Krijg je weeën van hyves?quote:
Ach weet je, ik vind hyves ook stom, maar stiekem beleef ik er ook heel veel lol aanquote:
Gewoon even eentje aanmaken, niet piepen, dan heb je meteen de hele Slank-harem als vriendjequote:
ga zelf 's mailen of bellen joh!! ik blijf F5enquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:vanaf het werk. Ik val bijna in slaap hier (ja alweer
). Gelukkig ben ik wel nuttig bezig
.
Lol.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ga zelf 's mailen of bellen joh!! ik blijf F5en
Wat kut zeg. En nu?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:58 schreef Ewelina het volgende:
Nou, gadverdamme, ik heb de woning dus niet. Bieden ze 35 woningen aan, sta ik op plaats 39![]()
![]()
Blijkbaar moet je je echt al op je 15e inschrijven
Hopen dat er iemand afzegt, maar dat zal wel niet, je schuift zelden nog een plekje op.quote:
Nee, niet enorm, maar ik was sinds m'n laagste punt (59,3) weer 1,6 kilo aangekomen en die wil ik eraf. Nou ja eiks niet eens, maar wil wel onder de 60 duiken iig. Bananengebakjes, dat zegt me niks, Das zoet op zoet, ik heb dan liever iets met een zurig fruit als aardbeitjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:48 schreef Greys het volgende:
Jullie gaan toch niet nog allemaal enorm lopen afvallen voor zaterdag he?
Ik wilde net vanmiddag twee bananengebakjes gaan halen
Maak je niet druk, want die rol neem ik al op mequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil niet de vadsigste zijn zaterdag, dus ik doe nog even mijn best
Oost, bij het Science Park. Op zich niet verkeerd (studio van 21m2), maar ik moet er wel voor juli 2009 uit. En dan wil ik wel graag wat zelfstandigs ipv een kamer van 10m2quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ewelina: balen zeg! Waar woon je dan nu eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |