Hoezo is dat gek? Waarom zou ik genoegen moeten nemen met een lijf wat niet strak en gezond is?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
@Ewelina: hoewel ik je op slankere foto's idd mooier vond, is het toch best gek dat bij veel mensen je hele zelfbeeld blijkbaar afhangt van je gewicht
Niet alleen van de weegschaal/spiegel hoor. Maar ik vond mezelf er echt verschrikkelijk uitzien toenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
@Ewelina: hoewel ik je op slankere foto's idd mooier vond, is het toch best gek dat bij veel mensen je hele zelfbeeld blijkbaar afhangt van je gewicht
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Same here!
Ps: bij dieetwebshop.nl heb ik KH-vrije ketchup en chocosaus en aardbeisaus en ahornsiroop gevonden.
Oh en crackers, toastjes, pasta en snoepjes![]()
Geen lelijke carbs, geen suiker
Ik zie dat ik weer als boerin wordt gezienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al een gelezen! Al was het volgensmij Miss_S. Volgensmij is het zuidelijk?
Ja ho. Ik heb het niet over extreem zwaar, maar komop, ik krijg echt geen suicidale gedachten van een beetje vet op mijn buik, hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo is dat gek? Waarom zou ik genoegen moeten nemen met een lijf wat niet strak en gezond is?
Ik ga bij andere mensen ook over mijn nek van kwabben en putten![]()
Je voelt je niet mooi, niet fit, niet sterk, niet sexy...men, ik moet er niet aan denken anders ben ik acuut weer depressief![]()
Dat ik een beetje doorsla is waar, maar ik vind de gedachte an sich niet zo heel bizar eigenlijk.
En ik zit ergens langs...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zie dat ik weer als boerin wordt gezienmaar nee inderdaad dat zeg ik wel vaker en als je dat hier zegt kijken ze je echt niet raar aan
Maar goed ik rij ook aan of heb iets niet bij
Jup. Overigens is dat negatieve zelfbeeld van mij eerder op andere fronten te vinden dan mijn uiterlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
. Maar ingebeelde/aangeprate lelijkheid hakt er heel diep in.
I luv joe, ga ik dinsdag als ik in la Belgique ben direct halen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja ho. Ik heb het niet over extreem zwaar, maar komop, ik krijg echt geen suicidale gedachten van een beetje vet op mijn buik, hoor
Conleche: Delhaize. Van Nando's (geweldige fastfoodketen). Is allergeen- en suikervrij. Loeischerp
Ja, ik denk de laatste tijd dat je van mooi eten ook echt mooier wordt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
[..]
wat heb je mooi gegeten
Ik word er helemaal vrolijk van!
Tis dus geen zoete chilisaus he. Maar ik vind 'm lekker! Geloof dat het hot peri-peri heet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
[..]
I luv joe, ga ik dinsdag als ik in la Belgique ben direct halen.
of jij natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
[..]
I luv joe, ga ik dinsdag als ik in la Belgique ben direct halen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Yep, dat ookmaar die is eigenlijk wel het ergste
Greys, nu zit ik ook te jankenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
Vanmiddag trouwens deze auditie gezien van American X Factor.
Vooral door het achterliggende verhaal (zijn vrouw overleden na de geboorte van hun dochtertje) heb ik hartverscheurend zitten snotteren. En aan de jury te zien was ik niet de enige![]()
Ja dat is waar.....eigenlijk helemaal nooit over nagedachtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vreemd trouwens dat kinderen per "taalgebied" ook anders les krijgen....
Zo wordt de ut en un écht zo geleerd in groep 3
(terwijl ik er toch echt van overtuigd ben dat het gewoon de hét en een is)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Moek een flesje voor je meenemen??
Ohhhhhhhh komt dat nu? Dan ga ik ook kijken!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:01 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik ga 'Bep, het Medium' kijken met mijn. Want ik geloof alleen in Mediums met kerstbal-oorbellen, overgeblondeerd permanent en plat Leids accent:"Ja, dat is echt fucking butt voor jouw. Maar je moet het toch hèndele maid!"
Ja precies, neem een voorbeeld aan mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie zijn zo streng voor jezelfIs dat nou echt nodig?
is dit niet de Britse variant?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
Vanmiddag trouwens deze auditie gezien van American X Factor.
Vooral door het achterliggende verhaal (zijn vrouw overleden na de geboorte van hun dochtertje) heb ik hartverscheurend zitten snotteren. En aan de jury te zien was ik niet de enige![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |