abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:47:43 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62210798
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Borrelen op zich zou ik wel leuk vinden, maar mijn laatste bus zonder al te veel overstappen/reistijd vertrekt om 22.20.

Even van te voren borrelen lijkt me sowieso leuk!
Er zijn iig ook mensen die van tevoren gaan borrelen. Sowieso Merel en ik en Moblo en Ewelina ws ook .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:49:08 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62210847
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik lig meestal met mijn vriend in een 1persoonsbed en dat vind ik toch ook best goed te doen
Natuurlijk ligt mijn 2persoons hemelbed beter
Oh God, dan doe ik geen oog dicht. Ik slaap sowieso niet als ik tegen iemand aan lig. Best jammer, dus ik ga altijd maar op m'n eigen helft liggen. Hoe romantisch .

Of zou het komen doordat we altijd in hotels slapen en ik altijd op de spleet tussen twee bedden beland?
Niet meer actief op Fok!
pi_62210925
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh God, dan doe ik geen oog dicht. Ik slaap sowieso niet als ik tegen iemand aan lig. Best jammer, dus ik ga altijd maar op m'n eigen helft liggen. Hoe romantisch .

Of zou het komen doordat we altijd in hotels slapen en ik altijd op de spleet tussen twee bedden beland?
Die spleten zijn vervelend, daarom slapen we in hotels en zo ook altijd op 1 bed van het 2persoonsbed dan
Vaak val ik in zijn armen in slaap ja zelfs na bijna 1 jaar zijn we nog te romantisch

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_S op 07-10-2008 20:04:44 ]
pi_62210951
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Een aantal van ons verzamelen alvast om 18:00 om wat te drinken ofzo, omdat we 20:00 zo laat vinden Van 18 tot 22 is toch wel de moeite waard?
Oh, dat klinkt wel goed inderdaad!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62211159
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Er zijn iig ook mensen die van tevoren gaan borrelen. Sowieso Merel en ik en Moblo en Ewelina ws ook .
Waarom is er geen biersmilie? Die had ik willen posten
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:01:58 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62211301
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:45 schreef Laureline het volgende:
Nu wil ik me het liefst zwaar bezatten, grote opdracht van een gezelschap waar ik eigenlijk ieder jaar voor word gevraagd gaat niet door, de regisseuze waar ze deze keer mee gaan werken heeft al een vaste kostuumontwerper . Het volslagen normaal dat zoiets gebeurt, maar waarom trek ik het me altijd zo aan?

In plaats van de gebruikelijke hoeveelheid drank ga ik me nu proberen eroverheen te zetten met een beetje kwark en nootjes, schrik ik tenminste niet ook nog wakker van de schuldgevoelens vannacht, buiten de gebruikelijke zeurverhalen, tegen mezelf dan, waar ik me mee wakker houd, dat het allemaal anders moet en dat ik niet meer weet waar we het geld vandaan moeten halen....
Ik huil met je mee En neem die borrel nu maar wel. Ik voelde me laatst een stuk beter toen ik drie calvados had gedronken na een dergelijk bericht. Niet dat het de volgende dag helpt om de dag lekker door te komen, maar het dempt iig een beetje Leuk he, freelancen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62211307
Ik moet nu toch echt die laatste kilo's kwijt.. dus kom hier af en toe ook maar meedoen, om de stok achter de deur te hebben.. Door hormoontjes heul veul aangekomen (bijna 18 kilo..) maar alles er weer af! Zat met mijn 1.70 paar weken terug keurig rond de 60 kg (wil naar 58!), maar gestopt met roken, en ineens staat de teller op 69 (en ik ben echt niet meer/anders gaan eten..., oke borrels in het weekend, soms doordeweeks, maar dat deed ik altijd al.. Las hier al Wodka, dus dat gaan we dan maar drinken...)

Doe 3 keer per week hardlopen, 1 keer pumpen en ik probeer een keer spinning te doen, maar aangezien ik spillepoten heb en alles rond de buik / op den tieten zit, kreeg ik bij de sportschool advies wat meer op kracht (en dan vooral benen) te gaan trainen, dus dat gaan we dan maar doen op die ene dag...

Dus hoi ik kom hier af en toe ook maar wat posten
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_62211357
quote:

[..]

Nou, dat heb ik ook hoor. De enige keer dat ik en mijn goed geslapen hebben in zijn eenpersoonsbed (nu heeft ie een tweepersoons) is toen we allebei dronken waren

Friend request accepted
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:10:06 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62211530
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik huil met je mee En neem die borrel nu maar wel. Ik voelde me laatst een stuk beter toen ik drie calvados had gedronken na een dergelijk bericht. Niet dat het de volgende dag helpt om de dag lekker door te komen, maar het dempt iig een beetje Leuk he, freelancen
Je snapt wel dat je het nu erg aantrekkelijk maakt voor mij en Merel? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62211531
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:18 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Verzameladvertenties zijn idd ideaal, je hebt er veel minder wachttijd voor nodig.

De woningen aan de Stavangerweg verdwijnen toch ook volgend jaar?
In januari geloof ik, maar ik woon er inmiddels niet meer. Zit nu in een appartement in Noord . Al wordt die binnenkort ook gesloopt. Misschien moet ik mijn eisen iets gaan bijschaven .
pi_62211818
Nou vooruit. Proost, Tink. Op het vrije leven
pi_62211873
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je snapt wel dat je het nu erg aantrekkelijk maakt voor mij en Merel? .
Ja, al dat geromantiseer eromheen van mensen met vaste banen altijd. Hier hoor je tenminste de Waarheid
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:33:55 #138
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62212324
Verdorie! Doe eens wat langzamer posten, ik ben een halve kilo afgevallen. zeg niet wat er door de medicijnen aan is gekomen
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:35:13 #139
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62212368
quote:

[..]

ik heb vannacht met de duitser in een eenpersoonsbed geslapen. Niet te doen. Op een gegeven moment hebben we maar van plaats gewisseld, want hij dacht steeds dat hij uit bed ging vallen. Vervolgnes viel ik ook bijna 3x uit bed, en sliep hij prins heerlijk. Vanavond maar vroeg in m'n eigen bed. mijn bed is 1.40, en dat is precies goed. Je ligt niet mijlen van elkaar vandaan, maar je hebt wel je eigen plekje zonder elkaar continue aan te heoven raken..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62212517
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:10 schreef bluejean het volgende:

[..]

In januari geloof ik, maar ik woon er inmiddels niet meer. Zit nu in een appartement in Noord . Al wordt die binnenkort ook gesloopt. Misschien moet ik mijn eisen iets gaan bijschaven .
Die sloopwoningen?

Ja, ik kan sowieso wel aan een kamer komen, maar ik wil echt zelfstandig. Ik heb 2 katten en die wil ik echt niet wegdoen.
pi_62212537
Lekker stukkie oude kaas.
pi_62212592
Extra pure chocolade

Ik heb nu 3 stukjes op.

Rare dag vandaag qua eten. Vanochtend ontbeten met een wrap met chili, en als lunch ook een wrap met chili, een peer, en een bord sla. Hoezee
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:44:52 #143
163650 Greys
pi_62212666
Oeh lekker Ise, stukkie oude kaas

De rosbief was erg goed gelukt vanavond! Heerlijk rosé.
En nog wat stukje over voor morgen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:46:51 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62212734
Ik heb vandaag een >2000 kcal dag Net chinese pinda's gegeten, nu aan de calvados en een paar stukjes franse kaas. Dat doet een mens goed.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62212772
Klinkt lekker Greys

Zeg, hoe leer jij je kat aan dat hij niet op het aanrecht mag? Ons poesie is nu ongeveer 16 weken (6 weken bij ons) en ondeugend! En ze blijft dus maar op het aanrecht springen....
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:48:57 #146
163650 Greys
pi_62212798
Zo lang je er dan maar lekker van geniet Tink!

Dat vind ik altijd zo treurig he... mensen die zichzelf tegoed doen aan lekkere dingen en zich er vervolgens enorm rot door gaan zitten voelen en zichzelf schuldgevoelens aan gaan zitten praten. Dan heb je er dus ook nog eens geen enkele lol aan.

So, way to go!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62212836
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Klinkt lekker Greys

Zeg, hoe leer jij je kat aan dat hij niet op het aanrecht mag? Ons poesie is nu ongeveer 16 weken (6 weken bij ons) en ondeugend! En ze blijft dus maar op het aanrecht springen....
Plantenspuit al geprobeerd? Meeste katten hebben er een gruwelijke hekel aan.

Behalve die van Greys, want die houdt van water
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:51:34 #148
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62212893
Het sporten is zeker lastig nu Liejannuh? Voorheen had je al lekker veel met het fietsen elke dag, dat zul je nu wel missen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:51:35 #149
163650 Greys
pi_62212896
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Klinkt lekker Greys

We hebben Boris pas twee weken uit het asiel (je hebt de foto's toch wel gezien die ik inmiddels over heel Fok! gespamd heb he? ) dus het is nog even rommelen met regels.
Maar als ik bezig ben met eten en hij springt er op om te komen kijken, zet ik hem met een ferm 'NEE!' terug op de grond. En na dat een keer of 4 gedaan te hebben begint het te werken, want als hij nu zijn pootjes klaarzet om op het aanrecht te gaan springen en ik zeg 'Uh!!!' met een waarschuwend vingertje ( ) dan druipt hij af.

Geen idee echter wat hij doet als ik er niet ben. Maar dan staat er dus geen eten op het aanrecht.
En ik ben zelf ook een doos, want ik zet hem er af en toe zelf op als hij uit de stromende kraan mag drinken, want dat vindt hij het lekkerst. Zo leert hij het nooit natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62212933
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Die spleten zijn vervelend, daarom slapen we in hotels en zo ook altijd op 1 bed van het 2persoonsbed dan
Vaak val ik in zijn armen in slaap ja zelfs na bijna 1 jaar zijn we nog te romantisch
Ik en Plukievriend ook. Na 5 jaar vallen wel nog steeds met de armen om elkaar heen in slaap. Slaapt toch het fijnst. Vooral als je koude voeten hebt

Vanavond heb ik een broodje hamburger + 250 gram wortels gegeten. Het voelde en smaakte als snacken (de hamburger dan) maar op het beetje mayo na was het allemaal heel verantwoord, met sla, komkommer, ui en tomaat enzo. Ik ga vaker hamburgers eten zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')