quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:28 schreef Isegrim het volgende:
Lijstje.
O: 2 eieren (die uit die roze doosjes bij de Lidl, dat zijn echt goeie eieren!)
T: VitaLinea
L: 1 boterham kaas en een WeightCare-reep, omdat het brood op was
T: VitaLinea
T: WeightCare-reep, wegens pas laat avondeten
D: rucola-salade met pomodori, chèvre en pijnboompitjes, kipbraadworstjes (die liggen nu op de health grill)
T: chocolaatje
Elke dag één of twee blokjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:31 schreef Goodbye het volgende:
Isegrim, je eet elke avond chocola. Héérlijk. Ik durf het mezelf (nog) niet toe te staan, omdat ik snel doorschiet en meer eet dan ik van plan was.
Hoe maak je dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Isegrim het volgende:
Oeh, ik heb nog wat zelfgemaakte knofsaus.Die gaat bij de kipworst.
Dat was morgen, zijn 30e sterfdag. Ik wacht eerst maar eens af, want het is nog niet gezegd dat het echt niet doorgaat. Ik ga d'r zelf sws niet meer heen. Geen zin in confrontaties met die andere galeriehouders. (Wegens mijn ontactische en driftige inborstquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
tvp
Om nog even terug te komen op het gedoe rond de Brel-expositie. Dat van het goede doel was ik even vergeten, dan is het natuurlijk inderdaad geen optie.
Maar een schaduwexpositie in jullie eigen galerie kan natuurlijk wel. Is er op korte termijn een Breljublileum te vieren? Zijn eerste LP? ZIjn laatste? Zijn zoveelste sterfdag? Zijn geboortedag?
- knoflookquote:
Compliment voor het afgeslagen gebak!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan ook eindelijk mijn lijstje 'afmaken'
O: knackebrodjes (2)
T: banaan
T: gebak (niet genomen!!!)
L: twee boterhammen met kaas
T: kiwi
D: nasi met wat casave-chipjes
straks nog een paar stukjes ananasen dan zit de dag er wel weer op
Ik wil ook wel een Brelletje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:52 schreef ColdFeet het volgende:
Co, als het echt een drama wordt, plunder ik mn spaarrekening en koop ik een Brelletje
ook voor u een huldequote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Geen idee Moblo, ik ga het even opzoeken. Maar ik zou toch nog altijd voor cassave kiezen![]()
Mijn liefste collegaatje had vandaag drop fruit duo's uit de automaat getrokken en bood mij ook aan. Ik hou van die dingen, maar heb toch geweigerd!
Kijk dat moet ik ook gewoon doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Geen idee Moblo, ik ga het even opzoeken. Maar ik zou toch nog altijd voor cassave kiezen![]()
Mijn liefste collegaatje had vandaag drop fruit duo's uit de automaat getrokken en bood mij ook aan. Ik hou van die dingen, maar heb toch geweigerd!
Door dat woordje heb ik ineens enorm veel zin in suikerbrood, hmm!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:05 schreef Isegrim het volgende:
Sinds afgelopen weekend is het zuurdesembrood bij mij C100 de hele tijd op.Is er een run op zuurdesembrood vanwege de financiële crisis?
Normaal gesproken is dat broodvak het enige dat vrijwel altijd vol ligt en nu hebben ze al dagen helemaal niks...
Heb nu maar Fries roggebrood gekocht, maar daar ben ik eigenlijk niet zo dol op.
Kan je beter helemaal niet gaan, anders kies je vast weer zo'n lekker koffietje!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kijk dat moet ik ook gewoon doen
Alleen moet nog vriendjes maken dus meestal accepteer ik het nu welmaar vanaf nu dus niet meer en morgen ook niet naar het DEcafe (of alleen voor thee)
Dat is echt héél erg dieet-onverantwoord.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Door dat woordje heb ik ineens enorm veel zin in suikerbrood, hmm!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:08 schreef Isegrim het volgende:
Sûkerbôle met roomboter en pindakaas.
Death by chocolatequote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef Plukie86 het volgende:
Ik wist niet wat Death by Chocolate is, dus ik heb even gegoogled op plaatjes, en dat ziet er lekker uit.Dat zou ik ook niet afslaan (al was het alleen maar om te testen hoe iets dat er zo lekker uitziet smaakt).
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
ben je vrijdag op de uni?
heb na het spinnen vrijdagmiddag (ben om 2 uur klaar) even niets te doen
Probeer het eens, het is echt lekker. Vind ik dan. Maar het is wel een smaak waar je van moet houden en die je óf erg lekker óf heel vies vindt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog nooit zuurdesembrood op
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Isegrim het volgende:
linkje naar overheerlijk uitziende taart
Suikerbrood met roomboter, goddelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is echt héél erg dieet-onverantwoord.Maar wel lekker.
Sûkerbôle met roomboter en pindakaas.
Erg lekker meestal!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog nooit zuurdesembrood op
En minder lekker natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Suikerbrood met roomboter, goddelijkIk heb nog maar één keer gekocht sinds ik ben verhuisd vanuit Friesland
(Sowieso omdat het hier duurder is
)
Wie zijn jullie?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie zijn zo streng voor jezelfIs dat nou echt nodig?
In Friesland kan je meestal een groot suikerbrood (formaat net ietsje kleiner dan een heel brood) voor ong. 2 euro krijgen. Hier heb je een kleintje voor.. nouja, ik weet het niet eens meerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En minder lekker natuurlijk.Maar duurder? Ik let daar niet zo op denk ik.
In Dld hebben ze het allerlekkerste zuurdesembrood.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:14 schreef Tinkepink het volgende:Zuurdesembrood. Ik vind dat toch zo vies. Helaas is in Duitsland bijna al het brood zuurdesembrood. Gelukkig eet ik bijna geen brood meer
Voor mij wel, maar dan alleen met snoepenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie zijn zo streng voor jezelfIs dat nou echt nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |