Nou, ik dus ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niks daarvan, ik wil wel relaxed liggen als mijnhier slaapt.
Omdat ik éindelijk een excuus heb gevonden voor het maken van die taart.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:16 schreef Ewelina het volgende:
Ise, waarom heb je het Death by chocolate topic geuptNu wil ik chocola
Mijn wekker ging twee uur eerderquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Net zo'n joekel als je eerder gisteravond al postte?. Kut is dat hè. Ik lees sollicitatiebrieven en sollicitatiemails tig keer door, maar ik ontdek de fouten pas als de brief al verstuurd is
.
Er is iets mis gegaan met m'n wekker, dus ik stond vanochtend een uur te vroeg naast m'n bed. En dat terwijl ik al zo vroeg op moet altijd
. Dus ik ga nu een bak thee zetten en even genieten van de rustige, vroege uurtjes
.
Je kan ze tot de wortel snoeien, dan groeien ze volgend jaar gewoon weer mooi terugquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind die pluimen heel leuk, maar ze staan op een hele onhandige plaats en zijn volledig uit hun proportie gegroeid. dus ik vrees dat ze wel weggaan,maar misschien plant ik nieuwe iets meer naar de hoek toe.
ALS ik ga verhuizen dan neem ik een bed van 180 bij 200.quote:
Half uur wachten anders ga je kotsenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Vanavond weer wegen
Hey even een vraagje over eten na het sporten. Is het nou goed of slecht om direct na het sporten wat te eten, afvaltechnisch gezien?
200 is ook minimaalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een vleesthermometer
En ik doe niet mee met de '200 gram groente'-hype; ik ben ervan overtuigd dat je veel meer moet eten dan dat.
Vond je baas dat ook?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:32 schreef mordradead het volgende:
Mijn wekker ging een uur later, vet relaxed een aanrader!
Mr PF heeft dat bed en ook met aqua muur.. Mijn nieuwe kamer wordt ook met dat bed en aqua! GMTA of zooquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
ALS ik ga verhuizen dan neem ik een bed van 180 bij 200.
Deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39849799
Past qua kleur helemaal bij de rest van mijn interieur en ook qua herkomst (alles is hier van de IKEA).
En dan schilder ik 1 muur helemaal knalblauw/aqua.
En ik weet ook al hoe ik het ga inrichten.Ik heb gewoon alles al uitgedacht, heb jij dat niet met die woning in Amersfoort? Dat je al precies weet hoe je het gaat inrichten enzo, als je het krijgt?
Ik ben erg
Ik ben 1.60m en mijn vriend is 1.73m, dus 2.20 is bij ons niet echt nodigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je baas dat ook?
@Ewelina, wij hebben zelfs een bed van 1.80 bij 2.20 en het bevalt geweldig![]()
Maar goed, wij zijn dan ook 1.82 en 1.98 dus bij 2.00 ligt MrG met zijn enkels buiten het bed.
Nee, heb thuis in mijn bed gelegenquote:
Baas in eigen buik he! Dacht het wel ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je baas dat ook?
@Ewelina, wij hebben zelfs een bed van 1.80 bij 2.20 en het bevalt geweldig![]()
Maar goed, wij zijn dan ook 1.82 en 1.98 dus bij 2.00 ligt MrG met zijn enkels buiten het bed.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mr PF heeft dat bed en ook met aqua muur.. Mijn nieuwe kamer wordt ook met dat bed en aqua! GMTA of zoo
Oh mijn truucquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:42 schreef loveli het volgende:
Levend standbeeld spelen klinkt stukken beter dan met je creditcard pinnen en dat op je rekening storten
Het wordt weer tijd voor stoofpotten. Ik heb net kool, winterwortelen en stoofvlees ingekocht
Dat bed is vandaag met 15% kortingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]ik ben weer orgineel hoor ik
De rest van mijn meubels is ook zwartbruin, muv mijn krabpaal, alle accessoires zijn aqua, evenals de gordijnen![]()
En ik wil een klamboe
Het was mijn ideequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]ik ben weer orgineel hoor ik
Vertel je vriendje maar dat ie een goede smaak heeft
De rest van mijn meubels is ook zwartbruin, muv mijn krabpaal, alle accessoires zijn aqua, evenals de gordijnen![]()
En ik wil een klamboe
Ik weet nog niet eens of ik ga verhuizenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat bed is vandaag met 15% korting
Dan moet dat in 2002 zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn huis zag er al zo uit voordat jij het hier op Fok! postte
Huh, de enige keer naar mijn weten dat je dat gepost hebt is in een topic van deze reeks toen ik al verhuisd was (waar ik nu woon)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan moet dat in 2002 zijn!
Leuk truitje!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Heb een nieuw truitje van mn mams gehad, en maak maar even een foto van hoe het staat, aangezien ik haar pas de 19e weer zie, en dacht: laat ik maar 's even posten hier hoe super vrouwelijk (en paars) ik ook kan zijn
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Leuk truitje!
Met een spijkerbroek staat ie nog beter denk ik
Ziek?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, heb thuis in mijn bed gelegen. Anders had ik wel meer gepost natuurlijk
.
Beterschap!quote:
Ahwquote:
Ik wou een lange blije tvp doen maar toen werd ik luiquote:
Bij verzamelreacties is de kans wel heel groot dat je opschuift. Verzameladvertenties zijn sowieso ideaal. Zo heb ik 4 jaar geleden zonder inschrijfduur gelijk een nieuwe woning aan de Stavangerweg gekregen. Dat waren nog eens tijden. Sta nu overigens ook 4 jaar ingeschreven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Ik zie nooit dat ik een stuk ben opgeschoven in de ranglijsten na de eerste reactiesStraks denk ik heel blij: "Ja, ik krijg de woning!" en dan word ik alsnog teleurgesteld
![]()
Ik zal wel mijn vloerverwarming gaan missen, dat is echt ideaal!
Ik had ook wel kunnen reageren op die iets grotere, maar voor die 2m2 maakte het me niet zo heel veel uit, en bovendien heb ik bij die andere woningen meer kans. Ik heb 4 jaar inschrijftijd, tot 23 jaar is dat heel veel, na 23 jaar helaas niet.
Maar het kind is dus de enige die niet ziek is deze keerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:49 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, balen zeg. Ziet ernaar uit dat dat verhaaltje van 'als je kinderen hebt, pik je ieder griepje op' op z'n minst een kern van waarheid bevat.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:48 schreef Merel het volgende:
SHE SHE SHE! In de sportschool net ging de ene sterke man mij aanwijzen aan de andere sterke man en hij zei: "Kijk, die oefening die zij doet, das ook een goeie!"![]()
Hahaha, nee dat doe ik niet, bewust niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
ALS ik ga verhuizen dan neem ik een bed van 180 bij 200.
Deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39849799
Past qua kleur helemaal bij de rest van mijn interieur en ook qua herkomst (alles is hier van de IKEA).
En dan schilder ik 1 muur helemaal knalblauw/aqua.
En ik weet ook al hoe ik het ga inrichten.Ik heb gewoon alles al uitgedacht, heb jij dat niet met die woning in Amersfoort? Dat je al precies weet hoe je het gaat inrichten enzo, als je het krijgt?
Ik ben erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |