dat dusquote:
Ja die van jouw hyves is nepquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat dus
er lopen gewoon belachelijk veel (slechte) hulpsinterklazen rond, maar da's logisch want die oude baas kan het in zijn eentje natuurlijk niet behappen
hij staat zelfs op hyveshttp://sint-en-piet.hyves.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ok..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Vroeger *ik neem aan nu niet meer?* vonden ouders en familie het enig om kinderen bang te maken, voor de zak van sinterklaas.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:27 schreef teamlead het volgende:
dat van die tekeningen herken ik ja
Vervolgens op school vragen.. daar zei iemand dat ie niet bestond.. m'n moeder gevraagd.. die zei er niet zoveel op...
Dus ik dachtdie ouwe kan me niks maken
staat de gek op 5 december voor de deur. Geintje van mijn ouders
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:38 schreef SHE het volgende:
Mijn ouders hebben mij uberhaupt niet verteld dat ie bestond.
Dus je ouders vertellen iets over een persoon .. die eigenlijk niet die persoon is .. en eigenlijk helemaal niet bestaat maar andere mensen doen maar net als of ze hem zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:38 schreef SHE het volgende:
Mijn ouders hebben mij uberhaupt niet verteld dat ie bestond.
Ik krijg een beetje hoofdpijn van je replyquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dus je ouders vertellen iets over een persoon .. die eigenlijk niet die persoon is .. en eigenlijk helemaal niet bestaat maar andere mensen doen maar net als of ze hem zijn
Hier exact hetzelfdequote:Op maandag 6 oktober 2008 16:51 schreef RealZeus het volgende:
Ik (9) was met mijn moeder bij mijn oma en toen verlulede een tante zich.
Dus ik:"Maar krijgen we dan ook geen cadeautjes meer?"![]()
Mijn moeder:"Ja, natuurlijk wel."
Ik:![]()
Mijn broertje geloofde nog wel en die mocht ik het ook niet vertellen. Ik snapte nu wel waarom mijn vader altijd naar de wc moest , vlak voordat Sinterklaas aanbelde.
Rosde 'sinterklaas' bij jullie ook altijd bijna de ramen eruit!?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:51 schreef RealZeus het volgende:
Ik (9) was met mijn moeder bij mijn oma en toen verlulede een tante zich.
Dus ik:"Maar krijgen we dan ook geen cadeautjes meer?"![]()
Mijn moeder:"Ja, natuurlijk wel."
Ik:![]()
Mijn broertje geloofde nog wel en die mocht ik het ook niet vertellen. Ik snapte nu wel waarom mijn vader altijd naar de wc moest , vlak voordat Sinterklaas aanbelde.
Aww dat vind ik wel zieligquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:23 schreef Gekanteldinhettegenlicht het volgende:
Ik zat in de klas en de juf zei "Nu jullie allemaal weten dan Sinterklaas niet bestaat... gaan we voor elkaar *etcetera*
Nou, ik wist helemaal niks niet.
Nu weet ik: Sinterklaas is niet het enige dat ze je op school leren en dat later toch anders blijkt te zijn.
Dat dus. Je kan Hem immers zowat op elke straathoek zien dezer dagen! (hmmm... op elke straathoek, tegelijkertíjd? Twijfel, twijfel...)quote:
Nee, bij ons drukte 'Sinterklaas' netjes op de bel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rosde 'sinterklaas' bij jullie ook altijd bijna de ramen eruit!?
Het werd hem te duur zeker, wie is eigenlijk die girl in je avatarquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:03 schreef Der_Michael het volgende:
Ik stond boven bij de bart smit te vertellen wat ik voor sinterklaas wilde.....tot mijn vader me midden in de winkel uit die droom hielp
Haha ik heb geen idee........zou best kunnen natuurlijk....Die girl in mijn avatar is shakira trouwensquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het werd hem te duur zeker, wie is eigenlijk die girl in je avatar
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het werd hem te duur zeker, wie is eigenlijk die girl in je avatar
Omdat we niet allemaal van die klinische werkelijkheidsbelevers als jij zijn, misschien?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat dus.
Waarom zou je je kind dat voorhouden?
En mama 2,5 week lang met een brede glimlach zachtjes door het huis schuifelde...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:54 schreef djenneke het volgende:
Bij ons was het altijd wel typisch dat als we een winterpeen voor het paard in onze schoen mochten doen, we de volgende dag altijd hutspot aten
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En mama 2,5 week lang met een brede glimlach zachtjes door het huis schuifelde...
Jaaahaaa... wat verborg mama IHVK onder haar burqa, al die jaren dat jullie -opgroeiende Nederlandse doch niet-Westerse allochtoontjes- nog in die roomblanke Slavendrijver geloofden?quote:
Dude.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaaahaaa... wat verborg mama IHVK onder haar burqa, al die jaren dat jullie -opgroeiende Nederlandse doch niet-Westerse allochtoontjes- nog in die roomblanke Slavendrijver geloofden?
Zo heerlijk herkenbaar allemaal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het was eigenlijk een opeenstapeling van constateringen waardoor ik inzag dat de Sint niet de Sint was:
-De cadeautjes zaten altijd in de wasmand, en niet in een juten zak
-Nadat er op pakjesavond op het raam werd geklopt liep overbuurman Gerard snel de oprit af
-De Sint op de basisschool had een kier van ruim een centimeter tussen zijn baard en zijn gezicht
-Tijdens Sinterklaas bij opa en oma werd er ieder jaar een zooi pepernoten de kamer binnen gegooid door een hand waaraan de handschoen van opa zat. Dit gebeurde standaard tijdens een toiletbezoek van oom Otto, die vervolgens heel verbaasd de kamer in kwam en vroeg waar die pepernoten nou weer vandaan kwamen...
Wij zetten de schoen altijd voor de voordeur want de Sint stopte de kadootjes door de brievenbus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vond het altijd raar dat bij mijn oma die geen schoorsteen had wel steeds dingen in mijn schoen werden gedaan, en de uitleg dat Sinterklaas van elk huis een sleutel heeft speciaal om pakjes te bezorgen vond ik ook niet echt logisch. Voor de rest herinner ik me er niet veel meer van.
Oe die is ergquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:03 schreef Nantes het volgende:
Ik had mijn moeder betrapt toen ze mijn schoen aan het vullen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door EvilMarc op 17-11-2008 21:36:42 ]Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Ja!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rosde 'sinterklaas' bij jullie ook altijd bijna de ramen eruit!?
De eventuele teleurstelling (die er in mijn geval niet echt was) weegt niet op tegen de jaren Sinterklaasgevoel, spanning, liedjes, schoen zetten en cadeaus. Ik heb daar echt heel veel leuke herinneringen aan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat dus.
Waarom zou je je kind dat voorhouden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |