Alien?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmmm, niks te zienAnticlimax. Ik ga film kijken
Nope, Fightclubquote:
OEOEOEOEE LACHUH!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wie is hier nou een mongool jij dacht dat het echt zo was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga lekker buiten spelen met poppen in je wiegje ofzoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt de mensen lichtpuntjes beloofd, en nou ga jij ook zelf maar lichtpuntjes regelen!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal sipjes omdatie gerickrolled is aahwquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga lekker buiten spelen met poppen in je wiegje ofzo
Rickroll fans zijn gay..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Helemaal sipjes omdatie gerickrolled is aahw
Ja die is al 6x gepost inmiddels ja. Thank you captain obvious.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:06 schreef DahaKa het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_2008_is_de_dag.html
TS: volgens mij hoor je niet thuis in dit topic Leannequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:05 schreef Leanne het volgende:
hallo allemaal
ik ben Lean en ik geloof niks van aliens.
with lovequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:23 schreef DahaKa het volgende:
hoi! njaa, 1 bakkie dan. sommige mensen snappen het echt niet helemaal.
Kijk deze dan maar eens: Disclosure Projectquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:05 schreef Leanne het volgende:
hallo allemaal
ik ben Lean en ik geloof niks van aliens.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:12 schreef starla het volgende:
Dat lichtpuntje? For the record...New York heeft 4 vliegvelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |