abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:18:01 #51
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_62337418
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:14 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Het werd hem te duur zeker, wie is eigenlijk die girl in je avatar
Haha ik heb geen idee........zou best kunnen natuurlijk....Die girl in mijn avatar is shakira trouwens
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
pi_62337429
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:14 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Het werd hem te duur zeker, wie is eigenlijk die girl in je avatar
pi_62341394
Mijn vader gooide mij voor de lol wel eens de lucht in, om me daarna ook weer op te vangen. Tijdens een van die leuke spelletjes, keek ik een keer midden in de zomer op de kast. Daar lagen al mijn zorgvuldig gemaakte tekeningen voor Sinterklaas. Tegen mijn broer (twee jaar ouder) hadden mijn ouders gezegd dat als ik niet meer geloofde we ook niet meer aan Sinterklaas zouden doen. Dus hadden we samen een pact gesloten dat ik altijd zou blijven geloven.

Is uiteindelijk niet helemaal gelukt. Maar we hebben het wel 2 jaar weten te rekken
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62354682
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_62360032
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat dus.

Waarom zou je je kind dat voorhouden?
Omdat we niet allemaal van die klinische werkelijkheidsbelevers als jij zijn, misschien?

Maar was jij niet diegene die zijn politiek-correctheid uit de 90s had meegekregen? Vandaar dus, dit soort verpestende comments.

Cheer up man. Sinterklaas is een geweldige traditie waar we trots op moeten zijn. (Oh nee, trots op tradities is per definitie fout, rechts, Wilders en al het slechte wat daarbij hoort... )
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:26:53 #56
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62360322
Volgens mij heeft mijn zus zich verluld en was ik niet echt onder de indruk, die cadeautjes kreeg ik toch wel

Ik weet wel dat een paar neefjes en nichtjes door mijn toedoen niet meer in sinterklaas geloofden. Ik moest samen met wat anderen daar met pepernoten strooien en ze herkenden mijn Drentse accent bijna gelijk.
pi_62360917
Ik mocht altijd een paar avonden m'n schoen zetten en rond m'n 7e ofzo herkende ik de rotte plek van de wortel voor het paard in m'n schoen terug bij een wortel in de koelkast. Dikke " ".
pi_62361109
Bij ons was het altijd wel typisch dat als we een winterpeen voor het paard in onze schoen mochten doen, we de volgende dag altijd hutspot aten
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62361301
Ik heb geen idee hoe ik het 'te horen' kreeg eigenlijk... Zou ook echt niet meer weten wanneer ik nog wel in sinterklaas geloofde en wanneer niet meer. 't Is vrij geleidelijk gegaan denk ik.
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:20:31 #60
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62361837
Gewoon heel geleidelijk eigenlijk, via vriendjes op school enzo.

Op het moment dat het daadwerkelijk verteld werd, was hegt in ieder geval geen schok, we wisten het al.
pi_62361968
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:54 schreef djenneke het volgende:
Bij ons was het altijd wel typisch dat als we een winterpeen voor het paard in onze schoen mochten doen, we de volgende dag altijd hutspot aten
En mama 2,5 week lang met een brede glimlach zachtjes door het huis schuifelde...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_62362011
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En mama 2,5 week lang met een brede glimlach zachtjes door het huis schuifelde...
pi_62362352
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:25 schreef IHVK het volgende:

[..]

Jaaahaaa... wat verborg mama IHVK onder haar burqa, al die jaren dat jullie -opgroeiende Nederlandse doch niet-Westerse allochtoontjes- nog in die roomblanke Slavendrijver geloofden?

pi_62362494
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jaaahaaa... wat verborg mama IHVK onder haar burqa, al die jaren dat jullie -opgroeiende Nederlandse doch niet-Westerse allochtoontjes- nog in die roomblanke Slavendrijver geloofden?
Dude.

Mijn kinderherringeren

tevens had ma geen burqa en ook geen peen maar toch
pi_62362595
Ik ging bij Sinterklaas op schoot zitten.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:15:58 #66
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_62366669
mij hoefde t niet verteld te worden
ik denk veel te veel na over dingen (soort adhd)
dus, een man van zoveel honderd jaren oud kon niet, mern wordt immers niet zo oud.
en negers met een nederlands accent kon niet, en al helemaal niet met blauwe ogen.
en die (nep)negerinnen hadden geen kont, en dat is een feit dat ze die wél hebben
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_62366814
Toen zwarte piet de pakjes neerzette en pepernoten kwam strooien in de kamer, vanachter het gordijn door de tuindeur dacht ik "die pepernoten blijven wel liggen" dus ik rende keihard achter zwarte piet aan de tuin in: bleek het de secretaresse van mijn vader te zijn.
Een paar jaar eerder konden ze me nog wijsmaken dat dat zigzagstiksel dat ik bij de baard van Sinterklaas gezien had normaal was.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_62366828
Ik heb er nooit in gelooft
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_62394424
Ik ken mij nagenoeg niets herinneren van mijn prille jeugd, dus ik zou het niet weten.
  Trouwste user 2022 woensdag 15 oktober 2008 @ 12:25:40 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_62400881
Er zijn volwassenen met een jeugdtrauma toen ze bij Jiskefet zagen dat Storm de Sint anaal nam.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62430662
Ik weet dat nog wel ja, het was immers bijna dat de goed heiligman ons land kwam bezoeken en mijn moeder was boven de was aan het opvouwen. Ze vertelde het, hoe dat gebeurde weet ik niet meer precies maar mijn hele dag was flink naar de klote dat weet ik wel! Sindsdien is sinterklaas nooit meer geweest zoals het daarvoor was, logisch ook wel!
Zonder wrijving geen glans
pi_62435052
Ik moest huilen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62450773
ik kreeg een aantal godverlaten nachten geen cadeauauau in m'n schoen omdat m'n vader te lui was geweest om wat te halen waarop ik mijn godsdienst verloochende
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:52:15 #74
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_62457648
Het was eigenlijk een opeenstapeling van constateringen waardoor ik inzag dat de Sint niet de Sint was:

-De cadeautjes zaten altijd in de wasmand, en niet in een juten zak
-Nadat er op pakjesavond op het raam werd geklopt liep overbuurman Gerard snel de oprit af
-De Sint op de basisschool had een kier van ruim een centimeter tussen zijn baard en zijn gezicht
-Tijdens Sinterklaas bij opa en oma werd er ieder jaar een zooi pepernoten de kamer binnen gegooid door een hand waaraan de handschoen van opa zat. Dit gebeurde standaard tijdens een toiletbezoek van oom Otto, die vervolgens heel verbaasd de kamer in kwam en vroeg waar die pepernoten nou weer vandaan kwamen...
pi_62462010
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het was eigenlijk een opeenstapeling van constateringen waardoor ik inzag dat de Sint niet de Sint was:

-De cadeautjes zaten altijd in de wasmand, en niet in een juten zak
-Nadat er op pakjesavond op het raam werd geklopt liep overbuurman Gerard snel de oprit af
-De Sint op de basisschool had een kier van ruim een centimeter tussen zijn baard en zijn gezicht
-Tijdens Sinterklaas bij opa en oma werd er ieder jaar een zooi pepernoten de kamer binnen gegooid door een hand waaraan de handschoen van opa zat. Dit gebeurde standaard tijdens een toiletbezoek van oom Otto, die vervolgens heel verbaasd de kamer in kwam en vroeg waar die pepernoten nou weer vandaan kwamen...
Zo heerlijk herkenbaar allemaal.

Bij mij zaten de cadeautjes altijd wel in een juten zak, alleen lag die jutenzak na sinterklaas nog wekenlang in de kast. Als ik m'n moeder vroeg wat de juten zak nog in de kast deed, vertelde ze altijd dat die nog teruggestuurd moest worden naar sinterklaas.

Het kloppen werd bij mij door m'n (jaren oudere) zus gedaan, die toevallig altijd nog even naar haar kamer moest op pakjesavond... Om vervolgens ook nog met een -blijkbaar zojuist ingepakt- cadeautje terug te komen, dat nét nog door sinterklaas door de schoorsteen was geduwd.

De pepernoten werden ook altijd gegooid vanuit de hoek waar m'n vader zat. En ik begreep maar niet hoe die zwarte pieten nou door de muur heen konden gooien, omdat me werd wijsgemaakt dat ze buiten stonden.

Achteraf vraag je je af hoe je het ooit hebt kunnen geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')