Je moet: misschien zeggen, dan kan je je nog bedenken!!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik sla over, maar als er ooit een sushimeet in Brussel komt ben ik er wel bij
Oke. Ik kom. Ik heb alleen één verzoek: géén foto's. Ik hoef niet zo nodig met mijn hoofd op internet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:41 schreef Vivi het volgende:
Ik wil dat Conleche ook kan, dus de 11e. Saillant detail is dat dat een dag na mijn verjaardag is, dus jullie moeten allemaal cadeau's meenemen. En we gaan naar Pop in Utreg, centraal, en Mexicaans.
Slotje!
Nee! Afmelden op het laatste moment is leuker!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet: misschien zeggen, dan kan je je nog bedenken!!!!
Je kan je hoofd toch verschuilen achter een reusachtige sombrero?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. Ik kom. Ik heb alleen één verzoek: géén foto's. Ik hoef niet zo nodig met mijn hoofd op internet.
Ik vind ze altijd prima te drinken in Utrecht heurquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Vivi: ik weet niet in hoeverre Popo een 'keten' is, maar de cocktails in Den Haag zijn waardeloos
Oh ja, en dit, dus alleen foto's bij binnenkomst, en niet na het zuipen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:48 schreef conleche het volgende:
Ik wil best met m'n hoofd op internet, maar alleen als ik er niet op sta als een idioot, dus gaarne van te voren inzage! Anders is de sombrero-oplossing voor mij ook wel een optie!
Ze hebben ook lekkere salades, met geitenkaas en avocado enzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:55 schreef loveli het volgende:
Op zich leuk, alleen weet ik niet of mijn lijf mexicaans voedsel trekt.
Ik zal je expres niet de link geven naar het CUL-SC-Tapas-en-Cosmo's-dames-meettopicquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja, en dit, dus alleen foto's bij binnenkomst, en niet na het zuipen.
Kom je ook? Ik had je even over het hoofd gezien terwijl ik dacht dat ik het andere topic toch goed doorgescrolld hadquote:
foto's kunnen nooit weergeven hoe erg het was, daar moet je bijgeweest zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zal je expres niet de link geven naar het CUL-SC-Tapas-en-Cosmo's-dames-meettopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |