Dat is Afrikaans, mutsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
da's heul nie waar nie!
Fons ken een maand lang nie praten nie en nie zingen nie![]()
Dat doe ik toch ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is taalkundig niet correct, net zoals - no offence - je aan iets irriteren trouwens
Gisteravond had ik heel veel vuurwerk voor mijn huis. Vaaaag...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf ook heel vaak op het gebruik van 'heel niet' ipv 'helemaal niet'. als in 'ik had je heel niet gezien'.WTF Drumband voor onze deur
He bah zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:18 schreef k_i_m het volgende:
Nee, niet echt. En het ergste is nog dat ik morgen met mijn kind naar het ziekenhuis moet (niets ernstigs, standaard onderzoek) en dat ik bij de gedachte alleen al van stress op de vroege ochtend zin heb om te janken. Maargoed, daar komen we ook wel overheen.
Gelukkig, ik ben dus niet de enige die dit doetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:48 schreef SHE het volgende:
[..]
En vergeet je gave voor dramatiek niet!
Ik lag vandaag ook dood te gaan in bed. Ik ben ongesteld, beetje grieperig, zere poot. Het leven had bijna geen zin meer.
En toen ineens begon ' gillend naar huis ' en zat ik luidschaterend op de bank met een glas wodka.
Terwijl ik eigenlijk nog op de planning had staan heel depressief te doen, want ik moet er morgen vroeg uit en dat kan natuurlijk helemaal niet als je ziek bent en bijna dood gaat.
Misschien dat ik er straks nog een diepe zucht uit weet te persen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
da's heul nie waar nie!
Fons ken een maand lang nie praten nie en nie zingen nie![]()
"Hij bel jou over een maand trug"quote:
Oh, ik had al van haar gehoord. Denk je dat ze 't liever zelf vertelt?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
Overigens zit ik nog wel even met mijn gedachten bij Vief.
Viefke, laat je wat horen?
Is 'ik ga op bed' geen ABN dan??quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:08 schreef Isegrim het volgende:
Of dingen als "Ik red het niet op" en "Ik ga op bed".
Nee. Maar ik weet wel dat 'ik zit vol' (wat ik zou zeggen als ik genoeg heb gegeten) in het Vlaams betekent dat je zwanger bentquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:53 schreef Laureline het volgende:
Zeggen jullie ook ; "Ik ben er!" als je genoeg hebt gegeten?
Nee, dan is het:"Ik ben vol."quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:53 schreef Laureline het volgende:
Dat zegt mijn vriend altijd in bedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:53 schreef Laureline het volgende:
Ja, lijkt me wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik had al van haar gehoord. Denk je dat ze 't liever zelf vertelt?
Vief ligt in d'r nestje denk ik, de slaap in te halen van de afgelopen dagenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
Overigens zit ik nog wel even met mijn gedachten bij Vief.
Viefke, laat je wat horen?
Voor?quote:
Ik las havermout ipv haverklapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:56 schreef Ewelina het volgende:
Nee, dan is het:"Ik ben vol."
Gadver, m'n laptop moet echt opnieuw geformatteerd worden. Krijg om de haverklap pop-ups die ik niet wil hebben en dan kan ik weer niet verder werken.![]()
:
Mooi is dat he?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben dus niet de enige die dit doet
Uiteraard.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Mooi is dat he?
Ik neem mezelf allang niet meer serieus, maar word wel kwaad als anderen dat ook niet meer doen
Ik weet het ook niet. Heb alleen het bedanktopic van Vivi in OUD gezien,maar kan niet achterhalen wat er aan de hand is. Nou maak ik me zorgen dat er iets ergs aan de hand isquote:
Ze lijkt op Nicolette van Dam, maar dan iets steviger!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef Aventura het volgende:
Kijkt iemand nog de naakte waarheid toevallig? Hoe slopend kan een negatief zelfbeeld zijn, ik vind het een beeldschoon meisje.
Ze kreeg de uitslag van een onderzoek. En het leek gelukkig nogal mee te vallen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Heb alleen het bedanktopic van Vivi in OUD gezien,maar kan niet achterhalen wat er aan de hand is. Nou maak ik me zorgen dat er iets ergs aan de hand is
Ik vind Nicolette ook niet echt heel mooiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze lijkt op Nicolette van Dam, maar dan iets steviger!
Dat zeg ik ook vaakquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weet wat 't betekent, maar het is zeker weten streektaal/dialect. Heb alleen geen idee uit welke regio! Waar kom jij vandaan?
Nu is ze natuurlijk niet op haar best, maar op die oude foto's was ze echt stunning. Juist door die foto's zag je hoezeer ze zichzelf had laten gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef Aventura het volgende:
Kijkt iemand nog de naakte waarheid toevallig? Hoe slopend kan een negatief zelfbeeld zijn, ik vind het een beeldschoon meisje.
Ehm, nu ben ik benieuwd. Kun je die foto's nog terugvinden?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Nu is ze natuurlijk niet op haar best, maar op die oude foto's was ze echt stunning. Juist door die foto's zag je hoezeer ze zichzelf had laten gaan.
Ik ben blij dat ze hieraan meedoet, want het is een ontzettend lekker wijf. Die depressie is te oneerlijk.
Ik herken overigens heel veel in haar eigen verhaal, maar ik heb nog steeds therapie voor mijn gestoorde zelfbeeld
Ja ze heeft het e.e.a. wel laten vervallen, maar ze heeft nog steeds een uiterlijk dat veel vrouwen zouden willen. Oke, behalve (oke, beetje gemeen) die buik dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Nu is ze natuurlijk niet op haar best, maar op die oude foto's was ze echt stunning. Juist door die foto's zag je hoezeer ze zichzelf had laten gaan.
Ik ben blij dat ze hieraan meedoet, want het is een ontzettend lekker wijf. Die depressie is te oneerlijk.
Ik herken overigens heel veel in haar eigen verhaal, maar ik heb nog steeds therapie voor mijn gestoorde zelfbeeld
fgeen id, misschien op de site? Ze lieten de pics aan het begin zien, uit de tijd dat ze nog modellenwerk deed.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ehm, nu ben ik benieuwd. Kun je die foto's nog terugvinden?
En depressies zijn kut. Dat spreekt voor zich.![]()
Dat iets heel diep kan zitten heb ik helaas maar al te veel ervaring meequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:14 schreef SHE het volgende:
[..]
fgeen id, misschien op de site? Ze lieten de pics aan het begin zien, uit de tijd dat ze nog modellenwerk deed.
Voor mij was heel herkenbaar, ook ik heb jaren succesvol als model gewerkt en zie er nu uit alsof ik uit de provincie kom
Vooral de opmerking ' het hoofd losgekoppelt hebben van je lichaam ' klinkt voor mij zo herkenbaar. Dat is precies wat ik toen ook heb gedaan.
Maar goed, ik heb inmiddels ook een soortgelijke lifecoach getroffen en ik heb wel het idee dat hij me er langzaam aan het uit trekken is.
Maar mensen hebben vaak geen idee hoe diep dat kan zitten en jezelf echt zo vreselijk lelijk en waardeloos voelen, terwijl mensen om je heen niets raars zien. en dat is misschien nog wel het meest frustrerende eraan.
Dude. Jij BENT een normale meidquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:20 schreef vamperotica het volgende:
Ik word altijd zooo verdrietig van dat programma....
Als die "normale" meiden zich al zo lelijk vinden... Wat ben ík dan?
Ik zou ook niet mee doen.... De gedachte alleen al om daar in die badjas te moeten staan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |