abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62349178
Ja tuurlijk Goor gaat ook naar de gesubsidieerde staatsomroep

Als die dikke de leeuw daar 700.000 euro kan verdienen, dan kan die asociale Gordon er ook wel bij
Maar van mij hoeft het niet, 850 miljoen euro per jaar gaat er nu naar die steuntrekkers in Hilversum
quote:
ma 13 okt 2008, 11:18 Bonje met RTLGordon naar de AVRO?
AMSTERDAM - De bonje die Gordon afgelopen weekend, voorafgaand aan een liveshow van Million Dollar Wedding, heeft gekregen met RTL, zou er zomaar voor kunnen zorgen dat de 40-jarige zanger het komend seizoen naar de AVRO of een andere publieke omroep gaat.
Zijn manager Xenia: „We praten met iedereen. Gordon is vrij; hij heeft contracten per project en zit dus bepaald niet aan RTL vast.”

Gordon ligt al langer in de clinch met ’zijn’ zender, die momenteel de derde reeks van zijn programma Gillend naar huis uitzendt. „Gordon heeft zaterdagavond in de bruidsshow van Wendy niet zijn nieuwe single ten gehore gebracht”, legt zijn manager Xenia uit. „Dat was inderdaad wel de bedoeling.”

De bonje die Gordon met RTL heeft, zou gaan over het uitzenden van herhalingen van zijn serie Gillend naar huis. Ook zou hij ontevreden zijn over het aantal keren dat hij in Boulevard Albert Verlinde mag vervangen. Naar verluidt zien vooral RTL-directeur Erland Galjaard en Gordon elkaar niet zitten. „Zo lang Erland er is, doe ik helemaal niets meer met RTL!” zou de geboren Amsterdammer hebben geroepen. Volgens zijn manager is een dergelijke uitspraak echter niets voor Gordon. „Hij zou een zakelijk verschil van inzicht nooit op die manier personaliseren.”
pi_62349360
Van mij mag 'Goor' sowieso per direct van de buis.
pi_62349698
Ach heb ook niet veel met Gordon, maar om zijn serie 'Gillend naar huis' kan ik wel lachen.

Ik geloof er alleen geen zak van dat hij naar de publieke zou gaan. Ze zouden afblijven van het salaris van de huidige werknemers bij de publieke omroep, maar 'nieuwelingen' mochten niet meer zo'n absurd hoog loon krijgen. Kan me niet voorstellen dat Gordon met een dergelijk vooruitzicht naar de publieke zal gaan.

Edit:
Salarissen publieke omroep aan banden

[ Bericht 16% gewijzigd door Ichiko op 13-10-2008 13:49:36 ]
pi_62350381
850mil per jaar voor de rotzooi die ze uitzenden?
WTF!!
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:08:44 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62350405
Ik snap uberhaubt niet waarom die mislukte volkszanger zo 'populair' is.
pi_62354066
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:08 schreef Yi-Long het volgende:
Ik snap uberhaubt niet waarom die mislukte volkszanger zo 'populair' is.
Ik snap uberhaupt niet waarom de politiek maar jonge omroepen blijft kweken, die dank zij een hoop gebral en onzin, onmiddelijk bij oprichting 10 Miljoen subsidie krijgen.
pi_62354348
Kan die kleffe flikker niet gewoon met zijn vette reet in Zuid Afrika blijven zitten? Hoeven wij hier dat gebler niet meer aan te horen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_62357421
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:31 schreef Hathor het volgende:
Kan die kleffe flikker niet gewoon met zijn vette reet in Zuid Afrika blijven zitten? Hoeven wij hier dat gebler niet meer aan te horen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_62359297
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:07 schreef Refragmental het volgende:
850mil per jaar voor de rotzooi die ze uitzenden?
WTF!!
We hadden toch 1 Miljard per jaar nodig voor extra dijkverzwaringen voor de stijging van de zeespiegel.
Nog 150 Miljoen op subsidies korten en we zijn er !

En eenmalig kunnen we de zenders veilen aan de hoogste bieder, dat kan weer extra miljoenen opleveren.

het geld ligt voor het oprapen
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_62367862
Omhooggevallen mensen die met omhooggevallen mensen ruzieën over pulp-tv voor de hersenloze massa.
*zap*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')