Ik reed dus gister met mijn wagentje mijn straat in, deze is helaas voorzien van een 4tal vluchtheuvels, 8 op- en afgangen in totaal dus. Ik moet daar met mijn automobiel in de 1 en met koppelingsspelend doorheen. Vanaf heuvel 1 zat er al een bestelbusje( haast) achter me te plakken.
Bij het laatst heuveltje (kutste heuveltje) trapte ik effe op de rem omdat ik me wat liet opjagen maar net op tijd me besefte dat me radiateur niet lek hoeft. Enfin, na dat heuveltje was ik op mijn plek dus ging naar de zijkant van de weg om te parkeren, waarna de bestelbus mijn voorbij ging, en in een roes van adrenaline gaf ik hem een zoen gebaar waarna hij wederom vol op de rem trapte.
Ik stapte inmiddels uit en hij ook, liep naar me toe(waar me opviel dat hij wat rustiger werd misschien omdat ik 2 meter lang ben) al schreeuwend wat ik nou deed en wat ik nou moest. Ik bleef kalm want heb geen zin in een mes tussen mijn ribben. Hij duwde mijn deur dicht en tikte tegen mijn schouder en noemde me smurf

Klacht 1: haastige bestelbusjes
Klacht 2: bumperklevers
Klacht 3: Holandsche wetgeving welke voorschrijft dat mensen die andere mensen neerslaan ook worden opgepakt ondanks dat je jezelf verdedigd.
Klacht 4: Talpa