Die met die kousen?quote:
Quoten, moi!?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik durf hem niet in het grootEn niet quoten please!
Oh had ik een gesprek opgestart dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef Ewelina het volgende:
Oh Merel, ik heb per ongeluk je gesprek weggeklikt en ik ben kluns op hyvesGeen idee waar ik een nieuw gesprek kan starten
Oh, daar keek ik eigenlijk niet naarquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
Ik stoor me daar echt ENORM aan mijn grote/brede schouders
Zie ik dezelfde foto? Het viel me juist op dat je lichaam zo mooi in proportie is op die fotoquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met die kousen?
Ik stoor me daar echt ENORM aan mijn grote/brede schouders
quote:
We blijven duimenquote:Hopelijk heb ik morgen Amersfoortnieuws.
En nog steeds een MILFquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:32 schreef Vivi het volgende:
Oke, ik zal ook een waarheidsgetrouwe plaatsen, dik, degelijk, en voor de gelegenheid make-upless
[ afbeelding ]
pretentieuze mensen zijn naarquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Kom net uit Den Haag, afspraak met klanten. Beetje pretentieuze types, hou ik niet zo van.Doe mij maar het type havenwerker ofzo.
Ja jij moet ook meequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
Na al die foto's moet ik misschien toch wel komen ja.
Dat lag aan het water op Ibiza, daar werd het naturally wavy vanquote:
Ik hou van je, maar je hebt ze gequote!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Argh, doe es niet zo onzeker mens! Je bent een lekker wijf, klaar!
Nee dat ben ik nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
Op de andere foto's lijk je minder op degene van wie ik je verdacht te zijn. Maar begint je achternaam met een V en had je vroeger een vriendinnetje die Carmen heette (ik heet anders hoor)?
Die 1e is echt sexy! Waar is die gemaakt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik durf hem niet in het grootEn niet quoten please!
-knip-
En deze vind ik zelf leuk, tijdens een vakantie in Frankrijk, joggingpakkie, op een wit bed, witte muur en dan contrast omhoog. Maar daardoor ook niet erg waarheidsgetrouw:
-knip-
En deze is wel wat meer waarheidsgetrouw, bij de schoonouders op de bank laatst
Heel verschil he?
-knip-
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:38 schreef Vivi het volgende:
Oh, Vik, kom nog es terug
[ afbeelding ]
Meheheh
Gewoon bij mij thuis op de vloer van de woonkamerquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die 1e is echt sexy! Waar is die gemaakt?
Zoiets wil ik ooit nog laten maken voor mijn vriend
Die niet zo offtopic!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ik weet niet lullig doen of zo hoor, maar er staan een paar mensen in die tabel waarbij 't volgens mij echt niet verantwoord is om af te vallen.. tenzij ze graag ondergewicht willen hebben.
Done!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou van je, maar je hebt ze gequote!
Ik wilde ze net weer weghalen
Ik niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef mspoez het volgende:
Ik ben dol op zwangere buiken!!
Ik zie niemand met een BMI van <18, dus denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ik weet niet lullig doen of zo hoor, maar er staan een paar mensen in die tabel waarbij 't volgens mij echt niet verantwoord is om af te vallen.. tenzij ze graag ondergewicht willen hebben.
MsPoez, ik vind je ook leuk!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet
@Mspoez, wat ben je leuk!!!![]()
En heel anders dan ik verwacht had!
@Viev, je buik! En je onderbroek!![]()
Heeft je partner de foto's gemaakt? Of een fotograaf?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon bij mij thuis op de vloer van de woonkamer
Op een wit laken. En dan zelf een beetje pielen met contrast enzo.
Gewoon zelf gemaakt dus
2 mensen hebben mij vandaag eruit gegooid! 2 !!! Maar ik weet niet wie, voor straf heb ik er zelf ook iemand uitgegooidquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:40 schreef Merel het volgende:
Hm, blijkbaar is Ewelina niet vriendje 199 maar 198. Iemand heeft me uit z'n vrienden gegooid. Het gore lef!!![]()
Mijn vent is fotograafquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heeft je partner de foto's gemaakt? Of een fotograaf?
Als ik ze laat maken, moet het wel een verrasing zijn voor 'm
Heb ik de zwangere buik van Greys gemist?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:45 schreef mspoez het volgende:
En danks Greys en Viv.
[ afbeelding ]
Ik vind zwangere buiken zo mooi, ik wil er ook altijd aanzitten...
Nee, sorry, ik vind het niet mooi. Ik zou me zelf vreselijk lelijk voelen in zo'n toestand denk ik. Maar dat hele gedoe gaat sowieso volledig aan mij voorbij, dus mijn mening is niet van belang in deze.quote:
Lang leve het statiefquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heeft je partner de foto's gemaakt? Of een fotograaf?
Als ik ze laat maken, moet het wel een verrasing zijn voor 'm
Ik vind het niet "geil" mooi, maar ik vind het wel "lief" mooi, zeg maarquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik vind het niet mooi. Ik zou me zelf vreselijk lelijk voelen in zo'n toestand denk ik. Maar dat hele gedoe gaat sowieso volledig aan mij voorbij, dus mijn mening is niet van belang in deze.
Ik vind het geen van beide.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het niet "geil" mooi, maar ik vind het wel "lief" mooi, zeg maar. Soms dan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |