abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62030277
Allereerst ; ben je rond een jaar of 8 dan moet je dit nu wegklikken !!!!!!!

Gedaan ? mooi zo, dan kan dit topic verder

Hoe kregen jullie het te weten dat Sinterklaas niet bestond ?

TS begint ;

ik was thuis, ik weet niet meer hoe oud ik was, ik moest naast mijn vader op de bank komen zitten
Het was s'avonds en mijn moeder was boven, toen vertelde mijn vader het

Ik kon het ff niet bevatten.............................

De enige echte Sinterklaas
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_62030320
Ik klikte niet weg.
Yeasayer - Wait for the Summer
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:46:53 #3
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_62030368
Kan me niet herinneren dat ik zwaar geschokt was, kan me ook niet herinneren dat ik daarvoor speciaal door mijn ouders ben aangesproken. Volgens mij is dat een beetje terloops gegaan.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_62030487
Toen Sinterklaas groots onthaald werd tijdens een bezoekje aan mijn basisschool, zich nestelde in de speciaal voor hem met slingers gedecoreerde stoel en blijkbaar zo verrast was dat zijn baard spontaan afzakte. Het klinkt cliché, maar het is toch echt waar gebeurd.
pi_62030872
Kinderen van 8 zijn nieuwsgierig dus klikken ze niet weg
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:09:55 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62030960
Ik was ongeveer 2, en toen begon ik een discussie met sinterklaas (ik zat op schoot) over de arbeidsvoorwaarden van zwarte Piet, en waarom hij geen blanke pieten in dienst had, en waarom hij geen vrouwelijke pieten in dienst had, en waarom ze in de winter moesten rondlopen in korte broeken terwijl het zo fucking koud was, en over mijn privacy want blijkbaar houdt hij alles bij in een groot boek(!), en hoe hij precies aan het geld kwam voor al die kadootjes en pepernoten en chocoladeletters, en toen begon die man te huilen... en toen had ik zo'n vermoeden van ;" hey.... hier klopt iets niet".
pi_62030994
Ik was een jaar of drie toen ik de baard van Sinterklaas eraf trok. Sindsdien geloof ik niet meer.
Brutal. Fucking. Metal.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 30 september 2008 @ 19:22:52 #8
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62031295
Sinterklaas bestaat gewoon hoor
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:24:45 #9
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_62031355
Het is een complot, Sinterklaas bestaat wel degelijk.
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:25:55 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62031387
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:22 schreef paultjuhhh het volgende:
dat dus

er lopen gewoon belachelijk veel (slechte) hulpsinterklazen rond, maar da's logisch want die oude baas kan het in zijn eentje natuurlijk niet behappen

hij staat zelfs op hyves http://sint-en-piet.hyves.nl/
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_62031392
Ik vond een tekening die ik had gemaakt voor Sinterklaas onder het bed van mijn moeder...

Ik was erg boos, want ik was jarenlang als de dood voor die kerel geweest!!!!!
Bestaat ie nie eens...nou moe
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62031418
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:22 schreef paultjuhhh het volgende:
zou wel gaaf zijn, ik heb er nu al zin in
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 30 september 2008 @ 19:27:24 #13
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62031426
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:25 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat dus

er lopen gewoon belachelijk veel (slechte) hulpsinterklazen rond, maar da's logisch want die oude baas kan het in zijn eentje natuurlijk niet behappen

hij staat zelfs op hyves http://sint-en-piet.hyves.nl/
Ja die van jouw hyves is nep
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:27:35 #14
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62031434
dat van die tekeningen herken ik ja

Vervolgens op school vragen.. daar zei iemand dat ie niet bestond.. m'n moeder gevraagd.. die zei er niet zoveel op...

Dus ik dacht die ouwe kan me niks maken

staat de gek op 5 december voor de deur . Geintje van mijn ouders
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_62031443
oh ja...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nee ok..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62031606
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:27 schreef teamlead het volgende:
dat van die tekeningen herken ik ja

Vervolgens op school vragen.. daar zei iemand dat ie niet bestond.. m'n moeder gevraagd.. die zei er niet zoveel op...

Dus ik dacht die ouwe kan me niks maken

staat de gek op 5 december voor de deur . Geintje van mijn ouders
Vroeger *ik neem aan nu niet meer?* vonden ouders en familie het enig om kinderen bang te maken, voor de zak van sinterklaas.
Tegenwoordig bedoelen ze er iets heeeeeeel anders mee, maar dat terzijde.

Ooit kwam er een feestje met sintnicolaas en ik moest mee, ik wilde uiteraard niet mee, maar dat moest! Mijn neefjes en nichtjes gingen ook,... dus ik moest en zou mee.
Ik vroeg nog, met de zenuwen in de maag, of ik aub niet bij hem hoefde te komen, toch, enzo?
Nee hoor ben je mal! Zei mijn moeder... Dus ik geloofde dat.
Zit ik daar...moest ik wel bij die eikel komen.. Nou stond ik mooi voor schut met mijn 4 jaar op dat podium met duizenden kinderen daar...Hij vroeg aan mij:
waarom ik nooit mijn broodkorstjes op at..
Ik voelde mij vernederd, kloten, kut van alles.
Sindsdien weiger ik, nu nog, om die harde broodkorsten op te vreten.
Bekijk het. Ben nog boos en mijn vertrouwen had een fikse deuk opgelopen. Had ik daarvoor brood bij de schoorsteenmantel en een wortel, in mijn schoen gestopt.

Gevolg hiervan is dat ik mijn kind, nooit bang heb gemaakt, voor sinterklaas en zwarte piet.
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:38:47 #17
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62031719
Mijn ouders hebben mij uberhaupt niet verteld dat ie bestond.
pi_62031976
Het is me sowieso nooit verteld door mijn ouders. Ik hoorde het op school van vriendjes, en geloofde dat ook wel meteen eigenlijk.
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:03:38 #19
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_62032556
Mijn moeder zat in de oudercomissie op de lagere school. Zij had onze buurman geregeld om sinterklaas te spelen en die herkende ik.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_62033211
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:38 schreef SHE het volgende:
Dat dus.

Waarom zou je je kind dat voorhouden?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62033529
M'n ouders vertelden het gewoon langs hun neus weg aan tafel, volgens mij ging er niks aan vooraf van een gesprek. Ik had zoiets van: "Ok.". Maakte me er niet druk over voor de rest, maar achteraf vond ik het wel erg jamemr van m'n ouders dat ze het me al zo jong verteld hadden (zomervakantie van groep 3). Ik had liever nog een paar jaar langer geloofd tot groep 5 of zo, Sinterklaas had altijd zo'n toffe sfeer

In de Kerstman heb ik nooit geloofd overigens.
pi_62034874
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:38 schreef SHE het volgende:
Dus je ouders vertellen iets over een persoon .. die eigenlijk niet die persoon is .. en eigenlijk helemaal niet bestaat maar andere mensen doen maar net als of ze hem zijn
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:28:47 #23
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62035111
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dus je ouders vertellen iets over een persoon .. die eigenlijk niet die persoon is .. en eigenlijk helemaal niet bestaat maar andere mensen doen maar net als of ze hem zijn
Ik krijg een beetje hoofdpijn van je reply

Maar nee, ze hebben altijd voorgehouden dat Sinterklaas een mythisch figuur was, net als meneer de Uil.
En wat een feestdag was ( hoef je niet naar school en krijg je cadeautjes )
Naja, toen ik het woord 'cadeautjes' hoorde, heb ik niet meer eens naar de rest geluisterd eigenlijk.
pi_62037509
Ik hield stug vol tegen vriendjes dat Sinterklaas wel bestaat terwijl ze allemaal zeiden dat je ouders het doen enzo. Was in groep 4, op een gegeven moment werd mijn vasthoudendheid sneu en heeft mijn moeder het me maar verteld.
Crazy wolken buiten, regen, wat een kut weer, ik bel je op telefoon ik wil je kut weer. Dan zeg je kutweer? Ik zeg ik maak een grapje dushi ja ik kut weer.
pi_62061627
Mini-_Arual_ viel het op dat de zwarte Pieten witte ruggen en polsen hadden.

Toen een ouder kindje vervolgens vertelde dat ze zo 'geworden zijn', was dat prima voer voor nachtmerries. Nadat ik een aantal nachten wakker lag omdat ik bang werd dat mijn handen en hoofd ook zwart zouden verkleuren, hebben mijn ouders me het maar verteld. Was ik vier of vijf...

Een vriendin van me heeft het voor mekaar gekregen om tot haar twaalfde te geloven. Haar ouders deden er alles aan om dat geloof zo lang mogelijk stand te doen houden.... Ze kreeg zelfs geen argwaan bij surprises, 'want Sinterklaas had het zo druk dat de oudere kindjes hem een beetje moesten helpen'...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')