abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62348178
First Contact!

Webcam hier te vinden: http://www.taranakivista.co.nz/index.php?page=live-picture van Alabama dacht ik ?
quote:
Galactic Federation of Light spaceship to appear over Alabama for 3 days continuously beginning October 14, 2008....

TO LEADERS, GOVERNERS, POLITICIANS AND
ALL PEOPLE OF EARTH ….

We wish it to be understood that on the 14th day of your month of October in the year 2008 a craft of great size shall be visible within your skies. It shall be in the south of your hemisphere and it shall scan over many of your states.

We give to you the name of Alabama.

It has been decided that we shall remain within your atmosphere for the minimum of three of your twenty four hour periods.

During this time there will be much commotion upon your earth plane. Your highest authorities will be intruding into ‘our’ atmospherics that surround our ship. This ‘security field’ is necessary for us, as there shall take place a ‘farce’ from those in your world who shall try to deny that we come in LOVE.

KNOW OF THIS

WE COME TO ASSIST YOUR WORLD.

WE DO NOT COME TO TAKE OVER.

WE DO NOT COME TO DESTRUCT.

WE COME TO GIVE YOU HOPE.

We are beings from other planets, who for many eons of your time have been preparing for these days ahead.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62348201
Als er weer niks gebeurd mag Niburu.nl van het internet af getiefd worden
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62348223
Ik ben klaar voor de strijd kom medebroeders laten we een front vormen om ze terug het heelal in te schoppen

pi_62348237
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben klaar voor de strijd kom medebroeders laten we een front vormen om ze terug het heelal in te schoppen

[ afbeelding ]
wooooh slim on zo'n masker te maken, nu kunnen ze onze hersens niet lezen!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:45:43 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62348242
Of Niburu niet zo serieus nemen natuurlijk, je gelooft toch ook niet alles wat op telegraaf.nl staat
The truth was in here.
pi_62348263
kunnen jullie ff meehelpen deze stream van Nieuw Zeeland in de gaten te houden:

http://www.taranakivista.co.nz/index.php?page=live-picture

Ik heb al vreemde lichtjes gezien alleen was ff in een lichte shock dat ik geen print screen heb gedrukt, dus ff print screen rammen als je wat ziet.

greetz.
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:46:26 #7
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_62348264
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:45 schreef Bastard het volgende:
Of Niburu niet zo serieus nemen natuurlijk, je gelooft toch ook niet alles wat op telegraaf.nl staat
Oh, is het hierbij wel toegestaan om te zeggen dat het onzin is ?
O ja, niet dan toch zeker
pi_62348292
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:46 schreef Arsenius het volgende:

Ik heb al vreemde lichtjes gezien alleen was ff in een lichte shock dat ik geen print screen heb gedrukt, dus ff print screen rammen als je wat ziet.

greetz.
Dude, je ziet alleen maar grijs
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:49:20 #9
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_62348359
*Popcorn pakt

Hoe laat begint en eindigt 14/10 waar dan ook op dees aardkloot?
I follow you......but not on Twitter
pi_62348375
pi_62348508
quote:

greetz.
Wacht, zag jij ook soms zoiets: http://i33.tinypic.com/2r43q0i.png freaky man _!
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:58:16 #12
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_62348581
quote:

greetz.
  Admin maandag 13 oktober 2008 @ 13:00:04 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_62348621
Is Jogy er al?!

Ik ben er!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_62348627
Nou voel ik hoe het is om niet geloofd te worden, serieus ik heb nu 2 keer lichtbolletjes gezien. Kijk verdomme nou eens tijdje naar die cam.

tering ik heb er een half op printscreen. ik up em
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:02:29 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62348692
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:50 schreef nvgr het volgende:
Maar toch die verkapte TVP he, toch nieuwsgierig zijn jajajaja
The truth was in here.
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:03:33 #16
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_62348714
ga vanavond kijken, ben nieuwsgierig
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_62348740
* pakt popcorn
pi_62348746
http://img392.imageshack.us/my.php?image=vreemd1tj8.jpg

net geupped, sorry ik heb dubbel scherm met printscreen pakt tie die ook mee, links onder geel lichtbolletje, toestraks heb ik er meer gezien in het midden van het scherm.
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:09:41 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62348862
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:04 schreef Arsenius het volgende:

net geupped, sorry ik heb dubbel scherm met printscreen pakt tie die ook mee, links onder geel lichtbolletje, toestraks heb ik er meer gezien in het midden van het scherm.
Ja, duidelijk een geel bolletje hoor
The truth was in here.
pi_62348870
Dat er echt mensen zijn die dit geloven
pi_62348873
Wie doet er mee met een website opzetten en het verspreiden van het woord dat ze op 6 november landen?
We maken het dan groots en zodat iedereen incl Niburu.nl ( ) het overneemt. 6 nov. redirecten we de site dan naar een page met info over kuddegedrag en sektevorming
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_62348884
zal wel een dood gewone verklaring achter zitten, ik heb hem alleen links onder in de hoek gezien.

http://img158.imageshack.us/my.php?image=hmka7.jpg
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:11:23 #23
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_62348915
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:04 schreef Arsenius het volgende:

Gast.

kijk eens naar deze foto:

Dat zie je op de webcam wanneer het niet donker is.

Precies op de plek van dat huisje zit jouw "ufo".
Is waarschijnlijk gewoon een lamp.

pi_62348943
Tsja eej ik weet net zo goed niet wat ik ervan moet maken, eerste gedachte was iemand die met een lam schijnt in de camera maar ja gaat beetje moeilijk lijkt me.

Ben best skeptisch en ik wil best geloven, iig kan ik je verzekeringen dat dit een echt gecaptured licht bolletje was

eh ik zag er weer 1.. weer print screen. moment voor uppen
pi_62348944
Man, hou op, dit soort topics. inmiddels droom ik er al van.
Ik wil het natuurlijk wel volgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_62349008
Hier webcams van de Tafelberg, en nabij de Tafelberg, Zuid-Afrika:

http://www.zuid-afrika.nl/id/1/63

Nadeel van de site is dat je steeds zelf moet verversen.
pi_62349060
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:11 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Gast.

kijk eens naar deze foto:
[ afbeelding ]
Dat zie je op de webcam wanneer het niet donker is.

Precies op de plek van dat huisje zit jouw "ufo".
Is waarschijnlijk gewoon een lamp.

Ik heb ze ook midden in het beeld en rechts in het beeld gehad. Gaat dus niet op. En het bewoog
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:19:41 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62349135
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:17 schreef Arsenius het volgende:

[..]

Ik heb ze ook midden in het beeld en rechts in het beeld gehad. Gaat dus niet op. En het bewoog
Het kan ook een weg met auto's zijn .
The truth was in here.
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:19:57 #30
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_62349142
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:17 schreef Arsenius het volgende:

[..]

Ok, en nu?
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:23:18 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62349244
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef yvonne het volgende:
Is Jogy er al?!

Ik ben er!
In deze ben ik haske neutraal
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_62349249
Ik zag ook 1 grote lichtbol in de lucht!!!

Kon er alleen niet te lang inkijken want dan word ik blind, dan mis ik morgen helemaal alles
Zonder wrijving geen glans
pi_62349283
Tsja en nu, geen idee. Dit was het voor 14 oktober? haha Paar lichtjes..

Ik ben echt wel skeptisch maar gewoon verbaasd van die lichtgevende bolletjes die heen en weer bewogen en af en toe weer tevoorschijn komen.

Wat het was geen idee, ik hou het op een zaklamp voorlopig ;p. Maar ik zou er graag meer van willen denken.. Maar dan moeten ze me meer bewijs geven.

Als er nou een groot schip ineens tevoorschijn komt dan okay ben ik om. Wel spannend desalniettemin
pi_62349338
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar toch die verkapte TVP he, toch nieuwsgierig zijn jajajaja
Ik wilde gewoon even weten wat er hier over gezegd werd idd. Want dat persbericht op Niburu is werkelijk te lachwekkend voor woorden. Vooral als ze nog ff de crisis erbij halen en over chemtrails lullen.

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19333
pi_62349394
quote:

greetz.
Haha. Als ik de eigenaar van die webcam was zou ik mij toch een grap gaan uithalen.
pi_62349420
terrringgg die gast is echt van zn fiets gevallen die dat verzonnen heeft..
Zonder wrijving geen glans
pi_62349601
TerugVindHoax
pi_62349693
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
Wie doet er mee met een website opzetten en het verspreiden van het woord dat ze op 6 november landen?
We maken het dan groots en zodat iedereen incl Niburu.nl ( ) het overneemt. 6 nov. redirecten we de site dan naar een page met info over kuddegedrag en sektevorming
Nee man, keigrote video met Rick Astley erop zetten op 6 nov.
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:46:05 #40
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62349883
tvp zodat ik morgen keihard kan lachen om deze gefaalde first contact.

Noot: Mocht er toch een echt first contact komen geef ik 500 euro aan de TS die het nieuwsbericht heeft geplaatst. (First contact is niet vage lichtjes maar een foto met de president van de US, dood of levend en een alien)
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_62349904
Ik zal eens een goede kwaliteit webcam opsnorren van Sydney Australië.
pi_62349905
Meanwhile, waar zouden die dingen nu allemaal komen, ene site zegt Alabama, de andere Tafelberg en weer een andere die berg in Nieuw-Zeeland
pi_62349941
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:46 schreef Ps2K het volgende:

Noot: Mocht er toch een echt first contact komen geef ik 500 euro aan de TS die het nieuwsbericht heeft geplaatst. (First contact is niet vage lichtjes maar een foto met de president van de US, dood of levend en een alien)
Die quote ik ff. Je weet het maar nooit!

_____!
pi_62349965
Niemand zegt in Nieuw-Zeeland, enige reden is dat het daar al 12 uur is geweest, 14 Oktober is daar dus net begonnen.

Nu ga ik even kijken voor cam in zuid-oost australia.
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:50:46 #45
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62349988
zzz
pi_62350000
Zo'n YouTubeMilf beweerde Nieuw-Zeeland, filmpje stond in vorig topic
pi_62350007
quote:

pi_62350016
quote:

Vooral lachen morgen.
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef Refragmental het volgende:
Mag ik de mensen die hier al op 15 okt 2008 0:01 al beginnen te posten dat er "weer niks gebeurt is" alvast preventief uitlachen?

Niet vanwege het hele "aliens komen landen ja/nee" verhaal, maar vanwege het gebrek aan basiskennis over tijdzones op de wereld.
pi_62350097
quote:

greetz.
Hmm, inderdaad vrij zwart allemaal. Als je nu voor een larger image kiest zie je dat het de sterrenhemel is (dus géén huisje op de voorgrond of zo).

Op die larger image kan je dan klikken (inzoomen/uitzoomen). Wat dan opvalt is een groenachtig bolletje wat in tegenstelling tot de sterren telkens van plaats veranderd. Of het wat is? Geen idee. Misschien is het een glitch of zo. Ben geen computer expert.

update: lijkt een glitch. Het veranderd alleen van plaats als je de cursor ook van plaats veranderd.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:06:01 #50
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_62350342
Ik zat zo eens te denken he..kijk, er zijn jaarlijks wel van dit soort momenten waar heel veel mensen in wėllen geloven omdat ze een betere wereld willen zien. Mensen die niet langer van ons systeem (lees economie) willen afhangen. Mensen die het zat zijn dat onze wereld bepaald wordt door geld en afgesproken grenzen (landsgrenzen, bijvoorbeeld, waardoor iedereen netjes van elkaar gescheiden wordt).

Als er zo veel mensen zijn die er zo over denken, waarom wachten we dan met z'n allen op dingen die waarschijnlijk helemaal niet plaats zullen vinden? Waarom laten we het afhangen van totaal niet bewezen zaken? Waarom nemen we zelf niet het heft in handen en beginnen we de wereld zelf te veranderen door te erkennen dat er meer 'van ons' zijn dan we in eerste instantie zouden denken?

Zomaar een gedachte.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:10:47 #51
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_62350457
quote:

Liever geen euro's maar in Ztrwsloxx uitbetalen graag!
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:14:16 #52
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62350538
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:06 schreef Strani het volgende:
Ik zat zo eens te denken he..kijk, er zijn jaarlijks wel van dit soort momenten waar heel veel mensen in wėllen geloven omdat ze een betere wereld willen zien. Mensen die niet langer van ons systeem (lees economie) willen afhangen. Mensen die het zat zijn dat onze wereld bepaald wordt door geld en afgesproken grenzen (landsgrenzen, bijvoorbeeld, waardoor iedereen netjes van elkaar gescheiden wordt).

Als er zo veel mensen zijn die er zo over denken, waarom wachten we dan met z'n allen op dingen die waarschijnlijk helemaal niet plaats zullen vinden? Waarom laten we het afhangen van totaal niet bewezen zaken? Waarom nemen we zelf niet het heft in handen en beginnen we de wereld zelf te veranderen door te erkennen dat er meer 'van ons' zijn dan we in eerste instantie zouden denken?

Zomaar een gedachte.
Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik denk simpelweg: omdat we bang zijn... We zitten in principe te wachten totdat iemand anders het voortouw neemt, zodat we ze kunnen volgen en als het fout gaat hem/haar/hun de schuld kunnen geven, zodat we geen verantwoording hoeven te dragen...

Verder is het natuurlijk zo dat de situatie waarin we verkeren "altijd al zo is geweest"... Veel mensen zeggen dat ze hier verandering in willen zien, zolang het maar niet ten koste gaat van hunzelf, maar als er echt verandering aan zou zitten te komen, zou het gros niet weten wat ze hiermee aanmoeten...

Dus blijven we wachten "op een teken" en stiekem hopen we dat het nooit gebeurd, zodat we de makkelijke route kunnen blijven volgen, ipv dat we afwijken van het pad dat voor ons uitgestippeld is...

Ik verwacht trouwens niets van morgen, maar damn, ik zou me wel een teelbal scheef schrikken als ik morgenvroeg een UFO op CNN zou zien
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_62350585
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de bestuurder van het ruimteschip last heeft van zijn verstandskiezen en onder volledige "alien-narcose" moet gaan omdat hij bang is voor de tandarts. Alien-narcose duurt normaal gesproken 100 jaar in alien-lichtjaren dus dat betekend dat we nog ff moeten wachten.
Genieten is toegestaan!!!
pi_62350619
Maar als ik zo nadenk is het wel logisch dat regeringen alles in de doofpot stoppen, onze maatschappij en economie zou volledig op hol slaan. Die aliens hebben waarschijnlijk veel grotere krachtbronnen die veel langer meegaan etc olie zou geen reet meer waard worden, naties zouden machteloos staan etc etc.

Al die consequenties zouden parten spelen en de mensen met gezag willen natuurlijk hun machtspositie niet kwijt.

Dus als ze komen, mag ik hopen dat ze schilden hebben om wat nucleaire aanvallen af te slaan.

Want je weet het, mensen zijn gewoon bange dieren in het algemeen. Gelijk nucleaire raketten erop afschieten en squadrons fighterjets erop af sturen..

Zou beetje triest zijn als we ze uit de lucht schieten haha..
pi_62350685
quote:

Zomaar een gedachte.
Verlossing is een thema dat je over de hele wereld telkens ziet terugkomen in allerlei overtuigingen. Blijkbaar droomt de mens er diep van binnen van dat er een externe macht ons ooit komt bevrijden van alles wat het leven moeilijk maakt. Liefst natuurlijk nog tijdens ons leven.

Dat is natuurlijk makkelijker dan jezelf bevrijden. Want dat is weer een extra (moeilijke) taak, naast alle dingen die je toch al moet om jezelf in leven te houden.
pi_62350758
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:15 schreef Topspin het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de bestuurder van het ruimteschip last heeft van zijn verstandskiezen en onder volledige "alien-narcose" moet gaan omdat hij bang is voor de tandarts. Alien-narcose duurt normaal gesproken 100 jaar in alien-lichtjaren dus dat betekend dat we nog ff moeten wachten.

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_62350778
Jezelf bevrijden van politieke macht is niet mogelijk. Je zou een massale demonstratie op touw kunnen zetten wereldwijd maar dat zal zelfs niet helpen. Vraag me ook af in hoeverre het gewenst is om vrij te zijn van politieke macht. Als iedereen los loopt en alles kan doen wat men wilt doen dan loopt het ook compleet uit de hand omdat een aantal niet kan omgaan met totale vrijheid.

Aliens die alternatieve grondstoffen kunnen verstrekken zodat we niet afhankelijk zijn van olie is wat anders. Aliens die verstand hebben van ons economische systeem lijkt me dan ook sterk, alsof aliens ineens weten hoe het hier opgebouwd moet zijn als ze amper weten hoe het in elkaar steekt.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:24:09 #58
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62350780
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:17 schreef Arsenius het volgende:
Maar als ik zo nadenk is het wel logisch dat regeringen alles in de doofpot stoppen, onze maatschappij en economie zou volledig op hol slaan. Die aliens hebben waarschijnlijk veel grotere krachtbronnen die veel langer meegaan etc olie zou geen reet meer waard worden, naties zouden machteloos staan etc etc.

Al die consequenties zouden parten spelen en de mensen met gezag willen natuurlijk hun machtspositie niet kwijt.

Dus als ze komen, mag ik hopen dat ze schilden hebben om wat nucleaire aanvallen af te slaan.

Want je weet het, mensen zijn gewoon bange dieren in het algemeen. Gelijk nucleaire raketten erop afschieten en squadrons fighterjets erop af sturen..

Zou beetje triest zijn als we ze uit de lucht schieten haha..
Ik ga ervan uit dat als je over de technologie beschikt om door het universum te reizen (en dan niet alleen de propulsie, maar ook eventuele life-support en bescherming tegen ruimtestraling, etc) je ook over een aantal verdedigingmachinismen beschikt om een aanval met "primitieve wapens" te counteren.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat een buitenaards ras de moeite zou doen om ons in vrede te benaderen. Het is immers makkelijker om ons of te onderwerpen of uit te roeien, ipv ons te overtuigen dat ze "in vrede" komen.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:25:15 #59
94617 Ps2K
pi_62350797
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:10 schreef KlappernootatWork het volgende:

[..]

Liever geen euro's maar in Ztrwsloxx uitbetalen graag!
Maar dat zijn rubberen driehoeken van 3km per zijde...
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:27:42 #60
94617 Ps2K
pi_62350847
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:24 schreef RedDevil085 het volgende:

Ik kan me overigens niet voorstellen dat een buitenaards ras de moeite zou doen om ons in vrede te benaderen. Het is immers makkelijker om ons of te onderwerpen of uit te roeien, ipv ons te overtuigen dat ze "in vrede" komen.
Je hebt hier wel een punt. Op deze planeet is het altijd al zo geweest dat een sterkere soort de zwakkere verjaagt.
pi_62350888
quote:

Zomaar een gedachte.
Er zijn genoeg conspiracytheorieen die zeggen dat er een NWO (New World Order) achter de schermen bezig is om de mensheid zover te drijven dat ze om een eenheis smeken. Dat juist die behoefte en angst voor wat komen gaat ingezet wordt.
Dan kan er een grote externe verlosser komen. Als een nieuwe Jesus. Sites over Illuminati zeggen dat dat de verlichter is: Lucifer. Dan wordt het opeens weer een religieuze discussie.
Als dat zo zou gebeuren zouden er genoeg mensen zijn die vanuit de goedheid van hun hart dat zouden volgen om er vervolgens achter te komen dat ze nu helemaal in het systeem opgesloten zitten.
Mensen zijn in de eerste instantie gericht op de overleving van hun soort en gezin.

Verandering zou goed zijn, maar hoe en wat zou nog een hle discussie zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_62350895
Waarom zouden alle aliens negatieve intenties hebben, ze hebben de mogelijkheid het universum te doorkruisen, en slaven lijkt me ook niet want ze kunnen vast kloonen maken of robots of iets dergelijks.

En de aarde is ook niet bijzonder, zullen vast vele andere planeten zijn die grotendeels vergelijkbaar met de aarde zijn.

Dat ze ons een tijdje geobserveerd hebben en zien dat we deels klaar zijn om gewoon wat verder te komen, immers zij kunnen onze broeders zijn. Veel menselijker dan we ooit gedacht hadden misschien qua uiterlijk.

Hoe verder wij evolueren des te meer goed komt in ons naar boven, volgens mij. Wij komen van barbarische gebruiken af en proberen ons beter voor te doen.

Als dat doorgaat dan zullen wij toch voor het goede streven, net als wij dieren proberen niet totaal uit te roeien maar te beschermen, gebieden te beschermen. Hoe meer we evolueren hoe meer we rekening houden met ander soort leven op deze aardkloot.

Dan lijkt het me meer voor de hand dat de Aliens die al verder geevolueerd zijn datzelfde nastreven.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:33:08 #63
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62350984
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:27 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Je hebt hier wel een punt. Op deze planeet is het altijd al zo geweest dat een sterkere soort de zwakkere verjaagt.
Precies... en waarom zou je de moeite gaan doen om 6 miljard "barbaren" wat manieren te brengen als je ze ook kan "zappen". Ik ben er behoorlijk zeker van dat wij als mensen hetzelfde zouden doen als we een planeet tegen het lijf liepen waar we naar toe konden reizen en koloniseerbaar konden maken, maar waar nog een "primitief ras" rond hing.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:37:49 #64
94617 Ps2K
pi_62351128
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:33 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Precies... en waarom zou je de moeite gaan doen om 6 miljard "barbaren" wat manieren te brengen als je ze ook kan "zappen". Ik ben er behoorlijk zeker van dat wij als mensen hetzelfde zouden doen als we een planeet tegen het lijf liepen waar we naar toe konden reizen en koloniseerbaar konden maken, maar waar nog een "primitief ras" rond hing.
Dat hoef je niet te denken, dat is een feit. In de gehele geschiedenis van de mensheid zijn zwakkeren altijd onderdrukt. Totdat de ondrukker zelf sporen van zwakte begint te vertonen en uit de weg wordt geruimd.
pi_62351131
Nieuw stukje op GW: Galactische Federatie-UFO komt morgen
quote:
Wat wij verwachten te zien? Bijzonder weinig natuurlijk. De voorspellingen rondom de Galactische Federatie zijn al zo vaak gedaan, en telkens op zo'n vage fluffywuffy manier, dat ze slechts een glimlach op de mond veroorzaken. 14 Oktober wordt de dag waarop de mens nog een stapje dieper in het kredietdrijfzand zakt, met of zonder UFO.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:38:28 #66
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_62351147
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vooral lachen morgen.
[..]

Wat ik al gepost had:
We kunnen op 14 okt om 13:00 (GMT + 1) al lachen.
Want ze claimt dat iedereen dit fenomeen voor 15 oktober zal meemaken, dus ook de mensen in Nieuw Zeeland, die 11 uur voorlopen.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_62351249
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:33 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Ik me ook niet echt inbeelden dat als ze komen ze in vrede komen. Het is of ze nemen de wereld over en wij moeten doen wat zij zeggen, of ze roeien ons uit, one of the two imo.

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2008 14:42:25 ]
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:42:50 #68
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62351293
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:30 schreef Arsenius het volgende:
Waarom zouden alle aliens negatieve intenties hebben, ze hebben de mogelijkheid het universum te doorkruisen, en slaven lijkt me ook niet want ze kunnen vast kloonen maken of robots of iets dergelijks.

En de aarde is ook niet bijzonder, zullen vast vele andere planeten zijn die grotendeels vergelijkbaar met de aarde zijn.

Dat ze ons een tijdje geobserveerd hebben en zien dat we deels klaar zijn om gewoon wat verder te komen, immers zij kunnen onze broeders zijn. Veel menselijker dan we ooit gedacht hadden misschien qua uiterlijk.

Hoe verder wij evolueren des te meer goed komt in ons naar boven, volgens mij. Wij komen van barbarische gebruiken af en proberen ons beter voor te doen.

Als dat doorgaat dan zullen wij toch voor het goede streven, net als wij dieren proberen niet totaal uit te roeien maar te beschermen, gebieden te beschermen. Hoe meer we evolueren hoe meer we rekening houden met ander soort leven op deze aardkloot.

Dan lijkt het me meer voor de hand dat de Aliens die al verder geevolueerd zijn datzelfde nastreven.
Er kloppen een aantal zaken niet aan jou verhaal:

A. De aarde is wel degelijk bijzonder, er zullen vast wel andere planeten in het universum rondzwerven waar organismen zoals wij kunnen overleven, maar die liggen allemaal xxx lichtjaren uit de buurt, dus aarde zou eventueel als uitvalsbasis kunnen functioneren (mocht het zo zijn dat die aliens een andere atmosfeer of temperatuur prefereren, zijn we helemaal zuur :S)

B. Hoe verder wij evolueren, hoe meer goed in ons naar boven komt? Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar waar ik vandaan kom is het zo dat hoe verder we evolueren, hoe beter we worden in het uitroeien van anderen.

C. Als iemand ons zou observeren, zouden ze ons waarschijnlijk vergelijken met een virus (Matrix?). Een organisme wat zich exponentieel voortplant en alles consumeert waar het zijn handen op kan leggen, ook als dit tot gevolg heeft dan andere levensvormen uitsterven of iig bedreigd worden. Net zoals dat wij proberen virussen uit te roeien, lijkt het me logisch dat een geavanceerd ras hetzelfde bij ons zal proberen...

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik ben er behoorlijk zeker van dat als wij niet meer aan de top van de voedselketen/evolutie staan, we het nog zwaar te verduren krijgen...
pi_62351628
Dat is jouw mening, prima.

Iemand ook opgemerkt dat er meer activiteit is in het nederlandse luchtruim? Aantal keer helikopters overgevlogen en andere vliegtuigen.

Hier iig wel, noord-brabant. :x
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:56:22 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62351726
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Arsenius het volgende:

Iemand ook opgemerkt dat er meer activiteit is in het nederlandse luchtruim? Aantal keer helikopters overgevlogen en andere vliegtuigen.

Hier ook, schiphol

Maar ik kijk wel meer naar de lucht vandaag
The truth was in here.
pi_62351732
quote:

Tis gewoon hetzelfde alleen valt het nu meer op omdat je erop let.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62351856
Okay het zal wel.
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:01:48 #73
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62351862
quote:

Slappe hap... ik zou graag hebben gezien hoe jij bovenstaande theorien had verdedigd... maar uhmmm, nee, als ik niet op de hoogte was van "dit nieuws" zou ik niet eens weten dat er iets aan de hand was...

Vraag me trouwens af of het luchtalarm word geactiveerd als er opeens een UFO boven NL (of een andere plaats op aarde) word gesignaleerd...
pi_62352062
Oh dat ik me standpunten ga verdedigen vind ik niet nodig, ieder zijn mening. Er is in dat soort dingen niks te bewijzen. Het zijn alleen theorieën..

Als er morgen geen reet gebeurt dan ga ik me echt nooit meer met ufo rommel bezig houden. Deed ik ook niet totdat '14 oktober' gehyped werd.

Dacht zal het een kans gunnen, hoewel het hele verhaal zo zweverig is. Beetje net op youtube lopen kijken en dan leggen ze uit ja.. Als we er klaar voor zijn en we ze willen zien, dan wordt de tijdlijn zo dat ze daadwerkelijk komen en anders zijn we nog niet klaar.

Heb zoiets van jezus hou toch op met dat zweverige bullshit...
pi_62352120
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:42 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik ben er behoorlijk zeker van dat als wij niet meer aan de top van de voedselketen/evolutie staan, we het nog zwaar te verduren krijgen...
Nogmaals, de ruimte is onmetelijk groot. Plaats genoeg voor iedereen, ook voor het stelletje aardlingen dat nog niet zover geevolueerd is dat het een 'eventueel' gevaar kan vormen voor verder geevolueerde volkeren.

Neuh, ik kan me niet voorstellen dat verder geevolueerde volkeren per sé het enige volk in het universum wil zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:12:56 #76
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62352127
Maar breekt er geen paniek uit als er plotseling een gigantische ufo in de lucht hangt
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:20:02 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62352287
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef Darklight het volgende:
Maar breekt er geen paniek uit als er plotseling een gigantische ufo in de lucht hangt
Mag hopen van wel, als we daar al niet van onder de inruk raken weet ik het ook niet meer.
The truth was in here.
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:20:41 #78
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62352300
Ik knipperde even met m'n ogen, heb ik iets gemist ?
zzz
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:23:51 #79
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62352377
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nogmaals, de ruimte is onmetelijk groot. Plaats genoeg voor iedereen, ook voor het stelletje aardlingen dat nog niet zover geevolueerd is dat het een 'eventueel' gevaar kan vormen voor verder geevolueerde volkeren.

Neuh, ik kan me niet voorstellen dat verder geevolueerde volkeren per sé het enige volk in het universum wil zijn.
Ok, maar wanneer zou jij proberen een probleem op te lossen? Als het nog een potentieel probleem is of als het daadwerkelijk een bedreiging is? Ik zou zeggen: Vandaag 6 miljard barbaren elimineren betekend dat je je daar morgen niet meer druk over hoeft te maken...
pi_62352382
Nee.. niks boeiends te melden. Wat a load of crap..

Paniek ja heus wel
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:25:35 #81
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62352424
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mag hopen van wel, als we daar al niet van onder de inruk raken weet ik het ook niet meer.
Oh, kijk... een UFO... shit, hoop niet dat hierdoor de treinen later gaan rijden
pi_62352444
quote:

Woon je toevallig in de buurt van Gilze-Rijen?
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_62353010
okay 5 minuten geleden gelukt om weer een screen te maken

http://img291.imageshack.us/my.php?image=vreemd4vd7.jpg

het bewoog! 100 procent van links in de hoek naar het midden. ik Ramde op de grote versie omdat ik het groter wilde cappen maar helaas stond er niet op.

Dus de kleine versie.

Tis toch niet echt een zaklamp...
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:52:52 #85
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_62353271
De oplossing van de kredietcrisis!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_62353284
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:45 schreef Arsenius het volgende:
okay 5 minuten geleden gelukt om weer een screen te maken

http://img291.imageshack.us/my.php?image=vreemd4vd7.jpg

het bewoog! 100 procent van links in de hoek naar het midden. ik Ramde op de grote versie omdat ik het groter wilde cappen maar helaas stond er niet op.

Dus de kleine versie.

Tis toch niet echt een zaklamp...
Een bewegende webcam?
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:53:43 #87
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_62353297
tvp
*Hosselcopter*
pi_62353428
gvd, net een grote spot van 1 cm oranje roodachtig en werd klein en ging naar links.

gelukt om een screen van dat kleintje te maken, definitely no pocketlight!
pi_62353505
Ik heb werkelijk geen idee of ik Arsenius serieus moet nemen of uit moet lachen.
pi_62353550
Kijk zelf naar die stream, ik zit niet zelf dots te maken in photoshop. Anderen hebben het ook al gezien.

Ik weet niet wat het is en het intrigigeert me wel
pi_62353615
Ik zit hele tijd te kijken naar die stream...maar zie echt niks hoor. Ook niet op de tijdstippen in je plaatjes...
pi_62353726
Lijkt me ook stug dat als je post op een forum en rondbrowst elke seconde daar kijkt. Ik zit er al een halve dag naar te loeren.

Ik zou zeggen kijk een uur of 1.5 naar de stream zonder weg te kijken. Ik weet het ook niet voor de rest wat het is etc.

Ik vind het gewoon vreemd, dat is alles. I don't have an explanation
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:10:35 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62353814
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:07 schreef Arsenius het volgende:
Lijkt me ook stug dat als je post op een forum en rondbrowst elke seconde daar kijkt. Ik zit er al een halve dag naar te loeren.

Ik zou zeggen kijk een uur of 1.5 naar de stream zonder weg te kijken. Ik weet het ook niet voor de rest wat het is etc.

Ik vind het gewoon vreemd, dat is alles. I don't have an explanation
Jij zit serieus al anderhalf uur naar het donkere vlak te kijken?
The truth was in here.
pi_62353826
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:01 schreef Arsenius het volgende:
Kijk zelf naar die stream, ik zit niet zelf dots te maken in photoshop. Anderen hebben het ook al gezien.

Ik weet niet wat het is en het intrigigeert me wel
Ah kerel... stop toch eens met die onzin

Het is een lichtpuntje dat af en toe van links naar rechts gaat en weer terug... op dezelfde hoogte!
Het is een webcam die af en toe draait... en de lantaarnpaal of lamp in de verte lijkt over het beeld te bewegen.

"No explanation"
pi_62354001
This is the live view from near Inglewood looking Southwest.

Dat ding draait niet, tis daar 3 uur snachts. Iemand zit 'm zeker te draaien voor de lol?

Eej lantaarnpaal sluit ik niet uit, maar kan die groot en klein worden qua licht en van vuurrood naar geel veranderen en van plaats verwisselen?

Dan heb jij vast magische lantaarnpalen in de buurt staan.

Eigenlijk sluit ik 'm dus wel uit.

Wat het is laat het lekker in het midden, ik geef alleen weer wat mij fascineert en wat ik zie en ook bewijs met screens.
pi_62354127
Het is inderdaad een bewegende camera die nog kan in en uitzoomen ook....Achter die bomen links onder (waar jij je bolletje steeds ziet), staat een lantaarnpaal die soms door de bomen schijnt. Omdat de camera draait en inzoomt zie je hem niet altijd.

Over dat inzoomen/bewegen geval gedoe: kijk naar de stille plaatjes onder 'Gallery'. Steeds dezelfde camera, vanuit een ander shot. Probleem opgelost.
pi_62354158
Okay, Ik neem dat maar aan dan. Want ik vind het prima als het plausibel kan worden uitgelegd.

Opgelost en een halve dag verspild aan een lantaarnpaal.
pi_62354454

"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:57:14 #100
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_62355077
OK kijk eens naar dit filmpje:
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19003

en, ufoachtig?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dit 100% de verklaring is weet ik niet meer, maar toen ze eens een team van special effect mensen vroegen zoiets te maken was dit ongeveer de manier. En gezien de vaagheid van de opname geloof ik hierin eerder dan dat het een ufo was.....
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:57:49 #101
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_62355090
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jij zit serieus al anderhalf uur naar het donkere vlak te kijken?
Echt he?
pi_62355402
Prachtig dit.

Moet me denken aan dommel:
pi_62355822
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:24 schreef Koalabier het volgende:
wtf

Prutsers, twee dagen te vroeg.
Hebben ze wind meegehad?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_62356539
Puntjes in de lucht, overtuigend.
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:23:53 #106
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62357019
Beter komen ze ons even massaal rickrollen of zo
AFC AJAX
pi_62357148
"Helaas zullen de Aliëns niet komen 14 oktober a.s.
Zojuist is er een fax van een woordvoerder van de Galactische Federatie bij een betrouwbare bron binnengechanneld, dat ze op die dag verhinderd zijn. Er zijn onvoorziene zaken van groter importantie tussen gekomen. Ze bieden hun excuses aan voor het ongemak en zullen aan ons blijven denken. En ze houden van ons."

Dat bericht krijg ik net toegestuurd, het is 7 dagen oud. Er staat geen link naar een nieuwsbericht bij volgens mij.. Heb ik iets gemist?

Edit: Dat bericht is helemaal uit den duim gezogen heb ik het vermoeden Hoelaat komen die gasten eigenlijk? Toch niet onder 't eten?
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:34:15 #108
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62357277
Waarschijnlijk op een tijdstip dat ieder persoon op aarde aan het slapen of bezig is met iets anders zodat OP (of zijn/haar bron) ons kan vertellen dat wij ze gemist hebben en hij toevallig net niet
AFC AJAX
pi_62357401
Als Gillian dit maar mag onderzoeken !

"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_62357654
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:23 schreef msnk het volgende:
Beter komen ze ons even massaal rickrollen of zo
Jij bezoekt dumpert niet?

http://www.dumpert.nl/med(...)_2008_is_de_dag.html
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:52:01 #111
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62357708
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:49 schreef petrelli het volgende:

[..]

Jij bezoekt dumpert niet?

http://www.dumpert.nl/med(...)_2008_is_de_dag.html
lol

Nee ben daar eigenlijk al meer dan een jaar niet geweest
AFC AJAX
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:57:24 #112
189777 zagevent
what's in a name
pi_62357835
Zijn er echt mensen die dit serieus nemen?
pi_62357895
Owja, dat is morgen al.

Ik ben benieuwd, al zal het wel weer met een sisser aflopen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_62358219
http://www.norad.mil/News/2007/083007.html

Uiteraard, net zo'n oefening als 11sept, aldus Niburu.

En Seoul heeft last van lichtjes in de lucht.
pi_62358428
UPDATE 5:

Militaire acties in Amerika en Afrika?

De laatste berichten spreken erover dat het hoogstwaarschijnlijk toch boven Kaapstad zal beginnen. Zoals eerder geschreven liggen daar grote vliegdekschepen klaar voor de kust. Militairen worden opgedragen klaar te staan voor de komende dagen in zowel Canada als Amerika. Nu blijkt dus ook dat er in Amerika een even grote oefening op de planning staat als op 11 september 2001. Deze oefening heet “Operatie Vigilant Shield” en wordt uitgevoerd tussen 14 en 20 oktober (aangekondigd staat 15-20 oktober; let op het tijdsverschil). Toevallig vindt deze oefening tegelijkertijd plaats als er een aankondiging is geweest van een groot UFO gebeuren op dezelfde dagen. Sinds 2001 is er niet meer zo’n grote oefening gepland.

Er werd al in een van de eerste stukken van Blossom aangegeven dat men zal laten denken dat we worden aangevallen. We kunnen van te voren dus wel wat gevechtsvliegers over onze hoofden verwachten. Blijf daarom vooral rustig… het is alleen bedoeld om de bevolking te misleiden.

pi_62358525
Bron? en hoe the fuck komen zij aan de info dat er militaire acties gepland zijn?
pi_62358530
Nou, dan kunnen we denk ik ook meteen stellen dat Titor full of shit was als er morgen niks gebeurd.

Lijkt me dat als je uit de toekomst komt dat je een dergelijk iets wel eventjes verteld dacht ik zo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 13 oktober 2008 @ 19:32:19 #118
189777 zagevent
what's in a name
pi_62358702
Het zou anders wel leuk zijn. Kunnen we met de Gravity Gun ed. aan de slag.
pi_62358743
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:25 schreef Dejannn het volgende:
Bron? en hoe the fuck komen zij aan de info dat er militaire acties gepland zijn?
Oefening.
http://www.norad.mil/News/2007/083007.html

Niets bijzonders.
pi_62358877

LOL. Prachtige excuses.
pi_62359113
Vandaag is het volle maan daarbij, nog een teken dat het waar kan zijn. Nu zien ze de aarde beter mochten de koplampen van de UFO defect raken, hebben ze precies ingeplanned dat zoiets kan gebeuren.
  maandag 13 oktober 2008 @ 19:47:40 #122
8898 Darklight
pi_62359133
Is een oefening van 14 t/m 20 October VS-08
Was er op 9/11 niet ook een Vigilant Shield oefening?
pi_62359139

En we hebben weer beeld , nog weinig boeiends te zien echter
pi_62359380
En hier trouwens nog die inderdaad dus lantaarnpalen die iemand eerder aanzag voor ufo's

pi_62359389
Nou als er vanaf 00:00 vanavond niks gebeurt dan weten we wel hoe laat het is. Want Zuid-Afrika (Alabama) daar loopt de klok gelijk met de onze..

Ok.
pi_62359420
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:55 schreef Dejannn het volgende:
En hier trouwens nog die inderdaad dus lantaarnpalen die iemand eerder aanzag voor ufo's

[ afbeelding ]

wrijf het er maar in, halve dag van mijn leven vergooid naar een zwart beeld te staren.
pi_62359442
Farrakhan, de geestelijk vader van Obama, zegt dat er ook steeds meer UFO's worden gezien, en noemt dit de "Oorlog van de goden". Werden vele goden uit het verleden niet beschreven als Wezens die uit de Hemel neerdaalden? Wordt met "hemel" niet gewoon de lucht bedoeld? En zijn ze niet gewoon in schepen gekomen?

Hoor vanaf 4:00 bijvoorbeeld:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2482277354626024910&ei=yLHuSKO-EpGQ-QGg5v3ABg&q=farrakhan&hl=en

Verder heeft hij het over van "naturally" naar "supernaturally" ...
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
pi_62359461
Trouwens ik moet zeggen, heel mooi landschap daar in NZ. Toch misschien een leuk ideetje om eens langs te wippen voor vakantie ooit
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:16:01 #129
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62360014
We're doomed.
AFC AJAX
pi_62360086
Morgen iedereen naar de slijterij om massaal in te slaan? Als je dan toch ten onder gaat dan kun je maar beter bezopen zijn
pi_62360163
Schip is gefotografeerd?
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
pi_62360234
Hou nou op, nu is het niet meer leuk.
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:29:17 #133
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_62360404
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:22 schreef FatalException het volgende:
Schip is gefotografeerd?
[ afbeelding ]
*Hosselcopter*
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:31:42 #134
8898 Darklight
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:35:07 #135
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_62360573
UPDATE 5:

Militaire acties in Amerika en Afrika?

De laatste berichten spreken erover dat het hoogstwaarschijnlijk toch boven Kaapstad zal beginnen. Zoals eerder geschreven liggen daar grote vliegdekschepen klaar voor de kust. Militairen worden opgedragen klaar te staan voor de komende dagen in zowel Canada als Amerika. Nu blijkt dus ook dat er in Amerika een even grote oefening op de planning staat als op 11 september 2001. Deze oefening heet “Operatie Vigilant Shield” en wordt uitgevoerd tussen 15 en 20 oktober. Toevallig vindt deze oefening tegelijkertijd plaats als er een aankondiging is geweest van een groot UFO gebeuren op dezelfde dagen. Sinds 2001 is er niet meer zo’n grote oefening gepland.

Er werd al in een van de eerste stukken van Blossom aangegeven dat men zal laten denken dat we worden aangevallen. Misschien kunnen we ook hier van te voren dus wel wat gevechtsvliegers over onze hoofden verwachten. Blijf daarom vooral rustig… het is alleen bedoeld om de bevolking te misleiden.

Lees voor meer informatie, ook over de aanknopingspunten met betrekking tot Kaapstad, het volgende artikel op 10-14-08.blogspot.com
*Hosselcopter*
pi_62360598
Ik ben wat van die ufo-blogs aan het bekijken en in de comments worden die ufo-gekken om de 10 minuten gerickrolled met 'schokkende video opnames van de ufo'.

Hilarisch.
pi_62360637
Ja en?
Vloog de HERE ook niet in een wolk, en ging daarin het volk van Israel voor?
Mattheus 17
Een stem uit de hemel

1 Zes dagen later nam Jezus Petrus, Jakobus en diens broer Johannes met zich mee een hoge berg op, waar ze alleen waren. 2 Voor hun ogen veranderde hij van gedaante, zijn gezicht straalde als de zon en zijn kleren werden wit als het licht. 3 Plotseling verschenen aan hen Mozes en Elia, die met Jezus in gesprek waren. 4 Petrus nam het woord en zei tegen Jezus: ‘Heer, het is goed dat wij hier zijn. Als u wilt zal ik hier drie tenten opslaan, een voor u, een voor Mozes en een voor Elia.’ 5 Hij was nog niet uitgesproken, of de schaduw van een stralende wolk gleed over hen heen, en uit de wolk klonk een stem: ‘Dit is mijn geliefde Zoon, in hem vind ik vreugde. Luister naar hem!’ 6 Toen de leerlingen dit hoorden, wierpen ze zich neer en verborgen uit angst hun gezicht. 7 Jezus kwam dichterbij, raakte hen aan en zei: ‘Sta op, jullie hoeven niet bang te zijn.’ 8 Ze keken op en zagen niemand meer, Jezus was alleen.

En wat te denken van de Bijbelse voorspelling als de HERE terugkomt:
1 Tessalonizenzen 4:16:
16 Wanneer het signaal gegeven wordt, de aartsengel zijn stem verheft en de bazuin van God weerklinkt, zal de Heer zelf uit de hemel neerdalen. Dan zullen eerst de doden die Christus toebehoren opstaan, 17 en daarna zullen wij, die nog in leven zijn, samen met hen op de wolken worden weggevoerd en gaan we in de lucht de Heer tegemoet. Dan zullen we altijd bij hem zijn. 18 Troost elkaar met deze woorden.
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:38:54 #138
8898 Darklight
pi_62360669
Teksten in de bijbel moet je idd letterlijk nemen
pi_62360818
pi_62361328
TVP. Ik stel mijn vriend beschikbaar voor experimenten! Beem him up Scotty .
pi_62361791
Ach het is naar mijn idee een psychologisch spel
Ik bedoel als je graag iets wil zien, en er vervolgens alles aan doet het te willen zien. En vervolgens begin je op vage details te letten. Waarvan je denkt dat ze er normaal niet zijn (bijvoorbeeld de lantaarn palen).

Dit is vooral leuk wanneer je wat jonger bent en je elkaar 'bang' gaat praten over zaken als deze, in elk bos zitten dan in eens vage mannekes, en je durft er niet meer langs. Ga je er dan als nog langs, dan zie je ze nog echt ook:P
pi_62361800
Update 4 is ook wel interessant trouwens, op Niburu.nl ...:

"UPDATE 4:

Bevestiging Tafelberg door Wayne Herschel

In update 2 maakten we kenbaar dat de vermoedelijke aankomstplaats kon duiden op de Tafelberg in Afrika, nabij Kaapstad. In een persbericht dat rondgestuurd werd door Wayne Herschel, de man achter de website ‘the Hidden Records’, maakt hij bekend dat er meer aanwijzingen zijn dat het goed mogelijk boven Kaapstad kan gaan gebeuren. Hierbij verwijst hij o.a. naar de Amerikaanse marineschepen die voor de kust van Kaapstad liggen. Dit is in geen tientallen jaren meer voorgekomen. Het gaat hier onder meer om het grootste nucleaire vliegdekschip dat de US Navy in zijn bezit heeft. Ze beweren daar voor de kust te liggen in verband met piraten.

Na het twintigjarig onderzoek van Wayne, is hij tot de conclusie gekomen, met betrekking tot de hints en de manier hoe er wordt gesproken over ‘hun’ en onze afkomst in de channelings van Blossom, dat er teveel overeenkomsten zijn om alles als toeval af te doen. Lees ook zijn artikel hierover op Oneism.org

Canadese soldaten opgedragen paraat te staan

Een canadese soldaat zegt opdracht van zijn luitenant te hebben gekregen zich gereed te houden van 13 tot en met 19 oktober. Dit geldt natuurlijk voor het hele leger. Er wordt niet aan de soldaten gemeld waar het om gaat, maar wel wordt hen opgedragen zich er stil over te houden om eventuele paniek te voorkomen. In een tweede bericht dat op 10-14-08.blogspot.com is geplaatst kun je de originele e-mail lezen die de soldaat heeft ontvangen van zijn commandant. Hierin staat bevestigd dat de soldaten rustig moeten wachten op een eventuele oproep.

We kunnen natuurlijk niet met zekerheid zeggen of dit alles werkelijk te maken heeft met 14 oktober, maar het zijn wel toevallige bijeenkomstigheden oftewel synchroniteiten. Het kan ook te maken hebben met de totale financiële instorting die wellicht deze week verwacht wordt, waardoor er kans is op chaos bij de massa en het leger ingeschakeld moet worden om de boel te begeleiden. Eén ding is zeker… er wordt iets groots verwacht."
pi_62361833
Ik bedoel, wat moet een nucleair vliegdekschip daar omfg
pi_62362009
Iemand die kan bevestigen of dat echt zo is ?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:29:52 #145
231495 Famouss
Constantinopel
pi_62362176
Als er zo een grote ruimteschip zou komen , dan zou je dat eigenlijk tog in de lucht gwn kunne zien van verte ?
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:34:37 #146
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62362339
Ja want de HERE verkondigt zijn terugkeer via een washed up Australische actrice.
AFC AJAX
pi_62362374
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef Famouss het volgende:
Als er zo een grote ruimteschip zou komen , dan zou je dat eigenlijk tog in de lucht gwn kunne zien van verte ?
Niet als een voorwerp zich met de snelheid van het licht onze kant op zou bewegen. Het licht uitgestraald door dit voorwerp zal namelijk nooit voor het voorwerp zelf uitgaan, want niets kan sneller dan het licht. Hierdoor is het onmogelijk dit voorwerp waar te nemen tot het hier op aarde is of tot stilstand komt en de lichtstralen van dit voorwerp de aarde bereiken.
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:55:56 #148
231495 Famouss
Constantinopel
pi_62363010
http://i36.tinypic.com/32zrf3a.jpg rechts een zwarte bolletje , zal vast een vogel zijn ofsow
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:56:09 #149
8898 Darklight
pi_62363029
Jullie kunnen je voorbereiden op de komst van één heel groot lichtschip dat boven een bepaald dicht bevolkt gebied van jullie planeet zal vliegen. Het zal langzaam vliegen en zal in die gebieden lang genoeg zichtbaar zijn voor een goed oogcontact. Niet meer snelle lichtflitsen in de hoek van je oog. Dit keer kun je het goed waarnemen. Je kunt hiervan foto’s en video-opnamen maken. Je kunt je vrienden en buren waarschuwen om te kijken. Het zal lang in de lucht blijven en zich gedurende een paar dagen langzaam verplaatsen over een groot deel van jullie wereld zodat niemand kan ontkennen dat een ruimteschip zich voor jullie ogen heeft laten zien. De moerasgas- en de weerballontheoretici zullen volledig te kijk staan met hun verhaaltjes. Jullie zullen niet alleen het schip zien, we zullen er ook een lichtshow van maken. We willen zeker zijn dat jullie met plezier kijken naar een demonstratie van lichtbeelden op zijn oppervlak. We zullen ook acrobatische bewegingen uitvoeren. Een paar ‘loops’ etc., wat een grote indruk zal maken vanwege zijn omvang. Jullie zullen een enorm schip zien dat we hebben uitgekozen voor deze demonstratie. Het is talrijke kilometers groot.
pi_62363208
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:56 schreef Darklight het volgende:
Jullie kunnen je voorbereiden op de komst van één heel groot lichtschip dat boven een bepaald dicht bevolkt gebied van jullie planeet zal vliegen. Het zal langzaam vliegen en zal in die gebieden lang genoeg zichtbaar zijn voor een goed oogcontact. Niet meer snelle lichtflitsen in de hoek van je oog. Dit keer kun je het goed waarnemen. Je kunt hiervan foto’s en video-opnamen maken. Je kunt je vrienden en buren waarschuwen om te kijken. Het zal lang in de lucht blijven en zich gedurende een paar dagen langzaam verplaatsen over een groot deel van jullie wereld zodat niemand kan ontkennen dat een ruimteschip zich voor jullie ogen heeft laten zien. De moerasgas- en de weerballontheoretici zullen volledig te kijk staan met hun verhaaltjes. Jullie zullen niet alleen het schip zien, we zullen er ook een lichtshow van maken. We willen zeker zijn dat jullie met plezier kijken naar een demonstratie van lichtbeelden op zijn oppervlak. We zullen ook acrobatische bewegingen uitvoeren. Een paar ‘loops’ etc., wat een grote indruk zal maken vanwege zijn omvang. Jullie zullen een enorm schip zien dat we hebben uitgekozen voor deze demonstratie. Het is talrijke kilometers groot.
Vet, een vlieg/licht show Live verslag op SBS 6? Gepresenteerd door Gerard Joling en Nance
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_62363218
quote:

Jammer van die lichtshow en loops.. het was zo'n mooi verhaal..
pi_62363437
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:01 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Vet, een vlieg/licht show Live verslag op SBS 6? Gepresenteerd door Gerard Joling en Nance
_!
  Moderator / Redactie FP maandag 13 oktober 2008 @ 22:08:58 #153
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_62363442
Ik vind dit eigenlijk wel vet
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_62363449
Nou jongens, bijna 12 uur.. tis bijna net zo leuk als aftellen tot het nieuwe jaar..
  Moderator / Redactie FP maandag 13 oktober 2008 @ 22:10:28 #155
Rawr
pi_62363495
Uhu
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:12:41 #156
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_62363558
Ik vind loopings niet zo verantwoord eigenlijk. Zal er vrij eng uitzien

Darklight, waarom ben je zo overtuigd dat dit plaats gaat vinden? En waar haal jij deze info nou weer vandaan?
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:13:35 #157
191838 mrfool
Why so serious?
pi_62363598
Internet is overal traag laatste paar dagen... betekent dat alle reserves van internet worden afgeknepen voor overheden, om data analyses door te sturen. laat ik net bij eurocontrol wonen en afcent, eurocontrol doet een frequentie laag monitoren van de wereld, en de afcent is een internationaal hoofdkwartier.

Ik ben niet gek ik ben een ufo!
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:14:59 #158
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_62363640
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:13 schreef mrfool het volgende:
Internet is overal traag laatste paar dagen... betekent dat alle reserves van internet worden afgeknepen voor overheden, om data analyses door te sturen. laat ik net bij eurocontrol wonen en afcent, eurocontrol doet een frequentie laag monitoren van de wereld, en de afcent is een internationaal hoofdkwartier.

Ik ben niet gek ik ben een ufo!

De Aliens zijn ons internet aan het downloaden
pi_62363720

Als afscheidslied zal ik deze maar laten horen. Ik zie jullie allemaal in een after-life

Iedereen een mooie dood en degene die zich lam zuipen morgen om het einde te vieren, proost!!!!!!!
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:21:23 #160
8898 Darklight
pi_62363841
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:12 schreef Strani het volgende:
Ik vind loopings niet zo verantwoord eigenlijk. Zal er vrij eng uitzien

Darklight, waarom ben je zo overtuigd dat dit plaats gaat vinden? En waar haal jij deze info nou weer vandaan?
Ik ben niet overtuigd, pass alleen info
Stond ergens op het Niburu froum, 1 of andere channeling
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:25:31 #161
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_62363956
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:21 schreef Darklight het volgende:

[..]

Ik ben niet overtuigd, pass alleen info
Stond ergens op het Niburu froum, 1 of andere channeling
Oh okay dan..nou we merken het wel weer. Helaas kan ik niet zeggen dat niburu erg betrouwbaar overkomt.
pi_62364049
Het wordt steeds vermakelijker, dit topic.

Jammer dat het over 24 uur alweer afgelopen is en er weer niks is gebeurd
pi_62364110
Ik zou het maar niet te hard zeggen, je weet maar nooit
pi_62364129
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef Devz het volgende:

Dubbel jammer zelfs. Ik zou het, niet eens stiekem, toch wel vet vinden als er echt iets gebeurde

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2008 22:32:12 ]
  Moderator / Redactie FP maandag 13 oktober 2008 @ 22:33:44 #165
Rawr
pi_62364188
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:31 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Dubbel jammer zelfs. Ik zou het, niet eens stiekem, toch wel vet vinden als er echt iets gebeurde
pi_62364197
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:36:22 #167
197512 Joe.
Super Joe.
pi_62364278
En nu?
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:38:16 #168
231505 LOSERbye
voor de haters....
pi_62364339
tvp
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:38:23 #169
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_62364343
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:36 schreef Joe. het volgende:
En nu?
En nu boem.
pi_62364396
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef Devz het volgende:

Wees blij, je hoeft tenminste de overmorgen geen persconferentie te geven over niks
Vraag me af wat de mensen van Niburu gaan vertellen op die conferentie als er dinsdag niks gebeurt
  Moderator / Redactie FP maandag 13 oktober 2008 @ 22:41:12 #171
Rawr
pi_62364435
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:39 schreef Erdeer het volgende:

[..]

Wees blij, je hoeft tenminste de overmorgen geen persconferentie te geven over niks
Vraag me af wat de mensen van Niburu gaan vertellen op die conferentie als er dinsdag niks gebeurt
"Sorry we hebben ons vergist in de datum, maar 10 december komen ze echt hoor!!"
pi_62364688
het zal wellicht best ooit ene keer gebeuren, maar niet als het wordt voorspeld door iemand met de naam Blossom Goodchild. Dat is gewoon TE erg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_62364713
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_62364753
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:49 schreef nokwanda het volgende:
het zal wellicht best ooit ene keer gebeuren, maar niet als het wordt voorspeld door iemand met de naam Blossom Goodchild. Dat is gewoon TE erg.
Blossom Badchild dan?

Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 oktober 2008 @ 22:54:50 #175
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62364833
quote:
Dit is vertaald uit het Alienisme ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_62364852
Ben ik al te laat?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62364982
Nee hoor.. Even wachten tot 12 uur.. en dan ff loeren of er iets is en anders lekker pitten!
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:03:37 #178
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_62365066
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:00 schreef Arsenius het volgende:
Nee hoor.. Even wachten tot 12 uur.. en dan ff loeren of er iets is en anders lekker pitten!

Net alsof de Aliens op hun klokje kijken
Echt waar wat een crap
pi_62365144
Tuurlijk kijken ze daarop! Wat dacht je dat wezens die het universum doorkruisen een beetje laks zijn, ach goh de transwarp engine lekt maar goh.. Kan morgen wel gemaakt worden.. Eerst een bavaria!

jajaja
pi_62365151
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:00 schreef Arsenius het volgende:
En aangezien 14 oktober uit een heel etmaal bestaat slaap je dan net lekker door de actie heen
Droom zacht, waarde Arsenius
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:10:28 #182
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62365250
Ik zit hier met een pan op mijn hoofd te wachten op wat komen gaat
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 oktober 2008 @ 23:13:29 #183
80791 crew  Paul
pi_62365338
  Moderator / Redactie FP maandag 13 oktober 2008 @ 23:14:19 #184
Rawr
pi_62365360
Ik moet zeggen dat ik daarnet eventjes buiten heb staan kijken, maar tis nogal bewolkt hier
pi_62365508
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet zeggen dat ik daarnet eventjes buiten heb staan kijken, maar tis nogal bewolkt hier

Ik ben een believer en volg al jaren al het ufo-nieuws op de voet, maar dit...

Ik ga slapen, morgen gewoon weer een normale dag en gewoon weer werk
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 oktober 2008 @ 23:22:46 #186
80791 crew  Paul
pi_62365538
Ik geloof het
I believe !
pi_62365574
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
haha naar buiten gaan om een ufo the spotten

Wat dacht je van een halve dag naar een webstream kijken van New-Zeeland en lichtbolletjes zien om erachter te komen dat het lantaarnpalen waren??

Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 oktober 2008 @ 23:25:45 #188
80791 crew  Paul
pi_62365609
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:24 schreef Arsenius het volgende:

[..]

haha naar buiten gaan om een ufo the spotten

Wat dacht je van een halve dag naar een webstream kijken van New-Zeeland en lichtbolletjes zien om erachter te komen dat het lantaarnpalen waren??

WACHT JIJ MAAR !
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:25:51 #189
144213 Adidah
Het was wraak
pi_62365612
Het aftellen is bijna begonnen.
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:27:06 #191
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_62365636
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:25 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

WACHT JIJ MAAR !
Hij heeft het over zichzelf
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 oktober 2008 @ 23:28:29 #192
80791 crew  Paul
pi_62365662
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:31:36 #193
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_62365731
quote:
Wat een dwaas!

Z'n andere filmpjes zijn nóg erger.
pi_62365816
allejezus jullie kunnen beter even op cnn afstemmen, werkelijk ongelofelijk
pi_62365836
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
allejezus jullie kunnen beter even op cnn afstemmen, werkelijk ongelofelijk
wat is er op CNN?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 oktober 2008 @ 23:36:57 #196
80791 crew  Paul
pi_62365850
OMG WAT IK GA NU KIJKEN
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 oktober 2008 @ 23:37:29 #197
80791 crew  Paul
pi_62365864
Ze praten over Mccain
pi_62365870
Dat mensen daarin trapten
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:40:22 #199
191838 mrfool
Why so serious?
pi_62365929
en de beertender al geland?:D
  Moderator / Redactie FP maandag 13 oktober 2008 @ 23:40:50 #200
Rawr
pi_62365939
Tja, politici zouden er alles aan doen om ervoor de zorgen dat niemand de "Grote Gebeurtenis" waarneemt
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:45:27 #201
8898 Darklight
pi_62366068
Dan doen ze het goed, is ook voor het eerst dat ze iets goed doen. Dat kunnen ze dan weer wel.
  Moderator / Redactie FP maandag 13 oktober 2008 @ 23:47:51 #203
Rawr
pi_62366108
Nah, nog 12 minuten, ik ga zo buiten staan
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 oktober 2008 @ 23:49:59 #204
80791 crew  Paul
pi_62366150
Het schip is 2000 miles
pi_62366154
niburu offline?
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:50:14 #206
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_62366156
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nah, nog 12 minuten, ik ga zo buiten staan
Wat zegt dat nou dat het hier 12 uur is, dan is het toch nog lang niet over 14 oktober toch..
pi_62366178
Nog 9 minuten, en nu nog maar een paar en dan ... ?! Ho stop, ho

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2008 23:51:38 ]
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:52:22 #208
8898 Darklight
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:52:44 #209
144213 Adidah
Het was wraak
pi_62366224
Hoe laat zouden ze eigenlijk landen? En is dat CET?
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:52:54 #210
8390 idsme
of toch nie?
pi_62366228
D'r was niks hierover op shownieuws, dus het zal wel niet waar zijn....
  Moderator / Redactie FP maandag 13 oktober 2008 @ 23:53:45 #211
Rawr
pi_62366255
Uhu, ze zouden op 14 okt, rond middernacht boven Kaapstad gaan hangen, en aangezien Kaapstad in dezelfde tijdszone ligt als wij hier...
pi_62366257
Aangezien er werd gechanneled dat ze Bij Alabama in het zuidelijk halfrond gingen rondhangen en dat toevallig in zuid afrika ligt en zuid afrika dezelfde tijd heeft als in NL. het is daar ook rond 12 uur nu.

Als er niks gebeurt daar of hier tot 1 uur ga ik lekker maffen
pi_62366260
Er is geen specifieke tijd gegeven maar ik blijf zeker nog wel een aantal uur op
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:53:54 #214
8898 Darklight
pi_62366263
Ik zie een Lichtschip
  Moderator / Redactie FP maandag 13 oktober 2008 @ 23:54:09 #215
Rawr
pi_62366270
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:53 schreef Arsenius het volgende:
Aangezien er werd gechanneled dat ze Bij Alabama in het zuidelijk halfrond gingen rondhangen en dat toevallig in zuid afrika ligt en zuid afrika dezelfde tijd heeft als in NL. het is daar ook rond 12 uur nu.

maandag 13 oktober 2008 @ 23:54:16 #216
8898 Darklight
  Moderator / Redactie FP maandag 13 oktober 2008 @ 23:54:36 #217
Rawr
pi_62366280
Nou, ik draai mn sjekkie en ga naar buiten loeren
pi_62366298
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:53 schreef Darklight het volgende:
Ik zie een Lichtschip
Hey Donker licht

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:59:26 #219
197512 Joe.
Super Joe.
pi_62366374
OMG, er is net bij Vlaardingen een vel licht in de lucht gezien!!!!!
pi_62366384
Nog 1 minuut
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:00:42 #221
80791 crew  Paul
pi_62366398
jaaaaaaaaaaaaa
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:01:15 #222
197512 Joe.
Super Joe.
pi_62366405
Oke de aarde begint te trillen.
pi_62366412
Enschede heeft nog geen schepen boven zich!
pi_62366413
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:59 schreef Joe. het volgende:
OMG, er is net bij Vlaardingen een vel licht in de lucht gezien!!!!!
bron ?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:01:39 #225
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_62366418
En iemand al wat gezien, of screens?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:02:24 #226
80791 crew  Paul
pi_62366429
Omg Utrecht nog niets
pi_62366430
Wat eten die lui kunnen we alvast wat eten voor ze klaar maken
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_62366433
Daar komt een hele kudde!!!
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:03:06 #229
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_62366446
Anti-climax Mooi. Lekker slapen!
pi_62366458
Maarreuh....is het niet erg arrogant om er vanuit te gaan dat ze 14 oktober om 0.00 Nederlandse tijd komen?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:04:06 #231
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_62366468
Niks te zien hier.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_62366470
waarom niet 6 uur later als het 14 oktober wordt in new york?

in australie is het al 12 uur 14 oktober, daar dan niks te zien?
pi_62366480
Iemand een live-webcam van de Tafelberg? kan er alleen eentje vinden die een paar uur achter loopt
pi_62366481
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:03 schreef starla het volgende:
Maarreuh....is het niet erg arrogant om er vanuit te gaan dat ze 14 oktober om 0.00 Nederlandse tijd komen?
ja ofniet, tis niet alsof de federation heeft afgesproken dat ze om 0:00 nederlandse tijd gaan landen
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:04:59 #235
80791 crew  Paul
pi_62366489
ff kijken
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:05:18 #236
8898 Darklight
pi_62366492
ik ga ook slapen, kijk morgenvroeg wel naar Breaking News
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:05:39 #237
Rawr
pi_62366498
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:03 schreef starla het volgende:
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:53 schreef Arsenius het volgende:

pi_62366512
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:02 schreef starla het volgende:
Daar komt een hele kudde!!!
DE GABBERSAURUSSSSSSS
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:06:38 #239
8898 Darklight
pi_62366513
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:04 schreef Dejannn het volgende:
Iemand een live-webcam van de Tafelberg? kan er alleen eentje vinden die een paar uur achter loopt
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:06:46 #240
80791 crew  Paul
pi_62366515
ZE KOMEN GEWOON JA
pi_62366542
Alabama ligt in Amerika
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:08:37 #242
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62366545
quote:
Mijn grote voorbeeld. Met z'n jazz op de achtergrond.
Vrijheid
pi_62366548
quote:
Zo bewolkt, je ziet geen flikker...euh alien.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:10:13 #244
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_62366576
zijn er geen streams in het donker met goed beeld?

afrika, australie?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:11:05 #245
8898 Darklight
pi_62366603
Dat is die belg in Nieuw-Zeeland. Ik bedoelde de Tafelberg in Kaapstad, Zuid-Afrika.

Maar ach, heb het wel gezien. Morgen maar ff breakingnews kijken inderdaad, en wie weet gaat vannacht het alarm wel af
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:15:00 #248
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62366656
nog niets

Maar op de hoofdpagina blijft ie hangen op 22:50. Sabotage! !
http://www.capetown-webcam.com/#
Vrijheid
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:19:55 #249
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_62366714
Op naar de volgende datum dan maar.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:22:49 #250
Rawr
pi_62366749
Hmmm, niks te zien Anticlimax. Ik ga film kijken
pi_62366760
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmmm, niks te zien Anticlimax. Ik ga film kijken
Alien?
pi_62366766
http://tablemountain.cybercapetown.com/

Maarja.. misschien reizen ze met de NS? Dan snap ik wel dat ze niet optijd zijn
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:24:16 #253
Rawr
pi_62366777
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:23 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Alien?
Nope, Fightclub
pi_62366788
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nope, Fightclub
Beter
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:28:11 #255
80791 crew  Paul
pi_62366818
pi_62366823
quote:
mongool
pi_62366826
eerder dieptepuntjes!!!!!!!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:31:28 #258
80791 crew  Paul
pi_62366852
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:28 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

mongool
wie is hier nou een mongool jij dacht dat het echt zo was
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:36:06 #259
126233 patist
fietsen is gezond, eet meer fi
pi_62366908
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

OEOEOEOEE LACHUH!
Pim Patist Fotografie http://home.casema.nl/pimpatist/
pi_62366922
quote:

[..]

Ga lekker buiten spelen met poppen in je wiegje ofzo
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:40:04 #261
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_62366978
quote:

[..]

Jij hebt de mensen lichtpuntjes beloofd, en nou ga jij ook zelf maar lichtpuntjes regelen!!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:55:12 #262
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_62367166
Ik heb wel hele kleine lichtjes gezien,, eerst 3 en toen hele strook met lichtjes verderop weer en paar lichtjes..
Het vreemde was ook nog dat ze beetje bewogen.

Op camera vastleggen heb ik geprobeerd maar daar kon je niets uit zien.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:57:07 #263
80791 crew  Paul
pi_62367186
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:37 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ga lekker buiten spelen met poppen in je wiegje ofzo
Helemaal sipjes omdatie gerickrolled is aahw
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:02:59 #264
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_62367242
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Helemaal sipjes omdatie gerickrolled is aahw
Rickroll fans zijn gay..
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_62367252
Aliens zijn ook gay. Hebben me alweer teleurgesteld
pi_62367282
hallo allemaal

ik ben Lean en ik geloof niks van aliens.

dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:06:23 #267
149465 DahaKa
Een duif met brood om zn nek
pi_62367288
?????????????????????????????????????????????
pi_62367299
duurt lang
pi_62367313
quote:
Ja die is al 6x gepost inmiddels ja. Thank you captain obvious.
pi_62367403
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 01:05 schreef Leanne het volgende:
hallo allemaal

TS: volgens mij hoor je niet thuis in dit topic Leanne
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:18:50 #271
149465 DahaKa
pi_62367408
believe whatever you wan to believe, ik ga morgen lekker werken
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:19:14 #272
149465 DahaKa
pi_62367417
Leanne ik geloof er ook niks van hoor
pi_62367430
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 01:19 schreef DahaKa het volgende:
Leanne ik geloof er ook niks van hoor
hoi DahaKa

koffie?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:23:05 #274
149465 DahaKa
pi_62367457
hoi! njaa, 1 bakkie dan . sommige mensen snappen het echt niet helemaal.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:25:13 #275
197512 Joe.
Super Joe.
pi_62367475
Al wat gezien?
pi_62367523
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 01:23 schreef DahaKa het volgende:
hoi! njaa, 1 bakkie dan . sommige mensen snappen het echt niet helemaal.
with love
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:38:51 #277
149465 DahaKa
pi_62367562
dank Hey Leanne, al wat gezien ?
pi_62367593
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 01:38 schreef DahaKa het volgende:
dank Hey Leanne, al wat gezien ?
ik zie stomme fora over aliens die niet bestaan
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:45:47 #279
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_62367604
Wat ik zie als ik buiten kijk dan zie ik wel steeds kleine lichtpuntjes die meer worden of bewegen, en soms in een keer heel snel iets maar ja, ik weet ook niet alles zeker he.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:47:47 #280
149465 DahaKa
pi_62367615
jaaaaaajajajajajajaja zeggen ze allemaal!
pi_62367618
Ik zie sluierbewolking....en wat reflecties van kunstlicht
pi_62367623
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 01:05 schreef Leanne het volgende:
hallo allemaal

Kijk deze dan maar eens: Disclosure Project

Ik geloof wel in aliens en UFO's, en ook dat een deel of merendeel ervan eigenlijk menselijk is. Maar dat ze zich openbaren dmv channelings via mevrouw Goodchild. Met alle respect, maar nee, quatch.

Maar ik laat me graag verbazen, dus wie weet...:)
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 02:04:39 #284
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_62367717
waar?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 02:09:33 #286
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_62367730
Dat lichtpuntje? For the record...New York heeft 4 vliegvelden.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 02:14:53 #288
165802 Reki
no comment.
pi_62367741

2 lichtpuntjes
zie ondertitel :)
pi_62367753
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 02:12 schreef starla het volgende:
Dat lichtpuntje? For the record...New York heeft 4 vliegvelden.

't Wordt wachten op een shot zoals uit Independence day.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 02:18:44 #290
115814 Drumpie
Zie Signature.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 02:21:28 #291
115814 Drumpie
Zie Signature.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 02:24:11 #292
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62367775
Dat zijn vliegtuigen.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 02:24:24 #294
197512 Joe.
Super Joe.
pi_62367776
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 05:42:00 #295
191838 mrfool
Why so serious?
pi_62368051
En? Zijn ze er al?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 05:43:36 #296
191838 mrfool
Why so serious?
pi_62368055
of ben ik voor niks het bed uit gerold?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 oktober 2008 @ 07:15:28 #297