Daar deed ze knap lang over dan om dat te beseffenquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:46 schreef Xcalibur het volgende:
overigens heeft dit me afgelopen maand wel een relatie van 5 jaar gekost, zij dacht er toch wat anders over...
Dat dus, echt uitwisselen van lichaamssappen in het openbaar doen wij ook niet echt..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:57 schreef Silk_dude het volgende:
Oh ja, kleine nuance van mijn kant: elkaar aflebberen etc. daar erger ik me ook gruwelijk aan als mensen die dat doen de puberteit al uit zijn.
Maar lieve kusjes, hand op elkaars been, dat soort dingen: I'm for it!
iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef Metro2005 het volgende:
Ik en mijn vriendin zijn wel een beetje van het kleffe denk ik. Kunnen niet van ekaar afblijven![]()
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
eerlijk gezegd let ik er allemaal niet zo op. Als ik d'r een kus wil geven, dan doe ik dat, etc.
Zie het probleem niet zo, maar je zult wel een goed leven hebben als je bent aangekomen bij dergelijke trivialiteiten
Dat dus, we lopen graag hand in hand en uiten onze affectie heus wel door bepaald gedrag... (ik mag graag onopvallend in zijn billen knijpen als we boodschappen doen want daar wordt hij verlegen vanquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben het wel met je eens.![]()
Die liefde uit zich bij ons in het openbaar voornamelijk in even een hand vastpakken of een blik maar elkaar uitgebreid aflebberen en betasten hoeft voor mij ook niet zo.
Ik heb trouwens de indruk dat dergelijke stelletjes ook nooit lang bij elkaar blijven. Niet in mijn omgeving in ieder geval.
Draai hem eens om: wie ben jij om zulke intieme handelingen zo op te dringen aan je medemens? Acht je je persoonlijke levenssfeer zo groot --en die van een ander dus zo klein-- dat je maar kan doen en laten wat en waar je wilt? Waar ben je dan mee bezig? Lighten up, denk ik dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:23 schreef dawg het volgende:
Waar the fuck maakt iedereen zich toch druk om? Echt, als dat je lontje al doet ontvlammen zodat ie nog korter wordt, waar ben je dan mee bezig? Lighten up, denk ik dan.
Frapant dat je het aan de ene kant niet wil zien, maar wel wil weten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe showen jullie je liefde in het openbaar?
Klopt, er zijn grenzen. Maar serieus, waar maak je je druk om als je 2 mensen elkaar ziet zoenen, ik vind niet dat daar iets mis mee is. Is gewoon een stukje tolerantie, mensen kunnen echt niets meer van elkaar hebben tegenwoordig, en dat komt de sfeer niet ten goede.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:56 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Draai hem eens om: wie ben jij om zulke intieme handelingen zo op te dringen aan je medemens? Acht je je persoonlijke levenssfeer zo groot --en die van een ander dus zo klein-- dat je maar kan doen en laten wat en waar je wilt? Waar ben je dan mee bezig? Lighten up, denk ik dan.
Nou ja, er is dus zoenen en zoenen hèquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Klopt, er zijn grenzen. Maar serieus, waar maak je je druk om als je 2 mensen elkaar ziet zoenen, ik vind niet dat daar iets mis mee is. Is gewoon een stukje tolerantie, mensen kunnen echt niets meer van elkaar hebben tegenwoordig, en dat komt de sfeer niet ten goede.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |