abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62241136
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Geen idee Moblo, ik ga het even opzoeken. Maar ik zou toch nog altijd voor cassave kiezen

Mijn liefste collegaatje had vandaag drop fruit duo's uit de automaat getrokken en bood mij ook aan. Ik hou van die dingen, maar heb toch geweigerd!
ook voor u een hulde

maar als Ise bij mij met een stukje Death by Chocolate zou aanbieden zou ik toch een ienie-mini-stukje accepteren uit de filosofie: ik accepteer alleen als ik het écht lekker vind en het de moeite waard is enzo
Ja doei.
pi_62241139
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Geen idee Moblo, ik ga het even opzoeken. Maar ik zou toch nog altijd voor cassave kiezen

Mijn liefste collegaatje had vandaag drop fruit duo's uit de automaat getrokken en bood mij ook aan. Ik hou van die dingen, maar heb toch geweigerd!
Kijk dat moet ik ook gewoon doen
Alleen moet nog vriendjes maken dus meestal accepteer ik het nu wel maar vanaf nu dus niet meer en morgen ook niet naar het DEcafe (of alleen voor thee)
pi_62241179
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:05 schreef Isegrim het volgende:
Sinds afgelopen weekend is het zuurdesembrood bij mij C100 de hele tijd op. Is er een run op zuurdesembrood vanwege de financiële crisis? Normaal gesproken is dat broodvak het enige dat vrijwel altijd vol ligt en nu hebben ze al dagen helemaal niks... Heb nu maar Fries roggebrood gekocht, maar daar ben ik eigenlijk niet zo dol op.
Door dat woordje heb ik ineens enorm veel zin in suikerbrood, hmm!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62241184
ben je vrijdag op de uni?

heb na het spinnen vrijdagmiddag (ben om 2 uur klaar) even niets te doen
Ja doei.
pi_62241206
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kijk dat moet ik ook gewoon doen
Alleen moet nog vriendjes maken dus meestal accepteer ik het nu wel maar vanaf nu dus niet meer en morgen ook niet naar het DEcafe (of alleen voor thee)
Kan je beter helemaal niet gaan, anders kies je vast weer zo'n lekker koffietje!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62241224
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Door dat woordje heb ik ineens enorm veel zin in suikerbrood, hmm!
Dat is echt héél erg dieet-onverantwoord. Maar wel lekker. Sûkerbôle met roomboter en pindakaas.
pi_62241244
ik heb nog nooit zuurdesembrood op
Ja doei.
pi_62241254
Ik wist niet wat Death by Chocolate is, dus ik heb even gegoogled op plaatjes, en dat ziet er lekker uit. Dat zou ik ook niet afslaan (al was het alleen maar om te testen hoe iets dat er zo lekker uitziet smaakt).
pi_62241288
Ik lust geen bitterkoekjes, dus ik heb besloten de Death by chocolate ook vies te vinden.

Cassave kroepoek:

Inhoud
60 g ℮

Voedingswaarde (per 100 g)
Energie 2060 kJ (490 kcal)
Eiwitten 0,7 g
Koolhydraten 72 g
waarvan suikers - g
Vet 22 g
waarvan verzadigd 9,5 g
Voedingsvezel 6,5 g
Natrium 1,08 g

Gewone kroepoek:

Inhoud
60 g ℮

Voedingswaarde (per 100 g)
Energie 2230 kJ (530 kcal)
Eiwitten 4,0 g
Koolhydraten 70 g
waarvan suikers 8,7 g
Vet 26 g
waarvan verzadigd 13 g
Voedingsvezel 5,7 g
Natrium 0,60 g

Cassave is dus beter! verder kijken we even niet
pi_62241298
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:08 schreef Isegrim het volgende:

Sûkerbôle met roomboter en pindakaas.
pi_62241302
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef Plukie86 het volgende:
Ik wist niet wat Death by Chocolate is, dus ik heb even gegoogled op plaatjes, en dat ziet er lekker uit. Dat zou ik ook niet afslaan (al was het alleen maar om te testen hoe iets dat er zo lekker uitziet smaakt).
Death by chocolate
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:11:44 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62241322
Jullie zijn zo streng voor jezelf Is dat nou echt nodig?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62241345
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
ben je vrijdag op de uni?

heb na het spinnen vrijdagmiddag (ben om 2 uur klaar) even niets te doen
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt? maar nee de eerste jaars zijn vrijdags altijd vrij

En helemaal niet gaan? ligt eraan wat de andere meiden doen maar kan goed een gezonde keuze maken als ik dat graag genoeg wil
pi_62241347
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
Probeer het eens, het is echt lekker. Vind ik dan. Maar het is wel een smaak waar je van moet houden en die je óf erg lekker óf heel vies vindt.
pi_62241360
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Isegrim het volgende:
linkje naar overheerlijk uitziende taart
pi_62241377
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat is echt héél erg dieet-onverantwoord. Maar wel lekker. Sûkerbôle met roomboter en pindakaas.
Suikerbrood met roomboter, goddelijk Ik heb nog maar één keer gekocht sinds ik ben verhuisd vanuit Friesland (Sowieso omdat het hier duurder is )
pi_62241392
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
Erg lekker meestal!
pi_62241422
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Suikerbrood met roomboter, goddelijk Ik heb nog maar één keer gekocht sinds ik ben verhuisd vanuit Friesland (Sowieso omdat het hier duurder is )
En minder lekker natuurlijk. Maar duurder? Ik let daar niet zo op denk ik.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:14:06 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_62241426
Lijstje:
O: Halvolle melk met cruesli balance
T1: halve komkommer
T2: tomaat
T3: boterham met 20+ kaas en veel mosterd
T4: mandarijn en gekookt eitje
L: (tussen ontbijt en lunch zit 7 uur) 2 boterhammen, 1 met kipfilet en een beetje boter en 1 met 20+ kaas en een kom chinese tomatensoep. En een beker melk
T: Kiwi en appel
D: boerenkoolstamp met spekjes en rookworst... 5 happen van gehad
Nu: Yoghurt met kiwi...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_62241442
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Wie zijn jullie?

Ik ben pas anderhalve week serieus bezig, dus ik móet consequent zijn weet ik van mezelf. De touwtjes mogen wel wat losser zodra de broek dat ook zit
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:14:57 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62241455
Zuurdesembrood. Ik vind dat toch zo vies. Helaas is in Duitsland bijna al het brood zuurdesembrood. Gelukkig eet ik bijna geen brood meer
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62241471
Sûkerbôle is één van de redenen waarom ik weer in Friesland wil wonen.... De enige andere reden is dat vriendje daar woont
pi_62241496
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:14 schreef Isegrim het volgende:

[..]

En minder lekker natuurlijk. Maar duurder? Ik let daar niet zo op denk ik.
In Friesland kan je meestal een groot suikerbrood (formaat net ietsje kleiner dan een heel brood) voor ong. 2 euro krijgen. Hier heb je een kleintje voor.. nouja, ik weet het niet eens meer En het liefst van de bakker, aber naturlich.
pi_62241520
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
Zuurdesembrood. Ik vind dat toch zo vies. Helaas is in Duitsland bijna al het brood zuurdesembrood. Gelukkig eet ik bijna geen brood meer
In Dld hebben ze het allerlekkerste zuurdesembrood.
pi_62241526
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Voor mij wel, maar dan alleen met snoepen
Met gewoon eten en brood ben ik niet zo streng
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')