quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:27 schreef teamlead het volgende:dat van die tekeningen herken ik ja

Vervolgens op school vragen.. daar zei iemand dat ie niet bestond.. m'n moeder gevraagd.. die zei er niet zoveel op...
Dus ik dacht

die ouwe kan me niks maken

staat de gek op 5 december voor de deur

. Geintje van mijn ouders
Vroeger *ik neem aan nu niet meer?* vonden ouders en familie het enig om kinderen bang te maken, voor de zak van sinterklaas.
Tegenwoordig bedoelen ze er iets heeeeeeel anders mee,

maar dat terzijde.
Ooit kwam er een feestje met sintnicolaas en ik moest mee, ik wilde uiteraard niet mee, maar dat moest! Mijn neefjes en nichtjes gingen ook,... dus ik moest en zou mee.
Ik vroeg nog, met de zenuwen in de maag, of ik aub niet bij hem hoefde te komen, toch, enzo?

Nee hoor ben je mal! Zei mijn moeder... Dus ik geloofde dat.
Zit ik daar...moest ik wel bij die eikel komen..

Nou stond ik mooi voor schut met mijn 4 jaar op dat podium met duizenden kinderen daar...Hij vroeg aan mij:
waarom ik nooit mijn broodkorstjes op at..
Ik voelde mij vernederd, kloten, kut van alles.
Sindsdien weiger ik, nu nog, om die harde broodkorsten op te vreten.
Bekijk het.

Ben nog boos en mijn vertrouwen had een fikse deuk opgelopen. Had ik daarvoor brood bij de schoorsteenmantel en een wortel, in mijn schoen gestopt.
Gevolg hiervan is dat ik mijn kind, nooit bang heb gemaakt, voor sinterklaas en zwarte piet.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!