Jij hebt geen PMquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:31 schreef bluejean het volgende:
[..]
Daar heb ik ook op gereageerd. Maar als je 39e kandidaat bent en ze hebben 30 woningen te verhuren word je absoluut uitgenodigd hoor. Misschien wel de eerste 50 zelfs. Er zijn genoeg mensen die ergens op reageren, maar er uiteindelijk niet gaan wonen.
Zo en ontopic. Bij mij mogen er ook wel 5 kilo's af. Maar eerst eens wegen.
Was dat niet moeilijk? Ik vind lang stilzitten/staan al ergquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:36 schreef Tinkepink het volgende:De administratie is af
En ik heb twee tosti's en een banaan gegeten
(frustvoer). De "schade" valt niet mee en niet tegen, maar de kans bestaat dat ik zaterdag met de pet rondga
![]()
Weet je trouwens wat ik vroeger altijd deed als ik geld nodig had? Dan ging ik levend standbeeld spelen op een drukke winkelstraat. En een geld dat ik er mee ophaaldeMaarja, nu ben ik lang niet meer zo schattig en de markt met levende standbeelden is ook een beetje verzadigd
, dus die bedragen die ik er vroeger mee verdiende zijn nu niet meer haalbaar.
Ik was een heel lief schattig clowntje. Kreeg soms bloemetjes in mijn hand gedrukt en ook kinderen vonden mij liefquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:42 schreef Anosmie het volgende:
Meen je dat Tink? Jij een levend standbeeld?
Ik ben bang voor zulke lui. Loop altijd met de grootst mogelijke boog (liefst even oversteken) om ze heen..
Dat konijn was de mascotte van ons groepje bij de introductie van mijn 1e studentenverenigingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:43 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Ben net wakker en m'n accu is weer enigszins opgeladen.
Nu ik dat zeg moet ik meteen denken aan:
[ afbeelding ]. Nu even bijlezen en dan aankleden en even een frisse neus halen. En Mark de oren van het hoofd tetteren over de geweldige vacature die ik heb gezien
.
Ik had gereageerd op die woningen van 30m2, maar was daar 60e kandidaat (van de 166, pff!)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij hebt geen PM
Welke positie had jij?
Dat vind ik ook bah, maar ik vind de smaak wel jummie, dus ik snij ze gewoon doormidden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind cherrytomaatjes trouwens echt afschuwelijkIk ben geen fan van rauwe tomaat, uberhaupt, maar dat vieze knappende gevoel als je op een cherrytomaatje bijt
en dan vervolgens die ejaculatie van van die waterige pitjesmeuk
Oh ja hoor, ik woon hier heel prettigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
O wat spannend, Ewelina! Hopelijk lukt het alsnóg! Wel stom van die maten, maar 20,6 is toch ook wel te doen? En alles is wel spiksplinternieuw.
Succes met je rosbief, Greyssie.
En nee, nog geen nieuws uit Amersfoort![]()
Tja, ik weet het niet. Ik zie nooit dat ik een stuk ben opgeschoven in de ranglijsten na de eerste reactiesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:47 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ik had gereageerd op die woningen van 30m2, maar was daar 60e kandidaat (van de 166, pff!). Daar waren overigens maar 20 exemplaren van. Maar goed, eigenlijk wil ik helemaal niet meer op kamers, dus zo'n ramp is het niet.
Maar het moet vast erg raar lopen wil jij nu geen woning aangeboden krijgen hoor! Dus alvast een beetje blij zijn mag best.
Oh, jullie komen toch langs op mijn verjaardag?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:55 schreef SHE het volgende:
DAMES:
RESTAURANT LOKATIE IS GEWIJZIGD VOOR AANSTAANDE ZATERDAG!
RAADPLEEG MEETING TOPIC, ASAP
IK MOET HET MENU DOORGEVEN!
Twijfelaar kan ook nog.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
O ja, ik wil ook eindelijk mijn éénpersoonsbed met zwakke lattenbodem eens dumpen. In theorie kán ik hier wel een tweepersoonsbed hebben, maar dan moet ik wel flink schuiven met de rest van de meubels
, terwijl alles gewoon perfect staat. Maar dat rotbed gaat écht niet mee als ik ga verhuizen.
Ik kan hier ook wel een 2 persoons bed hebben, dan moet ik m'n bank de deur uitgooien. Ik heb heel veel meubels op 14m2 weten te krijgen (de keuken is 6m2) maar een bank, grote tafel en een tweepersoons bed is te veel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
O ja, ik wil ook eindelijk mijn éénpersoonsbed met zwakke lattenbodem eens dumpen. In theorie kán ik hier wel een tweepersoonsbed hebben, maar dan moet ik wel flink schuiven met de rest van de meubels
, terwijl alles gewoon perfect staat. Maar dat rotbed gaat écht niet mee als ik ga verhuizen.
Niks daarvan, ik wil wel relaxed liggen als mijnquote:
Done! Check even mijn post met vraag aldaarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:55 schreef SHE het volgende:
DAMES:
RESTAURANT LOKATIE IS GEWIJZIGD VOOR AANSTAANDE ZATERDAG!
RAADPLEEG MEETING TOPIC, ASAP
IK MOET HET MENU DOORGEVEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |