Lekker!! En heel donkergrijs, dat was ook tof!! En bij de gebakken groenten dacht ik nog aan je: ik dacht, dan pest CF me tenminste niet meer met m'n 26 grammetjes groentenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga een klein handje chips met tomatendip nemenEn een glas rode wijn. En heel hard zingen om wat calorietjes te verbranden
Lekker gegeten man, conleche! Nice! Hoe was het sesamijs nou?
En wat win ik dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, ik was wel vol eiks. Maar wel licht verteerbaar natuurlijk en we aten vroeg voor mijn doen dus vandaar!
En SHE: ik denk dat wat betreft de looks je ons allen gaat overtreffen hoor, als ik zo die foto van jou laatst zag!
Alhoewel bij de tettencontest Greys gaat winnen probably en ik bij wie de oudste is. (Die wedstrijd had ik liever verloren trouwens, maar dit terzijde
Nee gisteren zonder!! En er zitten er nog een paar in, die moet ik morgen niet vergeten, goed dat je ze ter sprake brengt!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:35 schreef Greys het volgende:
Heb je die garnalen eigenlijk wel nog opgegeten Co? Die nog in je koelkast lagen?
Met tempurajasje?
JIJ bouwt de grootste drol van ons allemaal op de stoep van Popocatepetl, jeweetzquote:
En dat. Natuurlijk.quote:
Is jouw broertje ook zo knap? En hoe oud? Misschien wat voor Merel??quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou idd, mijn broertje kwam zowat klaar achter me toen hij die foto zag
Jaaaa...Foto!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Is jouw broertje ook zo knap? En hoe oud? Misschien wat voor Merel??
Lilah is toch niet harig?quote:
Wel, ze heeft echt zo'n uberwoeste haardos. Waardoor ze er veel ouder uitzietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Lilah is toch niet harig?
Volgens mij is ze vooral groot. Een soort babyV6, executive uitvoering
Nou, aan dat kapsel te zien krijgt ze later net zo'n bos als jij!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Lilah is toch niet harig?
Volgens mij is ze vooral groot. Een soort babyV6, executive uitvoering
Hoi, welkom enzo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:02 schreef NieTTus het volgende:
Ik moet nu toch echt die laatste kilo's kwijt.. dus kom hier af en toe ook maar meedoen, om de stok achter de deur te hebben.. Door hormoontjes heul veul aangekomen (bijna 18 kilo..) maar alles er weer af!Zat met mijn 1.70 paar weken terug keurig rond de 60 kg (wil naar 58!), maar gestopt met roken, en ineens staat de teller op 69
(en ik ben echt niet meer/anders gaan eten..., oke borrels in het weekend, soms doordeweeks, maar dat deed ik altijd al.. Las hier al Wodka, dus dat gaan we dan maar drinken...)
Doe 3 keer per week hardlopen, 1 keer pumpen en ik probeer een keer spinning te doen, maar aangezien ik spillepoten heb en alles rond de buik / op den tieten zit, kreeg ik bij de sportschool advies wat meer op kracht (en dan vooral benen) te gaan trainen, dus dat gaan we dan maar doen op die ene dag...
Dus hoiik kom hier af en toe ook maar wat posten
Aardig zijn wijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:47 schreef conleche het volgende:
O ja Niettus, welkom! Ik wist dat ik iets vergeten was!!
Mijn broertje en zijn vriendin:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Is jouw broertje ook zo knap? En hoe oud? Misschien wat voor Merel??
Het is me er eentje idd. Gek genoeg ook vreselijk onzeker, anorexisch..the whole shebang. Maar ze is superzoet en zachtaardig, net als mijn broertje trouwens. Heeft ook een heel zacht karakter.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
Leuk broertje. Jammer van die blonde bimbovriendin
Ik heb een foto van haar in bikini van afgelopen zomervakantie...als ik zin heb om te snacken kijk ik ernaarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:55 schreef Greys het volgende:
Wat ontzettend irritant dat die vriendin er zelfs in een joggingbroek beeldig uitziet, met bijpassend gekleurde wangen en lippen
Hell yeah, mijn vader en ik hebben de looks in de familiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:54 schreef conleche het volgende:
Dat zijn 2 vriendinnen toch???![]()
Respekt voor de 2e foto, maar ik geloof dat de meeste looks naar z'n zussie zijn gegaan......
Ik doe met je mee (and I raise you five suikerpinda'squote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:59 schreef SHE het volgende:
Zei ze, terwijl ze haar snuit vol met katjang penis propte ...
Yep, is dezelfde. Ik heb er nog duizend in deze reeks, maar aangezien ik jullie de zins des levens niet wil ontnemen ga ik ze niet posten.Via hyves kun je de rest zienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef Greys het volgende:
Is dat nou echt steeds hetzelfde meisje?
Maar nu is het officieel, na deze foto. Ik haat haar.
Ze is bijna 23quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:04 schreef Vivi het volgende:
Bah! Ze wordt vast vet. op haar 23e verjaardag ofzo. Ineens.
Ik wel qua dun, maar toen was ik zo plat als een plank.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:04 schreef conleche het volgende:
Ik heb er volgens mij nooit zo uitgezien, ook niet toen ik 14 was
Jawel, jawel! Bij d'r vrienden. En ze is pas 20 SHE!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:06 schreef vamperotica het volgende:
Ik zie niets op je haaifs SHE...
Edit
Ow wacht dan moeten we natuurlijk eerst vriendjes zijn!![]()
Aha!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel, jawel! Bij d'r vrienden. En ze is pas 20 SHE!
* Gevorderde Haifs-stalker is
Dan zit ze toch neit zover van 23?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel, jawel! Bij d'r vrienden. En ze is pas 20 SHE!
* Gevorderde Haifs-stalker is
SHE heeft maar 2 piccaas in d'r haifs, en die zijn nog hetzelfde ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:08 schreef Greys het volgende:
Ik zag gisteren maar 1 foto op SHE dr haifs, dus het moet vast de haifs van die blondie zijn waar we moeten zoeken. Maar ik doe het niet, want dan smaken mijn katjangs en suikerpinda's niet meer
Dat bedoel ik, in 3 jaar tijd kan ze drie keer verdubbelen in omvang!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan zit ze toch neit zover van 23?
Tijd genoeg voor die reet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |