Mijn bed is 2 meter, en dat is wel okay. Als ik op m'n buik lig, dan steken m'n voeten buitenboord. Maar tegenwoordig heb ik een dekbed van 2.20, en dat vind ik wel zo geweldig, altijd warme voeten! Heerlijk!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je baas dat ook?
@Ewelina, wij hebben zelfs een bed van 1.80 bij 2.20 en het bevalt geweldig![]()
Maar goed, wij zijn dan ook 1.82 en 1.98 dus bij 2.00 ligt MrG met zijn enkels buiten het bed.
Verzameladvertenties zijn idd ideaal, je hebt er veel minder wachttijd voor nodig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:03 schreef bluejean het volgende:
[..]
Bij verzamelreacties is de kans wel heel groot dat je opschuift. Verzameladvertenties zijn sowieso ideaal. Zo heb ik 4 jaar geleden zonder inschrijfduur gelijk een nieuwe woning aan de Stavangerweg gekregen. Dat waren nog eens tijden. Sta nu overigens ook 4 jaar ingeschreven.
Ik denk dat je pas echt een puike studentenkamer (lees: zelfstandig, centrum) kan krijgen als je al lang en breed bent afgestudeerd.
Maar ik blijf er bij dat je die kamer krijgt. Zo.
Ja, ik heb een te kort dekbed. Ik kan kiezen: óf m'n dekbed lekker hoog en koude voeten hebben, óf m'n dekbed normaal en warme voetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn bed is 2 meter, en dat is wel okay. Als ik op m'n buik lig, dan steken m'n voeten buitenboord. Maar tegenwoordig heb ik een dekbed van 2.20, en dat vind ik wel zo geweldig, altijd warme voeten! Heerlijk!
Nieuw dekbed kopenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een te kort dekbed. Ik kan kiezen: óf m'n dekbed lekker hoog en koude voeten hebben, óf m'n dekbed normaal en warme voeten.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, nee dat doe ik niet, bewust niet.
Soms zit ik er wel over te fantaseren hoe het zal zijn als ik daar woon en dan spreek ik mezelf meteen vermanend toe: "Wacht nou maar even af of je het krijgt."
Ik voel me nog steeds belabberd. Net even in de stad gegeten bij een Mexicaans tentje, maar het was maar matig allemaal, dus niet voor hh vatbaar wat mij betreft. Ik ga nu maar even bankhangen met een glasje sinaasappelsap, want ik ben écht niet gezellig.
Ja echt hoor! Ik kon verstaan wat ie zei. Het ging niet stiekem over m'n tieten ofzoquote:
Ja, ik kan kiezen: óf naar de meet óf een nieuw dekbed kopen. Wat zal ik doen?quote:
Verstandigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, nee dat doe ik niet, bewust niet.
Soms zit ik er wel over te fantaseren hoe het zal zijn als ik daar woon en dan spreek ik mezelf meteen vermanend toe: "Wacht nou maar even af of je het krijgt."
Ik voel me nog steeds belabberd. Net even in de stad gegeten bij een Mexicaans tentje, maar het was maar matig allemaal, dus niet voor hh vatbaar wat mij betreft. Ik ga nu maar even bankhangen met een glasje sinaasappelsap, want ik ben écht niet gezellig.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik kan kiezen: óf naar de meet óf een nieuw dekbed kopen. Wat zal ik doen?
* Viking84 denkt hard na.
Ik kan me amper nog herinneren hoe het er ook alweer uit zag, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Verstandig
Ik weet dat het niet goed is, en toch doe ik hetAlleen had ik het al in 2 minuten uitgedacht
Ja duh, dan welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, als je verhuist, zou ik wel een nieuw dekbed kopen. Nieuw bed, nieuw dekbed. Een 1-persoons dekbed op een kingsize bed staat ook zo lullig.
Tuulk kom ik. Ik ben wel een schijterd, dus het zou echt wat voor mij zijn om me toch terug te trekken, maar dat heb ik mezelf verboden. Ik ga nu eens níet doen wat ik altijd al doequote:Maar je moet naar de meet komen. Daar heb ik me op verheugd.
Lolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:29 schreef mspoez het volgende:
tuhvuhpuh
op weg naar zolder om te zien of haar overbodig geworden groooooooote dekbed er nog ligt dat ze dan kan opsturen naar Viking zodat die naar de meet kan en voorlopig even een dekbedje heeft
Ik ga ook niet al te laat weg, dus je bent niet de enige die vroeg weg moet. Ik moet de trein van uiterlijk 22:50 hebben en ik ga niet ook nog borrelen oid na het eten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Gooooood evening![]()
Ik heb de meetingupdate gelezen, klinkt leuk hoorIk moet denk ik al wel rond een uurtje of tien weg, is het de moeite denken jullie?
Borrelen op zich zou ik wel leuk vinden, maar mijn laatste bus zonder al te veel overstappen/reistijd vertrekt om 22.20.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet al te laat weg, dus je bent niet de enige die vroeg weg moet. Ik moet de trein van uiterlijk 22:50 hebben en ik ga niet ook nog borrelen oid na het eten.
@mspoez: Heel lief!. Dank je wel voor het aanbod, maar ik red me nog wel even met wat ik nu heb
. Mocht daar snel verandering in komen, dan pm ik je nog wel even, ok?
.
Een aantal van ons verzamelen alvast om 18:00 om wat te drinken ofzo, omdat we 20:00 zo laat vindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Gooooood evening![]()
Ik heb de meetingupdate gelezen, klinkt leuk hoorIk moet denk ik al wel rond een uurtje of tien weg, is het de moeite denken jullie?
Ik lig meestal met mijn vriend in een 1persoonsbed en dat vind ik toch ook best goed te doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:17 schreef Merel het volgende:
Ik hou trouwens van smalle bedjes, 1,40 is zat! Lekker dicht bij elkaar liggen, ik ben een klefferd in bedOf gewoon een twijfelaar, helemaal gezellig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |