quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Je bent vergeten een [ voor img te plaatsen. En sorry dat ik zo ongeduldig was![]()
(ik had MsPoez een pb gestuurd)
Toen was ik al ruim 45 minuten onderweg maar nog lang niet op mn werk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
luilakken?pardon?
stond om kwart over 7 naast mn nest
Ik zit hier hardop te lachenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
val 's ff neer met je heppie-de-peppie-mood en ga 's even naar Amersfoort bellen
Even Apeldoorn Amersfoort bellen
Of sms-en of mailen, als dat makkelijker is, uiteraard
dat dus... en dan kunnen de mensen die het niet geworden zijn weer keihard doorzoekenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:15 schreef Merel het volgende:
Nou ik vind het niet aardig dat ze je zo lang laten wachten Vik, zij moeten toch ook snappen dat de gegadigden graag uitsluitsel willen?
Nee, dat is ook niet aardig. Het duurde ook al zo lang voordat ik hoorde wanneer ik mocht komen etenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:15 schreef Merel het volgende:
Nou ik vind het niet aardig dat ze je zo lang laten wachten Vik, zij moeten toch ook snappen dat de gegadigden graag uitsluitsel willen?
nou ja, zie het zo:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet aardig. Het duurde ook al zo lang voordat ik hoorde wanneer ik mocht komen eten.
Ik heb een slecht voorgevoel trouwens.
Als ik het niet word ga ik me ws inschrijven bij de woningbouwvereniging daar. En m'n Amersfoortse zus sommeren haar oogjes goed open te houdenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus... en dan kunnen de mensen die het niet geworden zijn weer keihard doorzoeken
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn broertje en zijn vriendin:
[ afbeelding ]
Zijn skillzors:
[ afbeelding ]
Zijn vriendin (!! )
[ afbeelding ]
De uni is toch ook in de stad?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
In de stad wonen is veel leuker dan bij de uni hoor
Ik ben ook amsterdamn00b en had het vooral over Utrechtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De uni is toch ook in de stad?.
Amsterdamn00b.
Ik ga naar de expositie over de Romeinenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik ben ook amsterdamn00b en had het vooral over Utrecht![]()
De VU is in elk geval niet in het centrum toch? Maar ik weet niet of je daar kan wonen.
Rotterdam zit ik ook wel goed vrij ver van de uni, maar daar zit geneeskunde toch niet![]()
Waar ga je heen trouwens in de kunsthal? En als die vette tentoonstelling van de japanse mevrouw in het booijmans er nog is* moet je beslist daarheenDie was superleuk!
Edit: Die is er nog!
Misschien moet ik ook maar eens een jaarkaart regelen dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:48 schreef Liejannuh het volgende:
De tentoonstelling over Charley Toorop is heel erg tof! Absoluut de moeite waard.![]()
Ik heb sinds dit jaar een Museum Jaarkaart en dat is wel een van mijn beste aankopen ooit. Er zijn zoveel leuke musea in NL en met die kaart loop je ook rustig ergens een uurtje naar binnen zonder dat je gelijk 8 euro hoeft uit te geven.
Chico ik wil wel even voorschieten als je wilt? Heb toch een account bij threadless. PM me maar wat je wilt hebben en waar het naartoe moet, dan bestel ik het wel en hoor je wel hoeveel er van m'n rekening wordt afgeschreven ivm de wisselkoers enzoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:11 schreef Chicolate het volgende:
Hoe groot is de kans dat er binnen een paar uur 4 shirts worden verkocht op een online site?Ik wil een shirt, maar had wat problemen met creditcard, en nu opeens is het bijna uitverkocht. Voordeel: ze hebben nu sale, dus ben wel minder kwijt. Maar straks kan ik mn shirt niet eens meer bestellen omdat ze alles al verkocht hebben
.
Shirts kopen is nu echt even een ramp. Ik wil een normaal shirt met een plaatje/print, maar zonder leuke tekst ofzo ... en dat is gewoon nergens te vinden. Online bij Large etc ook niet wat ik zoek (de shirts van Large passen me ook niet goed en zijn nogal kort) ... alleen bij threadless. Maarja, dat moet dan weer een CC en die heb ik niet zelf. Dus: relatief lang en smal shirt, in kleurtje met een leuke print. Hoe moeilijk is dat nou.
Wat liefquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Chico ik wil wel even voorschieten als je wilt? Heb toch een account bij threadless. PM me maar wat je wilt hebben en waar het naartoe moet, dan bestel ik het wel en hoor je wel hoeveel er van m'n rekening wordt afgeschreven ivm de wisselkoers enzo
Een huishoudbudgetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje heeft de sleutel gekregen van mr V![]()
En een huishoudbudget om mee naar de markt te gaan, terwijl hij hard aan het arbeiten is. Ik voel me zo'n trutje nu![]()
Stom hè. Maar aan de andere kant, gisteren heb ik boodschappen betaald, en het is zijn koelkast die ik ga vullen. Maar dat ie me zo geld geeft om dingen van te kopen vind ik wel mutsigquote:
srslyquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje heeft de sleutel gekregen van mr V![]()
En een huishoudbudget om mee naar de markt te gaan, terwijl hij hard aan het arbeiten is. Ik voel me zo'n trutje nu![]()
Geef nou maar gewoon toe dat je helemaal in de gloria bentquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Stom hè. Maar aan de andere kant, gisteren heb ik boodschappen betaald, en het is zijn koelkast die ik ga vullen. Maar dat ie me zo geld geeft om dingen van te kopen vind ik wel mutsig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |