abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62183308
Tuurlijk, tuurlijk, iedereen gaat anders om met relaties, maar ik heb me laatst flink zitten ergeren om dit onderwerp, dus ik dacht, ik open er een topic over .

Sommige mensen zijn als ze een relatie hebben ontzettend aanhankelijk, lichamelijk gezien. Het stelletje kan niet van elkaar af blijven, vooral en publique niet, is constant aan het kussen, friemelen, en loopt praktisch constant hand in hand. Het lijkt alsof de hele wereld verdwijnt als ze bij elkaar zijn.

Van andere stelletjes kom je er bij wijze van spreken maanden later pas achter dat ze een relatie hebben, aangezien ze gewoon gewoon met elkaar omgaan, en niet van dat kleffe zijn. Liefde wordt getoond in privésfeer, en anders niet.

Nou zijn dit natuurlijk redelijke uitersten, maar het was voor mij al vrij duidelijk dat ik héél erg naar de tweede groep neig. Van mij hoeft dat kleffe gedoe niet zo, en al helemaal niet als er allemaal andere mensen bij zijn. Dat betekent niet dat ik een koude kikker ben, knuffelen en zulks is haske leuk, maar dat doe ik gewoon liever als we alleen zijn. Dit is niet uit schaamte of wat dan ook, maar omdat ik simpelweg niet de behoefte heb om mijn relatie van de daken te schreeuwen, en de rest van de wereld ermee lastig te vallen. Daarnaast ben ik van mening dat het verdomd lastig is om intiem te zijn als er 150 mensen bij zijn.

Hieruit voortvloeiend kan ik me ook heel erg ergeren aan überkleffe stelletjes . Laatst stond ik tijdens een concert op 20 cm afstand van een koppel dat echt cónstant aan het tongen was voor m'n neus, en ik vind dat écht onsmakelijk om te zien, op een gegeven moment. Ik heb dan ook altijd het idee dat die stelletjes echt heel hard hun best doen om de wereld te showen dat ze toch echt bij elkaar horen hoor, en hihi, kijk eens hoe klef we zijn, enz. Ik beschuldig ze van exhibitionisme, zeg maar . Rationeel kan ik dan wel bedenken dat dat niet zo is, maar het is zó gruwelijk irritant...

Dus, wat vinden jullie? Hoe showen jullie je liefde in het openbaar?
pi_62183829
Stiekem vinden vrouwen het prettig als hun vriend genegenheid in het openbaar vertoont, want dat geeft ze het gevoel begeerd te zijn.

Wil niet zeggen dat er geen grens is.

Ik denk ook wel dat het gezond is, maar naarmate een relatie vordert dan blijven dat soort zaken in mijn ervaring sowieso meer behouden voor de privésfeer. In het begin kan ik me wel vinden in dat 'kleffe gedoe', dan ben je gewoon verliefd en verlang je naar elkaar.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:46:39 #3
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62184282
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:33 schreef kortsluiting87 het volgende:
Stiekem vinden vrouwen het prettig als hun vriend genegenheid in het openbaar vertoont, want dat geeft ze het gevoel begeerd te zijn.

Wil niet zeggen dat er geen grens is.

Ik denk ook wel dat het gezond is, maar naarmate een relatie vordert dan blijven dat soort zaken in mijn ervaring sowieso meer behouden voor de privésfeer. In het begin kan ik me wel vinden in dat 'kleffe gedoe', dan ben je gewoon verliefd en verlang je naar elkaar.
zit inderdaad een grote kern van waarheid in..

Ikzelf ben wel een redelijk aanhankelijk persoon. ben gek op knuffelen en schaam me er ook niet voor om het in het openbaar te doen knuffelen dan hè . Na een jaar veranderde er nog weinig qua het "klef" zijn, maar ik kies wel bewust de situaties ervoor. Als je met vrienden uit bent, ga je niet alleen maar aan je vriendinnetje frunnikken..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62184493
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:46 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

zit inderdaad een grote kern van waarheid in..

Ikzelf ben wel een redelijk aanhankelijk persoon. ben gek op knuffelen en schaam me er ook niet voor om het in het openbaar te doen knuffelen dan hè . Na een jaar veranderde er nog weinig qua het "klef" zijn, maar ik kies wel bewust de situaties ervoor. Als je met vrienden uit bent, ga je niet alleen maar aan je vriendinnetje frunnikken..
Als mensen dat doen heb ik écht de neiging om met stoelen naar hoofden te gooien .

Ik snap ook nooit zo goed wát daar de lol van is, dus hé, wie weet kan iemand dat uitleggen .
pi_62184495
quote:
Als je met vrienden uit bent, ga je niet alleen maar aan je vriendinnetje frunnikken..
Je frunnikt dan ook nog vrolijk aan andere vriendinnetjes of wat?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:53:29 #6
172358 oddman
Introspecteur
pi_62184539
Hee, bij dat concert was ik ook.

En ik vond het ook irritant. Aandoenlijk, maar irritant.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:53:36 #7
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62184544
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:52 schreef vosss het volgende:

[..]

Je frunnikt dan ook nog vrolijk aan andere vriendinnetjes of wat?
alleen als ze niet oplet
Leer spaties gebruiken!
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:54:00 #8
167595 mirved
Infobesitas
pi_62184561
In het begin zoveel mogelijk waar dan ook aan elkaar zitten
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_62184568
Ik ben het wel met je eens.
Die liefde uit zich bij ons in het openbaar voornamelijk in even een hand vastpakken of een blik maar elkaar uitgebreid aflebberen en betasten hoeft voor mij ook niet zo.
Ik heb trouwens de indruk dat dergelijke stelletjes ook nooit lang bij elkaar blijven. Niet in mijn omgeving in ieder geval.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:54:19 #10
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62184575
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Als mensen dat doen heb ik écht de neiging om met stoelen naar hoofden te gooien .

Ik snap ook nooit zo goed wát daar de lol van is, dus hé, wie weet kan iemand dat uitleggen .
ligt er ook maar net aan hoe en wat.. minuten knuffelen is beetje over the top, maar gewoon ff een lekkere knuffel op het strand ofzo, heerlijk
Leer spaties gebruiken!
pi_62184763
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Die liefde uit zich bij ons in het openbaar voornamelijk in even een hand vastpakken of een blik maar elkaar uitgebreid aflebberen en betasten hoeft voor mij ook niet zo.
Ik heb trouwens de indruk dat dergelijke stelletjes ook nooit lang bij elkaar blijven. Niet in mijn omgeving in ieder geval.
Precies, ik heb altijd het idee dat men de wereld en zichzelf probeert te overtuigen van hoe gewéldig het allemaal wel niet is.
pi_62184996
je bent jaloers!
pi_62185006
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Precies, ik heb altijd het idee dat men de wereld en zichzelf probeert te overtuigen van hoe gewéldig het allemaal wel niet is.
En ik heb dan altijd het idee dat als je zo'n kermis nodig hebt om de wereld te overtuigen dat je eigenlijk jezelf probeert te overtuigen.
Idem voor mensen die mee doen aan All you need is love, Love letters en andere exhibitionistische relatieprogramma's of hun partner zo nodig ten huwelijk moeten vragen via het omroepsysteem van de kermis, tijdens een concert of op televisie.
pi_62185155
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:05 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

En ik heb dan altijd het idee dat als je zo'n kermis nodig hebt om de wereld te overtuigen dat je eigenlijk jezelf probeert te overtuigen.
Idem voor mensen die mee doen aan All you need is love, Love letters en andere exhibitionistische relatieprogramma's of hun partner zo nodig ten huwelijk moeten vragen via het omroepsysteem van de kermis, tijdens een concert of op televisie.
Trouwen? .
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:05 schreef meh het volgende:
je bent jaloers!
Ja, ik zat al te wachten op de eerste die dat zou roepen. Gefeliciteerd!
pi_62185378
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Trouwen? .
Met jou altijd.
pi_62185827
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Met jou altijd.
Damnit, we zijn te laat voor Wendy's trouwshow. De Turkse en Nederlandse internetgeliefden die dankzij elkaar achter hun ware geaardheid komen. Dude, we hadden kéihard kunnen winnen, en ook nog 's flink exhibitionistisch geweest.
pi_62187911
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Damnit, we zijn te laat voor Wendy's trouwshow. De Turkse en Nederlandse internetgeliefden die dankzij elkaar achter hun ware geaardheid komen. Dude, we hadden kéihard kunnen winnen, en ook nog 's flink exhibitionistisch geweest.

Is er niet nog een andere tv-show waar we aan mee kunnen doen?
pi_62188432
Ik ben een klefbek, al zou ik niet gaan tongen in een restaurant of zo. Als ik uitga met vrienden zal ik ook niet klef doen, ik vind dat je daarmee je vrienden buitensluit. En eigenlijk stap ik alleen maar met mijn eigen vrienden, zonder hem.
pi_62188540
Ik ben ten alle tijden gruwelijk knuffelig, en dat wordt niet ineens anders als er andere mensen bij zijn. Ik voel dus zelf altijd de behoefte om te knuffelen, armen om elkaar heen, hand in hand lopen, kriebelen, kusjes geven enz. Ik heb ook niet de neiging dat hele belangrijke stukje van mij ineens te gaan negeren in gezelschap, ik ben nou eenmaal een enorme knuffelkont en daar schaam ik me niet voor. Knuffelig zijn betekent bij mij trouwens absoluut niet elkaar aflebberen, daar moet ik geil voor zijn en dat ben ik niet altijd en dat heb ik dan ook nog nooit in het openbaar gedaan.
Arseen (As), atoomnummer 33
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:49:46 #20
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_62188912
Ik ben geen knuffelkont of klefbek. Zoek mijn intimiteit in het openbaar in korte aanrakingen. Gewoon even op de arm of in de zij of rug aaien. Dit komt dan als een verrassing en voelt ook alsof de persoon waarmee je bent even aan je denkt. Als je de hele tijd arm in arm loopt is het geen verrassing mee, en voelt het te normaal om speciaal te zijn (in mijn beleving).
Ik heb ook het idee dat mensen die het hardste roepen of laten zien dat ze bij elkaar horen niet zeker in hun relatie zitten. Waarschijnlijk zoeken ze ergens bevestiging. En hoevaker je het roept dat je van elkaar houd des te meer je het zelf gaat geloven.
pi_62189058
Ik ben niet knuffelig, maar als ik ooit een aanhankelijke vriendin heb, wil ik iedereen in de tram/kroeg/etc eens goed irriteren
pi_62189329
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef katerwater het volgende:
Ik ben niet knuffelig, maar als ik ooit een aanhankelijke vriendin heb, wil ik iedereen in de tram/kroeg/etc eens goed irriteren
Of in de trein heel 'subtiel' en 'onopgemerkt' aan elkaars funspots friemelen.

.
pi_62189349
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Miriampje het volgende:
Ik heb ook het idee dat mensen die het hardste roepen of laten zien dat ze bij elkaar horen niet zeker in hun relatie zitten. Waarschijnlijk zoeken ze ergens bevestiging. En hoevaker je het roept dat je van elkaar houd des te meer je het zelf gaat geloven.
Zeg c_c, hoe denk jij over driehoeksverhoudingen?
pi_62190267
Ik ben heul klef. And proud of it

Ik denk gewoon dat het aan het type personen ligt en dat het helemaal niets zegt over hoe sterk je relatie wel of niet is.

Hangt af van zoveel dingen waar je wel of geen waarde aan hecht. Ik en mijn vriendin kregen pas redelijk laat voor het eerst een langdurige relatie, dat wij elkaar extra waarderen t.o.v. stelletjes die sinds hun 18e al bij elkaar zijn. Denk ik dan. Ik heb iig geen behoefte om mijn liefde te verbergen voor de buitenwereld. Integendeel.

Dus: show-off. Duidelijk!
onzin?
pi_62190449
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Of in de trein heel 'subtiel' en 'onopgemerkt' aan elkaars funspots friemelen.

.
Zie het als een weerwraak op jarenlange irritatie in de trein
pi_62190513
ik ben ook niet zo klef... als je met een groepje bent vind ik het vrij onbeschoft, en als je naar een concert / de film / whatever gaat wil ik daar ook wel wat van zien eigenlijk ... op een festival ofzo heb ik er daan weer geen moeite mee, maar dan moet je toch ook wat als er een paar uur niks boeiends te doen is ...

overigens heeft dit me afgelopen maand wel een relatie van 5 jaar gekost, zij dacht er toch wat anders over...
pi_62190901
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:46 schreef Xcalibur het volgende:
overigens heeft dit me afgelopen maand wel een relatie van 5 jaar gekost, zij dacht er toch wat anders over...
Daar deed ze knap lang over dan om dat te beseffen
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:23:33 #28
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_62191235
Ik denk er echt niet bij na dat anderen het kunnen zien als ik mijn geliefde een kus geef of als we hand in hand lopen. Ik doe het voor mezelf en voor hem, niet voor de buitenwereld, en als ze er niet tegenkunnen, kijken ze maar even een andere kant op.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:42:57 #29
172358 oddman
Introspecteur
pi_62192180
Verder ben ik zelf natuurlijk zo klef als een broodje jonge kaas dat een uur in de douche gelegen heeft, maar dat terzijde.

Niet bijster relevant wegens gebrek aan een (openlijke) relatie.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_62192234
Ik denk dat het ook wel met de leeftijd samen hangt. Met mn eerste vriendje op mn 16e was ik enorm klef (en hij ook), maar in latere relaties had ik dat juist weer niet, en ook in toekomstige relaties zal ik dat niet meer hebben denk ik. Je ziet bij pubers heel erg dat het hebben van een vriendje of vriendinnetje een statussymbool is waar je mee hoort te pronken en op latere leeftijd is dat over, dan wil je zo iemand gewoon prive houden. Hand in hand fietsen heb ik in iedergeval al heel lang niet meer gedaan

En recht voor iemands neus uitgebreid gaan zoenen begrijp ik sowieso niet. Daar wil je toch wel een beetje privacy voor hebben lijkt me. Overigens is uitgebreid zoenen heel iets anders dan gewoon even een kus geven natuurlijk.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_62192325
Het hoeft niet zo te zijn dat ze het aan de wereld willen laten zien, maar dat ze gewoon schijt hebben aan iedereen die het ziet. Ik vind het zelf ook niet echt gepast om half neukend op een dansvloer te staan oid maar ik kan me er wel wat bij voorstellen dat mensen het zouden doen.
Lambo of Rekt
pi_62194885
Ben redelijk klef, maar niet overal en altijd, er moet wel een (soms erg kleine) aanleiding voor zijn.. Maar bij een romantisch nummer bij een concert zitten wij ook wel wat aan elkaar..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_62195112
Oh ja, kleine nuance van mijn kant: elkaar aflebberen etc. daar erger ik me ook gruwelijk aan als mensen die dat doen de puberteit al uit zijn.

Maar lieve kusjes, hand op elkaars been, dat soort dingen: I'm for it!
onzin?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:59:31 #34
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_62195149
Irritant ja, die kleffe stelletjes, staan ze ruim buiten je blikveld elkaar vacuum te zuigen en dan moet je toch steeds weer even kijken: "ja zie je wel, staan ze verdomme nog stééds te kluiven, dat kán toch gewoon niet! Get a fucking room! "
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:01:19 #35
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_62195195
Echt van dat kleffe is inderdaad een treurige vertoning, maar eerlijk gezegd let ik er allemaal niet zo op. Als ik d'r een kus wil geven, dan doe ik dat, etc.

Zie het probleem niet zo, maar je zult wel een goed leven hebben als je bent aangekomen bij dergelijke trivialiteiten
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62195611
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:57 schreef Silk_dude het volgende:
Oh ja, kleine nuance van mijn kant: elkaar aflebberen etc. daar erger ik me ook gruwelijk aan als mensen die dat doen de puberteit al uit zijn.

Maar lieve kusjes, hand op elkaars been, dat soort dingen: I'm for it!
Dat dus, echt uitwisselen van lichaamssappen in het openbaar doen wij ook niet echt..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:07:54 #37
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_62196736
Ik en mijn vriendin zijn wel een beetje van het kleffe denk ik. Kunnen niet van ekaar afblijven
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_62197089
Ik weet het niet bij welke groep ik hoor.

Geef mijn vriendin weleens een kus/handje/aanraking, maar voorspel bewaar ik wel voor de slaapkamer/keukentafel.

Geheel afstandelijk lijkt mij ook niet leuk in een relatie
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_62197236
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef Metro2005 het volgende:
Ik en mijn vriendin zijn wel een beetje van het kleffe denk ik. Kunnen niet van ekaar afblijven
idd
pi_62198223
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
eerlijk gezegd let ik er allemaal niet zo op. Als ik d'r een kus wil geven, dan doe ik dat, etc.

Zie het probleem niet zo, maar je zult wel een goed leven hebben als je bent aangekomen bij dergelijke trivialiteiten
Ja, dat dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door dawg op 07-10-2008 12:24:35 ]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:15:36 #41
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_62198523
Ik vraag me altijd af waarom dat soort lebberaars zich überhaupt nog in het openbaar vertonen.. Als je dan zo geil bent dan doe je dat toch lekker thuis? Van die prutsers die met zijn tweeën naar de kroeg gaan om daar dan de héle avond elkaar af te likken aan de bar..

Ik vind het ook een gebrek aan fatsoen trouwens, dat publieke gelik en gefrunnik. Kijk, een handje, armpje of een keer een kusje: sure. Je bent verliefd, hebt een relatie; prima. Maar zeker in gezelschap: niet van dat kleffe. Een goede relatie spreekt imo niet uit het fysieke. Doe mij maar zo'n heerlijk subtiele, veelbelovende, zwoele blik op afstand die meer zegt en impliceert dan een potje tonghockey, en alleen jij en je geliefde begrijpen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_62198822
Waar the fuck maakt iedereen zich toch druk om? Echt, als dat je lontje al doet ontvlammen zodat ie nog korter wordt, waar ben je dan mee bezig? Lighten up, denk ik dan.
pi_62200235
quote:
Dat dus, we lopen graag hand in hand en uiten onze affectie heus wel door bepaald gedrag... (ik mag graag onopvallend in zijn billen knijpen als we boodschappen doen want daar wordt hij verlegen van ) maar aflebberen en alleen maar aan elkaar zitten enzo... nee das niets voor ons.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 13:56:21 #44
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_62201051
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 12:23 schreef dawg het volgende:
Waar the fuck maakt iedereen zich toch druk om? Echt, als dat je lontje al doet ontvlammen zodat ie nog korter wordt, waar ben je dan mee bezig? Lighten up, denk ik dan.
Draai hem eens om: wie ben jij om zulke intieme handelingen zo op te dringen aan je medemens? Acht je je persoonlijke levenssfeer zo groot --en die van een ander dus zo klein-- dat je maar kan doen en laten wat en waar je wilt? Waar ben je dan mee bezig? Lighten up, denk ik dan.

pi_62205020
Dat show-off gebeuren zal wel iets evolutioneels zijn als in: "hoi, deze is van mij, vind je eigen exemplaar maar want ik maak je dood als je hem aanraakt ."

Had in het begin van mijn relatie echt een handje van in het openbaar knuffelen enzo, wilde hem overal knuffelen en kusjes geven en zoveel mogelijk, wat kunnen die andere mensen mij nou schelen verliefde gevoelens heersen over al de andere gevoelens (bij mij iig )

Nu wil ik hem nog steeds in het openbaar soms een knuffel geven of een kusje, niets mis mee toch?
En de mensen die daar problemen mee hebben, jammer dan, je hoeft niet naar ons te kijken

Als ik het zelf zie vind ik het alleen maar lief.
Vanmorgen ook in de bus zo schattig, we reden zo langs een bejaard stelletje, die liepen naar de supermarkt daar (denk ik). Hand in hand, en gaven elkaar een kusje! Vind ik gewoon mooi om te zien, hoop dat ik op die leeftijd nog net zo verliefd ben op mijn vriend!

Wat ik overigens wel storend vind is van die stelletjes die bijna seks hebben zo op straat elkaar helemaal aflebberen, handen die afdwalen.. vooral als het stelletje ook niet zo leuk is om te zien

[ Bericht 0% gewijzigd door Hoi_Piepeloi op 07-10-2008 16:27:46 (Het stond een beetje gek :+) ]
pi_62205140
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe showen jullie je liefde in het openbaar?
Frapant dat je het aan de ene kant niet wil zien, maar wel wil weten.
pi_62205227
ik ben een koele kikker als het om het tonen van mijn liefde gaat, ik zal nooit me vriend in het openbaar zoenen en knuffelen. En ben ook niet iemand die de hele dag door zegt hoeveel ik van hem hou. Maar als we samen zijn natuurlijk wel ! Ik denk dat ik dit zelf niet in het openbaar doe omdat als ik andere mensen klef zie doen ik dit altijd heel onpasselijk vindt!
pi_62205340
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 13:56 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Draai hem eens om: wie ben jij om zulke intieme handelingen zo op te dringen aan je medemens? Acht je je persoonlijke levenssfeer zo groot --en die van een ander dus zo klein-- dat je maar kan doen en laten wat en waar je wilt? Waar ben je dan mee bezig? Lighten up, denk ik dan.
Klopt, er zijn grenzen. Maar serieus, waar maak je je druk om als je 2 mensen elkaar ziet zoenen, ik vind niet dat daar iets mis mee is. Is gewoon een stukje tolerantie, mensen kunnen echt niets meer van elkaar hebben tegenwoordig, en dat komt de sfeer niet ten goede.
pi_62218095
Ik erger me ook onwijs aan van die uberkleffe mensen. Heb er zelfs ooit een KLB-topic over geopend...

Maar persoonlijk ben ik ook niet 100% de slaapkamerlover. Elkaar een beetje teasen, 'stiekem' aanraken enzo, snel kusje, is zo leuk , daar doe ik wel aan als ik bij vrienden ben. Maar het uitgebreide zoenen (en meer) moeten we toch alleen voor zijn. Enige uitzondering is Carnaval oid.
pi_62218280
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:30 schreef dawg het volgende:

[..]

Klopt, er zijn grenzen. Maar serieus, waar maak je je druk om als je 2 mensen elkaar ziet zoenen, ik vind niet dat daar iets mis mee is. Is gewoon een stukje tolerantie, mensen kunnen echt niets meer van elkaar hebben tegenwoordig, en dat komt de sfeer niet ten goede.
Nou ja, er is dus zoenen en zoenen hè .

Dat stelletje wat 20 cm van me af staat te lebberen, is lastig te negeren en gewoon ranzig, een stelletje wat elkaar een kus geeft in het openbaar, is gewoon normaal, Veertigers die staan te tongen in de metro zijn...niet écht wenselijk, bejaarden die hand in hand lopen en elkaar een kusje geven lief.
pi_62218869
Ach onpasselijk schmonpasselijk. Als stelletjes tijdens het uitgaan lekker een tijd lang met elkaar staan te zoenen, vind ik dat echt niet storend. Ze hebben er lol in, en vallen niemand lastig, behalve blijkbaar dan die legio aan preutse mensen die hier op fok ronddwarrelen...
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  woensdag 8 oktober 2008 @ 01:47:20 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62221199
quote:
Dat. Ik vind het echt nergens voor nodig om in het openbaar iemand te gaan aflebberen. Een kusje is niets mis mee natuurlijk, maar ik hoef niet te zien hoe iemand aan n ander zn huig staat zit te zuigen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:47:31 #53
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_62224795
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:30 schreef dawg het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, een kus o.i.d. is prima, daar zul je mee niet mee hebben. Maar uitgebreid in een publieke gelegenheid gaan staan tongen? Non merci..

Ik vind dat ook weinig te maken hebben met het feit dat "mensen weinig van elkaar kunnen hebben", ik vind dat mensen weinig rekening met elkaar houden..

pi_62228173
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:47 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, een kus o.i.d. is prima, daar zul je mee niet mee hebben. Maar uitgebreid in een publieke gelegenheid gaan staan tongen? Non merci..

Ik vind dat ook weinig te maken hebben met het feit dat "mensen weinig van elkaar kunnen hebben", ik vind dat mensen weinig rekening met elkaar houden..
Ik zei al, er zijn grenzen, als 2 mensen elkaar uitgebreid aflikken hoeft voor mij ook niet zo nodig, maar om dan te zeggen dat ze dat niet mogen omdat er misschien mensen zijn die zich daaraan storen omdat ze toevallig langslopen, sorry, maar wat een aansteller ben je dan. En dat heeft wel degelijk te maken met niets meer tolereren, of geen rekening houden met, wat overigens hetzelfde is, maar dan vanuit een ander perspectief.

En ja, als je elkaar al niet eens meer innig kunt zoenen op straat omdat menigeen zich daaraan stoort, dat vind ik diep triest ja. Je kunt toch niet met iedereen rekening houden? Sterker nog, dat moet je niet eens willen, er bestaat ook nog zoiets als vrijheid blijheid, leven en laten leven, en meer van dat soort cliché's.

Maar vertel eens, waar stoor je je nog meer aan dan? Misschien dat je de ogen van al die aso's op straat kunt openen om maar vooral rekening te houden met jouw persoontje.
pi_62228621
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:47 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik gooi zomaar even een wilde suggesties in de groep:
De andere kant opkijken.

[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:17:37 #56
94676 Garisson72
pi_62228769
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:12 schreef Kluts het volgende:

Ik gooi zomaar even een wilde suggesties in de groep:
De andere kant opkijken.

Ja dan kon TS de band toch niet meer zien! Wel blijven opletten he!
pi_62228897
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:17 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ja dan kon TS de band toch niet meer zien! Wel blijven opletten he!
Stom van me.
Eroverheen kijken dan?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:05:46 #58
94676 Garisson72
pi_62229989
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:22 schreef Kluts het volgende:

[..]

Stom van me.
Eroverheen kijken dan?
mja, ik denk dat alleen een goed staaltje tunnelvisie je dan nog kan redden.
pi_62243016
Hand in hand lopen doen we regelmatig, beetje kleffen op onschuldige wijze ook, echt tongen enzo in het gewone openbaar dat dan weer niet.
Wel stoeien, tegen elkaar aan leunen, liefdevolle blikken, kleine gestolen knuffeltjes en dat soort zaken.

Niet altijd, het kan ook zijn dat ik ergens rondhobbel en klets en hij ergens anders in de ruimte rondhobbelt en kletst en dat we elkaar maar af en toe tegenkomen.

Als we heerlijk klef zijn dan zijn we dat niet voor onze omgeving igg, maar gewoon omdat we klef met elkaar zijn, het is dan vaak juist een inhouden voor de omgeving, het heel netjes en liefjes te houden, niet te klef, niet te opvallend.

In een ontzettend geile bui kan er ook nog weleens wat onschuldig geteased worden, hoe minder anderen daarvan merken en hoe meer we het onder elkaar merken, hoe beter(voor het gewone openbaar dan).
Even tongen in een hoekje kan daar maar zomaar bijhoren trouwens
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_62244131
Met dat kleffe gedoe sluit je andere mensen uit. Leuk als je met je vriendin bezig bent, terwijl een vriend van je mee op stap is bv. Staat ie daar mooi buitengesloten te wezen.
pi_62244312
Inderdaad. Ik heb vriendinnen waar ik mee op stap kan inc. hun vriend en dat ik me geweldig vermaak, maar er zijn ook vriendinnen waarvoor ik dan toch pas.
pi_62245797
Ik stoor me er wel een beetje aan, om dezelfde reden als dat ik me eraan stoor als iemand luidkeels in de treincoupe verslag gaat doen van z'n eerste therapie-bijeenkomst en hoe goed dat allemaal voelde, of voor vertelt over de behandeling van z'n aambeien. Ik stoor me daar meer aan dan als iemand luidkeels telefonisch overlegt welke boodschappen er gehaald moeten worden. Omdat dat eerste privedingen zijn.

Ik had ooit een vriend die juist wel van het kleffe in het openbaar was, en ik vond (en vind) dat dus juist genant. Ik ben een privekleffer. Hij voelde zich steevast afgewezen als ik geen zin had om te lebberen in het openbaar, en werd dan nog kleffer omdat ie daardoor juist nog meer bevestiging nodig had. Dat was niet zo'n goeie combi.
pi_62245912
Ik realiseer me trouwens net dat ik dan weer weinig moeite blijk te hebben met kleffen in het openbaar met iemand waar ik niet iets serieus mee heb. Kennelijk is het dus inderdaad het met jan en alleman delen van intieme dingen wat mij tegenstaat, en heb ik het niet als er nauwelijks sprake is van een 'intiem', een 'prive'. Vandaar ook dat ik me juist ook zo geneer als iemand in een treincoupe telefonisch zijn hele gevoelsleven bespreekt.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:24:55 #64
81237 releaze
best of both worlds
pi_62254177
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou ja, er is dus zoenen en zoenen hè .

Dat stelletje wat 20 cm van me af staat te lebberen, is lastig te negeren en gewoon ranzig, een stelletje wat elkaar een kus geeft in het openbaar, is gewoon normaal, Veertigers die staan te tongen in de metro zijn...niet écht wenselijk, bejaarden die hand in hand lopen en elkaar een kusje geven lief.
maar ja, waarom moeten de klefferds stoppen als jij je ook kan omdraaien, toch? Over een hondendrol stap je toch ook heen en niet met volle ogen in met de gedachte JIJ HAD HIER NIET MOETEN LIGGEN!!! GRRWWW of iets in die richting.

kleffe stelletjes, ze boeien mij niet zo. Ik ben niet echt het in het openbaar aflebber typ, maar soms heb ik er gewoon wel zin in en ga ik gerust mn gang. En zo kijk ik ook naar andere mensen. En als het echt gortig wordt (bij anderen) dan moet ik daar altijd om lachen, ik vind het wel leuk. Maar ja, de laatste keer dat het in mijn buurt 'echt gortig' werd is alweer jaren geleden.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:28:58 #65
81237 releaze
best of both worlds
pi_62254282
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:19 schreef ShadyLane het volgende:
Ik realiseer me trouwens net dat ik dan weer weinig moeite blijk te hebben met kleffen in het openbaar met iemand waar ik niet iets serieus mee heb. Kennelijk is het dus inderdaad het met jan en alleman delen van intieme dingen wat mij tegenstaat, en heb ik het niet als er nauwelijks sprake is van een 'intiem', een 'prive'. Vandaar ook dat ik me juist ook zo geneer als iemand in een treincoupe telefonisch zijn hele gevoelsleven bespreekt.
Dat doe ik zo ontzettend vaak. Ik zie die mensen niet meer. En het boeit me vrij weinig dat zij blootgesteld worden aan mijn verhaal. Deels omdat de trein een openbare plaats is, en deels omdat ik vind dat mensen best mogen worden geconfronteerd met dat wat er speelt bij mensen, psychisch/emo gezien. Daar ligt wat mij betreft nog een veel te groot taboe op.
pi_62254739
Dit meen je niet?

Oh man, als iemand in de trein een mobiel gesprek heeft met een vriendin, of met de partner, en dat de hele coupe dan zinnen meekrijgt als: "ik vind het heel vervelend dat je het nu weer over die boeg gooit. Je weet dat je me daarmee kwetst. Dit doe je nou altijd. Bah, ik voel me nu echt rot."

