zit inderdaad een grote kern van waarheid in..quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:33 schreef kortsluiting87 het volgende:
Stiekem vinden vrouwen het prettig als hun vriend genegenheid in het openbaar vertoont, want dat geeft ze het gevoel begeerd te zijn.
Wil niet zeggen dat er geen grens is.
Ik denk ook wel dat het gezond is, maar naarmate een relatie vordert dan blijven dat soort zaken in mijn ervaring sowieso meer behouden voor de privésfeer. In het begin kan ik me wel vinden in dat 'kleffe gedoe', dan ben je gewoon verliefd en verlang je naar elkaar.
Als mensen dat doen heb ik écht de neiging om met stoelen naar hoofden te gooienquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zit inderdaad een grote kern van waarheid in..
Ikzelf ben wel een redelijk aanhankelijk persoon. ben gek op knuffelen en schaam me er ook niet voor om het in het openbaar te doen knuffelen dan hè. Na een jaar veranderde er nog weinig qua het "klef" zijn, maar ik kies wel bewust de situaties ervoor. Als je met vrienden uit bent, ga je niet alleen maar aan je vriendinnetje frunnikken..
Je frunnikt dan ook nog vrolijk aan andere vriendinnetjes of wat?quote:Als je met vrienden uit bent, ga je niet alleen maar aan je vriendinnetje frunnikken..
alleen als ze niet opletquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Je frunnikt dan ook nog vrolijk aan andere vriendinnetjes of wat?
ligt er ook maar net aan hoe en wat.. minuten knuffelen is beetje over the top, maar gewoon ff een lekkere knuffel op het strand ofzo, heerlijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als mensen dat doen heb ik écht de neiging om met stoelen naar hoofden te gooien.
Ik snap ook nooit zo goed wát daar de lol van is, dus hé, wie weet kan iemand dat uitleggen.
Precies, ik heb altijd het idee dat men de wereld en zichzelf probeert te overtuigen van hoe gewéldig het allemaal wel niet is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben het wel met je eens.![]()
Die liefde uit zich bij ons in het openbaar voornamelijk in even een hand vastpakken of een blik maar elkaar uitgebreid aflebberen en betasten hoeft voor mij ook niet zo.
Ik heb trouwens de indruk dat dergelijke stelletjes ook nooit lang bij elkaar blijven. Niet in mijn omgeving in ieder geval.
En ik heb dan altijd het idee dat als je zo'n kermis nodig hebt om de wereld te overtuigen dat je eigenlijk jezelf probeert te overtuigen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Precies, ik heb altijd het idee dat men de wereld en zichzelf probeert te overtuigen van hoe gewéldig het allemaal wel niet is.
Trouwen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En ik heb dan altijd het idee dat als je zo'n kermis nodig hebt om de wereld te overtuigen dat je eigenlijk jezelf probeert te overtuigen.
Idem voor mensen die mee doen aan All you need is love, Love letters en andere exhibitionistische relatieprogramma's of hun partner zo nodig ten huwelijk moeten vragen via het omroepsysteem van de kermis, tijdens een concert of op televisie.
Ja, ik zat al te wachten op de eerste die dat zou roepen. Gefeliciteerd!quote:
Damnit, we zijn te laat voor Wendy's trouwshow. De Turkse en Nederlandse internetgeliefden die dankzij elkaar achter hun ware geaardheid komen. Dude, we hadden kéihard kunnen winnen, en ook nog 's flink exhibitionistisch geweest.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damnit, we zijn te laat voor Wendy's trouwshow. De Turkse en Nederlandse internetgeliefden die dankzij elkaar achter hun ware geaardheid komen. Dude, we hadden kéihard kunnen winnen, en ook nog 's flink exhibitionistisch geweest.
Of in de trein heel 'subtiel' en 'onopgemerkt' aan elkaars funspots friemelen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef katerwater het volgende:
Ik ben niet knuffelig, maar als ik ooit een aanhankelijke vriendin heb, wil ik iedereen in de tram/kroeg/etc eens goed irriteren
Zeg c_c, hoe denk jij over driehoeksverhoudingen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Miriampje het volgende:
Ik heb ook het idee dat mensen die het hardste roepen of laten zien dat ze bij elkaar horen niet zeker in hun relatie zitten. Waarschijnlijk zoeken ze ergens bevestiging. En hoevaker je het roept dat je van elkaar houd des te meer je het zelf gaat geloven.
Zie het als een weerwraak op jarenlange irritatie in de treinquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of in de trein heel 'subtiel' en 'onopgemerkt' aan elkaars funspots friemelen..
Daar deed ze knap lang over dan om dat te beseffenquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:46 schreef Xcalibur het volgende:
overigens heeft dit me afgelopen maand wel een relatie van 5 jaar gekost, zij dacht er toch wat anders over...
Dat dus, echt uitwisselen van lichaamssappen in het openbaar doen wij ook niet echt..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:57 schreef Silk_dude het volgende:
Oh ja, kleine nuance van mijn kant: elkaar aflebberen etc. daar erger ik me ook gruwelijk aan als mensen die dat doen de puberteit al uit zijn.
Maar lieve kusjes, hand op elkaars been, dat soort dingen: I'm for it!
iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef Metro2005 het volgende:
Ik en mijn vriendin zijn wel een beetje van het kleffe denk ik. Kunnen niet van ekaar afblijven![]()
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
eerlijk gezegd let ik er allemaal niet zo op. Als ik d'r een kus wil geven, dan doe ik dat, etc.
Zie het probleem niet zo, maar je zult wel een goed leven hebben als je bent aangekomen bij dergelijke trivialiteiten
Dat dus, we lopen graag hand in hand en uiten onze affectie heus wel door bepaald gedrag... (ik mag graag onopvallend in zijn billen knijpen als we boodschappen doen want daar wordt hij verlegen vanquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Die liefde uit zich bij ons in het openbaar voornamelijk in even een hand vastpakken of een blik maar elkaar uitgebreid aflebberen en betasten hoeft voor mij ook niet zo.
Ik heb trouwens de indruk dat dergelijke stelletjes ook nooit lang bij elkaar blijven. Niet in mijn omgeving in ieder geval.
Draai hem eens om: wie ben jij om zulke intieme handelingen zo op te dringen aan je medemens? Acht je je persoonlijke levenssfeer zo groot --en die van een ander dus zo klein-- dat je maar kan doen en laten wat en waar je wilt? Waar ben je dan mee bezig? Lighten up, denk ik dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:23 schreef dawg het volgende:
Waar the fuck maakt iedereen zich toch druk om? Echt, als dat je lontje al doet ontvlammen zodat ie nog korter wordt, waar ben je dan mee bezig? Lighten up, denk ik dan.
Frapant dat je het aan de ene kant niet wil zien, maar wel wil weten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe showen jullie je liefde in het openbaar?
Klopt, er zijn grenzen. Maar serieus, waar maak je je druk om als je 2 mensen elkaar ziet zoenen, ik vind niet dat daar iets mis mee is. Is gewoon een stukje tolerantie, mensen kunnen echt niets meer van elkaar hebben tegenwoordig, en dat komt de sfeer niet ten goede.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:56 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Draai hem eens om: wie ben jij om zulke intieme handelingen zo op te dringen aan je medemens? Acht je je persoonlijke levenssfeer zo groot --en die van een ander dus zo klein-- dat je maar kan doen en laten wat en waar je wilt? Waar ben je dan mee bezig? Lighten up, denk ik dan.
Nou ja, er is dus zoenen en zoenen hèquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Klopt, er zijn grenzen. Maar serieus, waar maak je je druk om als je 2 mensen elkaar ziet zoenen, ik vind niet dat daar iets mis mee is. Is gewoon een stukje tolerantie, mensen kunnen echt niets meer van elkaar hebben tegenwoordig, en dat komt de sfeer niet ten goede.
Dat. Ik vind het echt nergens voor nodig om in het openbaar iemand te gaan aflebberen. Een kusje is niets mis mee natuurlijk, maar ik hoef niet te zien hoe iemand aan n ander zn huig staat zit te zuigen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Zoals ik al zei, een kus o.i.d. is prima, daar zul je mee niet mee hebben. Maar uitgebreid in een publieke gelegenheid gaan staan tongen? Non merci..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Klopt, er zijn grenzen. Maar serieus, waar maak je je druk om als je 2 mensen elkaar ziet zoenen, ik vind niet dat daar iets mis mee is. Is gewoon een stukje tolerantie, mensen kunnen echt niets meer van elkaar hebben tegenwoordig, en dat komt de sfeer niet ten goede.
Ik zei al, er zijn grenzen, als 2 mensen elkaar uitgebreid aflikken hoeft voor mij ook niet zo nodig, maar om dan te zeggen dat ze dat niet mogen omdat er misschien mensen zijn die zich daaraan storen omdat ze toevallig langslopen, sorry, maar wat een aansteller ben je dan. En dat heeft wel degelijk te maken met niets meer tolereren, of geen rekening houden met, wat overigens hetzelfde is, maar dan vanuit een ander perspectief.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:47 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een kus o.i.d. is prima, daar zul je mee niet mee hebben. Maar uitgebreid in een publieke gelegenheid gaan staan tongen? Non merci..
Ik vind dat ook weinig te maken hebben met het feit dat "mensen weinig van elkaar kunnen hebben", ik vind dat mensen weinig rekening met elkaar houden..
Ik gooi zomaar even een wilde suggesties in de groep:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:47 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een kus o.i.d. is prima, daar zul je mee niet mee hebben. Maar uitgebreid in een publieke gelegenheid gaan staan tongen? Non merci..
Ik vind dat ook weinig te maken hebben met het feit dat "mensen weinig van elkaar kunnen hebben", ik vind dat mensen weinig rekening met elkaar houden..
Ja dan kon TS de band toch niet meer zien! Wel blijven opletten he!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:12 schreef Kluts het volgende:
Ik gooi zomaar even een wilde suggesties in de groep:
De andere kant opkijken.
Stom van me.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dan kon TS de band toch niet meer zien! Wel blijven opletten he!
mja, ik denk dat alleen een goed staaltje tunnelvisie je dan nog kan redden.quote:
maar ja, waarom moeten de klefferds stoppen als jij je ook kan omdraaien, toch? Over een hondendrol stap je toch ook heen en niet met volle ogen in met de gedachte JIJ HAD HIER NIET MOETEN LIGGEN!!! GRRWWW of iets in die richting.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, er is dus zoenen en zoenen hè.
Dat stelletje wat 20 cm van me af staat te lebberen, is lastig te negeren en gewoon ranzig, een stelletje wat elkaar een kus geeft in het openbaar, is gewoon normaal, Veertigers die staan te tongen in de metro zijn...niet écht wenselijk, bejaarden die hand in hand lopen en elkaar een kusje geven lief.
Dat doe ik zo ontzettend vaak. Ik zie die mensen niet meer. En het boeit me vrij weinig dat zij blootgesteld worden aan mijn verhaal. Deels omdat de trein een openbare plaats is, en deels omdat ik vind dat mensen best mogen worden geconfronteerd met dat wat er speelt bij mensen, psychisch/emo gezien. Daar ligt wat mij betreft nog een veel te groot taboe op.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:19 schreef ShadyLane het volgende:
Ik realiseer me trouwens net dat ik dan weer weinig moeite blijk te hebben met kleffen in het openbaar met iemand waar ik niet iets serieus mee heb. Kennelijk is het dus inderdaad het met jan en alleman delen van intieme dingen wat mij tegenstaat, en heb ik het niet als er nauwelijks sprake is van een 'intiem', een 'prive'. Vandaar ook dat ik me juist ook zo geneer als iemand in een treincoupe telefonisch zijn hele gevoelsleven bespreekt.
Alcohol FTWquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:33 schreef GotC het volgende:
Hand vasthouden als we over straat lopen, af en toe een kusje..
Maar zodra er alcohol in het spel is word het vrees ik een beetje minder subtielDus af en toe een verdwaalde aanraking of een geile opmerking fluisteren..
Maar sowieso niet tongzoenen oid in het openbaar.
Ik vind het geweldig, gesprekken afluisteren in de trein. Ik kan me er ook niet aan onttrekken op de een of andere manier, en soms hoor je de meest geinige gesprekken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef releaze het volgende:
[..]
Dat doe ik zo ontzettend vaak. Ik zie die mensen niet meer. En het boeit me vrij weinig dat zij blootgesteld worden aan mijn verhaal. Deels omdat de trein een openbare plaats is, en deels omdat ik vind dat mensen best mogen worden geconfronteerd met dat wat er speelt bij mensen, psychisch/emo gezien. Daar ligt wat mij betreft nog een veel te groot taboe op.
Ik ben het helemaal met jou eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:53 schreef SHE het volgende:
Ik word graag begeerd en ben een notoire aandachtshoer, dus ik ben zeker wel van het geflikflooi in het openbaar.
Als ik iemand wil knuffelen of zoenen, dan boeit het me niet zoveel waar ik ben. Ik ga dat dan niet bewaren voor later
Mooi is dat: tolerantie prediken maar intussen de 'problemen' die anderen ermee hebben wel veroordelen. Verschillende zienswijzen moeten ook getolereerd worden!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:50 schreef Kluts het volgende:
Ergo: Je kunt ook overal een probleem van maken hoor.
Nou zeg, doe es ff niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mooi is dat: tolerantie prediken maar intussen de 'problemen' die anderen ermee hebben wel veroordelen. Verschillende zienswijzen moeten ook getolereerd worden!
Ze mogen er van mij best problemen mee hebben, als ik er maar geen last van hebquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mooi is dat: tolerantie prediken maar intussen de 'problemen' die anderen ermee hebben wel veroordelen. Verschillende zienswijzen moeten ook getolereerd worden!
Nee, dat is juist mooier. Net als kijken bij een ongeluk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:06 schreef ShadyLane het volgende:
Is het storender als het heel lelijke mensen betreft, eigenlijk?
Helemaal mee eens. Mocht het er wat onsmakelijk uitzien, dan heb ik nog steeds de keus om me niet eraan te storen en m'n blik op iets anders te werpen. Wat is er eigenlijk mooier dan twee zoenende mensen op straat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:23 schreef dawg het volgende:
Waar the fuck maakt iedereen zich toch druk om? Echt, als dat je lontje al doet ontvlammen zodat ie nog korter wordt, waar ben je dan mee bezig? Lighten up, denk ik dan.
Ik weet niet hoor, maar ik krijg echt plaatsvervangende schaamte als ik mensen hun hart hoor uitstorten terwijl er een volle bus vrolijk zit mee te luisteren. Dat soort gesprekken kan ik echt alleen maar op m'n slaapkamer voeren.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef releaze het volgende:
[..]
Dat doe ik zo ontzettend vaak. Ik zie die mensen niet meer. En het boeit me vrij weinig dat zij blootgesteld worden aan mijn verhaal. Deels omdat de trein een openbare plaats is, en deels omdat ik vind dat mensen best mogen worden geconfronteerd met dat wat er speelt bij mensen, psychisch/emo gezien. Daar ligt wat mij betreft nog een veel te groot taboe op.
Ik vind het meestal wel een hoge amusementswaarde hebben om mee te luisteren. Zelf bel ik nooit in de trein, of zelfs helemaal niet waar anderen bij zijn, ook niet als ik iemand op bezoek heb of zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik krijg echt plaatsvervangende schaamte als ik mensen hun hart hoor uitstorten terwijl er een volle bus vrolijk zit mee te luisteren.
Same here. Als ik bij iemand op bezoek ben en iemand belt loop ik trouwens gewoon even naar de hal/gang. Geen zin om m'n leven te delen met alles en iedereen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het meestal wel een hoge amusementswaarde hebben om mee te luisteren. Zelf bel ik nooit in de trein, of zelfs helemaal niet waar anderen bij zijn, ook niet als ik iemand op bezoek heb of zo.
Poeh, je leven delen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Same here. Als ik bij iemand op bezoek ben en iemand belt loop ik trouwens gewoon even naar de hal/gang. Geen zin om m'n leven te delen met alles en iedereen.
Dat ook, maar ik heb ook graag mijn onverdeelde aandacht bij het bezoek. Mijn telefoon staat sowieso altijd op stilquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Same here. Als ik bij iemand op bezoek ben en iemand belt loop ik trouwens gewoon even naar de hal/gang. Geen zin om m'n leven te delen met alles en iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |