Jij bent leuk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:20 schreef vamperotica het volgende:
Ik word altijd zooo verdrietig van dat programma....
Als die "normale" meiden zich al zo lelijk vinden... Wat ben ík dan?
Ik zou ook niet mee doen.... De gedachte alleen al om daar in die badjas te moeten staan....
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik ben er dus weer.
Vannacht vanaf half 4 wakker gelegen, ik moet eens afleren dan het laatste uurtje weer in slaap te vallen tot half 9, dan word je zo beroerd en trillerig wakker. Maar wel veel plannen gesmeed voor mijn toekomstige opdrachtsloze periode, in plaats van alleen maar urenlang te tobben, dus ik leer het ooit wel.
Het ging verder wel goed vandaag totdat ik vanochtend op de fiets door een agent op een scooter (!) werd ingehaald die mij uitkafferde dat ik door rood fietste en dat ik dan maar eerder van huis moest weggaan. Hij leek sprekend op Smith uit The Matrix overigens. Daarna, toen de agent weg was (god wat kon die vent vuil kijken) merkte ik dat ik plotseling in tranen uitbarstte op de Scheveningseweg. Hm. En er zaten allerlei mensen te wachten op mijn presentatie, dus dat kwam niet zo handig uit. Het is best moeilijk dan bewust aan dingen te denken waardoor je niet meer moet huilen, je gedachten buigen snel de verkeerde kant op, zeg maar.
Hoezo?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:26 schreef ColdFeet het volgende:
Het verbaast me dat jij zo naar jezelf kijkt/hebt gekeken, Ewelina.
Ik vond het wel slim dat ze zo'n bustier en een hoog model broekje aan had, buiksgewijs gezienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:27 schreef Ewelina het volgende:
OMG wat een walgelijke lingerie!!! Daar voel je jezelf toch niet mooi in
Ik snap ook wel dat "dat soort meisjes" ook onzeker zijn... Tuurlijk, denk dat iedereen wel ietwat onzeker ergens over is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij bent leuk.![]()
Bekijk het eens van de andere kant: ook dat soort meisjes zijn onzeker over bepaalde dingen, dus je bent lang niet de enige.
Met een naaktshoot zou ik denk ik nog niet eens zoveel problemen hebben.
Je komt altijd heel zelfverzekerd over als het om je uiterlijk gaat. Post vaak foto's van jezelf, bent niet bang je eigen mooie punten te benoemen of complimenten die je kreeg te herhalen.quote:
Ik vind dat sowieso een vreemde contestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat "dat soort meisjes" ook onzeker zijn... Tuurlijk, denk dat iedereen wel ietwat onzeker ergens over is.
Maar als ik mezelf ergens in die rij had moeten zetten had ik aan de overkant van de straat gestaan ofzo!!
Ik klaag ook niet over de keuze voor een bustier.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het wel slim dat ze zo'n bustier en een hoog model broekje aan had, buiksgewijs gezien
Had liever zwart dan wit gezien, overigens.
wat heb je mooi gegetenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:22 schreef Laureline het volgende:
Uiteindelijk werd het nog een prima dag, goed gewerkt en heerlijk gegeten 's avonds.
Mijn moeder en haar man kwamen eten, het rare mens vertrekt overmorgen voor een maand naar Iran, Knolselderijpuree is trouwens echt een aanrader voor dinertjes met gasten, het is (vind ik) lekkerder dan aardappelpuree en je eet dus nog steeds alleen maar groente, en het is niet zo demonstratief 'we zijn op dieet'-achtig
![]()
Lijstje:
O: bramen met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
L: volkorenbol gerookte zalm
T: nootjes, 1 appelpeer (zo'n raar Chinees ding van de markt ertussenin dus)
D: 1 grote kreefttortellini met beetje kreeftensaus
D: lamsfilet met saus van morilles, knolselderijpuree en groene kool met beetje bacon
T: ananassorbet (ze waren een beetje aan het vergaan, dusheeft er het toetje van gebrouwen)
en 2 glaasjes witte wijn
en dank voor de![]()
![]()
![]()
Ik ben er nu ook niet meer zo onzeker over. Was ik op de middelbare school ook niet; echt heel veel complimentjes gehad (ook heel veel over mijn figuur).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je komt altijd heel zelfverzekerd over als het om je uiterlijk gaat. Post vaak foto's van jezelf, bent niet bang je eigen mooie punten te benoemen of complimenten die je kreeg te herhalen.
(niet dat dat onterecht is, trouwens. voor de duidelijkheid)
Iewquote:
Ik ben na 2 minuten maar gezapt naar RTL5 waar nu net een mutsenfilm begintquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef conleche het volgende:
Kusje voor Laureline.![]()
Ik zit nu naar superdun/dik te kijken. Als ik perse zou moeten kiezen zou ik toch de dunne willen zijn en jullie?
Same here!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef conleche het volgende:
Kusje voor Laureline.![]()
Ik zit nu naar superdun/dik te kijken. Als ik perse zou moeten kiezen zou ik toch de dunne willen zijn en jullie?
Ik heb ook geen realistisch zelfbeeld, maar dat heeft te maken met ouders die een zus van mij van jongs af aan bestempelden tot de knappe en mij tot de studiebol. In mij familie is 'knap' maatje 36, dik donker haar en een gebruinde huid 'knap' (moeder, zus, nichtjes), rossig fijn krulhaar en sproeten (ik) 'niet knap'. Zij kreeg de complimenten en met sinterklaas make-up en parfums. Ik kreeg een boek en ik heb nog nooit een complimentje gehoord. Als vriendjes, vriendinnen en collega's soms zeggen dat ik mooi ben geloofde ik ze ook nooit, ik had (en heb) zelden door dat ik sjans heb. Met mijn figuur heb ik een ingewikkelde relatie, ik ben stiekem wel trots op mijn vrouwelijke lichaam, maar ik ben geen klein fijn hertje met maatje 36 (zoals mam...). Ik maak weleens de grap dat ik me soms gedraag als iemand met een pestverleden....terwijl ik altijd hordes vrienden had en heb, en het me voor de wind gaat in alle opzichten. Ik weet inmiddels wel hoe ik op de meeste mensen overkom, ws. als een succesvolle slimme jonge vrouwquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat iets heel diep kan zitten heb ik helaas maar al te veel ervaring meeOok al ben ik geen model geweest, ik weet wèl wat is het om met walging naar je lijf te kijken. M'n hoofd vond ik altijd wel een stuk beter dan het lijf. Tegenwoordig als ik voor de spiegel sta, moet ik van mezelf opnoemen wat ik wél mooi vind (en daarna pas het negatieve). Foto's helpen trouwens wel enorm bij het bijschaven van je zelfbeeld.
Maar eigenlijk heb ik meer last van de loskoppeling "verstand/ratio" en "gevoel"
Ik?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso een vreemde contest
Maar kom, jij bent toch gewoon een leuke, aantrekkelijke vrouw?
Neeeeeee!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:39 schreef conleche het volgende:
Ahornsiroopdieet: check
Hoezo is dat gek? Waarom zou ik genoegen moeten nemen met een lijf wat niet strak en gezond is?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
@Ewelina: hoewel ik je op slankere foto's idd mooier vond, is het toch best gek dat bij veel mensen je hele zelfbeeld blijkbaar afhangt van je gewicht
Niet alleen van de weegschaal/spiegel hoor. Maar ik vond mezelf er echt verschrikkelijk uitzien toenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
@Ewelina: hoewel ik je op slankere foto's idd mooier vond, is het toch best gek dat bij veel mensen je hele zelfbeeld blijkbaar afhangt van je gewicht
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Same here!
Ps: bij dieetwebshop.nl heb ik KH-vrije ketchup en chocosaus en aardbeisaus en ahornsiroop gevonden.
Oh en crackers, toastjes, pasta en snoepjes![]()
Geen lelijke carbs, geen suiker
Ik zie dat ik weer als boerin wordt gezienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al een gelezen! Al was het volgensmij Miss_S. Volgensmij is het zuidelijk?
Ja ho. Ik heb het niet over extreem zwaar, maar komop, ik krijg echt geen suicidale gedachten van een beetje vet op mijn buik, hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo is dat gek? Waarom zou ik genoegen moeten nemen met een lijf wat niet strak en gezond is?
Ik ga bij andere mensen ook over mijn nek van kwabben en putten![]()
Je voelt je niet mooi, niet fit, niet sterk, niet sexy...men, ik moet er niet aan denken anders ben ik acuut weer depressief![]()
Dat ik een beetje doorsla is waar, maar ik vind de gedachte an sich niet zo heel bizar eigenlijk.
En ik zit ergens langs...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zie dat ik weer als boerin wordt gezienmaar nee inderdaad dat zeg ik wel vaker en als je dat hier zegt kijken ze je echt niet raar aan
Maar goed ik rij ook aan of heb iets niet bij
Jup. Overigens is dat negatieve zelfbeeld van mij eerder op andere fronten te vinden dan mijn uiterlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
. Maar ingebeelde/aangeprate lelijkheid hakt er heel diep in.
I luv joe, ga ik dinsdag als ik in la Belgique ben direct halen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja ho. Ik heb het niet over extreem zwaar, maar komop, ik krijg echt geen suicidale gedachten van een beetje vet op mijn buik, hoor
Conleche: Delhaize. Van Nando's (geweldige fastfoodketen). Is allergeen- en suikervrij. Loeischerp
Ja, ik denk de laatste tijd dat je van mooi eten ook echt mooier wordt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
[..]
wat heb je mooi gegeten
Ik word er helemaal vrolijk van!
Tis dus geen zoete chilisaus he. Maar ik vind 'm lekker! Geloof dat het hot peri-peri heet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
[..]
I luv joe, ga ik dinsdag als ik in la Belgique ben direct halen.
of jij natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
[..]
I luv joe, ga ik dinsdag als ik in la Belgique ben direct halen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Yep, dat ookmaar die is eigenlijk wel het ergste
Greys, nu zit ik ook te jankenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
Vanmiddag trouwens deze auditie gezien van American X Factor.
Vooral door het achterliggende verhaal (zijn vrouw overleden na de geboorte van hun dochtertje) heb ik hartverscheurend zitten snotteren. En aan de jury te zien was ik niet de enige![]()
Ja dat is waar.....eigenlijk helemaal nooit over nagedachtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vreemd trouwens dat kinderen per "taalgebied" ook anders les krijgen....
Zo wordt de ut en un écht zo geleerd in groep 3
(terwijl ik er toch echt van overtuigd ben dat het gewoon de hét en een is)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Moek een flesje voor je meenemen??
Ohhhhhhhh komt dat nu? Dan ga ik ook kijken!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:01 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik ga 'Bep, het Medium' kijken met mijn. Want ik geloof alleen in Mediums met kerstbal-oorbellen, overgeblondeerd permanent en plat Leids accent:"Ja, dat is echt fucking butt voor jouw. Maar je moet het toch hèndele maid!"
Ja precies, neem een voorbeeld aan mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie zijn zo streng voor jezelfIs dat nou echt nodig?
is dit niet de Britse variant?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
Vanmiddag trouwens deze auditie gezien van American X Factor.
Vooral door het achterliggende verhaal (zijn vrouw overleden na de geboorte van hun dochtertje) heb ik hartverscheurend zitten snotteren. En aan de jury te zien was ik niet de enige![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |