Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
Ik heb m'n huidige radiotoren verwijderd vanwege het stucken van mijn muren. Nu wil ik deze terug hangen en aansluiten. Echter is mijn vraag: Moet er nu nieuwe teflontape om het schroefdraad van de aansluitingen?
Ik heb er niet veel verstand van maar zoals ik het heb gezien (heb ze zelf losgehaald) is het een schroefdraad waarover je een soort moer draaid die aan de leidingen die uit de muur komen vast zit.
Zet even foto neer. Denk dat het zogenaamde JIC koppeling is zit veel op nieuwe en oude radiatoren. Hierbij heb je wartel die om de buis zit die je op de radiator vast schroeft en zo de buis vast zet en knelt. Hier mag je geen teflon of iets gebruiken.
Als het gewoon draad koppeling hebt dan is mooiste nog altijd ouderwetse oplossing van hennep en kit gaat nooit lekken.