quote:Galactic Federation of Light spaceship to appear over Alabama for 3 days continuously beginning October 14, 2008....
TO LEADERS, GOVERNERS, POLITICIANS AND
ALL PEOPLE OF EARTH ….
We wish it to be understood that on the 14th day of your month of October in the year 2008 a craft of great size shall be visible within your skies. It shall be in the south of your hemisphere and it shall scan over many of your states.
We give to you the name of Alabama.
It has been decided that we shall remain within your atmosphere for the minimum of three of your twenty four hour periods.
During this time there will be much commotion upon your earth plane. Your highest authorities will be intruding into ‘our’ atmospherics that surround our ship. This ‘security field’ is necessary for us, as there shall take place a ‘farce’ from those in your world who shall try to deny that we come in LOVE.
KNOW OF THIS
WE COME TO ASSIST YOUR WORLD.
WE DO NOT COME TO TAKE OVER.
WE DO NOT COME TO DESTRUCT.
WE COME TO GIVE YOU HOPE.
We are beings from other planets, who for many eons of your time have been preparing for these days ahead.
wooooh slim on zo'n masker te maken, nu kunnen ze onze hersens niet lezen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben klaar voor de strijdkom medebroeders laten we een front vormen om ze terug het heelal in te schoppen
[ afbeelding ]
Oh, is het hierbij wel toegestaan om te zeggen dat het onzin is ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:45 schreef Bastard het volgende:
Of Niburu niet zo serieus nemen natuurlijk, je gelooft toch ook niet alles wat op telegraaf.nl staat
Dude, je ziet alleen maar grijsquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:46 schreef Arsenius het volgende:
kunnen jullie ff meehelpen deze stream van Nieuw Zeeland in de gaten te houden:
http://www.taranakivista.co.nz/index.php?page=live-picture
Ik heb al vreemde lichtjes gezien alleen was ff in een lichte shock dat ik geen print screen heb gedrukt, dus ff print screen rammen als je wat ziet.
greetz.
Wacht, zag jij ook soms zoiets: http://i33.tinypic.com/2r43q0i.png freaky manquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:46 schreef Arsenius het volgende:
Ik heb al vreemde lichtjes gezien alleen was ff in een lichte shock dat ik geen print screen heb gedrukt, dus ff print screen rammen als je wat ziet.
greetz.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:46 schreef Arsenius het volgende:
greetz.
Ja, duidelijk een geel bolletje hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:04 schreef Arsenius het volgende:
http://img392.imageshack.us/my.php?image=vreemd1tj8.jpg
net geupped, sorry ik heb dubbel scherm met printscreen pakt tie die ook mee, links onder geel lichtbolletje, toestraks heb ik er meer gezien in het midden van het scherm.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:04 schreef Arsenius het volgende:
http://img392.imageshack.us/my.php?image=vreemd1tj8.jpg
net geupped, sorry ik heb dubbel scherm met printscreen pakt tie die ook mee, links onder geel lichtbolletje, toestraks heb ik er meer gezien in het midden van het scherm.
Ik heb ze ook midden in het beeld en rechts in het beeld gehad. Gaat dus niet op. En het bewoogquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:11 schreef NoizEkick het volgende:
[..]Gast.
kijk eens naar deze foto:
[ afbeelding ]
Dat zie je op de webcam wanneer het niet donker is.
Precies op de plek van dat huisje zit jouw "ufo".
Is waarschijnlijk gewoon een lamp.
Het kan ook een weg met auto's zijn .quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:17 schreef Arsenius het volgende:
[..]
Ik heb ze ook midden in het beeld en rechts in het beeld gehad. Gaat dus niet op. En het bewoog
Ok, en nu?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:17 schreef Arsenius het volgende:
[..]
Ik heb ze ook midden in het beeld en rechts in het beeld gehad. Gaat dus niet op. En het bewoog
Ik wilde gewoon even weten wat er hier over gezegd werd idd. Want dat persbericht op Niburu is werkelijk te lachwekkend voor woorden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar toch die verkapte TVP he, toch nieuwsgierig zijn jajajaja
Haha. Als ik de eigenaar van die webcam was zou ik mij toch een grap gaan uithalen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:46 schreef Arsenius het volgende:
greetz.
Nee man, keigrote video met Rick Astley erop zetten op 6 nov.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
Wie doet er mee met een website opzetten en het verspreiden van het woord dat ze op 6 november landen?
We maken het dan groots en zodat iedereen incl Niburu.nl () het overneemt. 6 nov. redirecten we de site dan naar een page met info over kuddegedrag en sektevorming
Die quote ik ff. Je weet het maar nooit!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:46 schreef Ps2K het volgende:
tvp zodat ik morgen keihard kan lachen om deze gefaalde first contact.
Noot: Mocht er toch een echt first contact komen geef ik 500 euro aan de TS die het nieuwsbericht heeft geplaatst. (First contact is niet vage lichtjes maar een foto met de president van de US, dood of levend en een alien)
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:46 schreef Ps2K het volgende:
Noot: Mocht er toch een echt first contact komen geef ik 500 euro aan de TS die het nieuwsbericht heeft geplaatst. (First contact is niet vage lichtjes maar een foto met de president van de US, dood of levend en een alien)
Vooral lachen morgen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:46 schreef Ps2K het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef Refragmental het volgende:
Mag ik de mensen die hier al op 15 okt 2008 0:01 al beginnen te posten dat er "weer niks gebeurt is" alvast preventief uitlachen?
Niet vanwege het hele "aliens komen landen ja/nee" verhaal, maar vanwege het gebrek aan basiskennis over tijdzones op de wereld.
Hmm, inderdaad vrij zwart allemaal. Als je nu voor een larger image kiest zie je dat het de sterrenhemel is (dus géén huisje op de voorgrond of zo).quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:46 schreef Arsenius het volgende:
greetz.
Liever geen euro's maar in Ztrwsloxx uitbetalen graag!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:46 schreef Ps2K het volgende:
Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik denk simpelweg: omdat we bang zijn... We zitten in principe te wachten totdat iemand anders het voortouw neemt, zodat we ze kunnen volgen en als het fout gaat hem/haar/hun de schuld kunnen geven, zodat we geen verantwoording hoeven te dragen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:06 schreef Strani het volgende:
Ik zat zo eens te denken he..kijk, er zijn jaarlijks wel van dit soort momenten waar heel veel mensen in wėllen geloven omdat ze een betere wereld willen zien. Mensen die niet langer van ons systeem (lees economie) willen afhangen. Mensen die het zat zijn dat onze wereld bepaald wordt door geld en afgesproken grenzen (landsgrenzen, bijvoorbeeld, waardoor iedereen netjes van elkaar gescheiden wordt).
Als er zo veel mensen zijn die er zo over denken, waarom wachten we dan met z'n allen op dingen die waarschijnlijk helemaal niet plaats zullen vinden? Waarom laten we het afhangen van totaal niet bewezen zaken? Waarom nemen we zelf niet het heft in handen en beginnen we de wereld zelf te veranderen door te erkennen dat er meer 'van ons' zijn dan we in eerste instantie zouden denken?
Zomaar een gedachte.
Verlossing is een thema dat je over de hele wereld telkens ziet terugkomen in allerlei overtuigingen. Blijkbaar droomt de mens er diep van binnen van dat er een externe macht ons ooit komt bevrijden van alles wat het leven moeilijk maakt. Liefst natuurlijk nog tijdens ons leven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:06 schreef Strani het volgende:
Ik zat zo eens te denken he..kijk, er zijn jaarlijks wel van dit soort momenten waar heel veel mensen in wėllen geloven omdat ze een betere wereld willen zien. Mensen die niet langer van ons systeem (lees economie) willen afhangen. Mensen die het zat zijn dat onze wereld bepaald wordt door geld en afgesproken grenzen (landsgrenzen, bijvoorbeeld, waardoor iedereen netjes van elkaar gescheiden wordt).
Als er zo veel mensen zijn die er zo over denken, waarom wachten we dan met z'n allen op dingen die waarschijnlijk helemaal niet plaats zullen vinden? Waarom laten we het afhangen van totaal niet bewezen zaken? Waarom nemen we zelf niet het heft in handen en beginnen we de wereld zelf te veranderen door te erkennen dat er meer 'van ons' zijn dan we in eerste instantie zouden denken?
Zomaar een gedachte.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:15 schreef Topspin het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de bestuurder van het ruimteschip last heeft van zijn verstandskiezen en onder volledige "alien-narcose" moet gaan omdat hij bang is voor de tandarts. Alien-narcose duurt normaal gesproken 100 jaar in alien-lichtjaren dus dat betekend dat we nog ff moeten wachten.
Ik ga ervan uit dat als je over de technologie beschikt om door het universum te reizen (en dan niet alleen de propulsie, maar ook eventuele life-support en bescherming tegen ruimtestraling, etc) je ook over een aantal verdedigingmachinismen beschikt om een aanval met "primitieve wapens" te counteren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:17 schreef Arsenius het volgende:
Maar als ik zo nadenk is het wel logisch dat regeringen alles in de doofpot stoppen, onze maatschappij en economie zou volledig op hol slaan. Die aliens hebben waarschijnlijk veel grotere krachtbronnen die veel langer meegaan etc olie zou geen reet meer waard worden, naties zouden machteloos staan etc etc.
Al die consequenties zouden parten spelen en de mensen met gezag willen natuurlijk hun machtspositie niet kwijt.
Dus als ze komen, mag ik hopen dat ze schilden hebben om wat nucleaire aanvallen af te slaan.
Want je weet het, mensen zijn gewoon bange dieren in het algemeen. Gelijk nucleaire raketten erop afschieten en squadrons fighterjets erop af sturen..
Zou beetje triest zijn als we ze uit de lucht schieten haha..
Maar dat zijn rubberen driehoeken van 3km per zijde...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:10 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Liever geen euro's maar in Ztrwsloxx uitbetalen graag!
Je hebt hier wel een punt. Op deze planeet is het altijd al zo geweest dat een sterkere soort de zwakkere verjaagt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:24 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik kan me overigens niet voorstellen dat een buitenaards ras de moeite zou doen om ons in vrede te benaderen. Het is immers makkelijker om ons of te onderwerpen of uit te roeien, ipv ons te overtuigen dat ze "in vrede" komen.
Er zijn genoeg conspiracytheorieen die zeggen dat er een NWO (New World Order) achter de schermen bezig is om de mensheid zover te drijven dat ze om een eenheis smeken. Dat juist die behoefte en angst voor wat komen gaat ingezet wordt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:06 schreef Strani het volgende:
Zomaar een gedachte.
Precies... en waarom zou je de moeite gaan doen om 6 miljard "barbaren" wat manieren te brengen als je ze ook kan "zappen". Ik ben er behoorlijk zeker van dat wij als mensen hetzelfde zouden doen als we een planeet tegen het lijf liepen waar we naar toe konden reizen en koloniseerbaar konden maken, maar waar nog een "primitief ras" rond hing.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je hebt hier wel een punt. Op deze planeet is het altijd al zo geweest dat een sterkere soort de zwakkere verjaagt.
Dat hoef je niet te denken, dat is een feit. In de gehele geschiedenis van de mensheid zijn zwakkeren altijd onderdrukt. Totdat de ondrukker zelf sporen van zwakte begint te vertonen en uit de weg wordt geruimd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:33 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Precies... en waarom zou je de moeite gaan doen om 6 miljard "barbaren" wat manieren te brengen als je ze ook kan "zappen". Ik ben er behoorlijk zeker van dat wij als mensen hetzelfde zouden doen als we een planeet tegen het lijf liepen waar we naar toe konden reizen en koloniseerbaar konden maken, maar waar nog een "primitief ras" rond hing.
quote:Wat wij verwachten te zien? Bijzonder weinig natuurlijk. De voorspellingen rondom de Galactische Federatie zijn al zo vaak gedaan, en telkens op zo'n vage fluffywuffy manier, dat ze slechts een glimlach op de mond veroorzaken. 14 Oktober wordt de dag waarop de mens nog een stapje dieper in het kredietdrijfzand zakt, met of zonder UFO.
Wat ik al gepost had:quote:
Ik me ook niet echt inbeelden dat als ze komen ze in vrede komen. Het is of ze nemen de wereld over en wij moeten doen wat zij zeggen, of ze roeien ons uit, one of the two imo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:33 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Precies... en waarom zou je de moeite gaan doen om 6 miljard "barbaren" wat manieren te brengen als je ze ook kan "zappen". Ik ben er behoorlijk zeker van dat wij als mensen hetzelfde zouden doen als we een planeet tegen het lijf liepen waar we naar toe konden reizen en koloniseerbaar konden maken, maar waar nog een "primitief ras" rond hing.
Er kloppen een aantal zaken niet aan jou verhaal:quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:30 schreef Arsenius het volgende:
Waarom zouden alle aliens negatieve intenties hebben, ze hebben de mogelijkheid het universum te doorkruisen, en slaven lijkt me ook niet want ze kunnen vast kloonen maken of robots of iets dergelijks.
En de aarde is ook niet bijzonder, zullen vast vele andere planeten zijn die grotendeels vergelijkbaar met de aarde zijn.
Dat ze ons een tijdje geobserveerd hebben en zien dat we deels klaar zijn om gewoon wat verder te komen, immers zij kunnen onze broeders zijn. Veel menselijker dan we ooit gedacht hadden misschien qua uiterlijk.
Hoe verder wij evolueren des te meer goed komt in ons naar boven, volgens mij. Wij komen van barbarische gebruiken af en proberen ons beter voor te doen.
Als dat doorgaat dan zullen wij toch voor het goede streven, net als wij dieren proberen niet totaal uit te roeien maar te beschermen, gebieden te beschermen. Hoe meer we evolueren hoe meer we rekening houden met ander soort leven op deze aardkloot.
Dan lijkt het me meer voor de hand dat de Aliens die al verder geevolueerd zijn datzelfde nastreven.
Hier ook, schipholquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Arsenius het volgende:
Dat is jouw mening, prima.
Iemand ook opgemerkt dat er meer activiteit is in het nederlandse luchtruim? Aantal keer helikopters overgevlogen en andere vliegtuigen.
Hier iig wel, noord-brabant. :x
Tis gewoon hetzelfde alleen valt het nu meer op omdat je erop let.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Arsenius het volgende:
Iemand ook opgemerkt dat er meer activiteit is in het nederlandse luchtruim? Aantal keer helikopters overgevlogen en andere vliegtuigen.
Slappe hap... ik zou graag hebben gezien hoe jij bovenstaande theorien had verdedigd... maar uhmmm, nee, als ik niet op de hoogte was van "dit nieuws" zou ik niet eens weten dat er iets aan de hand was...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Arsenius het volgende:
Nogmaals, de ruimte is onmetelijk groot. Plaats genoeg voor iedereen, ook voor het stelletje aardlingen dat nog niet zover geevolueerd is dat het een 'eventueel' gevaar kan vormen voor verder geevolueerde volkeren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:42 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik ben er behoorlijk zeker van dat als wij niet meer aan de top van de voedselketen/evolutie staan, we het nog zwaar te verduren krijgen...
Mag hopen van wel, als we daar al niet van onder de inruk raken weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef Darklight het volgende:
Maar breekt er geen paniek uit als er plotseling een gigantische ufo in de lucht hangt
Ok, maar wanneer zou jij proberen een probleem op te lossen? Als het nog een potentieel probleem is of als het daadwerkelijk een bedreiging is? Ik zou zeggen: Vandaag 6 miljard barbaren elimineren betekend dat je je daar morgen niet meer druk over hoeft te maken...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nogmaals, de ruimte is onmetelijk groot. Plaats genoeg voor iedereen, ook voor het stelletje aardlingen dat nog niet zover geevolueerd is dat het een 'eventueel' gevaar kan vormen voor verder geevolueerde volkeren.
Neuh, ik kan me niet voorstellen dat verder geevolueerde volkeren per sé het enige volk in het universum wil zijn.
Oh, kijk... een UFO... shit, hoop niet dat hierdoor de treinen later gaan rijdenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mag hopen van wel, als we daar al niet van onder de inruk raken weet ik het ook niet meer.
Woon je toevallig in de buurt van Gilze-Rijen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Arsenius het volgende:
Een bewegende webcam?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:45 schreef Arsenius het volgende:
okay 5 minuten geleden gelukt om weer een screen te maken
http://img291.imageshack.us/my.php?image=vreemd4vd7.jpg
het bewoog! 100 procent van links in de hoek naar het midden. ik Ramde op de grote versie omdat ik het groter wilde cappen maar helaas stond er niet op.
Dus de kleine versie.
Tis toch niet echt een zaklamp...
Jij zit serieus al anderhalf uur naar het donkere vlak te kijken?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:07 schreef Arsenius het volgende:
Lijkt me ook stug dat als je post op een forum en rondbrowst elke seconde daar kijkt. Ik zit er al een halve dag naar te loeren.
Ik zou zeggen kijk een uur of 1.5 naar de stream zonder weg te kijken. Ik weet het ook niet voor de rest wat het is etc.
Ik vind het gewoon vreemd, dat is alles. I don't have an explanation
Ah kerel... stop toch eens met die onzinquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:01 schreef Arsenius het volgende:
Kijk zelf naar die stream, ik zit niet zelf dots te maken in photoshop. Anderen hebben het ook al gezien.
Ik weet niet wat het is en het intrigigeert me wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dit 100% de verklaring is weet ik niet meer, maar toen ze eens een team van special effect mensen vroegen zoiets te maken was dit ongeveer de manier. En gezien de vaagheid van de opname geloof ik hierin eerder dan dat het een ufo was.....Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Echt he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij zit serieus al anderhalf uur naar het donkere vlak te kijken?
Jij bezoekt dumpert niet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:23 schreef msnk het volgende:
Beter komen ze ons even massaal rickrollen of zo
lolquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:49 schreef petrelli het volgende:
[..]
Jij bezoekt dumpert niet?
http://www.dumpert.nl/med(...)_2008_is_de_dag.html
Oefening.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:25 schreef Dejannn het volgende:
Bron?en hoe the fuck komen zij aan de info dat er militaire acties gepland zijn?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:55 schreef Dejannn het volgende:
En hier trouwens nog die inderdaad dus lantaarnpalen die iemand eerder aanzag voor ufo's
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:22 schreef FatalException het volgende:
Schip is gefotografeerd?
[ afbeelding ]
Niet als een voorwerp zich met de snelheid van het licht onze kant op zou bewegen. Het licht uitgestraald door dit voorwerp zal namelijk nooit voor het voorwerp zelf uitgaan, want niets kan sneller dan het licht. Hierdoor is het onmogelijk dit voorwerp waar te nemen tot het hier op aarde is of tot stilstand komt en de lichtstralen van dit voorwerp de aarde bereiken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef Famouss het volgende:
Als er zo een grote ruimteschip zou komen , dan zou je dat eigenlijk tog in de lucht gwn kunne zien van verte ?
Vet, een vlieg/licht showquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:56 schreef Darklight het volgende:
Jullie kunnen je voorbereiden op de komst van één heel groot lichtschip dat boven een bepaald dicht bevolkt gebied van jullie planeet zal vliegen. Het zal langzaam vliegen en zal in die gebieden lang genoeg zichtbaar zijn voor een goed oogcontact. Niet meer snelle lichtflitsen in de hoek van je oog. Dit keer kun je het goed waarnemen. Je kunt hiervan foto’s en video-opnamen maken. Je kunt je vrienden en buren waarschuwen om te kijken. Het zal lang in de lucht blijven en zich gedurende een paar dagen langzaam verplaatsen over een groot deel van jullie wereld zodat niemand kan ontkennen dat een ruimteschip zich voor jullie ogen heeft laten zien. De moerasgas- en de weerballontheoretici zullen volledig te kijk staan met hun verhaaltjes. Jullie zullen niet alleen het schip zien, we zullen er ook een lichtshow van maken. We willen zeker zijn dat jullie met plezier kijken naar een demonstratie van lichtbeelden op zijn oppervlak. We zullen ook acrobatische bewegingen uitvoeren. Een paar ‘loops’ etc., wat een grote indruk zal maken vanwege zijn omvang. Jullie zullen een enorm schip zien dat we hebben uitgekozen voor deze demonstratie. Het is talrijke kilometers groot.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:56 schreef Darklight het volgende:
Jullie kunnen je voorbereiden op de komst van één heel groot lichtschip dat boven een bepaald dicht bevolkt gebied van jullie planeet zal vliegen. Het zal langzaam vliegen en zal in die gebieden lang genoeg zichtbaar zijn voor een goed oogcontact. Niet meer snelle lichtflitsen in de hoek van je oog. Dit keer kun je het goed waarnemen. Je kunt hiervan foto’s en video-opnamen maken. Je kunt je vrienden en buren waarschuwen om te kijken. Het zal lang in de lucht blijven en zich gedurende een paar dagen langzaam verplaatsen over een groot deel van jullie wereld zodat niemand kan ontkennen dat een ruimteschip zich voor jullie ogen heeft laten zien. De moerasgas- en de weerballontheoretici zullen volledig te kijk staan met hun verhaaltjes. Jullie zullen niet alleen het schip zien, we zullen er ook een lichtshow van maken. We willen zeker zijn dat jullie met plezier kijken naar een demonstratie van lichtbeelden op zijn oppervlak. We zullen ook acrobatische bewegingen uitvoeren. Een paar ‘loops’ etc., wat een grote indruk zal maken vanwege zijn omvang. Jullie zullen een enorm schip zien dat we hebben uitgekozen voor deze demonstratie. Het is talrijke kilometers groot.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vet, een vlieg/licht showLive verslag op SBS 6? Gepresenteerd door Gerard Joling en Nance
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:13 schreef mrfool het volgende:
Internet is overal traag laatste paar dagen... betekent dat alle reserves van internet worden afgeknepen voor overheden, om data analyses door te sturen. laat ik net bij eurocontrol wonen en afcent, eurocontrol doet een frequentie laag monitoren van de wereld, en de afcent is een internationaal hoofdkwartier.
Ik ben niet gek ik ben een ufo!
Ik ben niet overtuigd, pass alleen infoquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:12 schreef Strani het volgende:
Ik vind loopings niet zo verantwoord eigenlijk. Zal er vrij eng uitzien
Darklight, waarom ben je zo overtuigd dat dit plaats gaat vinden? En waar haal jij deze info nou weer vandaan?
Oh okay dan..nou we merken het wel weer. Helaas kan ik niet zeggen dat niburu erg betrouwbaar overkomt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:21 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd, pass alleen info
Stond ergens op het Niburu froum, 1 of andere channeling
Dubbel jammer zelfs. Ik zou het, niet eens stiekem, toch wel vet vinden als er echt iets gebeurdequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef Devz het volgende:
Het wordt steeds vermakelijker, dit topic.
Jammer dat het over 24 uur alweer afgelopen is en er weer niks is gebeurd
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:31 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Dubbel jammer zelfs. Ik zou het, niet eens stiekem, toch wel vet vinden als er echt iets gebeurde
Wees blij, je hoeft tenminste de overmorgen geen persconferentie te geven over niksquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef Devz het volgende:
Het wordt steeds vermakelijker, dit topic.
Jammer dat het over 24 uur alweer afgelopen is en er weer niks is gebeurd
"Sorry we hebben ons vergist in de datum, maar 10 december komen ze echt hoor!!"quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:39 schreef Erdeer het volgende:
[..]
Wees blij, je hoeft tenminste de overmorgen geen persconferentie te geven over niks![]()
Vraag me af wat de mensen van Niburu gaan vertellen op die conferentie als er dinsdag niks gebeurt
Blossom Badchild dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:49 schreef nokwanda het volgende:
het zal wellicht best ooit ene keer gebeuren, maar niet als het wordt voorspeld door iemand met de naam Blossom Goodchild. Dat is gewoon TE erg.
Dit is vertaald uit het Alienisme ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:56 schreef Darklight het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:00 schreef Arsenius het volgende:
Nee hoor.. Even wachten tot 12 uur.. en dan ff loeren of er iets is en anders lekker pitten!
En aangezien 14 oktober uit een heel etmaal bestaat slaap je dan net lekker door de actie heenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:00 schreef Arsenius het volgende:
Nee hoor.. Even wachten tot 12 uur.. en dan ff loeren of er iets is en anders lekker pitten!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet zeggen dat ik daarnet eventjes buiten heb staan kijken, maar tis nogal bewolkt hier
haha naar buiten gaan om een ufo the spottenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet zeggen dat ik daarnet eventjes buiten heb staan kijken, maar tis nogal bewolkt hier
WACHT JIJ MAAR !quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:24 schreef Arsenius het volgende:
[..]
haha naar buiten gaan om een ufo the spotten![]()
Wat dacht je van een halve dag naar een webstream kijken van New-Zeeland en lichtbolletjes zien om erachter te komen dat het lantaarnpalen waren??
![]()
Wat een dwaas!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef Nee het volgende:
wat is er op CNN?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
allejezus jullie kunnen beter even op cnn afstemmen, werkelijk ongelofelijk
Wat zegt dat nou dat het hier 12 uur is, dan is het toch nog lang niet over 14 oktober toch..quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nah, nog 12 minuten, ik ga zo buiten staan
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:53 schreef Arsenius het volgende:
Aangezien er werd gechanneled dat ze Bij Alabama in het zuidelijk halfrond gingen rondhangen en dat toevallig in zuid afrika ligt en zuid afrika dezelfde tijd heeft als in NL. het is daar ook rond 12 uur nu.
Als er niks gebeurt daar of hier tot 1 uur ga ik lekker maffen
Hey Donker lichtquote:
bronquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:59 schreef Joe. het volgende:
OMG, er is net bij Vlaardingen een vel licht in de lucht gezien!!!!!
ja ofniet, tis niet alsof de federation heeft afgesproken dat ze om 0:00 nederlandse tijd gaan landenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:03 schreef starla het volgende:
Maarreuh....is het niet erg arrogant om er vanuit te gaan dat ze 14 oktober om 0.00 Nederlandse tijd komen?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:03 schreef starla het volgende:
Maarreuh....is het niet erg arrogant om er vanuit te gaan dat ze 14 oktober om 0.00 Nederlandse tijd komen?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:53 schreef Arsenius het volgende:
Aangezien er werd gechanneled dat ze Bij Alabama in het zuidelijk halfrond gingen rondhangen en dat toevallig in zuid afrika ligt en zuid afrika dezelfde tijd heeft als in NL. het is daar ook rond 12 uur nu.
Als er niks gebeurt daar of hier tot 1 uur ga ik lekker maffen
http://www.taranakivista.co.nz/index.php?page=live-picturequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:04 schreef Dejannn het volgende:
Iemand een live-webcam van de Tafelberg?kan er alleen eentje vinden die een paar uur achter loopt
Mijn grote voorbeeld. Met z'n jazz op de achtergrond.quote:
Zo bewolkt, je ziet geen flikker...euh alien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
Alien?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmmm, niks te zienAnticlimax. Ik ga film kijken
Nope, Fightclubquote:
OEOEOEOEE LACHUH!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wie is hier nou een mongool jij dacht dat het echt zo was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga lekker buiten spelen met poppen in je wiegje ofzoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt de mensen lichtpuntjes beloofd, en nou ga jij ook zelf maar lichtpuntjes regelen!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal sipjes omdatie gerickrolled is aahwquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga lekker buiten spelen met poppen in je wiegje ofzo
Rickroll fans zijn gay..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Helemaal sipjes omdatie gerickrolled is aahw
Ja die is al 6x gepost inmiddels ja. Thank you captain obvious.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:06 schreef DahaKa het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_2008_is_de_dag.html
TS: volgens mij hoor je niet thuis in dit topic Leannequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:05 schreef Leanne het volgende:
hallo allemaal
ik ben Lean en ik geloof niks van aliens.
with lovequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:23 schreef DahaKa het volgende:
hoi! njaa, 1 bakkie dan. sommige mensen snappen het echt niet helemaal.
Kijk deze dan maar eens: Disclosure Projectquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:05 schreef Leanne het volgende:
hallo allemaal
ik ben Lean en ik geloof niks van aliens.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:12 schreef starla het volgende:
Dat lichtpuntje? For the record...New York heeft 4 vliegvelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |