abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62247749
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja precies, neem een voorbeeld aan mij
Ja maar jij bent al slank
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62247778
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wij Westfriezen zeggen: 'bol'. De koekjes zijn bol geworden...
En 'we' hebben meer woorden die verder nergens bekend zijn, zoals 'prieken'.
Oh is bol niet Nederlands Vriendinnen keken me zo raar aan toen ik zei dat ze zat te prieken Lol.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 oktober 2008 @ 23:15:54 #253
163650 Greys
pi_62247861
Oh je hebt gelijk geloof ik MoBlo!
Ik weet nooit of die Simon Cowel of hoe hij ook heet nou bij de American of de Engelse versie hoort

Slaap lekker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62247892
Simon Cowel doet beide hij was zo goed (bij Britain's Got Talent, je weet wel, met Paul Pots ) dat ze hem in de USA ook hebben gevraagd
Ja doei.
pi_62247926
Goed? Bedoel je niet vals?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62247960
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:17 schreef Ewelina het volgende:
Goed? Bedoel je niet vals?
Dat is toch goed in televisie-wereld?

ik vind 'm overigens verre van vals, vind die henk jan smits hier veel naarder
Ja doei.
pi_62248017
Henkjan met zijn eeuwige zonnebril en vette haar
pi_62248027
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
Vanmiddag trouwens deze auditie gezien van American X Factor.
Vooral door het achterliggende verhaal (zijn vrouw overleden na de geboorte van hun dochtertje) heb ik hartverscheurend zitten snotteren. En aan de jury te zien was ik niet de enige

En bedankt...

pi_62248044
emo-wijven
Ja doei.
pi_62248072
Co!!!
pi_62248073
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:20 schreef conleche het volgende:

[..]

En bedankt...
[ afbeelding ]

* motorbloempje rijkt een doos tissues aan
Ja doei.
pi_62248102
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik ben er dus weer.
Vannacht vanaf half 4 wakker gelegen, ik moet eens afleren dan het laatste uurtje weer in slaap te vallen tot half 9, dan word je zo beroerd en trillerig wakker. Maar wel veel plannen gesmeed voor mijn toekomstige opdrachtsloze periode, in plaats van alleen maar urenlang te tobben, dus ik leer het ooit wel.
Het ging verder wel goed vandaag totdat ik vanochtend op de fiets door een agent op een scooter (!) werd ingehaald die mij uitkafferde dat ik door rood fietste en dat ik dan maar eerder van huis moest weggaan. Hij leek sprekend op Smith uit The Matrix overigens. Daarna, toen de agent weg was (god wat kon die vent vuil kijken) merkte ik dat ik plotseling in tranen uitbarstte op de Scheveningseweg. Hm. En er zaten allerlei mensen te wachten op mijn presentatie, dus dat kwam niet zo handig uit. Het is best moeilijk dan bewust aan dingen te denken waardoor je niet meer moet huilen, je gedachten buigen snel de verkeerde kant op, zeg maar.
Was dat in Amsterdam? Ik ken iemand die lijkt op bad cop uit robocop Dus ik dacht even dat we dezelfde bedoelde
pi_62248179
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja maar jij bent al slank
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was ik! Maar ik ben dat niet op die foto

En kap eens met mij slank te noemen Ik ben vadsiger dan de meeste hier
pi_62248249
quote:

[..]

En bedankt...
[ afbeelding ]

Is DAT je bad hairday
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:28:02 #265
331 Merel
Be here now.
pi_62248257
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:01 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik ga 'Bep, het Medium' kijken met mijn . Want ik geloof alleen in Mediums met kerstbal-oorbellen, overgeblondeerd permanent en plat Leids accent:"Ja, dat is echt fucking butt voor jouw. Maar je moet het toch hèndele maid!"
Ik ben een keer in de bibliotheek van Schipluiden naar Bep het Medium wezen kijken, die ging daar een avond lang met doden praten enzo. Geweldig! Ze heeft ook een fanhyve
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62248284
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:20 schreef vamperotica het volgende:
Ik word altijd zooo verdrietig van dat programma....
Als die "normale" meiden zich al zo lelijk vinden... Wat ben ík dan?

Ik zou ook niet mee doen.... De gedachte alleen al om daar in die badjas te moeten staan....
Ik vind het een heerlijk programma, omdat ze zichzelf daarna zo leuk vinden! Maar als ze echt lelijk zijn, dan trek ik het niet
pi_62248290
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Miss_S zegt ook: "Dat heb ik nog nooit op". Komt zij niet uit dezelfde streek als MoBlo?
Nog een taalkundig eigenaardigheidje: Greys zegt wel eens 'ja?' aan het eind van een vraagzin .
Welke streektaalfouten maak ik ?!
pi_62248523
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja ho. Ik heb het niet over extreem zwaar, maar komop, ik krijg echt geen suicidale gedachten van een beetje vet op mijn buik, hoor

Conleche: Delhaize. Van Nando's (geweldige fastfoodketen ). Is allergeen- en suikervrij. Loeischerp
Ik ben heel lang heel mager geweest (40-50 kilo bij 1.75)
gepest voor anorexia kind, tietloos, plat, dun, naar enz!

Na een tijdje woog ik 55, en was ik nog steeds heel dun,
ben ik gaan eten eten eten! En gestopt met 7uur per week te trainen naar 0 uur
ik at per dag extra: 1 zak pombear, 1 reep chocolade, 1 blikje cola en 2x per week nog een zak friet

0 uur sporten per week, ik werd enorm vadsig (nee ik lieg, ik kwam 15 kilo aan maar ik woog nog steeds maar 70/72) maar van een sixpack, graatmager, dun, naar "een beetje stevig" is best schrikken want ik had het veel te laat door Nu weeg ik dan 68 maar wel met een vrouwelijkachtig figuur!!

En toch wil ik weer een skinny bitch zijn, maar niet super graag, want nu heb ik tieten en dat is geyl. Dus ik zit een beetje in dillemma en vind het stiekem heel eng om af te vallen en ook heel naar als mensen mij mager of dun noemen eigenlijk! Niet dat ik mezelf dik vind maar mager is iets anders, en ja het is ook heel naar om mensen te pesten met ondergewicht................
pi_62248548
PF wil mij niet als vriendje

huuuuuuuuuu

slapen dan maar nu echt
Ja doei.
pi_62248624
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:37 schreef motorbloempje het volgende:
PF wil mij niet als vriendje

huuuuuuuuuu

slapen dan maar nu echt
Je bent al mijn vriendje?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 oktober 2008 @ 23:43:15 #271
163650 Greys
pi_62248697
quote:

[..]

En bedankt...
[ afbeelding ]

Liefje!
Het verbaast me niets, ik zat er net zo bij vanmiddag. Op mijn werk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62248699
Ik ga ook slapen. Welterusten
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:44:36 #273
331 Merel
Be here now.
pi_62248734
Ja dames, ik ga ook slapen. Morgen kan ik de hele dag niet internetten, dus willen jullie daar even rekening mee houden? Bij voorbaat dank
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62248770
P.S. ik ben niet mager. De stats Deze chicks zijn meer skinny! Dus
P.S.2 Onderstaande zijn allemaal skinny bitches Bah

Beesiejen, Chicolate, conleche, Greys, ihatefastcars, k_i_m, Laureline, li, minilotje, PurePoisonPerfume, shadhd, Tinkepink & WHATSHESAID

In ieder geval even ter illustratie !! En de helft die hier mee post staat er niet eens in
pi_62248786
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Liefje!
Het verbaast me niets, ik zat er net zo bij vanmiddag. Op mijn werk
Ik postte de foto ook vooral, om het verschil te laten zien met dat beeldige jurylid, wat zo prachtig kon huilen!

Hihi, zat je zo op je werk?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 oktober 2008 @ 23:55:23 #276
163650 Greys
pi_62249021
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik postte de foto ook vooral, om het verschil te laten zien met dat beeldige jurylid, wat zo prachtig kon huilen!

Hihi, zat je zo op je werk?
Wat kon ze práchtig huilen he?
En die jongen aan het einde 'Sorry to have upset you'.

Gelukkig kwam een collegaatje de tweede keer met me mee kijken en die sprongen ook de tranen in haar ogen. Was ik niet de enige die voor lul zat

Ik vind je trouwens schattig en beeldig (ja echt! ) op de foto. Ik wil je knuffelen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62249078
Ik ga niet kijken want ik heb geen zin om te huilen
pi_62249116
slapen!
Truste dames!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62249188
Ik zit een beetje met een dilemma, ik moet tussen twee dingen kiezen die
1. onbekend zijn 2.geld kosten en ongeveer evenveel. Ik ga er niet teveel over uitweiden want dat is niet zo interessant. Ook zou ik het in principe wel beide kunnen doen maar het gaat toch wel zo om ±80 euro wat ik helemaal niet kan missen Halp! En normaal zou ik wel beide doen maar ooit moet ik dat weer compenseren. Het beste is misschien het beide niet te doen maar dan heb ik geen 1 leuke dag
pi_62249199
Greys Smit, ik geloof dat het tijd wordt voor een brilletje

Maar dat knuffelen is wel fijn

Lijstje: O: gekookt eitje, rosbief
L: garnalen, rosbief, biefstukworst
T: wodka
D: Rundstoofvlees met groenten op gestoomde pak soi
T: kwark met zoetstof en halve uitgeperste meloen
T: 20 gram katjang nootjes
pi_62249223
Ik vind je ook heel cute! Maar is dat je verschrikkelijke haar ?
pi_62249337
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind je ook heel cute! Maar is dat je verschrikkelijke haar ?
Normaal gesproken zit het echt haske mooi als ik van de kapper kom en nu niet. En ik zie nu al, dat als het eenmaal weer is nat geweest, dat het dan onmogelijk is om die pony een beetje goed te krijgen. Ik heb nog ergens een foto staan van m'n vorige kappersbezoek, toen ik wel heppie de peppie was ermee.

W8.
et voila:

Hoewel je daar weer fijn m'n wallen ziet. Nou ja, dan schrikken jullie zaterdag niet zo
pi_62249619
Wat heb jij mooi haar Wil ik ook !
  donderdag 9 oktober 2008 @ 00:23:30 #284
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62249666
Oh CO wat huil jij mooi.
[edit] en nog mooi haar ook!!
Prrrrr
pi_62249678
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat heb jij mooi haar Wil ik ook !
Jij hebt haargewijs ook helemaal niks te klagen, bolletje!
pi_62249723
Op andere punten wel
Ik zou het alleen nog graag zo lang zien als dat van jou
pi_62249739
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:23 schreef mspoez het volgende:
Oh CO wat huil jij mooi.
[edit] en nog mooi haar ook!!
Nee poezie, ga eens kijken naar het filmpje: dat meiske huilt mooi (sws een beeldje van een poppetje)
pi_62249742
Ik heb honger, en trek in iets warms! Ik denk dat ik een broodje conleche ga maken
pi_62249778
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Op andere punten wel
Ik zou het alleen nog graag zo lang zien als dat van jou
Jouw +punten: wenkbrauwen, prachtige huidje, kleur ogen, strak kontje (tenminste 7 kilo geleden, ik weet niet hoe het er nu uitziet?) en dan ben ik vast nog iets vergeten...
pi_62249822
Ik zie het zo voor me. Jij zo spartelend tussen twee geroosterde boterhammen. Met sambal!
Thanks voor de complimentjes al zat ik er niet eens naar te vissen
pi_62249860
Wil iemand mij helpen met mijn dilemma Verstandig aka saai of wild broke partehgirl Ik haat het om leuke dingen te missen maar deze week werd ik verstandig
pi_62249877
Maar co, als jij gekleurd spul op je wallen doet, dan zie je ze toch niet meer? Of zijn ze zo licht omdat je dat al hebt gedaan?
pi_62249933
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wil iemand mij helpen met mijn dilemma Verstandig aka saai of wild broke partehgirl Ik haat het om leuke dingen te missen maar deze week werd ik verstandig
Lief bolletje, jouw dilemma heb je zo vaag beschreven dat ik je niet kan helpen. Ik zou meer details moeten weten.

En mijn wallen zijn niet donker, maar juist licht want dikkig, ik denk dat het vocht is. Ik ging eens naar de Douglas en vroeg of ze d'r een zalfje voor hadden; toen zeiden ze gewoon: nee dan moet je naar de plastisch chirurg!!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 00:41:09 #294
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62249964
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee poezie, ga eens kijken naar het filmpje: dat meiske huilt mooi (sws een beeldje van een poppetje)
Ik heb gekeekt maar ik val niet op kindjes. Ik hou niet van zigeunerkindjes huilend aan de muur. Ik vind wel dat jij mooi huilt, mijn referentiekader is rode wangen, dikke ogen, roze oogvlies)
Prrrrr
pi_62250212
Dit is met recht een verschrikkelijke dag Halverwege kom ik er achter dat een een of andere onverlaat de sambal oelek op heeft gemaakt ! Dus nu heb ik een warm broodje kaas met mayonaise En zeg niet dat je altijd badjak gebruikt want die had ik wel
pi_62250338
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit is met recht een verschrikkelijke dag Halverwege kom ik er achter dat een een of andere onverlaat de sambal oelek op heeft gemaakt ! Dus nu heb ik een warm broodje kaas met mayonaise En zeg niet dat je altijd badjak gebruikt want die had ik wel
Hihi, ik gebruik serieus altijd badjak!!
pi_62250384
Oh dan had ik er niet aan moeten ruiken of het de goede was
Broodje kaas met mayonaise ftw
pi_62250440
Ik moet gaan slapen, want morgen drukke dag, truste!!
pi_62250458
Slaap lekker, om 7:30 staat mijn taxi voor de deur dus ik moet ook
Zonder taxi was het 06:10 vertrek dus ik ben op zich best dankbaar
  donderdag 9 oktober 2008 @ 01:17:17 #300
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62250466
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit is met recht een verschrikkelijke dag
Ik heb net een foto onverhullende foto's van ex gevonden op een gay=date-site...

ik denk dat ik naar de dokter moet voor tests.
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')