abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:54:23 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62212985
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
Zo lang je er dan maar lekker van geniet Tink!

Dat vind ik altijd zo treurig he... mensen die zichzelf tegoed doen aan lekkere dingen en zich er vervolgens enorm rot door gaan zitten voelen en zichzelf schuldgevoelens aan gaan zitten praten. Dan heb je er dus ook nog eens geen enkele lol aan.

So, way to go!
Nu nog een ijsje, en dan is het mooi geweest.

Wb katten: de plantenspuit doet het altijd goed, maar ook laten schrikken met een hard geluid (bijv. een toeter) kan soms helpen om ongewenst gedrag af te leren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:57:14 #152
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62213085
Ik was bijna verantwoord vandaag

O: niks
L: salade met tonijn
T: gegrilde kipfilet
D: hele grote bak salade met shoarmavlees en cheddar
Straks nog katjang penis en ik red mijn kcal net.

Ik moet ook maar eens repen in huis halen, want ik sla teveel maaltijden over lately en dat is pure luiheid
pi_62213186
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef SHE het volgende:
Ik was bijna verantwoord vandaag

O: niks
L: salade met tonijn
T: gegrilde kipfilet
D: hele grote bak salade met shoarmavlees en cheddar
Straks nog katjang penis en ik red mijn kcal net.

Ik moet ook maar eens repen in huis halen, want ik sla teveel maaltijden over lately en dat is pure luiheid
Jaja, bijna.
pi_62213282
Ewelina: die plattegrond van die woning lijkt echt sprekend op de woning die ik binnenkort krijg op de Uithof!
Waar ligt die van jou? Nouja, hopelijk binnenkort van jou tenminste.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_62213332
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:51 schreef YPPY het volgende:
Het sporten is zeker lastig nu Liejannuh? Voorheen had je al lekker veel met het fietsen elke dag, dat zul je nu wel missen.
Het is echt dramatisch. Ik kom echt zelden aan sporten toe.
Lange dagen, vaak laat thuis en dan wil ik eten en dan zit sporten er niet meer in.
Gelukkig ga ik over 2,5 weken op vakantie.
pi_62213340
Trouwens, 'katjang penis'?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:04:57 #157
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62213350
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:59 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Jaja, bijna.
Naja, in principe is ie netjes..alleen iets te weinig. Maar dat gaan we zo maar eens compenseren.
pi_62213357
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ewelina: die plattegrond van die woning lijkt echt sprekend op de woning die ik binnenkort krijg op de Uithof!
Waar ligt die van jou? Nouja, hopelijk binnenkort van jou tenminste.
Amsterdam, in Bos en Lommer.

Jij hebt een appartementje in Casa Confetti gekregen?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:05:31 #159
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62213363
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:04 schreef Isegrim het volgende:
Yup. Is lekkerder dan pedis
pi_62213371
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:04 schreef Isegrim het volgende:
Freudiaanse verspreking?
pi_62213421
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Amsterdam, in Bos en Lommer.

Jij hebt een appartementje in Casa Confetti gekregen?
Yep. In eerste instantie was ik ook niet hoog genoeg geëindigd, maar er waren toch een paar mensen die intussen al iets anders hadden of hem toch te klein vonden ofzo. Hopelijk gebeurt dat bij jou ook.
* Mini_rulez gaat verder duimen, nu voor Ewelina én Vik.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:10:43 #162
163650 Greys
pi_62213518
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Naja, in principe is ie netjes..alleen iets te weinig. Maar dat gaan we zo maar eens compenseren.
Kunnen Katjangs echt in een verantwoord lijstje ja?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62213544
En cheddarkaas?
pi_62213682
Ik had gister echt zo'n dag dat ik echt óveral zin in had en dan ook de enorme drang hebben dat op te eten. Ik pijnig mezelf dan altijd en ga in CUL lezen Vandaag weer een braaf dagje, niet SHE proof wegens diner helaas, maar 't moest even snel.

Ontbijt: 2 boterhammen met 1 gebakken ei
Lunch: 1 boterham rosbief, 1 kippensoep
Tussendoor: 1 boterham rosbief
Diner: Chicken tonight, rijst, kip, wokgroente
Tussendoor: 1 banaan
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:18:33 #165
331 Merel
Be here now.
pi_62213809
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:10 schreef Greys het volgende:

Katja's zijn in ieder geval heel verantwoord
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:19:28 #166
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62213855
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:11 schreef Isegrim het volgende:
En cheddarkaas?
Sure, als nauwelijks carbs eet wel. Zoals je ziet heb ik praktisch geen KH's gegeten, die ik heb gegeten kwamen uit groenten en dan mag je wel cheddar, vlees en andere vette dingen.
Als je mijn schema's volgt mag je dit overigens niet doen, want ik heb er wel meerdereKH's in evrwerkt.
Dan toch zulke kaas eten ( net als geitenkaas/volvette kaas etc ) is gewoon zonde, want die gaan direct naar je reet.

Ik eet nu een maand heel streng low carb, want ik ben al maanden uit de roulatie door mijn poot en dus weer vreselijk aan het jojo-en geweest.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:21:06 #167
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62213915
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je net als Co, weinig overdag eet of netjes low carb..dan kan je die katjangs hebben.
Daarom is de manier waarop Co het aanpakt ook heel slim, ze weegt alles af tot op de gram en bewaart de meeste kcal voor de avond.
Daarbij eet ze heel netjes KH-arm, waardoor de vetten en eiwitten als eerst aangesproken worden en niet de carbs.

Daarom is het ook zo'n mager scharminkel
pi_62214063
Hoe krijgt iedereen het toch voor elkaar normaal te slapen als er ook een ander in bed ligt. Ik kan het echt nog steeds niet. Ben een enorme draaikont, heb het altijd koud (wil veel deken) en de ander ligt altijd in de weg. Zelfs in het 1,5persoonsbed van mijn vriend. Maar hij had dan ook maar 1 deken, heb er zelf maar een tweede bijgelegd. En een eigen kussen. Nu gaat het redelijk, maar word iedere keer dat ik wil omdraaien (20x per nacht) wakker . In zijn armen in slaap vallen doe ik ook wel eens, maar na 10 min slapen wring ik me daar ook wel weer uit . En soms komt de kat erbij liggen, dan is er helemaal geen ruimte meer.

Trainen ging brak . Stijl enzo ging wel goed, maar ik kan mijn enkel nog steeds niet goed bewegen. En het doet pijn als ik alleen al de banden wil aanspannen ... zelfs in de lucht trappen doet pijn, heb ik nog niet eens een kussen geraakt vandaag. Zo deprimerend. Mijn enkel is nog steeds stuk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:27:28 #169
331 Merel
Be here now.
pi_62214119
Ik kan met McSex zelfs zonder problemen een kussen delen. Ik ben zo'n klefferd

Hé SHE, ik heb vandaag de sportschooljongen in z'n gezicht moeten spugen Enige manier om daar spekkies te meten is met zo'n onbetrouwbaar weegschaalgeval. Geef nog eens dat lijstje van punten die ik dan moest meten? Dan ga ik dat morgen even doen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:28:23 #170
331 Merel
Be here now.
pi_62214151
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:25 schreef Chicolate het volgende:
Trainen ging brak . Stijl enzo ging wel goed, maar ik kan mijn enkel nog steeds niet goed bewegen. En het doet pijn als ik alleen al de banden wil aanspannen ... zelfs in de lucht trappen doet pijn, heb ik nog niet eens een kussen geraakt vandaag. Zo deprimerend. Mijn enkel is nog steeds stuk .
Moet je dan niet eerst nog wat langer rust nemen voordat je weer gaat trainen..?
pi_62214206
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Plantenspuit al geprobeerd? Meeste katten hebben er een gruwelijke hekel aan.

Behalve die van Greys, want die houdt van water
Al geprobeerd en ze vind het ook niet leuk, maar toch zit ze een minuut later weer op de keuken!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:30:07 #172
163650 Greys
pi_62214218
Toffe film zeg, Walk the Line, over Johnny Cash
Nooit gedacht dat ik Joaquin Phoenix nog eens woest aantrekkelijk zou vinden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62214266
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:51 schreef Greys het volgende:

[..]

We hebben Boris pas twee weken uit het asiel (je hebt de foto's toch wel gezien die ik inmiddels over heel Fok! gespamd heb he? ) dus het is nog even rommelen met regels.
Maar als ik bezig ben met eten en hij springt er op om te komen kijken, zet ik hem met een ferm 'NEE!' terug op de grond. En na dat een keer of 4 gedaan te hebben begint het te werken, want als hij nu zijn pootjes klaarzet om op het aanrecht te gaan springen en ik zeg 'Uh!!!' met een waarschuwend vingertje ( ) dan druipt hij af.

Geen idee echter wat hij doet als ik er niet ben. Maar dan staat er dus geen eten op het aanrecht.
En ik ben zelf ook een doos, want ik zet hem er af en toe zelf op als hij uit de stromende kraan mag drinken, want dat vindt hij het lekkerst. Zo leert hij het nooit natuurlijk.
Tuurlijk heb ik de foto's gezien Ik hanteer dezelfde methode als ik in de keuken sta en dat werkt prima. Maar als we gewoon op de bank zitten springt ze er heel vaak op. Geen etensresten of dergelijke (nouja, heel af en toe).
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:31:43 #174
331 Merel
Be here now.
pi_62214282
Ik vind Reese Witherspoon zo leuk Ondanks die kin zelfs
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:32:23 #175
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62214309
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:27 schreef Merel het volgende:
Ik kan met McSex zelfs zonder problemen een kussen delen. Ik ben zo'n klefferd

Hé SHE, ik heb vandaag de sportschooljongen in z'n gezicht moeten spugen Enige manier om daar spekkies te meten is met zo'n onbetrouwbaar weegschaalgeval. Geef nog eens dat lijstje van punten die ik dan moest meten? Dan ga ik dat morgen even doen
je biceps, spanwijdte schouders ( van punt tot punt ), je taille ( smalste deel ), je heupen ( breedste deel ) je dijen ( breedste deel ), boven de knie en je kuiten
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:33:24 #176
163650 Greys
pi_62214337
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:31 schreef Merel het volgende:
Ik vind Reese Witherspoon zo leuk Ondanks die kin zelfs
En de chemistry tussen die twee
Maar Joaquin is echt dropdead geil, sekseh, heet en stomend in deze film. Terwijl ik hem niet mooi vind ofzo

* Greys weer even verder gaat kwijlenkijken op RTL8.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62214378
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Merel het volgende:

[..]

Moet je dan niet eerst nog wat langer rust nemen voordat je weer gaat trainen..?
3 weken rust gehad . En ik had al enkelversteviging om. Ik vond het wel weer tijd eigenlijk .
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:34:46 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62214384
Ik verdwijn ook naar de tv na de beschrijving van Greys.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:36:08 #179
331 Merel
Be here now.
pi_62214448
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:34 schreef Chicolate het volgende:

Ik vond het wel weer tijd eigenlijk .
Maar je lijf blijkbaar nog niet!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:52:54 #181
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62215097
Het is een leuke film. Vooral ook door de muziek, dat wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:55:25 #182
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62215188
Ik heb hem al gezien op Film1 . En ik vond hem stom.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62215229
Jeej, het laatste stuk appeltaart is op, nu kan ik weer serieus verder.
Normaal ben ik best sterk, maar als mijn moeder met appeltaart komt kan ik echt geen nee zeggen. Wil ik niet eens.

Ik heb besloten om maar eens geen koffie en koolzuur meer te drinken, in de hoop dat ik dan minder last krijg van mijn buik. Nu vraag ik me alleen af hoe ik zonder koffie en cola de rest van mijn mastercursus ga overleven...
pi_62215233
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die sloopwoningen?

Ja, ik kan sowieso wel aan een kamer komen, maar ik wil echt zelfstandig. Ik heb 2 katten en die wil ik echt niet wegdoen.
Geldt ook voor mij en mijn harig monster ( ), maar juíst op die zelfstandige woningen doelde ik in mijn vorige post. Die kamers gaan meestal naar mensen die staan ingeschreven vanaf 2000, oid.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:59:58 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62215377
Walk the line is idd een geweldige film . Ik heb nog geen mail gehad, dus ik heb hen gewoon even gemaild. Hopen dat ze dat niet opdringerig vinden, maar hallo, ik kan echt niks zolang ik in onzekerheid zit. Als ik weet of het wel of niet doorgaat kan ik iig op zoek gaan naar werk .
Dadelijk slapen. Ben niet echt moe, maar ik ga toch. Kan wel wat extra slaap gebruiken. Heb zondag en gisteren ook al een middagslaapje gedaan . En ik ben dan zogenaamd een jong, snel, wild ding. Ok .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:02:52 #186
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62215510
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Vakantie
Redneckssssss
pi_62215532
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:56 schreef bluejean het volgende:

[..]

Geldt ook voor mij en mijn harig monster ( ), maar juíst op die zelfstandige woningen doelde ik in mijn vorige post. Die kamers gaan meestal naar mensen die staan ingeschreven vanaf 2000, oid.
Hmm, ik heb anders een studio aan de Van Hallstraat (Lanoyhofje) van 18m2 en een woning in Uilenstede van 36m2 naar mensen zien gaan met een inschrijvingsdatum uit 2003.

Maar je moet inderdaad vaak een wachttijd hebben die langer is dan de gemiddelde studieduur
pi_62215868
Je moet gewoon een beetje geluk hebben, dat een woning niet zo populair is of dat er toevallig wat minder mensen reageren. In mijn geval was het dat er een aantal woningen tegelijk werd opgeleverd.

Maar het blijft een ramp, een betaalbare starterswoning vinden in de Randstad.
pi_62216172
Bij deze woning werden er 700 in 1 klap opgeleverd, dus je hoefde heel weinig inschrijfduur te hebben. Toen stond ik op plaats 23 van de 460. Nu op plaats 39 van de 300.

Ik wou dat het omgekeerd was

Het scheelt wel dat het campuscontract is ingevoerd, heel vaak bleven mensen toch zitten.
pi_62216833
Daar ben ik alweer! Heb heel gezond en verantwoord gegeten en hoewel ik graag m'n keukenweegschaal had meegenomen, toch maar thuisgelaten, dus vandaag weet ik niet precies de calorieen. Ik heb gegeten een zeewiersalade, die groene boontjes met zout, sashimi van zalm en een portie met gebakken groenten. En 1 hapje zwartsesamzaadijs om te proeven en 1 hapje met groenethee ijs ook voor de smaak. Erbij een half kruikje sake en een groene thee. Heel netjes al zeg ik het zelf. Denk wel dat ik vanavond nog iets van een bak kwark neem oid, want ik denk dat ik nu net aan de duizend cal. kom.

SHE, thanks voor het compelement Maar een mager scharminkel ben ik nu ook weer niet hoor. D'r zit overal nog een fijn laagje spekkies
pi_62216865
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:21 schreef Ewelina het volgende:
Bij deze woning werden er 700 in 1 klap opgeleverd, dus je hoefde heel weinig inschrijfduur te hebben. Toen stond ik op plaats 23 van de 460. Nu op plaats 39 van de 300.

Ik wou dat het omgekeerd was

Het scheelt wel dat het campuscontract is ingevoerd, heel vaak bleven mensen toch zitten.
Weet je eigenlijk wanneer die woningen weer worden aangeboden, en of het dan wel een campuscontract is? Waar jij nu zit, is waar ik het liefst terecht zou willen komen. Ook omdat de UvA met mijn studie naar Science Park gaat midden 2010. Ben benieuwd of ze bewoners iets meer daarover vertellen .
pi_62216954
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar je lijf blijkbaar nog niet!
Nee dat blijkt . Dat vindt waarschijnlijk dat 3 maanden rust een stuk leuker is. Ik vind dat wat minder. Nu nog een tussenweg zien te vinden ... ik baal altijd zo, als ik wel de energie en motivatie heb om te sporten, maar mn lichaam me zo hard tegenwerkt. Ik wil voluit gaan. Of op zn minst gewoon in de lucht, zonder belasting, kunnen trappen zonder al pijn te hebben.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:51:48 #193
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62217300
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee dat blijkt . Dat vindt waarschijnlijk dat 3 maanden rust een stuk leuker is. Ik vind dat wat minder. Nu nog een tussenweg zien te vinden ... ik baal altijd zo, als ik wel de energie en motivatie heb om te sporten, maar mn lichaam me zo hard tegenwerkt. Ik wil voluit gaan. Of op zn minst gewoon in de lucht, zonder belasting, kunnen trappen zonder al pijn te hebben.
rust nemen is absoluut het allerbeste Chico! Ooit eens niet gedaan nadat ik door m'n enkel was gegaan, en een tijd doorgegaan met flink intapen en braces enzo. Een jaar uit de roulatie geweest, en dat is zo ontzettend frustrerend!

zo. Ik duik m'n bed in met een volkskrant magazine (Die m'n moeder me toestuurt), en daarna nog m'n boek! Trusten allemaal!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:54:04 #194
163650 Greys
pi_62217395
Co, wat keurig! En toch genoten!
Maar als je vanavond nog kwark neemt om aan wat meer calorietjes te komen... had je dan niet beter lekker wat meer sashimi enzo kunnen nemen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:14:53 #195
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62218123
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:39 schreef conleche het volgende:
Daar ben ik alweer! Heb heel gezond en verantwoord gegeten en hoewel ik graag m'n keukenweegschaal had meegenomen, toch maar thuisgelaten, dus vandaag weet ik niet precies de calorieen. Ik heb gegeten een zeewiersalade, die groene boontjes met zout, sashimi van zalm en een portie met gebakken groenten. En 1 hapje zwartsesamzaadijs om te proeven en 1 hapje met groenethee ijs ook voor de smaak. Erbij een half kruikje sake en een groene thee. Heel netjes al zeg ik het zelf. Denk wel dat ik vanavond nog iets van een bak kwark neem oid, want ik denk dat ik nu net aan de duizend cal. kom.

SHE, thanks voor het compelement Maar een mager scharminkel ben ik nu ook weer niet hoor. D'r zit overal nog een fijn laagje spekkies
Niks daarfun, ik zag je hopeloze poging je buik uit te zetten gisteren. Skinny biatch
Je bent de oudste en de slankste, god freaking damnit
En greys heeft grote tieten op een smal lijf

Serieus, waarom post ik hier nog

pi_62218389
Ik ga een klein handje chips met tomatendip nemen En een glas rode wijn. En heel hard zingen om wat calorietjes te verbranden

Lekker gegeten man, conleche! Nice! Hoe was het sesamijs nou?
pi_62218617
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
Co, wat keurig! En toch genoten!
Maar als je vanavond nog kwark neemt om aan wat meer calorietjes te komen... had je dan niet beter lekker wat meer sashimi enzo kunnen nemen?
Nou, ik was wel vol eiks. Maar wel licht verteerbaar natuurlijk en we aten vroeg voor mijn doen dus vandaar!

En SHE: ik denk dat wat betreft de looks je ons allen gaat overtreffen hoor, als ik zo die foto van jou laatst zag!
Alhoewel bij de tettencontest Greys gaat winnen probably en ik bij wie de oudste is. (Die wedstrijd had ik liever verloren trouwens, maar dit terzijde
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:31:48 #198
163650 Greys
pi_62218634
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga een klein handje chips met tomatendip nemen En een glas rode wijn. En heel hard zingen om wat calorietjes te verbranden

Oh en SHE, ik zal met mijn 'smalle lijf' even bij je op schoot komen zitten zaterdag.
Dan piep je wel anders
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:34:13 #199
163650 Greys
pi_62218707
En ja verdomme SHE, met je bambi ogen en je dropdead gorgeous kop met haar
Kots dus maar lekker op jezelluf ja
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62218721
Het is dus voor mij ook een +2000kcal dagje geworden, met hier het extra frustratielijstje:
- halve fles witte wijn (al greep ik steeds iets sneller naar mijn glas, dus misschien wel 3/4 fles)
- stukje gewone kaas
- vieze borrelnootjes, 50 gram
- gewone nootjes, 1 ons
- pepernoten met cocola eromheen
Nu weer het gebruikelijke nachtje met halverwege wakker schieten en denken: "Het moet allemaal anders!" nog doorkomen, en dan morgen weer een nieuw begin. Zucht.

Ik kreeg vreemd genoeg al wel vanavond om half 10 nog een email van een andere opdrachtgever met een kleine opdracht, dus het schip is nog niet helemaal gestrand. Maar dit soort ellende gebeurt nou net als je spaarpotje eigenlijk bestemd was voor de nieuwe keuken en je net vorige week een reisje naar Barcelona hebt geboekt .

Ongelooflijk hoe mijn er maar de moed blijft inhouden, plaatsvervangend voor mij, als ik het helemaal niet meer zie zitten. Maar ik weet eigenlijk niet of dat nou helpt. Of ik ben een ondankbaar sekreet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')