Er zijn iig ook mensen die van tevoren gaan borrelen. Sowieso Merel en ik en Moblo en Ewelina ws ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Borrelen op zich zou ik wel leuk vinden, maar mijn laatste bus zonder al te veel overstappen/reistijd vertrekt om 22.20.
Even van te voren borrelen lijkt me sowieso leuk!
Oh God, dan doe ik geen oog dicht. Ik slaap sowieso niet als ik tegen iemand aan lig. Best jammer, dus ik ga altijd maar op m'n eigen helft liggen. Hoe romantischquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik lig meestal met mijn vriend in een 1persoonsbed en dat vind ik toch ook best goed te doen
Natuurlijk ligt mijn 2persoons hemelbed beter
Die spleten zijn vervelend, daarom slapen we in hotels en zo ook altijd op 1 bed van het 2persoonsbed danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh God, dan doe ik geen oog dicht. Ik slaap sowieso niet als ik tegen iemand aan lig. Best jammer, dus ik ga altijd maar op m'n eigen helft liggen. Hoe romantisch.
Of zou het komen doordat we altijd in hotels slapen en ik altijd op de spleet tussen twee bedden beland?
Oh, dat klinkt wel goed inderdaad!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Een aantal van ons verzamelen alvast om 18:00 om wat te drinken ofzo, omdat we 20:00 zo laat vindenVan 18 tot 22 is toch wel de moeite waard?
Waarom is er geen biersmilie? Die had ik willen postenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zijn iig ook mensen die van tevoren gaan borrelen. Sowieso Merel en ik en Moblo en Ewelina ws ook.
Ik huil met je meequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:45 schreef Laureline het volgende:
Nu wil ik me het liefst zwaar bezatten, grote opdracht van een gezelschap waar ik eigenlijk ieder jaar voor word gevraagd gaat niet door, de regisseuze waar ze deze keer mee gaan werken heeft al een vaste kostuumontwerper. Het volslagen normaal dat zoiets gebeurt, maar waarom trek ik het me altijd zo aan?
![]()
In plaats van de gebruikelijke hoeveelheid drank ga ik me nu proberen eroverheen te zetten met een beetje kwark en nootjes, schrik ik tenminste niet ook nog wakker van de schuldgevoelens vannacht, buiten de gebruikelijke zeurverhalen, tegen mezelf dan, waar ik me mee wakker houd, dat het allemaal anders moet en dat ik niet meer weet waar we het geld vandaan moeten halen....
Nou, dat heb ik ook hoor. De enige keer dat ik en mijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh God, dan doe ik geen oog dicht. Ik slaap sowieso niet als ik tegen iemand aan lig. Best jammer, dus ik ga altijd maar op m'n eigen helft liggen. Hoe romantisch.
Of zou het komen doordat we altijd in hotels slapen en ik altijd op de spleet tussen twee bedden beland?
Je snapt wel dat je het nu erg aantrekkelijk maakt voor mij en Merel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik huil met je meeEn neem die borrel nu maar wel. Ik voelde me laatst een stuk beter toen ik drie calvados had gedronken na een dergelijk bericht. Niet dat het de volgende dag helpt om de dag lekker door te komen, maar het dempt iig een beetje
Leuk he, freelancen
![]()
In januari geloof ik, maar ik woon er inmiddels niet meer. Zit nu in een appartement in Noordquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Verzameladvertenties zijn idd ideaal, je hebt er veel minder wachttijd voor nodig.
De woningen aan de Stavangerweg verdwijnen toch ook volgend jaar?
Ja, al dat geromantiseer eromheen van mensen met vaste banen altijd. Hier hoor je tenminste de Waarheidquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je snapt wel dat je het nu erg aantrekkelijk maakt voor mij en Merel?.
ik heb vannacht met de duitser in een eenpersoonsbed geslapen. Niet te doen. Op een gegeven moment hebben we maar van plaats gewisseld, want hij dacht steeds dat hij uit bed ging vallen. Vervolgnes viel ik ook bijna 3x uit bed, en sliep hij prins heerlijk. Vanavond maar vroeg in m'n eigen bed. mijn bed is 1.40, en dat is precies goed. Je ligt niet mijlen van elkaar vandaan, maar je hebt wel je eigen plekje zonder elkaar continue aan te heoven raken..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die sloopwoningen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:10 schreef bluejean het volgende:
[..]
In januari geloof ik, maar ik woon er inmiddels niet meer. Zit nu in een appartement in Noord. Al wordt die binnenkort ook gesloopt. Misschien moet ik mijn eisen iets gaan bijschaven
.
Plantenspuit al geprobeerd? Meeste katten hebben er een gruwelijke hekel aan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Klinkt lekker Greys![]()
Zeg, hoe leer jij je kat aan dat hij niet op het aanrecht mag? Ons poesie is nu ongeveer 16 weken (6 weken bij ons) en ondeugend!En ze blijft dus maar op het aanrecht springen....
We hebben Boris pas twee weken uit het asiel (je hebt de foto's toch wel gezien die ik inmiddels over heel Fok! gespamd heb he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Klinkt lekker Greys![]()
Zeg, hoe leer jij je kat aan dat hij niet op het aanrecht mag? Ons poesie is nu ongeveer 16 weken (6 weken bij ons) en ondeugend!En ze blijft dus maar op het aanrecht springen....
Ik en Plukievriend ook. Na 5 jaar vallen wel nog steeds met de armen om elkaar heen in slaap. Slaapt toch het fijnst.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die spleten zijn vervelend, daarom slapen we in hotels en zo ook altijd op 1 bed van het 2persoonsbed dan
Vaak val ik in zijn armen in slaapja zelfs na bijna 1 jaar zijn we nog te romantisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |