' dat je vanaf je 15-16e niet meer groeit. Groeiremmers gebruikt?
[ afbeelding ]
ik ben 1.75 m en 17quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:49 schreef Aardbeikwark het volgende:
Ik ben vanaf mijn 16e ook geen cm meer gegroeid, echt stomBen nu 22. Toen ik 16 was was ik een van de langere jongens van mijn klas en nu ben ik een van de kleinsten met mijn 1 metertje 80 hehe
Onzin, ik heb nooit last van puisten gehad, en heb altijd veel melk gedronkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:06 schreef Plots het volgende:
Ik eet iedere ochtend 4 broodjes met pindakaas en hagelslag, ben 1.90 m.
Melk drinken helpt niet, krijg je allemaal paar puisten van.
Ik ben toch wel erg benieuwd hoe dat in z'n werk gaatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Iniedergeval bv geen fitness doen want dan gaat je energie richting het kweken van spieballen ipv het groeien in de lengte.
als je genoeg blijft eten en drinken kan het toch niet kwaad?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Van mijn 18'e tot mijn 20'e groeide ik nog wel maar lang niet zo snel als van mijn 12'e tot mijn 18'e.
Als je wilt groeien moet je veel eiwit tot je nemen, dus vlees en melk etc consumeren, men zegt ook nog weleens dat bij het telen van soja er hormonen of iets dergelijks aan de pas komt wat tot een hogere groei groei zou leiden.
Iniedergeval bv geen fitness doen want dan gaat je energie richting het kweken van spieballen ipv het groeien in de lengte.
Niet om stoer te doen ofzo, maar ik heb toch behoorlijk veel gedronken tijdens de laatste paar jaren dat ik nog groeide... Dat heeft bij mij weinig invloed gehad denk ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:37 schreef SunBoom het volgende:
Dat van dat fitness is bullshit. Als je gewoon normaal eet kan dat geen kwaad.
Ik weet wel dat alcohol de groei remt (dat geld voor de algemene groei van je lichaam + het kweken van spieren).
Persoonlijke situatie veralgemeniseren.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet om stoer te doen ofzo, maar ik heb toch behoorlijk veel gedronken tijdens de laatste paar jaren dat ik nog groeide... Dat heeft bij mij weinig invloed gehad denk ik
die 0,4 is ook wel essentieelquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:13 schreef BlueBanana het volgende:
geslacht: man
uitgegroeid: ja
lichaamslengte: 1.55,4
Dat is niet omdat zware training het groeien remt maar omdat de onvolgroeide botten dan verkeerd kunnen groeienquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat van dat fitness was het advies van mijn huisarts, hij doelde wellicht ook niet op twee maal in de week een uur naar de fitness als wel het iedere dag hard trainen om flinke spieren te kweken.
En als je nou 1.55,4 bent?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:20 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind 1.72 echt niet abnormaal. voor hier in Nederland is het een beetje onder gemiddeld, maar je zou pas fucked zijn als je 1.60 was of zo.
Abnormaal.quote:
Op je 21e nog in de lengte groeien?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik ben iets van 1m71, dit staat ook op mijn paspoort. Maar ik heb de laatste weken het idee dat ik weer wat groei. Iig, ik merk dat tov mijn vriendin.. Dat ik wat hoger sta ofzo... Ben nu 21 jaar. En iig tussen mijn 16e en 21e ben ik niet gegroeid..
Breed worden de meeste mensen niet van zichzelf. Daar gaat een hoop trainingsarbeid in zitten. En eten als een malle.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:33 schreef Kill_Jou0 het volgende:
Mijn vader is 1.99M xD
Ik zelf word volgende maand 18 en ben atm 1.93M.
Kan mezelf niet voorstellen om 1.70M- te zijn.. Lijkt me niks.
Zelf wil ik nog wel langer worden maar ook breder, want dat valt mee!
En schoenmaat 44-46 zijn best vaak uitverkocht, zo ook broek maat lengte 36.. en vooral 32/36, omdat ik ook slank ben.
Buiten het financiële plaatje om heb ik daar wel geluk dan. Ik ben dus 1.97M (toch wel 10-15 cm langer dan mn pa, kop groter dan moeders) en heb maat 43-45 ongeveer. Gelukkig geen maat kano dus..quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef Waag-hals het volgende:
Ik groeide altijd met ongeveer dezelfde snelheid, met nog eens een extra groeispurt in de puberteit. Was toen altijd de langste van de klas, werd in de brugklas zelfs voor ouderejaars aangezien, heel grappig wanneer ik mensen aansprak op dat ze een brugger pestten.
Mijn vader is 1.91m, ikzelf 1.93m terwijl ik geschat werd op 2.00m of langer. Vind het wel prima zo, ben nu 24, mooie lengte, redelijk de breedte ingegaan en kan behalve schoenen alles kopen dat ik wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |