Ah, ik ga gewoon zelf een keertje proberen (lees: kutten en vechten met de camera omdat het niet wordt zoals ik wilquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Lang leve het statief
Dus niet de partner en niet de fotograaf. Gewoon zelf.
En zorgen dat je buren niet mee kunnen kijken
Dat kan ik ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
Zwangere buiken![]()
[ afbeelding ]
Gebbetje, nu heb ik buikpijn van het uitzetten![]()
ik hoop een jochiequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:56 schreef k_i_m het volgende:
Co, dat ziet eruit als zeker 20 weken! Weet je al wat het gaat worden?.
Begint jouw eigen naam met een A?quote:
Jij bent van de witte joggingbroek op het witte bed tegen de witte muur. Toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik ben niet de dame van de supermooie duinenfoto, da's Merel
Ja dat was ikquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:23 schreef mspoez het volgende:
[..]
Jij bent van de witte joggingbroek op het witte bed tegen de witte muur. Toch?
Vertel eens, want ik snap hem nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:30 schreef mspoez het volgende:
Ik snapte toen ik die foto zag ook waarom je SJP als avatar hebt!
Ja. Hoi. Ik ben Anos en ik ben half digibeet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel eens, want ik snap hem niet
Anosmie, ik zie je foto niet?
Op dit soort momenten komt mijn modschap ineens goed van pas. Lang leve het kunnen zien van de edit geschiedenisquote:
Net zo'n joekel als je eerder gisteravond al postte?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:13 schreef Merel het volgende:
Oh fuck, ik zit net een sollicitatiemailtje nog eens door te lezen dat ik vanavond verstuurd heb, zie ik echt een joekel van een taalfout staanHoe kan ik nou zo dom zijn?? Fuck shit klotezooi
![]()
Nou, ik ga lekker slapen
Ik heb er net - op hoop van zegen - een mailtje achteraan gestuurdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:07 schreef Viking84 het volgende:
Net zo'n joekel als je eerder gisteravond al postte?. Kut is dat hè. Ik lees sollicitatiebrieven en sollicitatiemails tig keer door, maar ik ontdek de fouten pas als de brief al verstuurd is
.
Wat ontzettend naarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb er net - op hoop van zegen - een mailtje achteraan gestuurdMisschien gooi ik daar m'n eigen glazen mee in omdat ze de fout anders nooit gezien hadden, maar het zou me ook niks verbazen als ze de fout wél zien en meteen m'n CV in de prullenbak zouden gooien. Zou ik ook doen namelijk, voor zo'n functie moet je gewoon foutloos kunnen schrijven en ik bewijs prachtig dat ik dat niet kan
Dus nu hoop ik maar dat ze me enorm leuk en spontaan en geweldig vinden door dat vrolijke "oh wat ben ik toch dom"-mailtje erachteraan. Maar eigenlijk denk ik dat de kans op deze baan gewoon verkeken is
Inderdaad!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:26 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Het is nog donker buiten. Mensen horen niet op te staan als het nog donker is buiten.
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:30 schreef motorbloempje het volgende:
het is vroeg en ik wil niet
mogge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |