Die met die kousen?quote:
Quoten, moi!?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik durf hem niet in het grootEn niet quoten please!
Oh had ik een gesprek opgestart dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef Ewelina het volgende:
Oh Merel, ik heb per ongeluk je gesprek weggeklikt en ik ben kluns op hyvesGeen idee waar ik een nieuw gesprek kan starten
Oh, daar keek ik eigenlijk niet naarquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
Ik stoor me daar echt ENORM aan mijn grote/brede schouders
Zie ik dezelfde foto? Het viel me juist op dat je lichaam zo mooi in proportie is op die fotoquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met die kousen?
Ik stoor me daar echt ENORM aan mijn grote/brede schouders
quote:
We blijven duimenquote:Hopelijk heb ik morgen Amersfoortnieuws.
En nog steeds een MILFquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:32 schreef Vivi het volgende:
Oke, ik zal ook een waarheidsgetrouwe plaatsen, dik, degelijk, en voor de gelegenheid make-upless
[ afbeelding ]
pretentieuze mensen zijn naarquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Kom net uit Den Haag, afspraak met klanten. Beetje pretentieuze types, hou ik niet zo van.Doe mij maar het type havenwerker ofzo.
Ja jij moet ook meequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
Na al die foto's moet ik misschien toch wel komen ja.
Dat lag aan het water op Ibiza, daar werd het naturally wavy vanquote:
Ik hou van je, maar je hebt ze gequote!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Argh, doe es niet zo onzeker mens! Je bent een lekker wijf, klaar!
Nee dat ben ik nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
Op de andere foto's lijk je minder op degene van wie ik je verdacht te zijn. Maar begint je achternaam met een V en had je vroeger een vriendinnetje die Carmen heette (ik heet anders hoor)?
Die 1e is echt sexy! Waar is die gemaakt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik durf hem niet in het grootEn niet quoten please!
-knip-
En deze vind ik zelf leuk, tijdens een vakantie in Frankrijk, joggingpakkie, op een wit bed, witte muur en dan contrast omhoog. Maar daardoor ook niet erg waarheidsgetrouw:
-knip-
En deze is wel wat meer waarheidsgetrouw, bij de schoonouders op de bank laatst
Heel verschil he?
-knip-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |