Ik blij dat ik altijd op Maandag vrij benquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:03 schreef Frutsel het volgende:
Dus eigenlijk moet ik op mijn werk extra veel doen, zodat de werkweek korter lijkt?
Hmm... met al dat maandagmorgengezeik ben ik nu al toe aan het weekend
Hmm, ja maar volgens mij werkt dat alleen als je heel veel leuke dingen doetquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:03 schreef Frutsel het volgende:
Dus eigenlijk moet ik op mijn werk extra veel doen, zodat de werkweek korter lijkt?
Hmm... met al dat maandagmorgengezeik ben ik nu al toe aan het weekend
mjah, maar jij krijgt lelijke mannen op bezoek om 0800 uur op maandagmorgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik blij dat ik altijd op Maandag vrij benEn op Donderdag
Das geen spelfout, maar een tikfout. En ik irriteer me ook wel eens ergens aan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, ja maar volgens mij werkt dat alleen als je heel veel leuke dingen doet![]()
Ik weet niet of dat haalbaar is op je werk.
Mag dit topic snel vol want de spelfout in de titel irriteert me
Ja dat is het probleem niet. Probleem zit hem in mijn collega's die op maandagmorgen met "shit" aankomen, die ook wel dinsdag kanquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef nokwanda het volgende:
Dat klopt. Hoe drukker je het hebt op je werk, hoe sneller de werkdag voorbij gaat. Vooral als je ook nog geinteresseerd bent in de activiteiten.
jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, maar jij krijgt lelijke mannen op bezoek om 0800 uur op maandagmorgen
nee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja jij laat dat toch ook altijd heel duidelijk merken dan?
Mag ik ook es?
heb je ze nou nog terug gepakt naar dat wielen garpjequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem niet. Probleem zit hem in mijn collega's die op maandagmorgen met "shit" aankomen, die ook wel dinsdag kan
wat is er fout aan dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja jij laat dat toch ook altijd heel duidelijk merken dan?
Mag ik ook es?
misschien vind hij het leuker om naar binnen te kijken waar een halfnaakte Qwea bitch achter de laptop hangtquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaEn hij is er nog steeds. Doorwerken ho maar
wie heeft er nou 1.5u nodig om een kozijn/raam erin te zetten
Niet dat ik het zelf zou kunnen hoor
nee, geduld hequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je ze nou nog terug gepakt naar dat wielen garpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |