Krijg je weeën van hyves?quote:
Ach weet je, ik vind hyves ook stom, maar stiekem beleef ik er ook heel veel lol aanquote:
Gewoon even eentje aanmaken, niet piepen, dan heb je meteen de hele Slank-harem als vriendjequote:
ga zelf 's mailen of bellen joh!! ik blijf F5enquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:vanaf het werk. Ik val bijna in slaap hier (ja alweer
). Gelukkig ben ik wel nuttig bezig
.
Lol.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ga zelf 's mailen of bellen joh!! ik blijf F5en
Wat kut zeg. En nu?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:58 schreef Ewelina het volgende:
Nou, gadverdamme, ik heb de woning dus niet. Bieden ze 35 woningen aan, sta ik op plaats 39![]()
![]()
Blijkbaar moet je je echt al op je 15e inschrijven
Hopen dat er iemand afzegt, maar dat zal wel niet, je schuift zelden nog een plekje op.quote:
Nee, niet enorm, maar ik was sinds m'n laagste punt (59,3) weer 1,6 kilo aangekomen en die wil ik eraf. Nou ja eiks niet eens, maar wil wel onder de 60 duiken iig. Bananengebakjes, dat zegt me niks, Das zoet op zoet, ik heb dan liever iets met een zurig fruit als aardbeitjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:48 schreef Greys het volgende:
Jullie gaan toch niet nog allemaal enorm lopen afvallen voor zaterdag he?
Ik wilde net vanmiddag twee bananengebakjes gaan halen
Maak je niet druk, want die rol neem ik al op mequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil niet de vadsigste zijn zaterdag, dus ik doe nog even mijn best
Oost, bij het Science Park. Op zich niet verkeerd (studio van 21m2), maar ik moet er wel voor juli 2009 uit. En dan wil ik wel graag wat zelfstandigs ipv een kamer van 10m2quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ewelina: balen zeg! Waar woon je dan nu eigenlijk?
Eveline had me uitgenodigd, maar ik kan nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:26 schreef kwakveense het volgende:
vanavond en morgenavond concert waar ik de organisatie doe (vanavond 20.15 tuindorpkerk utrecht, morgen 20.15 herengrachtkerk leiden - mozart requiem en krommer symfonie....t wordt echt ontzettend gaaf!! supergoed koor, leuk orkest -einde spam-
)
ohja! eveline is een vriendin van jou natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Eveline had me uitgenodigd, maar ik kan nietDoe d'r de groeten
Heb je met al die drukte nog wel tijd om iets aan je huisje te doen of moet dat even wachten?
Ik heb net taart afgeslagen!
lijkt een beetje op mijn huisje in Arnhem, leukquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:49 schreef kwakveense het volgende:
also! dit is de schouw. daar wil ik een grote spiegel en veel kaarsen enzo...
[ afbeelding ]
de woonkamer en de gang vanuit de keuken. ik ga aan de keuken en badkamer eerst nog niks doen behalve schoonmaken. Eerst de woonkamer en de slaapkamer!
[ afbeelding ]
slaapkamer vanuit de woonkamer, met doorkijkje op tuin/oerwoud
[ afbeelding ]
mijn oerwoud (l) dat wordt het winteproject (leeghalen, terras bouwen, nieuwe planten, de mooie laten staan)
[ afbeelding ]
Ik acht die kans heel klein... zelfstandige studentenwoningen zijn zeldzaam, en zulke grote kamers ook (ze zijn 30m2).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:51 schreef Merel het volgende:
Oh en Ewelina, echt stom van die woningMaar zouden er echt niet een paar mensen weigeren zodat je alsnog in aanmerking komt?
ik vind die pluimen heel leuk, maar ze staan op een hele onhandige plaats en zijn volledig uit hun proportie gegroeid. dus ik vrees dat ze wel weggaan,maar misschien plant ik nieuwe iets meer naar de hoek toe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef Greys het volgende:
En wat Coldfeet roept wilde ik ook nog even toevoegen: ik hou juist wel van oerwoud tuinen
Die pluimen moet je ook zo laten hoor! En dan wat mooie wilde kleurige bloemen er in.
Maar ik snap wel dat je ruimte wilt hebben om een tafeltje met stoeltjes neer te zetten.
Ik wel. Toen ik nog bij mijn ouders woondequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense heeft grote ambities voor een klein tuintje
Ik heb nog nooit een huis met een tuin gehad
hihi. ik kan ook niet álles doen. maar 1 border in cottage stijl, een groentebedje, een paadje en twee terrasgedeeltes is denk ik te doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense heeft grote ambities voor een klein tuintje
Ik heb nog nooit een huis met een tuin gehad
Carmen de operaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:15 schreef kwakveense het volgende:
Carmen de persoon of Carmen de opera?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |