Kan je je niet gewoon ziekmelden, of gewoon niet meer komen? Neem niet aan dat je baas daarvoor naar de rechter gaat, die ene maand.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:45 schreef Seneca het volgende:
Dat is niet zo handig van je TS
Dat wordt of je nieuwe baan kwijtraken omdat je niet komt opdagen, of een boete betalen bij jou oude baan omdat je niet komt opdagen
heel gedoe met loonheffingen enzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:53 schreef bidig het volgende:
Bij mijn nieuwe baan moet ik Maandag, Dinsdag en woensdag avonden werken en Heel soms op zaterdags
en bij mij huidige (waar ik ontslag wil nemen) baan werk ik vrijdag en zaterdags kan het niet zijn dat ik zeg ik kan zaterdag niet werken omdat ik zaterdags bij mimjn nieuwe baan werk??\
en je kan tog wel voor effetjes 2 banen hebben?
gr.
Waarom vraag je dat hier? Kan je dat niet beter aan je werkgever vragen?quote:zaterdags kan het niet zijn dat ik zeg ik kan zaterdag niet werken omdat ik zaterdags bij mimjn nieuwe baan werk??
Oh, vertel?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
je op staande voet laten ontslaan is nog een optie, maar dan moet je het wel erg bont maken
(is mij wel eens gelukt)
je kan makkelijk 2 banen hebben.. als ze mekaar niet in de weg zitten...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:53 schreef bidig het volgende:
Bij mijn nieuwe baan moet ik Maandag, Dinsdag en woensdag avonden werken en Heel soms op zaterdags
en bij mij huidige (waar ik ontslag wil nemen) baan werk ik vrijdag en zaterdags kan het niet zijn dat ik zeg ik kan zaterdag niet werken omdat ik zaterdags bij mimjn nieuwe baan werk??\
en je kan tog wel voor effetjes 2 banen hebben?
gr.
Vertel, MMquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
je op staande voet laten ontslaan is nog een optie, maar dan moet je het wel erg bont maken
(is mij wel eens gelukt)
Ja flapdrol: daarvoor moeten we weten wat er in de contract staat over opzeggen en wat voor contract je hebt. Ben je oproepkracht, parttimer, heb je een contract voor bepaalde of onbepaalde tijd? Dat is je nu al een paar keer gevraagd en zonder die informatie kan niemand er iets over zeggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:59 schreef bidig het volgende:
Het zit zo
Ik werk in Bart Smit
Vrijdag Avonden 17:00 tot 21:00
En zaterdag 09:00 tot 17:00
Het kan soms zijn dat ik in de midagen werk bijvoorbeeld woensdag middag maar niet altijd!
_________
En bij mijn nieuwe werk als Magazijnmederwerker
Gistere nog een gesprekje gehad
[b]Maandag, Dinsdag en woensdag avond[/b]! 18:00 tot 22:00
En soms zaterdag 's ochtends van 08:00 tot 12:00
Maar als ik zaterdag moet werken krijg ik tellefoontje binnen...
Mijn nieuwe bedrijfsleider weet dat ik nog geen ontslag heb genomen van mijn huidige (Bart Smit) baan!
dus kan ik zaterdag vrij krijgen van Bart Smit?
Of ik zeg gewoon ik wil niet meer ingeroosterd zijn !
Of hebben jullie misschien andere tips!?
Bedankt;)
Gr. BidiG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |