abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:09:43 #1
163650 Greys
pi_62202817

Het vorige deel: Slank de herfst in 254# Met psychobitches

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Ook niet onbelangrijk: MEET op 11 oktober. Het meetingtopic vind je hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:11:58 #2
163650 Greys
pi_62202875
Nu was het topic pas weer na 302 berichten vol, ik snap er niets van

Mijn laatste vraag over het bereiden van 500 gram rosbief:
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:03 schreef Tinkepink het volgende:
Rosbief was toch zoiets als eerst knapperig aanbraden en dan in de oven op een lage temperatuur?
Ik lees op internet zoveel verschillende dingen!
'Gewoon' 20 minuten braden in de pan. Of eerst aanbraden en dan in de oven, 40 minuten op 160 graden.
Maar de slager had ooit eens een hogere temperatuur gezegd dacht ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62202982
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:11 schreef Greys het volgende:
Nu was het topic pas weer na 302 berichten vol, ik snap er niets van
301, de laatste twee tegelijkertijd, dan is het topic nog niet op slot
pi_62202984
Ik kan je ook niet helpen, Greysie. Ik geloof dat ik meestal snel aanbraad en dan een tijdje in de oven doe, maar hoe heet? Niet heter dan 160, lijkt me...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:16:26 #5
163650 Greys
pi_62203005
Het schiet zo gauw door he, rosbief. Ik wil het echt nog lekker rosé.
En da's best moeilijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:17:11 #6
163650 Greys
pi_62203028
En wat ook nog wel een uitdaging wordt.....
Rosbief op kamertemperatuur laten komen en na afloop laten rusten met een kat op de loer die de regel 'niet op het aanrecht' nog niet helemaal snapt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62203049
theeveepee
Ja doei.
pi_62203066
Vanavond weer wegen

Hey even een vraagje over eten na het sporten. Is het nou goed of slecht om direct na het sporten wat te eten, afvaltechnisch gezien?
pi_62203112
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:16 schreef Greys het volgende:
Het schiet zo gauw door he, rosbief. Ik wil het echt nog lekker rosé.
En da's best moeilijk
Ja, psies
pi_62203302
Een vleesthermometer is bij Rosbief wel fijn denk ik, komt naast de afwasmasjien op mijn verlanglijst. Hoe ik het doe: Eerst aanbraden en dan de oven in, maar op 180 à 200 graden en niet langer dan een half uur en daarna laten rusten onder folie een 10 minuten. Maar ik heb het ook weleens zo een voorverwarmde oven ingeschoven (225 graden) en dan af en toe bedropen, dat ging ook prima. Wel ook laten rusten, dan verdelen de sappen zich weer door het hele vlees. Ik vind grote stukken vlees ook altijd een uitdaging!

Voor de liefhebber deze o zo relevante info: het waren 3 cherrytomaatjes, maar met het water en de pitjes eruit. Ik hoef vanavond nog maar 174 gr. groenten. Yay!
pi_62203481
TVP.

Na lange tijd weer eens een slank-gerelateerde TT
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62203488
Ik heb een vleesthermometer
En ik doe niet mee met de '200 gram groente'-hype; ik ben ervan overtuigd dat je veel meer moet eten dan dat.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:35:07 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62203511
Heb vandaag administratie- en belastingaangiftedag. Wat een drama toch iedere keer. En volgens mij ben ik een paar facturen kwijt die ik verzonden heb
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62203588
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:27 schreef conleche het volgende:

Voor de liefhebber deze o zo relevante info: het waren 3 cherrytomaatjes, maar met het water en de pitjes eruit.
Je had ze ook nog kunnen ontvellen.
pi_62203712
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

Flauw...
pi_62203784
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

Maar, maaar maar: I het velletje!

CF: 200 is mijn minimum, gisteren had ik bv. 360 gram over de dag verdeeld. Vanavond bij de Jap neem ik een zeewiersalade en van die groene boontjes en dan kom ik waarschijnlijk maar net aan 200 gr.
pi_62203866
Ik vind cherrytomaatjes trouwens echt afschuwelijk Ik ben geen fan van rauwe tomaat, uberhaupt, maar dat vieze knappende gevoel als je op een cherrytomaatje bijt en dan vervolgens die ejaculatie van van die waterige pitjesmeuk
pi_62203946
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind cherrytomaatjes trouwens echt afschuwelijk Ik ben geen fan van rauwe tomaat, uberhaupt, maar dat vieze knappende gevoel als je op een cherrytomaatje bijt en dan vervolgens die ejaculatie van van die waterige pitjesmeuk
Ik heb altijd van die mini roma-tomaatjes van AH. Die vind ik lekkerder van smaak dan de gewone kerstomaatjes. Ik neem ze mee in een klein bakje voor de lunch. Maar dan wel een stuk of 8 of zo he?
pi_62203986
quote:
Ik heb prachtige cherrytomaatjes van de AH excellent (ik heb eerlijk waar nog nooit zulke mooie exemplaren gezien! ) En ik eet ze ook niet in zijn geheel, ik snij ze in 4en en ontdoe ze van water en pitjes en toen gingen ze door mijn eiersalade, tezamen met alle andere ingredienten behalve de cracker. Het was erg fijn, hoewel iets teveel wasabi.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:55:52 #20
331 Merel
Be here now.
pi_62204105
quote:
Dat is juist het lekkere ervan!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62204322
quote:
Ik zou je bijna mijn zelf gekweekte kleine gele tomaten en mini-trostomaatjs toesturen. Man, man, die zijn echt zo lekker. Niks keihard velletje en geen waterige pitjesrommel, maar een heel zacht en soepel buitenkantje en de juiste verhouding tussen vlezig en vocht van binnen. En de smaak... zo geconcentreerd, zo 'kruidig', fris-zoet. Echt, je proeft de zon.

En ik weeg ook mijn eten, behalve groente. Daar zit zo weinig in qua calorische waarde, da's de moeite van het wegen niet.

Lijstje van vandaag:
O: magere kwark, noten-muesli, aardbeien en stukjes peer
T: hardgekookt eitje met een likje mayo
L: salade van rucola, tomaat en stukjes gerookte forel

En vanavond een gegrilde tonijnmoot (oeps, weer vis) met gestoomde groente: wortel, broccoli en paprika.
pi_62204476
Huh? Ik ben wel uitgenodigd voor een bezichtiging

Nou snap ik er helenaal niks meer van, ook al sta ik 39 en kom ik in principe dus niet als eerste in aanmerking voor een woning (ze bieden er 35 aan). Gaan ze er dan vanuit dat zoveel mensen een woning weigeren?

De mail:
quote:
Beste mevrouw Ewelina,
Je hebt gereageerd op een van onze advertenties. Wij kunnen je meedelen dat je de 39e kandidaat bent een woning aan Bos en Lommerplein. De startdatum van het huur contract is nog onder voorbehoud, op/na 15 oktober 2008. Er zijn 35 woningen beschikbaar.

Via de pagina 'In behandeling' (die je kunt vinden op www.StudentenWoningWeb.nl onder 'Bekijk en beantwoord') kun je laten weten of je de woonruimte wel of niet wilt huren. Je moet dat uiterlijk 16 oktober 2008, 12.00 uur doen. Wegens inplannen van de bezichtiging, kan dit nog wijzigen.

Wij zijn op dit moment druk bezig een bezichtigingsdatum en tijd in te plannen, deze zal naar verwachting volgende week plaatsvinden.

Wij hebben voor deze woonruimte meerdere kandidaten benaderd. Als je de woonruimte accepteert (gezien of ongezien) en je blijkt de 1e kandidaat te zijn (geworden), dan nodigen wij je uit om de huurovereenkomst te tekenen. Vanaf dat moment is je inschrijving bij StudentenWoningWeb tijdelijk geblokkeerd. Als je, om welke reden dan ook, afziet van het tekenen van de huurovereenkomst, dan brengen wij EUR 50,00 administratiekosten in rekening. Totdat dit bedrag is betaald, blijft je inschrijving bij StudentenWoningWeb geblokkeerd.

Dit bericht betreft nog geen definitieve aanbieding voor het sluiten van een huurovereenkomst. De eventuele huurovereenkomst komt pas tot stand door de daadwerkelijke ondertekening van de schriftelijke overeenkomst, nadat wij ons ervan hebben vergewist dat je aan alle voorwaarden voor deze woonruimte voldoet. Definitieve toewijzing is alleen mogelijk als je voldoet aan de volgende voorwaarden: je volgt een voltijdse dagopleiding aan een MBO-, HBO- of universitaire instelling in de regio Amsterdam. Wij raden je ten zeerste aan je in te schrijven bij WoningNet ivm het vergroten van de kans op het vinden van een woonruimte op het moment dat de studie
beendigd is.

Word je niet de nieuwe huurder, dan krijg je bericht dat een ander de woonruimte heeft geaccepteerd.

Met vriendelijke groet,
pi_62204944
de kans is aanwezig dat er mensen afzeggen, dus dan zullen ze er 45 uitnodigen zodat ze hopelijk wel direct alles kunnen verhuren
Ja doei.
pi_62204990
Ja...Je mag komen kijken...Zeggen of je 'm wel of niet wil...En als je 'm wel wil en een ander neit, dan is ie voor jou...

of zoiets
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62205386
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:06 schreef Ewelina het volgende:
Huh? Ik ben wel uitgenodigd voor een bezichtiging

Nou snap ik er helenaal niks meer van, ook al sta ik 39 en kom ik in principe dus niet als eerste in aanmerking voor een woning (ze bieden er 35 aan). Gaan ze er dan vanuit dat zoveel mensen een woning weigeren?

De mail:
[..]

Daar heb ik ook op gereageerd . Maar als je 39e kandidaat bent en ze hebben 30 woningen te verhuren word je absoluut uitgenodigd hoor. Misschien wel de eerste 50 zelfs. Er zijn genoeg mensen die ergens op reageren, maar er uiteindelijk niet gaan wonen.

Zo en ontopic. Bij mij mogen er ook wel 5 kilo's af. Maar eerst eens wegen.
pi_62205468
Dat wel, er hoeven maar 4 mensen af te zeggen..

Het is helemaal nieuw, dat wil zeggen dat er echt heel veel aan gedaan moet worden: de muren zitten nog vol gaatjes, er ligt nog geen vloer in, je moet nog schilderen enzo... echt nog helemaal kaal!

Hopelijk knappen daar veel mensen op af

Ik zal zo wel wat foto's zoeken, dan heb je een idee.

En nu snap ik er helemaal geen reet meer van, volgens studentenwoningweb heb ik nu een aanbieding

Ik ga er maar vanuit dat het een nee is, straks word ik nog blij gemaakt met een dooie mus.
pi_62205516
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:31 schreef bluejean het volgende:

[..]

Daar heb ik ook op gereageerd . Maar als je 39e kandidaat bent en ze hebben 30 woningen te verhuren word je absoluut uitgenodigd hoor. Misschien wel de eerste 50 zelfs. Er zijn genoeg mensen die ergens op reageren, maar er uiteindelijk niet gaan wonen.

Zo en ontopic. Bij mij mogen er ook wel 5 kilo's af. Maar eerst eens wegen.
Jij hebt geen PM

Welke positie had jij?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:36:42 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62205567
De administratie is af En ik heb twee tosti's en een banaan gegeten (frustvoer). De "schade" valt niet mee en niet tegen, maar de kans bestaat dat ik zaterdag met de pet rondga

Weet je trouwens wat ik vroeger altijd deed als ik geld nodig had? Dan ging ik levend standbeeld spelen op een drukke winkelstraat. En een geld dat ik er mee ophaalde Maarja, nu ben ik lang niet meer zo schattig en de markt met levende standbeelden is ook een beetje verzadigd , dus die bedragen die ik er vroeger mee verdiende zijn nu niet meer haalbaar.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:40:57 #29
163650 Greys
pi_62205729
Echt Tink? Dat je dat durfde!
Heb je toevallig nog een foto van jou als standbeeld?
En wat goed dat je administratie af is!!!!!

Ewelina, er hoeven inderdaad maar 4 mensen af te zeggen van die 35, da's best weinig toch?
Whoeiiiiiiiiiiiiii! In elk geval gaan kijken en die 4 vind ik nog best te overzien, die kans is er best wel, zeg maar. Niet 100% zeker, maar de kans is er in elk geval!

Mijn rosbief ligt in de pan, duimen jullie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:42:22 #30
70532 loveli
N
pi_62205787
Levend standbeeld spelen klinkt stukken beter dan met je creditcard pinnen en dat op je rekening storten

Het wordt weer tijd voor stoofpotten. Ik heb net kool, winterwortelen en stoofvlees ingekocht
crap in = crap out
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:42:50 #31
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62205810
Meen je dat Tink? Jij een levend standbeeld?

Ik ben bang voor zulke lui. Loop altijd met de grootst mogelijke boog (liefst even oversteken) om ze heen..
Fok!bejaarde
pi_62205831
Goed, een impressie van die woningen:

plattegrond 1

plattegrond 2

1
2
3

Enige wat jammer is dat je op die plattegrond de maten niet kunt zien. Bij deze woning beweerden ze ook dat ie 27m2 was, nou, ja als je de wanden meetelt Het totale oppervlak is zonder badkamer maar incl. keuken 20,6m2.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:43:53 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62205844
TVP. Ben net wakker en m'n accu is weer enigszins opgeladen.
Nu ik dat zeg moet ik meteen denken aan:

. Nu even bijlezen en dan aankleden en even een frisse neus halen. En Mark de oren van het hoofd tetteren over de geweldige vacature die ik heb gezien .
Niet meer actief op Fok!
pi_62205856
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:36 schreef Tinkepink het volgende:
De administratie is af En ik heb twee tosti's en een banaan gegeten (frustvoer). De "schade" valt niet mee en niet tegen, maar de kans bestaat dat ik zaterdag met de pet rondga

Weet je trouwens wat ik vroeger altijd deed als ik geld nodig had? Dan ging ik levend standbeeld spelen op een drukke winkelstraat. En een geld dat ik er mee ophaalde Maarja, nu ben ik lang niet meer zo schattig en de markt met levende standbeelden is ook een beetje verzadigd , dus die bedragen die ik er vroeger mee verdiende zijn nu niet meer haalbaar.
Was dat niet moeilijk? Ik vind lang stilzitten/staan al erg
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:45:45 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62205907
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:42 schreef Anosmie het volgende:
Meen je dat Tink? Jij een levend standbeeld?

Ik ben bang voor zulke lui. Loop altijd met de grootst mogelijke boog (liefst even oversteken) om ze heen..
Ik was een heel lief schattig clowntje. Kreeg soms bloemetjes in mijn hand gedrukt en ook kinderen vonden mij lief
En Ewelina: ik duim voor je dat je woonruimte krijgt. Volgens mij heb je goede kansen!
pi_62205910
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:43 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Ben net wakker en m'n accu is weer enigszins opgeladen.
Nu ik dat zeg moet ik meteen denken aan:

[ afbeelding ]

. Nu even bijlezen en dan aankleden en even een frisse neus halen. En Mark de oren van het hoofd tetteren over de geweldige vacature die ik heb gezien .
Dat konijn was de mascotte van ons groepje bij de introductie van mijn 1e studentenvereniging We hadden er ook nog een slogan bij bedacht
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:47:10 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62205944
O wat spannend, Ewelina! Hopelijk lukt het alsnóg! Wel stom van die maten, maar 20,6 is toch ook wel te doen? En alles is wel spiksplinternieuw .
Succes met je rosbief, Greyssie .

En nee, nog geen nieuws uit Amersfoort
Niet meer actief op Fok!
pi_62205950
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:34 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jij hebt geen PM

Welke positie had jij?
Ik had gereageerd op die woningen van 30m2, maar was daar 60e kandidaat (van de 166, pff!) . Daar waren overigens maar 20 exemplaren van. Maar goed, eigenlijk wil ik helemaal niet meer op kamers, dus zo'n ramp is het niet.

Maar het moet vast erg raar lopen wil jij nu geen woning aangeboden krijgen hoor! Dus alvast een beetje blij zijn mag best .
pi_62205990
quote:
Dat vind ik ook bah, maar ik vind de smaak wel jummie, dus ik snij ze gewoon doormidden.

Lijstje vandaag:

O: yoghurt met gojimuesli & zoetstof
T: WeightCare-reep
L: lunch met een klant, luxe broodje met rosbief, pijnboompitjes e.d. (helaas wel een wit broodje...)
T: peer
D: geroerbakte kip, paprika, sugar snaps, taugé met rijst
T: chocolaatje
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:48:56 #40
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62206006
Nou, ik zou vandaag college volgen..... had ik vanochtend even snel een route uitgepland kwam ik bij een hele verkeerde school aan wel een behoorlijk stuk gelopen maar geen college meer gevolgd aangezien ik nog allemaal dingen moest regelen op die school.
Er gaat dus weer ritme in komen bij deze jongen, dat is goed voor m'n lijn blijkt uit mijn ervaring
Bernie en ik zijn tof.
pi_62206065
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
O wat spannend, Ewelina! Hopelijk lukt het alsnóg! Wel stom van die maten, maar 20,6 is toch ook wel te doen? En alles is wel spiksplinternieuw .
Succes met je rosbief, Greyssie .

En nee, nog geen nieuws uit Amersfoort
Oh ja hoor, ik woon hier heel prettig Maar groter zou wel fijner zijn.

Ik hoop alleen dat ze niet weer die woningen aanprijzen als 27m2 wat toch 6m2 kleiner blijkt te zijn (dat was het geval met de woning waar ik nu woon) Maar als ik op de plattegrond afga, dan is ie wel een stuk groter (ongeveer 6m2 meer, dus dan kan er EINDELIJK een tweepersoons bed in!) met bergruimte.

Nieuwbouw is heel fijn, dat is mijn huidige woning ook. Nooit meer geluidsoverlast (itt tot mijn containerwoning, met tokkie als buurvrouw)
pi_62206106
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:47 schreef bluejean het volgende:

[..]

Ik had gereageerd op die woningen van 30m2, maar was daar 60e kandidaat (van de 166, pff!) . Daar waren overigens maar 20 exemplaren van. Maar goed, eigenlijk wil ik helemaal niet meer op kamers, dus zo'n ramp is het niet.

Maar het moet vast erg raar lopen wil jij nu geen woning aangeboden krijgen hoor! Dus alvast een beetje blij zijn mag best .
Tja, ik weet het niet. Ik zie nooit dat ik een stuk ben opgeschoven in de ranglijsten na de eerste reacties Straks denk ik heel blij: "Ja, ik krijg de woning!" en dan word ik alsnog teleurgesteld

Ik zal wel mijn vloerverwarming gaan missen, dat is echt ideaal!

Ik had ook wel kunnen reageren op die iets grotere, maar voor die 2m2 maakte het me niet zo heel veel uit, en bovendien heb ik bij die andere woningen meer kans. Ik heb 4 jaar inschrijftijd, tot 23 jaar is dat heel veel, na 23 jaar helaas niet.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:55:30 #43
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62206240
DAMES:

RESTAURANT LOKATIE IS GEWIJZIGD VOOR AANSTAANDE ZATERDAG!
RAADPLEEG MEETING TOPIC, ASAP
IK MOET HET MENU DOORGEVEN!
pi_62206269
SHE, pakje ontvangen?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:56:48 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62206291
O ja, ik wil ook eindelijk mijn éénpersoonsbed met zwakke lattenbodem eens dumpen . In theorie kán ik hier wel een tweepersoonsbed hebben, maar dan moet ik wel flink schuiven met de rest van de meubels
, terwijl alles gewoon perfect staat. Maar dat rotbed gaat écht niet mee als ik ga verhuizen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62206315
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:55 schreef SHE het volgende:
DAMES:

Oh, jullie komen toch langs op mijn verjaardag?
pi_62206327
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
O ja, ik wil ook eindelijk mijn éénpersoonsbed met zwakke lattenbodem eens dumpen . In theorie kán ik hier wel een tweepersoonsbed hebben, maar dan moet ik wel flink schuiven met de rest van de meubels
, terwijl alles gewoon perfect staat. Maar dat rotbed gaat écht niet mee als ik ga verhuizen .
Twijfelaar kan ook nog.
pi_62206378
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan hier ook wel een 2 persoons bed hebben, dan moet ik m'n bank de deur uitgooien. Ik heb heel veel meubels op 14m2 weten te krijgen (de keuken is 6m2) maar een bank, grote tafel en een tweepersoons bed is te veel.
pi_62206408
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:58 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Twijfelaar kan ook nog.
Niks daarvan, ik wil wel relaxed liggen als mijn hier slaapt.

En dat is vaak. Bijna altijd.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:02:36 #50
163650 Greys
pi_62206457
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:55 schreef SHE het volgende:
DAMES:

Done! Check even mijn post met vraag aldaar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')