TE erg

(Excuses voor het licht offtopic gaan)

[ Bericht 93% gewijzigd door ShadyLane op 09-10-2008 10:52:39 ]
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:33:40 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_62258555
Hand vasthouden als we over straat lopen, af en toe een kusje..
Maar zodra er alcohol in het spel is word het vrees ik een beetje minder subtiel Dus af en toe een verdwaalde aanraking of een geile opmerking fluisteren..
Maar sowieso niet tongzoenen oid in het openbaar.
pi_62258667
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:33 schreef GotC het volgende:
Hand vasthouden als we over straat lopen, af en toe een kusje..
Maar zodra er alcohol in het spel is word het vrees ik een beetje minder subtiel Dus af en toe een verdwaalde aanraking of een geile opmerking fluisteren..
Maar sowieso niet tongzoenen oid in het openbaar.
Alcohol FTW

EDIT - tot een bepaalde hoogte idd
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:40:08 #69
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_62258698
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:38 schreef Yurzinho het volgende:

[..]

Alcohol FTW
Tot je in slaap valt op de bank..
pi_62258947
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef releaze het volgende:

[..]

Dat doe ik zo ontzettend vaak. Ik zie die mensen niet meer. En het boeit me vrij weinig dat zij blootgesteld worden aan mijn verhaal. Deels omdat de trein een openbare plaats is, en deels omdat ik vind dat mensen best mogen worden geconfronteerd met dat wat er speelt bij mensen, psychisch/emo gezien. Daar ligt wat mij betreft nog een veel te groot taboe op.
Ik vind het geweldig, gesprekken afluisteren in de trein. Ik kan me er ook niet aan onttrekken op de een of andere manier, en soms hoor je de meest geinige gesprekken.

Wat zoenen en kleffen in het openbaar. Als ik daar zin in heb, doe ik dat. Als ik een ander dat zie doen vind ik het niet heel smakelijk,maar ik kijk gewoon de andere kant op. Maakt mij dat nou weer uit.

Ergo: Je kunt ook overal een probleem van maken hoor.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:53:52 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62259041
Ik word graag begeerd en ben een notoire aandachtshoer, dus ik ben zeker wel van het geflikflooi in het openbaar.
Als ik iemand wil knuffelen of zoenen, dan boeit het me niet zoveel waar ik ben. Ik ga dat dan niet bewaren voor later
pi_62259200
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:53 schreef SHE het volgende:
Ik word graag begeerd en ben een notoire aandachtshoer, dus ik ben zeker wel van het geflikflooi in het openbaar.
Als ik iemand wil knuffelen of zoenen, dan boeit het me niet zoveel waar ik ben. Ik ga dat dan niet bewaren voor later
Ik ben het helemaal met jou eens.
Dat iemand anders daar dan zo'n probleem mee heeft, is dan niet mijn probleem.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:15:27 #73
94676 Garisson72
pi_62259537
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:50 schreef Kluts het volgende:
Ergo: Je kunt ook overal een probleem van maken hoor.
Mooi is dat: tolerantie prediken maar intussen de 'problemen' die anderen ermee hebben wel veroordelen. Verschillende zienswijzen moeten ook getolereerd worden!
pi_62259800
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:15 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Mooi is dat: tolerantie prediken maar intussen de 'problemen' die anderen ermee hebben wel veroordelen. Verschillende zienswijzen moeten ook getolereerd worden!
Nou zeg, doe es ff niet zo moeilijk.
pi_62259875
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:15 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ze mogen er van mij best problemen mee hebben, als ik er maar geen last van heb

Oeeeeeeeee, wat afschuwelijk, mensen die genegenheid tonen in het openbaar, echt de wereldproblematiek valt erbij in het niet zeg!

Als het ergste wat ik te zien krijg in mijn leven een tongzoenend stel is dan mag ik gerust zeggen dat het een goed leven is!
Als ik me daar al druk om moet maken hou ik ermee op, echt.

Knuffelend, handje in handje lopen, op onschuldige manieren genegendheid tonend kan ik zelfs leuk vinden om te zien, zie graag mensen die van elkaar houden, waarbij dat te merken is in de aanrakingen en blikken.
Is toch mooi, mensen die van elkaar houden!

Zoals gezegd, mag zelf graag aanhankelijk zijn, niet altijd en overal, maar toch wel vaak, hou nou eenmaal van die gek, ben graag bij hem en laat dat graag merken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:29:15 #76
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62259907
Inderdaad. Ik zie liever friemelende stelletjes dan die chagerijnige rotmuilen de hele dag.
Nergens is het volk zo deprimerend om te zien als in NL. Nou vooruit, de Fransen zijn ook strontchagerijnig op straat.
pi_62260419
Ik bedenk me net dat ik me één keer echt opgelaten hebt gevoeld door wat een stelletje deed. Ik stapte toen de lift in met een jongen en een meisje, ik stond voorin de lift met mijn gezicht richting de deur, en achter me hoorde ik smak en steun geluiden. Ik vind het echt leuk als mensen elkaar zo lief vinden, en als dat ver gaat dan kijk ik gewoon niet, maar aan geluid kan je je niet ontrekken.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_62260840
Is het storender als het heel lelijke mensen betreft, eigenlijk?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:11:12 #79
94676 Garisson72
pi_62260953
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:06 schreef ShadyLane het volgende:
Is het storender als het heel lelijke mensen betreft, eigenlijk?
Nee, dat is juist mooier. Net als kijken bij een ongeluk.

Misschien is de opvatting hieromtrent ook wel sexe-afhankelijk. Willen vrouwen een lieflijk beeld zien, met mooie teletubbie-kleuren omringd met engelengezang en bloementjens, en mensen die elkaar naar hartelust bepotelen?
En vinden mannen het prima in de norse, sombere doe-maar-normaal-realiteit te leven, liefst zonder zoetsappigheid en gekwijl?

[ Bericht 32% gewijzigd door Garisson72 op 09-10-2008 15:26:38 ]
pi_62262427
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 12:23 schreef dawg het volgende:
Helemaal mee eens. Mocht het er wat onsmakelijk uitzien, dan heb ik nog steeds de keus om me niet eraan te storen en m'n blik op iets anders te werpen. Wat is er eigenlijk mooier dan twee zoenende mensen op straat?

Bij mijzelf ligt het echt compleet aan m'n gemoedstoestand, maar over het algemeen houd ik het toch meer privé. Hier en daar heb ik m'n uitschieters (zoals midden op de Dam met elkaar gaan zoenen, of stiekem op een bankje in het park, noem het maar op) als ik even in zo'n 'ik-heb-schijt-aan-de-hele-wereld'-bui ben.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2008 16:17:18 ]
pi_62262490
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef releaze het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar ik krijg echt plaatsvervangende schaamte als ik mensen hun hart hoor uitstorten terwijl er een volle bus vrolijk zit mee te luisteren. Dat soort gesprekken kan ik echt alleen maar op m'n slaapkamer voeren.
pi_62263162
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:09 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar ik krijg echt plaatsvervangende schaamte als ik mensen hun hart hoor uitstorten terwijl er een volle bus vrolijk zit mee te luisteren.
Ik vind het meestal wel een hoge amusementswaarde hebben om mee te luisteren. Zelf bel ik nooit in de trein, of zelfs helemaal niet waar anderen bij zijn, ook niet als ik iemand op bezoek heb of zo.
pi_62263357
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik vind het meestal wel een hoge amusementswaarde hebben om mee te luisteren. Zelf bel ik nooit in de trein, of zelfs helemaal niet waar anderen bij zijn, ook niet als ik iemand op bezoek heb of zo.
Same here. Als ik bij iemand op bezoek ben en iemand belt loop ik trouwens gewoon even naar de hal/gang. Geen zin om m'n leven te delen met alles en iedereen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:31:24 #84
81237 releaze
best of both worlds
pi_62266073
ik bel zelf niet echt als ik op bezoek ben, maar zeg dan dat ik later terug bel. wat ik vervolgens in de trein doe maar goed, ik zit per dag dan ook met gemak 3 uur in het ov.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:52:30 #85
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_62266498
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:41 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Same here. Als ik bij iemand op bezoek ben en iemand belt loop ik trouwens gewoon even naar de hal/gang. Geen zin om m'n leven te delen met alles en iedereen.
Poeh, je leven delen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_62267662
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:41 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat ook, maar ik heb ook graag mijn onverdeelde aandacht bij het bezoek. Mijn telefoon staat sowieso altijd op stil
pi_62328765
Ik heb 1,5 jaar met mijn vriend, en we zijn niet of een show off-stel of een slaapkamerstel. Als we buiten zijn, lopen we wel vaak hand in hand, en geven we elkaar wel eens een vluchtige kus op de mond, maar we gaan elkaar niet uitgebreid tongen als we samen met andere mensen ergens zijn. Als we bijvoorbeeld op een verjaardag of feestje zijn, kan het best zijn dat we de hele avond niet bij elkaar zitten, en je dus niet kunt zien dat we een stel zijn.

Ik vind het zelf ook erg storend als mensen in het openbaar echt heel erg aan het kleffen zijn, dan denk ik ook zoiets van "get a room " Maar gewoon vluchtig een kusje of hand in hand lopen moet kunnen vind ik

[ Bericht 16% gewijzigd door _Hestia_ op 12-10-2008 17:39:33 ]
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:41:34 #88
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_62434647
Ik hou er niet van publiekelijk te worden afgelebberd, maar om in het voorbijgaan in de kroeg elkaar even een kusje te geven, of stiekem even een bil vast te pakken in de keuken tijdens een etentje als de rest druk in gesprek is. Waarom niet? Ermee te koop lopen vind ik vervelend, maar elkaar wat aandacht geven, ook in gezelschap, vind ik wel een bevestiging dat je gewoon openlijk ervoor uit komt dat je elkaar lief vindt.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_62476244
ach, wat heet klef?

Als we samen over straat lopen is dat hand in hand, gewoon omdt we dat prettig vinden denk ik, doen we gewoon en is ook nooit anders geweest. Een zoen en een knuffel ook regelmatig, maar in groepen fungeren we ook prima zonder elkaar.

We zitten graag 'aan' elkaar, maar die grens lig bij hand vasthouden of hand op been leggen.

Mensen die elkaar constant af staan te lebberen vind ik ook niets. Heel even: soit! maar de hele dag/avond uitgebreid met tong show-offen vind ik ook niets
Ja doei.
  zondag 19 oktober 2008 @ 01:01:31 #90
105719 WaterOx
Observe and learn
pi_62496539
Ik zeg: er naar toe lopen en vragen of ze een trio willen. Meteen afgelopen. Oh ja, wel snel ontwijken. Die vuist komt eraan....
I am the watcher. Let things take their own course of action...
pi_62499108
Van de week op het station een stel gezien waarvan ik echt dacht van "get a room" Die zaten op elkaars schoot, meisje bovenop met gezicht naar jongen toe en die zaten echt helemaal op elkaar te rijden en alleen maar te tongzoenen enzo. Niet echt gepast vind ik. En later in de bios ook nog een stel dat ontzettend zat te kleffen. Daar kan ik me echt wel aan irriteren, er is een grens vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')